Χρήστος Πέππας - Ένας πολύτεκνος μαζί με τους ΑΝ.ΕΛ. Συνέντευξη στο kontra channel! (Video) - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Χρήστος Πέππας - Ένας πολύτεκνος μαζί με τους ΑΝ.ΕΛ. Συνέντευξη στο kontra channel! (Video)

«Tο μέλλον των παιδιών μας θα πρέπει να το διαμορφώσουμε και να το διαφυλάξουμε εμείς οι ίδιοι, ο καθένας με τις δυνάμεις του!» Χρή...

«Tο μέλλον των παιδιών μας θα πρέπει να το διαμορφώσουμε και να το διαφυλάξουμε εμείς οι ίδιοι, ο καθένας με τις δυνάμεις του!»

Χρήστος Πέππας
Υποψ. Βουλευτής Α' Αθηνών, ΑΝ.ΕΛ
Τραπεζικός Υπ., Αντιπρ. Εθνικής Οργ/σης Πολυτέκνων Αθηνών

Γεννήθηκα το 1969 στην Αθήνα και ζω μόνιμα με την οικογένειά μου στην περιοχή των Αθηνών.

Από το 1990 εργάζομαι ως τραπεζικός υπάλληλος.

Πιστεύω ότι το μέλλον των παιδιών μας θα πρέπει να το διαμορφώσουμε και να το διαφυλάξουμε εμείς οι ίδιοι, ο καθένας με τις δυνάμεις του. Είμαι εκλεγμένος στα συνδικαλιστικά όργανα του κλάδου μου και στο Εργατικό Κέντρο Αθηνών.

Είμαι παντρεμένος με την Γεωργακοπούλου Αλεξάνδρα και έχουμε τέσσερα ανήλικα παιδιά, δύο αγόρια και δύο κορίτσια.

Η Αλεξάνδρα είναι μέλος της Εθελοντικής Διακονίας Ασθενών Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων (ΕΔΑΝΙ) της Αρχιεπισκοπής Αθηνών και φροντίζει εγκαταλελειμμένα παιδιά στο νοσοκομείο Παίδων.

Μαζί με την Αλεξάνδρα πιστεύουμε σθεναρά στο Κοινωνικό Κράτος και στην Εθελοντική Προσφορά.

Ασχολούμαι έντονα με τα δικαιώματα των πολύτεκνων οικογενειών και υπερασπίζομαι τις Ελληνικές Οικογένειες, ώστε να διατηρήσουν και να περάσουν στις επόμενες γενιές τα ήθη και τις παραδόσεις της Χώρας μας.  Λόγω της πεποίθησής μου αυτής ασχολήθηκα με τις πολυτεκνικές οργανώσεις και σήμερα είναι Αντιπρόεδρος της ΕΟΠΑ (Εθνική Οργάνωση Πολυτέκνων Αθηνών), με μέλη 14.000 οικογένειες.

Παράλληλα ασχολούμαι και με τον αθλητισμό και είμαι Πρόεδρος του αθλητικού συλλόγου k1 gym (kick – boxing).

Στην πολιτική ασχολήθηκα μετά από πρόταση του Προέδρου των ΑΝ.ΕΛ Πάνου Καμμένου.

Στις εκλογές της 25ης  Ιανουαρίου 2015 θα είμαι υποψήφιος με τους Ανεξάρτητους Έλληνες στην Α’ Αθηνών.

Στις εκλογές ψηφίζουμε ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

Αγαπητοί συμπολίτες,
Αποφάσισα να είμαι υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές, στις 25/1/15, σαν υποψήφιος των ΑΝΕΛ στην Α’ Αθηνών, επιθυμώντας να συμβάλλω στην προσπάθεια της εξόδου της χώρας μας από την κρίση.

Είμαι ένας πολύτεκνος, απλός πολίτης σαν κι εσάς και θέλω εκπροσωπώντας σας να μεταφέρω τον πόνο και τα προβλήματά σας στη Βουλή των Ελλήνων. 

Ζητώ να με τιμήσετε με την ψήφο σας για να δώσω όλες μου τις δυνάμεις, με κάθε νόμιμο τρόπο, στον αγώνα για την ανόρθωση της πατρίδας μας. 

Η αλήθεια, η εργατικότητα, η συνέπεια και η αξιοπιστία είναι αναγκαίο να ξαναμπούν στον χώρο της πολιτικής ζωής του τόπου μας. 

Με τιμή,

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου