Ένας «εξόριστος» μετανάστης έλληνας προς κάθε νόμιμη Ελληνική Αρχή! Ακούει κανείς; - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Ένας «εξόριστος» μετανάστης έλληνας προς κάθε νόμιμη Ελληνική Αρχή! Ακούει κανείς;

Μετά απο μια εβδομάδα προσπαθειών, επιτέλους, επικοινωνήσα με το ελληνικό προξενείο στο Ντισελντορφ για την έκδοση δύο διαβατηρίων του δ...

Μετά απο μια εβδομάδα προσπαθειών, επιτέλους, επικοινωνήσα με το ελληνικό προξενείο στο Ντισελντορφ για την έκδοση δύο διαβατηρίων του δικού μου και του νεογένητου αβάφτιστου παιδιού μου (8 μηνών).

Γράφει ο Σωτήριος Μουζίδης

Η βάφτιση του μικρούλη ειναι να γίνει, αν θα γίνει, τέλος Ιουλίου. Η υπάλληλος μου είπε οτι διαθέσημο ραντεβού είναι για τις 18 Σεπτεμβρίου, κόντεψα να λυποθημίσω. Αναρωτήθηκα 4 μήνες μετά; Την ενημερώνω την κυρία οτι δεν μπορώ να περιμένω τόσο πολύ διότι πρέπει να ταξιδέψω οδικός στα τέλη Ιουλίου. Μου απαντάει οτι δεν γίνεται. Επίσης με ειρωνεύτηκε σε δική μου ερώτηση αν πρέπει να βγάλω γερμανικά διαβατήρια, να πάω να βγάλω γερμανικά διαβατήρια ή να ταξιδέψω με αεροπλάνο.

Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την Πρεσβεία στο Βερολίνο, το τηλέφωνο μιλάει συνεχώς. Το γραφείο του έλληνα Πρωθυπουργού, δεν έχει τηλέφωνο, τουλάχιστον στο διαδίκτυο δεν βρήκα ένα τηλεφωνικό νούμερο, ούτε e-mail. Μίλησα με έναν υπάλληλο στο διπλωματικό γραφείο του Πρωθυπουργού στο Υπουργείο εξωτερικών, διοτι ο κύριος Σταύρος Βασιλόπουλος, Πρέσβυς, δεν  ήρθε στο τηλέφωνο. Γνωστά είναι αυτά, πάντα οι υπάληλλοι απαντούν. Ο άνθρωπος ήταν ευγενείς και μου πρότεινε να γράψω ένα γράμμα στον έλληνα Πρόξενο στο Ντισελντορφ και να ενημερωσω και το υπουργείο. Κοινώς, “Νίπτω τας χειρας μου”.

Εγώ έστειλα ήδη ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στην Γραμματεία του προξενείου και ζητώ να απολυθούν όλοι. Ναι, έτσι, να απολυθούν όλοι. Καταλαβαίνω οτι το φόρτο εργασίας ειναι μεγάλο αλλα και το να υπηρετείς την χώρα σου στο εξωτερικό είναι ιερό καθήκον πάνω απο όλα, την ίδια στιγμή που άλλοι άνθρωποι χάνουν δουλειές, μεταναστεύουν ή αυτοκτονούν.

Λοιπόν, όταν μας έχουν ανάγκη ζητούν την συμπαράστασή μας. Όπως έγινε και με την ΕΡΤ. Λυπάμαι για τους χαμηλόμισθους της ΕΡΤ και για αυτούς που πραγματικά πρόσφεραν έργο αλλα απο την άλλη μεριά, μια ζωή η ΕΡΤ ήταν στο πλευρό της κυβέρνησης και όλα τα βάφτιζαν επιτυχία. Τώρα ζητούν την συμπαράσταση  του Λαού. Αυτοί πότε έκαναν πραγματικό ρεπορτάζ για τις αυτοκτονίες των συμπατριωτών μας, πότε έκαναν ρεπορτάζ για τα προβλήματα της χώρας μας; Πότε πίεσαν την κυβέρνηση με τα ρεπορτάζ τους; ΠΟΤΕ και τώρα φωνάζουν! Ετσι ειναι, όταν είσαι βολεμένος δεν περιμένεις να σε πάρει η μπόρα. Δρόμο όλοι τους στα τσακίδια, να αντικατασταθούν όλοι τους όπως και ο ανάξιος Πρωθυπουργός.

Μετά κυρίες και κύριοι μην τα βάζετε με την Χρυσή Αυγή που ανεβάζει τα ποσοστά της. Ο κόσμος σας στέλνει κάθε μέρα μήνυμα και δεν το λαμβάνετε γιατι είστε ζώα, δοσήλογοι, προδότες, ανίκανοι, τεμπέλιδες, συμφεροντολόγοι και ατομιστές. Εγώ διαφωνώ σε πολλά πράγμματα με την Χρυσή Αυγή αλλα αυτή την στιγμή σας κάνει να φοβάστε και φαίνετε ο πανικός σας για πρώτη φορά μετά την ονομαζόμενη μεταπολίτευση.

Αν μέχρι τις 21 Ιουνίου δεν μου έχει εκδώσει το ελληνικό κράτος διαβατήρια θα κατευθυνθώ στις γερμανικές αρχές να μου εκδώσουν δύο διαβατήρια και να γίνουμε γερμανοί υπήκοοι. Θεός φυλάξη. “Θο, Κύριε, φυλακν τ στόµατί µου κα θύραν περιοχς περ τ χείλη µου”.


Ένας “εξόριστος” μετανάστης έλληνας πολίτης, ακόμη

1 σχόλιο

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου