Εκτός ειδικής αγωγής εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες...! Η πολιτική του μνημονίου έφερε τη συρρίκνωση των ...
Εκτός ειδικής αγωγής εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες...!
Η πολιτική του μνημονίου έφερε τη συρρίκνωση των δημοσίων δαπανών κάτι που φάνηκε τραγικά και στους τομείς της Υγείας και της Παιδείας. Το ίδιο δραματικές είναι οι επιπτώσεις στην εκπαίδευση των ΑΜΕΑ. Πάνω από 185.000 παιδιά με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες είναι εκτός ειδικής αγωγής και σχολεία όπως τα Ειδικά Εργαστήρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης(Ε.Ε.Ε.Ε.Κ) λειτουργούν χωρίς αναλυτικά προγράμματα, με τεράστια κενά προσωπικού.
«Τα προβλήματα αυτά ήταν εφέτος σε πολλαπλάσιο βαθμό. Μια σειρά από σχολεία καθυστέρησαν να ανοίξουν ενώ πολλά, ακόμα και σήμερα υπολειτουργούν.
Μαθητές δεν πάνε ακόμα σχολείο γιατί τα κτίρια είναι ακατάλληλα ή δεν υπάρχει το ανάλογο βοηθητικό προσωπικό και οριστική λύση των συμβάσεων με τους ιδιώτες για την μεταφορά των μαθητών στα σχολεία», δήλωσε ο βουλευτής Αχαΐας Νίκος Ι. Νικολόπουλος ο οποίος κατέθεσε Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας, τονίζοντας το πρόβλημα που υπάρχει στην Πάτρα με την μέχρι σήμερα καθυστέρηση της ανέγερσης του Ειδικού Σχολείου στη συνοικία Λάγγουρα.
Ειδικότερα για την υπόθεση του ειδικού σχολείου στην Πάτρα, ο κ. Νικολόπουλος ερωτά την Υπουργό σε ποιο στάδιο βρίσκεται σήμερα η μελέτη για την κατασκευή του ενώ γενικότερα ερωτά την κ. Διαμαντοπούλου τι μέτρα θα ληφθούν για την ομαλή λειτουργία των σχολείων ΑΜΕΑ σε ό,τι αφορά στην μονιμοποίηση συμβασιούχων και ωρομίσθιων καθηγητών και τις απαραίτητες προσλήψεις του ειδικού εκπαιδευτικού επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού.
Επίσης ερωτά αν θα δοθούν οι απαραίτητες πιστώσεις για να προχωρήσει γρήγορα η κατασκευή σύγχρονων δημόσιων ειδικών σχολείων στην Αχαΐα.
Πηγή
Η πολιτική του μνημονίου έφερε τη συρρίκνωση των δημοσίων δαπανών κάτι που φάνηκε τραγικά και στους τομείς της Υγείας και της Παιδείας. Το ίδιο δραματικές είναι οι επιπτώσεις στην εκπαίδευση των ΑΜΕΑ. Πάνω από 185.000 παιδιά με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες είναι εκτός ειδικής αγωγής και σχολεία όπως τα Ειδικά Εργαστήρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης(Ε.Ε.Ε.Ε.Κ) λειτουργούν χωρίς αναλυτικά προγράμματα, με τεράστια κενά προσωπικού.
«Τα προβλήματα αυτά ήταν εφέτος σε πολλαπλάσιο βαθμό. Μια σειρά από σχολεία καθυστέρησαν να ανοίξουν ενώ πολλά, ακόμα και σήμερα υπολειτουργούν.
Μαθητές δεν πάνε ακόμα σχολείο γιατί τα κτίρια είναι ακατάλληλα ή δεν υπάρχει το ανάλογο βοηθητικό προσωπικό και οριστική λύση των συμβάσεων με τους ιδιώτες για την μεταφορά των μαθητών στα σχολεία», δήλωσε ο βουλευτής Αχαΐας Νίκος Ι. Νικολόπουλος ο οποίος κατέθεσε Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας, τονίζοντας το πρόβλημα που υπάρχει στην Πάτρα με την μέχρι σήμερα καθυστέρηση της ανέγερσης του Ειδικού Σχολείου στη συνοικία Λάγγουρα.
Ειδικότερα για την υπόθεση του ειδικού σχολείου στην Πάτρα, ο κ. Νικολόπουλος ερωτά την Υπουργό σε ποιο στάδιο βρίσκεται σήμερα η μελέτη για την κατασκευή του ενώ γενικότερα ερωτά την κ. Διαμαντοπούλου τι μέτρα θα ληφθούν για την ομαλή λειτουργία των σχολείων ΑΜΕΑ σε ό,τι αφορά στην μονιμοποίηση συμβασιούχων και ωρομίσθιων καθηγητών και τις απαραίτητες προσλήψεις του ειδικού εκπαιδευτικού επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού.
Επίσης ερωτά αν θα δοθούν οι απαραίτητες πιστώσεις για να προχωρήσει γρήγορα η κατασκευή σύγχρονων δημόσιων ειδικών σχολείων στην Αχαΐα.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια
Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου