Ο αφελληνισμός της Ελλάδος προ των Πυλών... - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Ο αφελληνισμός της Ελλάδος προ των Πυλών...

Ποιά είναι η υποψήφια βουλευτής ΑΪΣΕΛ ΖΕΪΜΠΕΚ της ΝΔ στον νομο ξανθης. διαβάζουμε στο πρωτο θεμα.. «οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης πρέπει να ...


Ποιά είναι η υποψήφια βουλευτής ΑΪΣΕΛ ΖΕΪΜΠΕΚ της ΝΔ στον νομο ξανθης.
διαβάζουμε στο πρωτο θεμα..
«οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης πρέπει να ψηφίσουν Τούρκο υποψήφιο»
και «το Μειονοτικό είναι πρόβλημα ελληνοτουρκικό που πρέπει να λυθεί με διμερείς συνθήκες». «Τιμή μου που είμαι Τουρκάλα» «Οταν ήμουν φοιτήτρια στο Πάντειο Πανεπιστήμιο έτυχε να έχω πάρα πολύ καλούς καθηγητές. Ενας από αυτούς ήταν και ο κ. Αλέξης Ηρακλείδης. Την ώρα λοιπόν που καθηγη τής και φοιτητές συζητούσαμε, ένας συμφοιτητής μου με ρώτησε αν είμαι Τουρκάλα ή Ελληνίδα. Ο κ. Ηρακλείδης λοιπόν δεν με άφησε να απαντήσω, λέγοντας πως ήταν η πιο βλακώδης ερώτηση που είχε ακούσει. Σήμερα, λοιπόν, λέω πως είμαι Τουρκάλα και είναι τιμή για εμένα. Η ταυτό- τητά μου άλλωστε είναι γνωστή στην Ξάνθη».
Αυτή τη φορά, όπως εξηγεί η κυρία Ζεϊμπέλ, η υποψηφιότητά της προέκυψε ύστερα από συνάντηση που είχε με τον γραμματέα της Ν.Δ. κ. Λευτέρη Ζαγορίτη λέγοντας συγκεκριμένα: «Με ήξερε, μια και μου είχε προτείνει να είμαι υποψήφια και το 2007. Με ξανακάλεσε στογραφείο του πριν από λίγες εβδομάδες και μου ξανάκανε πρόταση. Αυτή τη φορά δέχτηκα, μια και οι όροι ήταν καλύτεροι». Οροι όμως που δεν έχουν να κάνουν με ιδεολογική ταύτιση, καθώς όπως η ίδια σημειώνει: «Για μένα δεν υπάρχουν κόμματα, υπάρχει μόνο η μειονότητα και η μειονότητα είναι υπεράνω των κομμάτων». «Θα πρέπει να επιλυθούν επιτέλους τα προβλήματα που θέτει συνεχώς η Ελλάδα για την τουρκική ταυτότητά μας. Το συγκεκριμένο πρόβλημα, πέρα από τους μειονοτικούς βουλευτές, πρέπει να το συζητήσουν μεταξύ τους η Ελλάδα και η Τουρκία. Το Μειονοτικό είναι θέμα ελληνοτουρκικό. Η ταυτότητά μας είναι τουρκική και τα μεγάλα μας προβλήματα θα πρέπει να συζητηθούν και να επιλυθούν σε επίπεδο διμερών σχέσεων».
Ωστόσο, αν και θεωρεί πως η Ελλάδα πρέπει να αναγνωρίσει τη δήθεν «εθνική τουρκική ταυτότητα» της μειονότητας, η ίδια αναστατώνεται όταν ακούει για Πομάκους. Επιχειρώντας μάλιστα να εμφανίσει ως τρελούς όσους αυτοπροσδιορίζονται Πομάκοι, τονίζει πως «υπάρχουν και άλλοι που θέλουν να τους αποκαλούμε ελέφαντες».
ΕΠΩΔΥΝΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ:
Συγχαρητηρια λοιπον για την επιλογη της νεας δημοκρατιας και του κ.καραμανλη να βαλει στο ψηφοδελτιο μια κυρια,πνευματικο παιδι του παναγιωτη δημητρα-οπως η ιδια δηλωνει,γνωστη για τις ανθελληνικες της τασεις εδω και πολλα χρονια στην ξανθη!!
Ειχαμε με το πασοκ την γκιουλ καραχασαν στις νομαρχιακες εκλογες,τωρα εχουμε απο την πλευρα της νεας δημοκρατιας την αϊσελ!
Αντε μπραβο βρε,τα 2 μεγαλα κομματα,να σας χαιρομαστε..Συγχαρητηρια για τις επιλογες σας..
Διαβαστε στην σελιδα 46 ολοκληρο το δημοσιευμα..
Σχόλιο ιστολογίου μας: Τα 2 μεγάλα κόμματα έχουν βάλει πλώρη για την πραγματοποίηση του πιο νοσηρού σχεδίου για τη χώρα μας. Την ένταξη της μέσα σε ένα πολτοποιημένο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον στο οποίο θα ισοπεδωθούν τα πάντα...! Και τα 2 κόμματα προκαλούν το κοινό αίσθημα με τέτοιες επιλογές. Επιτέλους Έλληνες αφυπνισθείτε και δείτε τι προσπαθούν να κάνουν στην Ελλάδα μας. Προσπαθούν μέσω τέτοιων ενεργειών να δημιουργήσουν μειονοτικά ζητήματα και στη συνέχεια αποσχιστικά ζητήματα...! Έλληνες το μεγαλύτερο όπλο που έχουμε στα χέρια μας είναι η ψήφος. Χρησιμοποιήστε την για το καλό της Ελλάδος, το μέλλον των παιδιών μας και την σωτηρία της πατρίδος! Ήρθε η ώρα για την Αφύπνιση των Ελλήνων! Τώρα γιατί μετά θα είναι αργά!
..(( Λ ))..

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου