Select Menu

Slider

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

My Place

ΚΟΣΜΟΣ

ΕΥΡΩΠΗ

ΒΑΛΚΑΝΙΑ

ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ

ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

» » » » » » Μέσω του ισλάμ επιδιώκουν την εξαφάνιση του Χριστιανισμού
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Τελευταία μς ρθε πό τή Νορβηγία ξς πρωτοφανής γιά τά ερωπαϊκά δεδομένα εδηση...!

Γράφει ο Λέων Μπράνγκ

Η σλαμική τρομοκρατική ργάνωση Ansar al-Sunna παιτε πό τήν κυβέρνηση τς Νορβηγίας τήν ναγνώριση τς πρωτεύουσας σλο ς μουσουλμανικς πόλης μέ μουσουλμανικό θνος. Στήν περίπτωση πού δέν εσακουστε τό ατημά της πειλε μέ ερό πόλεμο, μέ μία νέα 11η Σεπτεμβρίου σέ Νορβηγικό δαφος, μέ μεγαλύτερες πιθέσεις πό κείνην πού δέχθηκε Νορβηγία στίς 22 ουλίου πό τόν Breivik. 

Χαρακτηριστικά ργάνωση ναφέρει πί λέξει στή διακήρυξήτης, πού στάλθηκε σέ λους τούς Νορβηγούς πολιτικούς καί δημοσιογράφους:«Δέν θέλουμε νά εμαστε μέρος τς νορβηγικς κοινωνίας. πίσης δέν θέλουμενά φύγουμε πό τήν Νορβηγία, γιατί γεννηθήκαμε καί μεγαλώσαμε δ. Καί γ το λλάχ νήκει σέ λους»

(βλ. http://www.logiosermis.net/2013/11/ansar-al-sunna-grnland.html#.Up2SnsRdUmk καί http://www.agioritikovima.gr/diethni/33434-oi-ilamites-a).

συγκεκριμένη ατή τρομοκρατική ργάνωση δέν εναι μως τό μόνο μουσουλμανικό στοιχεο πού προβάλλει διεκδικήσεις στή Νορβηγία, ποία τό 1974 νοιξε τό πρτο πίσημο τζαμί. ντυπωσιακήταν πόλυτα νόμιμη τριήμερη συγκέντρωση – μεγαλύτερη ς τώρα– 4000μουσουλμάνων στό σλο μέ τίτλο «Peace Conference Scandinavia 2013» πού ργανώθηκε στίς 23-25 Μαρτίου πό τό Islam Net, τήν ργάνωση μπρέλα τν Μουσουλμάνων στή Νορβηγία. Ο συγκεντρωμένοι κε μουσουλμάνοι διεκδίκησαν τήν κπροσώπησή τους στό Κοινοβούλιο τς Νορβηγίας καί μέ πόλυτη μοφωνία καί μέ διαίτερο δυναμισμό προέβαλαν τήν αστηρή τήρηση τς σαρίας μέ ποινές πως λιθοβολισμό γιά μοιχεία καί μοφυλοφίλους κ..(βλ https://open-speech.com/showthread.php/653540-Gr%C3%B6%C3%9Fte-Moslemversammlung-Norwegens-fordert-Steinigung-von-Ehebrecherinnenund-Homosexuellen).

λα ατά συμβαίνουν στή Νορβηγία, που μουσουλμανική κοινότητα μετράει περίπου 200.000 τομα, ποτελε δηλαδή μόλις τό3,5 % το πληθυσμο τς Νορβηγίας.

σοι, βέβαια, χουν στω καί λίγη γνώση το σλάμ, δέν παραξενεύονταιμέ τήν εδηση ατή, φο κφράζει μέ πόλυτη συνέπεια τήν πεποίθηση τνμουσουλμάνων, τι λος κόσμος νήκει στόν λλάχ. διαμόρφωση τς ζως καί ο ντιλήψεις τν λαν γιά τό Θεό πιβάλλουν στή συνέχεια τό διαχωρισμό ατο το κόσμου το λλάχ σέ Χώρα τς Ερήνης, δηλ. το σλάμ(κε πού πικρατε τό σλάμ σέ μεγάλο ποσοστό) καί Χώρα το Πολέμου (κε πού φείλει νά πικρατήσει τό σλάμ) σπου τελικά νά πιτευχθε σέ λο τόν κόσμο ποταγή στό θέλημα το λλάχ. Dr. Peter Hammond στό βιβλίο του«Slavery, Terrorism and Islam: The Historical Roots and Contemporary Threat»μέ παραδείγματα πό τίς νά τόν κόσμο μειονότητες καί πλειοψηφίες τοῦἸσλάμ, μς μεταφέρει τήν νάλογα μέ τά ποσοστά πί το πληθυσμο δράση τνμουσουλμάνων (http://www.freerepublic.com/focus/f-news/2920784/posts).

Οι μουσουλμάνοι της Ελλάδος αυξάνονται δραματικά

ς λθουμε τώρα στά δικά μας δεδομένα. ν στίς ρχές τς δεκαετίας το1990 τό ποσοστό τν μουσουλμάνων στήν λλάδα ταν μόλις 1,3% –βασικά μουσουλμανική μειονότητα τς Θράκης– τώρα χει φτάσει σύμφωνα μέτήν κθεση το Pew Forum on Religion and Public Life (Σεπτέμβριος 2010)στό 4,7% (περίπου 527.000 τομα, πό τά ποα 120.000 ντιστοιχον στούςμουσουλμάνους τς Θράκης). δέ Μουσουλμανική νωση λλάδας δίνει κάπως περβολικά τόν διπλάσιο ριθμό, περίπου 1.000.000 τομα, πό τά ποα ο 700.000 ζον στήν ττική. Λόγ τς συνεχιζόμενης θρόας λαθρομετανάστευσης, φυσικά, δέν πάρχουν κριβες καί γκυροι ριθμοί. λλά κόμα καί νά δεχθε κανείς τό ποσοστό το 4,7% ατό σημαίνει, τι τό μουσουλμανικό στοιχεο μέσα σέ 20 χρόνια χει σχεδόν τετραπλασιαστε. Γιά τό2030 προβλέπει δια κθεση το Pew Forum on Religion and Public Life, τόποσοστό νάφθάσειτό 6,9%. Καμία ερωπαϊκή χώρα, προφανς, δέν παρουσιάζει στω κατά προσέγγιση νάλογους μέ τήν λλάδα ρυθμούς αξησης τομουσουλμανικο στοιχείου.

πιπλέον, γιά μία σωστή κτίμηση τς κατάστασης στήν λλάδα πρέπει νά συνυπολογιστε στούς ριθμούς ατούς τό γεγονός, τι στω μία μικρή μερίδα ατν τν μουσουλμάνων, ο ποοι στό 90% εναι Σουντες, πρόσκεινται φιλικά σέ ξτρεμιστικές σλαμιστικές ργανώσεις, πως τή Μουσουλμανική δελφότητα τς Αγύπτου, τήν Πακιστανική ργάνωση Jamaat e-Islami, τή Σουνιτική σέκτα τν Σαλαφιστν-Οαχαμπιτν, πό τήν ποία προλθε λ-Κάϊντα καί λλες Σουνιτικές σλαμιστικές τρομοκρατικές ργανώσεις. Ο Σιτες, ο ποοι θεωρονται πιό μετριοπαθες θρησκευτικά, δυνητικά μπορε νά γίνουν πικίνδυνοι λόγω τς δράσης τς Πρεσβείας το ρν στήν θήνα καί πυρήνων τς Λιβανέζικης Σιιτικς τρομοκρατικς ργάνωσης Χετζμπολάχ (Κόμμα το λλάχ).

Πολύ διαφωτιστικές εναι καί ο ξς πληροφορίες σχετικά μέ ξέχοντα πρόσωπα καί δρύματα τν μουσουλμανικν κοινοτήτων:

Μουσουλμανική νωση λλάδας πού, πως ποστηρίζει, κπροσωπε λους τους Μουσουλμάνους πού κατοικον στήν λλάδα, διατηρε μέσ το Αγυπτίου προέδρου τς Ναίμ λ Γαντούρ φιλικές σχέσεις μέ τή Μουσουλμανική δελφότητα καί τήν Τουρκική σλαμιστική μή κυβερνητική ργάνωση μέ τήν πωνυμία IHH. Μάλιστα, συμμετοχή το λ Γαντούρ στό Διοικητικό Συμβούλιο το ερο Τεμένους θεωρεται πολύ πιθανή.

πίσης διαίτερα φιλικά πρός τήν σλαμιστική ργάνωση τς Μουσουλμανικς δελφότητας πρόσκειται καί τό λληνο-ραβικό Μορφωτικό καί Πολιτιστικό Κέντρο στό Μοσχάτο, που στούς χώρους του στεγάζει τυπο τζαμί γιά περίπου 3.000 πιστούς. Τό Κέντρο εναι μέλος τς Federation of Islamic Organizations of Europe (FIOE), πού μέ δρα τίς Βρυξέλλες, συντονίζει τίς δράσεις τν δελφν Μουσουλμάνων στήν Ερώπη.

δέ πικεφαλς το Islamic Forum μπούλ Μπασάρ, ργάνωσης μέ διασυνδέσεις μέ τή Jamaat e-Islami, χει δη εσχωρήσει στήν λληνική πολιτική σκηνή. Τόν εχε συμπεριλάβει Πέτρος Κωνσταντίνου μαζί μέ πέντε λλους μοεθνες του στό ψηφοδέλτιο το ΑΝΤΑΡΣΥΑ στίς τελευταες δημοτικές κλογές στήν θήνα (Νοέμβριος 2010). (Γιά περισσότερες πληροφορίες σχετικά μέ ριθμούς, πρόσωπα πως καί τίς μεγαλύτερες μουσουλμανικές κοινότητες στήν λλάδα βλ. τό ρθρο το νδρέα Μπανούτσου, Χαρτογράφηση Μουσουλμανικν κοινοτήτων στήν λλάδα, στήν στοσελίδα http://www.rimse.gr/2013/02/blog-post.html).

Ατή λιγγιώδης αξηση το μουσουλμανικο στοιχείου καί γενικά λλαγή τς πληθυσμιακς σύνθεσης τς λληνικς κοινωνίας προφανς φείλεται στήν παντελ πουσία μεταναστευτικς πολιτικς τίς τελευταες δεκαετίες. άν δέ ο ξελίξεις ατές συνδυαστον μέ τήν ταυτόχρονη προβολή τόσο τς νεωτεριστικς θεώρησης τς στορίας σο καί το πολυπολιτισμικο μοντέλου γιά τήν λληνική κοινωνία δέν μπορε κανείς παρά νά καταλήξει, τι δέν πρόκειται πλς γιά μία παράλειψη κ μέρους τν πολιτικν λλά γιά πιδίωξη.

λλωστε, στό Νεοελληνικό Κράτος λλοίωση τς ρθόδοξης Χριστιανικς ταυτότητας ποτελε μόνιμο στόχο τν πολιτικν γεσιν τς χώρας πό τόν Καποδίστρια καί ξς. Τώρα πληθυσμιακή λλοίωση στέκεται καί ατή ρωγός στήν πιδίωξη ατή.

Γιά νά πιτελεστον ο λλαγές ατές, καί μάλιστα μέ ταχύτατους ρυθμούς τά τελευταα χρόνια, ταν παραίτητη διαστροφή καί ν πολλος πάλειψη τς στορικς μνήμης, πού τό ργο ατό χουν ναλάβει πό τήν δεκαετία το ´90 ο νιστόρητοι κσυγχρονιστές τς στορίας. διαίτερες προσπάθειες πρεπε νά καταβληθον στήν στορική μνήμη πού φορ τίς μπειρίες το πόδουλου λληνισμο μέ τό σλάμ πως καί στό ζήτημα τς ποδέσμευσης τς κκλησίας πό τήν χρονική συνέχεια το λληνισμο. τσι μς μαθαν –παρά τή μεγάλη πληθώρα ντίθετων ποδεικτικν στοιχείων– τι δέν πρξε τό Κρυφό Σχολειό, τι ο Χριστιανοί λληνες δέν ποφέρανε πί Τουρκοκρατίας, τι συμβολή τς κκλησίας στήν λληνική πανάσταση δέν ταν καθοριστική, τι δέν δόθηκε μέσ ατς τό πίσημο ναυσμα γιά τήν πανάσταση (μφισβήτηση τς γ. Λαύρας), τι τό 1922 ο συνωστισμένοι στό λιμάνι τς Σμύρνης καναν τουρισμό, τι δέν πιχειρήθηκε ποτέ ξόντωση το λληνικο στοιχείου στήν Μικρασία κ..

Μέ λλα λόγια σημερινή πολιτική γεσία ποστηρίζει, τι δέν χρειάζεται νά πάρχει φόβος στω προβληματισμός γιά τήν κρηκτική ατή αξηση το μουσουλμανικο στοιχείου. λλωστε, πως ποστηρίζεται, πάρχει δική μας πολιτιστική νωτερότητα πού μέσ το μοντέλου το θρησκου, στήν πράξη θεου κράτους εναι σέ θέση νά περιλάβει καί νά φομοιώσει λες ατές τίς τάσεις. Κανένας κίνδυνος δέν προέρχεται πό ποιαδήποτε μειονότητα πό τόν πολυπολιτισμικό χαρακτρα τς κοινωνίας. ντίθετα, προβολή καί καλλιέργεια τς λληνορθόδοξης συνείδησης καί ταυτότητας λλοχεύει τόν κίνδυνο το ρατσισμο καί φανατισμο, μς πηγαίνει πίσω στόν μεσαίωνα.

Γιατί ατή επιμονή γιά τήν ανέγερση το Τεμένους;

Μέσα στό πνεμα ατό κινεται καί νέγερση το Τεμένουςστό Βοτανικό. Τό Τάμα το θνους γιά τούς πολιτικούς μας,πως φαίνεται, χει μετασχηματιστε σέ Τέμενος. Μέ πόλυταδουλοπρεπ τρόπο πιδιώκουν πάση θυσία νά κπληρώσουν τηνπαίτηση πολλν μουσουλμανικν χωρν γιά τήν νέγερση τοτεμένους, χωρν πού στό δαφός τους δέν πιτρέπουν τήν νέγερση χριστιανικν ναν. Μάλιστα, στήν περίπτωση το κ. ρντογν παίτηση ατή συνδυάζεταιμέ σχέδιο παναλειτουργίας τςγ. Σοφίας ς τζαμί. Καί λληνας φορολογούμενος καλεται να πληρώσει πό τήν τσέπη του ατό τό «μεγαλεπήβολο» ργο τνπολιτικν του, πού θεωρον τι νέγερση το τεμένους εναι πρός φελος το δημοσίου συμφέροντος, τό ποο δέν χει μόνοκόστος κατασκευς λλά στή συνέχεια καί κόστος συντήρησης, καθαριότητας, φύλαξης, μισθοδοσίας μάμηδων καί πηρετικο προσωπικο κ.λπ. Κυρίως μως –καί ατόβαρύνει περισσότερο π’ λα– μετό βμα ατό λλάδα προβαίνειστήν πίσημη ναγνώριση μίας δεύτερης μουσουλμανικς μειονότηταςσέ λληνικό δαφος – πρώτη, στη Θρκη, χει ναγνωριστε μέ τη Συνθήκη τς Λωζάννης– ατή τη φορά στό Λεκανοπέδιο τς ττικς.
Προφανς κατασκευή το τεμένους στό Βοτανικό ποτελε μόνο τήν ρχή, νά νοίξει τό δρόμο γιατή πίσημη δημιουργία τεμένων καιτζαμιν σέ λη τή χώρα.

Ατή εναι βούληση τν «λλήνων» πολιτικν, πού χρησιμοποιον τή μουσουλμανική μειονότητα ς τό βασικό μοχλόγιά τήν κ θεμελίων νατροπή τς λληνικς κοινωνίας, γιά τηνπλήρη ποεκκλησιαστικοποίηση καί τόν φελληνισμό το λαο.

διαίτερα χαρακτηριστικές εναι ο λο καί αξανόμενες πιέσεις πρός τήν κκλησία, νά περιορίζεται ποκλειστικά στά θέματα λατρείας, νά τελε τά μυστήρια καί νά προσφέρει κοινωνικό ργο, χωρίς νά τς δίνεται λόγος στά κοινωνικά θέματα. τσι, ὁἙλληνικός λαός, μέ τό δεδομένο ατό τς περιθωριοποίησης τςκκλησίας καί το ποκλεισμο της πό τήν δημόσια ζωή, τρέφεται πνευματικά στήν καθημερινότητά του ποκλειστικά πότίς πιλογές τν πολιτικν, ο ποοι ς γνήσιοι πόγονοι τνδυτικοευρωπαίων χουν σπασθε πόλυτα τόν προτεσταντικςμπνευσης διαχωρισμό τς θρησκείας πό τή δημόσια ζωή καί τονπεριορισμό της ποκλειστικά στήν διωτική σφαρα –μία ντωςσχιζοφρενική κατάσταση– καί στή συνέχεια χουν μποτιστεπέρα γιά πέρα μέ τήν θεΐα τς «διαφωτισμένης» Ερώπης.

Η αλλοίωση το μαθήματος τν Θρησκευτικν οργανωμένο σχέδιο κατά της Ορθοδοξίας

Τό τελευταο ποδεικνύεται περίτρανα καί μέ τό ντισυνταγματικό σχέδιο τς μετατροπς το μαθήματος τν Θρησκευτικν σέ πολυθρησκειακό μάθημα. Τό σχέδιο ατό, στό ποο συμπίπτουν πόλυτα ο παρατάξεις τς Βουλς πό τό συντηρητικό μέχρι καί τόν ριστερό χρο, δη χει λάβει σάρκα καί στ μετό νέο Πρόγραμμα Σπουδν γιά τά Θρησκευτικά, πού πό το 2011 βρίσκεται σέ πιλοτικό στάδιο φαρμογς. Διδάσκονται παράλληλα πό τήν Γ’ Δημοτικο μέχρι τό τέλος το Λυκείου 6διαφορετικές θρησκεες, δύο χριστιανικές μολογίες καί φυσικάκαί ρθόδοξη θεώρηση. Παρά τήν ποτυχία ατο του πολυθρησκειακο μαθήματος σέ πιλοτικό στάδιο, σημερινή πολιτική γεσία το πουργείου Παιδείας καί Θρησκευμάτων προωθε τη γενική φαρμογή του, πιστρατεύοντας στήν πιχειρηματολογία της τόσο τή δθεν πολυπολιτισμικότητα τς χώρας σο καί τον μεγάλο ριθμό τν ατήσεων παλλαγς πό τό μάθημα. Τό διοτό πουργεο, βέβαια, μέ ντεχνο τρόπο πεδίωξε ατή τήν κατάσταση, δίνοντας τό δικαίωμα παλλαγς ντελς ντισυνταγματικά καί σέ ρθόδοξους μαθητές μέ τίς γνωστές γκυκλίους το2008 πως καί τήν πρόσφατη σχετική γκύκλιο τς 19-9-2013 (για περισσότερες πληροφορίες βλ. τό ρθρο μου «Ο τέρμονες περιπέτειες το Μαθήματος τν Θρησκευτικν» στό προηγούμενο φύλλο ρ. 20, σ.2). Μέ τόν τρόπο ατό τό ραμα τν πολιτικνγιά μία πλήρως διάφορη ς πρός τή θρησκεία, μία οσιαστικά θεη λληνική κοινωνία φθάνει στήν πραγματοποίησή του. Διότι μέσ το μολογιακο χαρακτρα το μαθήματος, κόμα καί με τίς πολλές λλείψεις τν διδασκόντων, φτανε τό Εαγγελικό μήνυμα τς ρθοδοξίας στά ατιά καί στίς καρδιές τν παιδιν καί σως, σέ ρκετές περιπτώσεις, καί μία γεύση τς ζως πού χει νά προσφέρει μόνο Χριστός. Ριζωνόταν, πίσης, στή μνήμη τν παιδιν μεση σύνδεση το ρθοδόξου βιώματος μέ την στορική συνέχεια ατο το τόπου.

Μέ τήν σοπέδωση πού θά φέρει τό νέο πολυθρησκειακό μάθημα λα θά μοιάζουν δια: Μήνυμα σωτηρίας στόν Χριστιανισμό πως καί στίς λλες θρησκεες, γιότητα στόν Χριστιανισμό πως καί στούς γίους τν λλων θρησκειν, δρυτής παγκόσμιας θρησκείας ησος Χριστός, δρυτής λλης παγκόσμιας θρησκείας το ερό πρόσωπο το Μωάμεθ, σχετα ν σύμφωνα μέ τήν Χαντίθ,τήν ερή παράδοση το σλάμ, παντρεύτηκε τήν γαπημένη του γυνακα Ασα ( διος περίπου 50 τν) σέ λικία 6 τν καί ξεκίνησε τήν γγαμη ζωή μαζί της σέ λικία 9 τν, σχετα ν εχε τουλάχιστον 9-11 γυνακες.

Σχετικά μέ ατό Μωάμεθ εχε λάβει εδική ποκάλυψη πό τόν λλάχ: « Προφτα, σο πιτρέπεται νά παντρευτες τίς γυνακες πού προικοδότησες, σες πέκτησες μέ τήν δεξιά σου (ννοονται ο σκλάβες πού το δόθηκαν πότόν λλάχ ς λεία)... καί κάθε λλη πιστή γυνακα πού θέλει νά φοσιωθε σε σένα. Ατό τό δικαίωμα τό δίνουμε μόνο σέ σένα...» (σούρα 33,50).

λόιδιες θά μοιάζουν καί ο ερές γραφές, γία Γραφή τν Χριστιανν και τό Κοράνι, παρά τά σα διδάσκει. νδεικτικά ναφέρω: Σέ 95 στίχους λλάχ δίνει τήν ντολή γιά ερό πόλεμο. Μία γεύση μς δίνουν τά ξς χωρία: «πόλεμος εναι ποχρέωσή σας ... Κανέναν π’ ατούς νά τόν κάνετε φίλο σαςπρίν δεχθε νά πορεύεται στίς δούς το λλάχ. Καί που σς γυρίσουν τηνπλάτη νά τούς πιάσετε καί νά τούς σφάξετε (σούρα 4.91) «Χειρότερα πό τάζα εναι στά μάτια το λλάχ ο πιστοι» (σούρα 8.57) « μισθός κείνων πού ναντιώνονται στόν λλάχ καί στόν πόστολό του εναι νά σκοτώνονται καί νά σταυρώνονται νά κρωτηριάζονται σέ χέρια καί πόδια ναλλάξ (σούρα 5.37) τέλος «ταν συνανττε πίστους, κόψτε τούς τά κεφάλια μέχρι ναπροκαλέσετε σφαγή ... Καί κενοι πού σκοτώνονται στό νομα το λλάχ …θά τούς εσάγει στόν παράδεισο (σούρα 47.4-7).

Φυσικά, λα σα νέφερα παραπάνω γιά τό πρόσωπο το Μωάμεθ καί για τό μσος πού κηρύττει τό Κοράνι δέν πρόκειται μέσα στό πνεμα τς πολυπολιτισμικότητας νά διδάσκονται στά σχολεα μας πό σεβασμό πρός τούς πιστούς μουσουλμάνους. πλς θά διδάσκεται ερότητα τόσο το προσώπου το Μωάμεθ σο καί το Κορανίου, πως καί λων των γίων τν λλων θρησκειν καί τνερν γραφν τους.

να, πάντως, πρέπει νά θεωρεται βέβαιο, άν συνεχιστε ατή προδοτική πολιτική πού κολουθεται σήμερα στηνλλάδα: κατακόρυφη νίσχυση τόσο πληθυσμιακά σο καί πό πλευρς διεκδικήσεων το μουσουλμανικο στοιχείου στήν λλάδα, πειδή ατό ποκλείεται νά πηρεαστε πό τήν δεολογία τν πολυπολιτισμικν κηρυγμάτων τν πολιτικν μας. Καί ατή κατά κόρον αξηση τς μουσουλμανικς πιρρος θά συμβαδίζει μέ τήν σχεδόν πλήρη πώλεια τς ρθόδοξης καί θνικς συνείδησης σέ μεγάλο μέρος το πληθυσμο.

Γράφει ο Λέων Μπράνγκ
Δρ. Θεολογίας


Από την εφημερίδα «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» ενημερωτικό μέσο της πολιτικής παρατάξεως ΚΟΙΝΩΝΙΑ, αρ. φύλλου 21, Οκτώβριος-Δεκέμβριος 2013

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

1 σχόλια

  1. Ο Μουσουλμάνος σε μη Ισλαμική χώρα
    http://ahmadeldin.org/2014/03/21/mousoulmanos-se-mh-islamikh-xwra/

    Η Αλ-Κάιντα δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με την σαλαφίγια. http://ahmadeldin.org/2014/05/10/salafiyya-and-the-myth-of-wahaby-islam/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου