Πατέρας Ελπίδιος Βαγιανάκης: «Το 2013 θα είναι το έτος του πολέμου. Ολόκληρη η ανθρωπότητα θα βρίσκεται μέσα σ’έναν πανικό!» - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Πατέρας Ελπίδιος Βαγιανάκης: «Το 2013 θα είναι το έτος του πολέμου. Ολόκληρη η ανθρωπότητα θα βρίσκεται μέσα σ’έναν πανικό!»

Πόσο κοντά βρισκόμαστε στην ημέρα «Χ»; Γράφει η Κωνσταντίνα Αλαφογιάννη Να θυμίσουμε πως σε παλαιότερο πρωτοσέλιδο της γρά...


Πόσο κοντά βρισκόμαστε στην ημέρα «Χ»;


Γράφει η Κωνσταντίνα Αλαφογιάννη

Να θυμίσουμε πως σε παλαιότερο πρωτοσέλιδο της γράφουσας είχε αναλυθεί εξονυχιστικά το θέμα της «προφητείας» του Άλμπερτ Πάϊκ, ο οποίος -όντας μέγας Μασόνος- το 1871 είχε πει πως ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος θα ξεκινήσει στη Μέση Ανατολή ανάμεσα στους Μουσουλμάνους και τους Εβραίους και θα φέρει τον βιβλικό Αρμαγεδδώνα. Αυτή του η «προόραση» φαίνεται να συνάδει αφενός μεν με την σημερινή κατάσταση που εκτυλίσσεται στην ευρύτερη περιοχή της Συρίας, αφετέρου δε με τις προφητείες μοναχών της Ελληνορθοδοξίας!

Ερχόμαστε λοιπόν στον πατέρα Ελπίδιο, ο οποίος είχε προβλέψει για τον «διωγμό» του Πάπα Βενέδικτου και τον ερχομό του ψευδοπροφήτη-«μαύρου Πάπα». Είχε πει χαρακτηριστικά ήδη από το φθινόπωρο του 2012: «Θα φύγει αυτός ο Πάπας, θα τον διώξουν. Θα έρθει ο ψευδοπροφήτης. Ολόκληρα κράτη θα εξαφανιστούν, θα χαθούν από τον χάρτη! Από την πείνα και τις επιδημίες θα πεθάνει πάρα πολύς κόσμος. Στην Ιταλία του Πάπα… πάνω στον τρούλο θα υπάρχει η ρωσική σημαία!
Στην Γερμανία της Μέρκελ, ο Ρήνος ποταμός θα είναι κόκκινος από το αίμα»!!!

Να σημειώσουμε εδώ πως όταν λέμε «μαύρος Πάπας» δεν εννοούμε την φυλετική καταγωγή, αλλά το αξίωμα που -πιθανόν- καταλαμβάνει ο Λατινοαμερικανός Πάπας -Χορχέ Μάριο Μπεργκόλιο- στη λεγόμενη «Μαύρη Αδελφότητα» ή «Μαύρη Αριστοκρατία», που είχε την εξουσία ολόκληρου του κόσμου έως το 1789 κι όπου εκλεκτός της φαίνεται να είναι ο πρόεδρος των Η.Π.Α. – Μπαράκ Ομπάμα.
Να τονίσουμε επίσης κάποια προφητικά λόγια, που ο μοναχός του Αγίου Όρους, Ελπίδιος Βαγιανάκης, είπε: «Με την προσευχή μπορούν να αλλάξουν όλα… Η Θεία Κοινωνία είναι ασπίδα και δεν θα μπορούν να μας επηρεάσουν… Θα μείνουν λίγοι Έλληνες, αλλά οι πιστοί. Η Τουρκία θα καταστραφεί, ενώ η Ελλάδα θα μεγαλουργήσει μέσω της Ορθοδοξίας»!!!

Μίλησε ακόμη για όλα όσα σατανικοί άνθρωποι ετοιμάζονται να κάνουν στην ευλογημένη χώρα μας, τη γλυκιά μας πατρίδα. «Ξέρετε για ποιο λόγο;», είπε. «Λόγω της δικής μας πνευματικής απομάκρυνσης από την ευσπλαχνική καρδιά του Θεού. Όπως νύχτα συνέλαβαν τον Υιό Του, έτσι κι αυτοί μέσα στην νύχτα της εωσφορικής τους έπαρσης ετοιμάζουν τον ‘Επιτάφιο’ της πατρίδος μας.

Μας ζητά ο Θεός να πιστέψουμε τα λόγια Του και να φτιάξουμε τώρα και χωρίς καμιά αργοπορία μια μεγάλη αλυσίδα προσευχής για έλεος πάνω απ’την πατρίδα μας σε όσα έρχονται».

«Θα σας διαβάσω τα πατρικά Του λόγια», είπε και θέλω να τα προσέξετε όλοι πάρα πολύ: «Παιδιά Μου, σας λέω ξανά, έρχεται η πρώτη θλίψη. Πανικός, φόβος, λύπη, ταραχή και αναρχία θα επικρατεί παντού γύρω σας. Σ’ αυτό το ευλογημένο μέρος -την Ελλάδα, που τόσο πολύ λάτρεψε τον Μονογενήν Μου, μα αγνοεί την ύπαρξη Μου- θα έρθει το πρώτο κακό.

Ένα κακό, που Εγώ θα επιτρέψω, για να καθυστερήσω τα διαβολικά τεχνάσματα των οπαδών του Εωσφόρου. Δεν θα αφήσω να καταστρέψουν τελείως την χώρα, που μέχρι τώρα Με δοξολογούσε. Πριν θελήσουν να της δώσουν το τελειωτικό χτύπημα, Εγώ θα αποτρέψω τα σχέδια τους. Και όλοι θα καταλάβουν πόσο Εγώ σας στηρίζω. Τα παιδιά Μου στην Ελλάδα, δεν θα καταλάβουν πως από Θεία Πρόνοια ήρθε το κακό και πολλοί θα Με καταραστούν. Εγώ πάλι θα τους συγχωρήσω, αφού η καρδιά Μου χτυπάει μητρικά. Μα όλοι αυτοί που ύπουλα υπονομεύουν το Έθνος σας, θα καταλάβουν πόσο σας στηρίζω, αφού -για άλλη μια φορά- τα καταχθόνια σχέδια τους θα πέσουν στο κενό. Χρόνια τώρα προσπαθούν να σας καταστρέψουν, μα Εγώ πάντα σας σκεπάζω και αυτό το ξέρουν.

Μυστικά μεταφέρονται τα λόγια Μου σε ανθρώπους ευλαβείς για το πώς θα κινηθούν, προκειμένου να στηρίξουν το έθνος τους και μέχρι να τους αναδείξω Εγώ στις κατάλληλες θέσεις, δεν θα επιτρέψω να σας χτυπήσουν οι αλλόθρησκοι εχθροί. Όσοι ηγούνται τώρα, έχουν πολύ αλαζονεία κι ενώ δεν θα ήθελαν να κάνουν κακό στην χώρα τους, θα το έκαναν άθελα τους, λόγω του εγωισμού τους, αφού γι’ αυτό θα μπορούσαν να γίνουν εύκολη λεία στα χέρια των οπαδών του Εωσφόρου.

Παιδιά Μου, πάντα σας στήριζα και πάντα θα σας στηρίζω. Πριν έρθει το οποιοδήποτε κακό, η μητρική καρδιά Μου φροντίζει πάντα να σας προστατέψει. Ήδη έχω φροντίσει -εδώ και πολλά χρόνια- ώστε να περάσετε όσο πιο ανώδυνα την δύσκολη αυτή δοκιμασία του πολέμου. Είστε πολύ ευάλωτοι στα χτυπήματα του Εωσφόρου και οι ψυχές σας είναι ακάλυπτες από την ευλογία Μου. Έτσι, δεν θα αντέχατε το σκληρό πρόσωπο του πολέμου. Παλιά, τα παιδιά Μου, είχαν θεϊκό φόβο στην καρδιά τους και με την προσευχή και την ευλάβεια τους, Με συγκινούσαν για να τους ευλογώ και πολύ τους ευλογούσα. Όμως τώρα έχει χαθεί η πνευματική ευγένεια και η ευλάβεια και παντού επικρατεί η αχαριστία και η ασέβεια.

Γι’ αυτό παιδιά Μου, μην Μου ζητάτε να καθυστερήσω τα κακά που έρχονται, αλλά ζητήστε Μου να σας προστατέψω σε όσα σκληρά και απάνθρωπα συμβούν. Άλλα θα είναι δικές Μου επεμβάσεις και άλλα σατανικά σχέδια. Σε όλα όμως, Εγώ θα κρατήσω σφιχτά στην αγκαλιά Μου όσους θελήσουν να μπουν εκεί για να προστατευτούν. Όσους γονατίσουν μέσα στην καρδιά Μου, για να ζητήσουν την προστασία Μου, από πίστη στα λόγια Μου, πριν χτυπήσει ακόμα το κακό.

Ναι παιδιά Μου. Το κακό έρχεται και σε λίγο θα χτυπήσει την πόρτα εκατομμυρίων σπιτιών, που δεν θέλησαν να Με φωνάξουν να τα ευλογήσω - να γίνω Εγώ βασιλιάς τους. Μόνο –αναίσχυντα- προτίμησαν να ανοίξουν διάπλατα την πόρτα τους στον Σατανά, για να τα μολύνει ακόμα περισσότερο.

Όλα αυτά τα σπίτια, σαν χάρτινοι πύργοι θα πέσουν και η ορμή της παιδαγωγικής Μου αγάπης θα κατασπαράξει την περιουσία τους. Δεν θα επιτρέψω να χαθούν πολλά παιδιά Μου, δίχως να μετανοήσουν, μα πολλές σκληρόκαρδες-ζηλόφθονες ψυχές θα χαθούν. Πολλοί θα πιστεύουν πως ο πόλεμος θα είναι το πρώτο κακό. Μα η παιδαγωγική Μου αγάπη άλλο θα επιτρέψει. Μέσα από την θλίψη και τον φόβο, θα επέλθει μεγάλη μετάνοια. Γι’ αυτό, ζητήστε το πανάγιον Πνεύμα για να ετοιμαστείτε και φτιάξτε αλυσίδα προσευχής, για να προστατέψετε τις ψυχές σας απ’ αυτά που θα έρθουν.

Από την πένθιμη περίοδο της Βασίλισσας Μου, Μαριάν, μεγάλο κακό θα βρει απροετοίμαστες πολλές ψυχές. Ψυχές, που δεν Με πίστεψαν. Γιατί, να ξέρεις παιδί Μου πιστό -πως όχι μόνο μέσα από το στόμα σου, αλλά και μέσα από πολλά στόματα, παραδομένα σ’ Εμένα- η μητρική Μου καρδιά θέλησε να προειδοποιήσει τα παιδιά Μου να προετοιμαστούν για όσα θα επακολουθήσουν. Μα πολλές ψυχές αγνόησαν τις προειδοποιήσεις Μου, σχολιάζοντας εσάς και όσους σας πίστεψαν. Δίκαια, η πατρική Μου οργή έπρεπε να τους τιμωρήσει. Μα Εγώ είμαι Μάνα. Και η Μάνα πονάει και εύκολα συγχωρεί και αγκαλιάζει όσους -ακόμα και τελευταία στιγμή- αποφασίσουν ταπεινά να μπουν στην αγκαλιά της, ζητώντας συγγνώμη.

Αυτό το Πάσχα θα νιώσετε τον Υιό Μου και πάλι σαν πληγωμένο Βασιλιά και θα υποφέρετε κι εσείς μαζί Του. Μόνο που τα Πάθη Του αυτή την φορά, δεν θα σταματήσουν στην Ανάστασή Του, αφού τώρα θα δει τα παιδιά Του να υποφέρουν πολύ. Πολλοί λίγοι θα αναστηθούν μαζί Του πραγματικά. Ήδη συμβαίνουν πολλά άσχημα και σατανικά γεγονότα σε όλο τον κόσμο, που θα επιφέρουν φοβερές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα και θεσμούς. Δεν θα μπορεί να δεχθεί η ψυχή σας όσα θα μαθαίνετε και τα μάτια σας δεν θα αντέχουν να βλέπουν αυτά που θα συμβαίνουν. Ετοιμαστείτε! Η κόλαση των ανθρώπων τώρα ξεκινά!

Ενεργοποιήστε κάθε δύναμη που σας δίνεται σαν δώρο προστασίας και αφήστε πίσω τον παλιό σας εαυτό. Αναζητήστε το πανάγιον Πνεύμα και αφήστε το να σας πλημμυρίσει αυτή την Πεντηκοστή. γιατί μετά όλα θα ξεκινήσουν, όχι μόνο στην πατρίδα σας, αλλά και σε όλο τον κόσμο. Μα για να σας επισκεφθεί ο Παράκλητος, πρέπει να δει καλή διάθεση και, κυρίως, ταπείνωση»…

Είναι άραγε όλες αυτές οι προφητείες «σημεία» του Θεού, ο οποίος μας καταδεικνύει ότι η ανθρωπότητα έχει φτάσει στις «έσχατες ημέρες»; Κι αν ναι, πόσο κοντά βρισκόμαστε στην ημέρα «Χ»; Ο καιρός γαρ εγγύς…

 Από "Ελεύθερη Ώρα"

11 σχόλια

  1. Αρλουμπες που πουλανε .... Αν ηταν ετσι, που ειναι η ελευθερια της επιλογης????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε σταματήστε επιτέλους να σκορπάτε τον φόβο και τον πανικό.
    Έχω βαρεθεί να διαβάζω εδώ και χρόνια τέτοιες μαλακιές .
    Κάτι καλό δεν έχετε να πείτε και αν δεν έχετε καλύτερα μην μιλάτε καθόλου , μην νομίζετε ότι κάνετε τον κόσμο με αυτόν τον τρόπο καλύτερο .
    Εδώ και χρόνια διαβάζω συνεχεία ότι τώρα θα γίνει πόλεμος , αύριο θα γίνει , τον Δεκ του 2012 θα καταστραφεί ο κόσμος , τώρα εσείς λέτε ότι 2013 θα γίνει χαμός αποφασίστε επιτέλους ποιος είναι καλύτερος « προφήτης ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό θα ήταν να μην προτρέχετε...Η ελευθερία της επιλογής είναι να αποδεχθείς ή όχι το χάραγμα, (ξέρω, λέω αρλούμπες πάλι), και αυτόν που θα το επιβάλει... Έτσι θα παραμείνεις ακόμα ελεύθερος! Όσο για τον φόβο και τον πανικό, τον σκορπάνε τα κράτη και τα ΜΜΕ. Για το 2012 λέγανε οι Μάγιας και κάποιοι που θέλανε να αποπροσανατολίσουν! Δημιουργούν ημερομηνίες, 2.000-2012 κλπ., ούτως ώστε αφού δεν γίνεται τίποτα, άρα όλα είναι αρλούμπες!
    Τέλος πάντων, έχετε καλού κακού τα μάτια και τα αυτιά σας ανοιχτά. Μαζεύουν το χρυσό από παντού, δεν το βλέπετε? Ακόμα κι ας μπαίνουν μέσα, (γιατί ούτε τα έξοδα δεν βγάζουν τα χιλιάδες μαγαζιά που άνοιξαν).Προετοιμάζονται για τη ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑΓΗ,με οικονομικό πόλεμο αλλά και κανονικό.
    Προετοιμάστε την καρδιά σας περισσότερο, και στηρίξτε τους συνανθρώπους σας στην κάθε τους ανάγκη. Η Παναγία μαζί μας ήταν και θα είναι!Λίγος χρόνος απόμεινε και θα σας φύγουν οι απορίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μετά, εσύ και ο πατέρας Ελπίδιος ξυπνήσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ολα καλα και σωστα οι ημερομηνιεs ομωs ακυρωνουν καθε προφητεια bjannhs kozani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο Π.ΕΛΠΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ.ΕΙΝΑΙ Ο Π.ΠΑΙΣΙΟΣ,Ο ΓΕΡ.ΙΩΣΙΦ Ο ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ,Ο Π.ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ.ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΑΔΕΡΦΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΕΛΕΟΣ Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΘΕΟΣ.ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΝΕ.ΜΟΝΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΕΙ ΜΟΝΟ Ο Π.ΕΛΠΙΔΙΟΣ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο Π.ΠΑΙΣΙΟΣ,Ο ΓΕΡ.ΙΩΣΗΦ Ο ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ,Ο Π.ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ.ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ.ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Tην Πρωτοχρονιά έξω από το σπίτι του προφήτη για μερικές ψιλές και μετά μήνυση για σπορά ψευδών ειδησεων στις λοβοτομημένες μάζες που τα πιστεύουν.ρε ξέρετε ότι υπάρχει κόσμος που αυτοκτονεί διαβάζοντας τα αυτά;Αναλαμβάνετε την ευθύνη και εσείς και ο προφήτης για τις αυτοκτονίες που προκαλείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ηρακλειτος: αρχη των παντων ειναι ο πολεμος αλλους τους κανει πλουσιους αλλους αρχοντες αλλους φτωχους και αλλους χαμενους ετσι μεγαλωσαμε σαν ΕΛΛΗΝΕΣ και ο Πρωταγορας διδασκε την μετρηση ολων των πραγματων με σταθερα την αξια του ΑΝΘΡΩΠΟΥ και ο Ιουλιανος ο παραβατης(!) προσπαθησε να ξαναφερει το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ στην διοικηση του κρατους αλλα τον καθαρισαν με συνοπτικες διαδικασιες σε λιγους μηνες που ηταν αυτοκρατορας ο δε Αγαμεμνωνας καταφερε να ΕΝΩΣΕΙ ολους τους βασιλεις για να κατακτησουν την Τροια Εμεις πλεον χωρις αυτους αλλα με τα εργα ΑΥΤΩΝ στην κυτταρικη μνημη μας δεν μπορουμε ουτε να αυτοκτωνουμε για λιγα ψωροευρω των τραπεζων τους ουτε να περιμενουμε τους εξωελληνες να μας βοηθησουν αλλα ο καθενας μας κανουμε την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ μας οπως δεν απανταμε στις εισπρακτικες δεν πληρωνουμε ολοκληρη την δοση μας στην εφορια αλλα συναμα κανουμε αγωγες κατα των τραπεζων μηνυσεις στις εισπρακτικες εταιριες και οτιδηποτε αλλο που θα δειχνει ΑΝΤΙΘΕΣΗ προς τις δικες τους λυσεις ουτως ωστε να ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ μεχρι να ενεργοποιηθει η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ μας. Χεστε τα σπιτια και τα σπιτακια και τα οικηματασας Χεστε την ανετη ζωη που ποτε δεν την υπηρετησε ο ΕΛΗΝΑΣ αφου παντα ειμαστανν και ειμαστε στον ΑΙΩΝΙΟ ΑΓΩΝΑ ο ωχ αδελφισμος μας μας εφερνε τον εκφυλισμο την διχονια και το σκανδαλο ας βγαλουμε απο μεσα μας την ξενοφερτη νοοτροπια πασοκ και την δουλικοτητα νοικοκυρωσυνης της νουδου και ας μην περιμενουμε απο το υποπτο συριζα ΤΙΠΟΤΑ αλλα μονον αποτον προσωπικο μας αγωνα εναντιωσης σε ολους και σε ολα οποταν ετσι θα ερθει το ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ που μαζι με την βαση μας την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΠΡΟ θα αντιμετωπισουμε αυτην την αδικη επιθεση που μας προσεβαλαν τον δικο μας δρομο και που στις πλατες μας αυτοι εκαναν κρατη και αποκτουσαν δυναμη που την εστρεψαν με αχαριστεια κατα του ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ του ΠΡΩΤΑΓΟΡΑ του ΑΓΑΜΕΝΩΝΑ του ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ και του σημερινου νικου,χριστου,μπαμπη,γεωργιας,νικολετας,χαρουλας κ.ο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ΒΙΒΛΟΣ ΜΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΓΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ ΝΕΟΠΡΟΦΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου