Ο ΟΣΕ ανακοίνωσε την 6μηνη πρόσληψη για 73 νέους σταθμάρχες με μπλοκάκι…την ημέρα που μετράμε 42 νεκρούς, κατά πλειοψηφία νέους ανθρώπ...
Ο ΟΣΕ ανακοίνωσε την 6μηνη πρόσληψη για 73 νέους σταθμάρχες με μπλοκάκι…την ημέρα που μετράμε 42 νεκρούς, κατά πλειοψηφία νέους ανθρώπους, 72 τραυματίες και κανένας δεν ξέρει με σιγουριά πόσους ακόμα αγνοούμενους...! Θέλουν να προκαλέσουν οργή ή ελέγχουν πόσα μπορούμε να «καταπιούμε»;;; Η ασφάλεια των Ελλήνων επιβατών ανατίθεται σε διαφορετικούς ανθρώπους ανά 6μηνο; Βέβαια είναι γνωστό ότι με αυτά τα κόλπα «μειώνουν» την ανεργία στα νούμερα...αλλά λίγη ντροπή δεν βλάπτει...
Ομολογία διάλυσης κυβέρνησης και ΟΣΕ. Δεν έχουν ούτε την ευθιξία να μην ανακοινώνουν προσλήψεις την ώρα που είναι σε εξέλιξη η τραγωδία των Τεμπών. Την ώρα που ολοένα και πολλαπλασιάζονται τα ερωτήματα για τις ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη, των αρμόδιων υπουργών και του ΟΣΕ σε σχέση με την φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, μεγεθύνεται η εικόνα διάλυσης που παρουσιάζει το κυβερνητικό επιτελείο.
Ανακοινώνουν προσλήψεις την ώρα που είναι σε εξέλιξη η
τραγωδία των Τεμπών. Το φρικτό δυστύχημα λειτούργησε σαν άνοιγμα μιας κουρτίνας
στο χρόνο, και μάθαμε ενεοί ότι στον 21ο αιώνα ο ΟΣΕ λειτουργεί με όρους
δεκαετιών ‘70 και ‘80! Ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας που
παραγγέλθησαν και ελήφθησαν το… 2000, ακόμη δεν λειτουργούν, ενώ θα έπρεπε
να έχουν τεθεί σε λειτουργία από τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004! Ακόμα
μάθαμε πως σύμφωνα με το σκεπτικό της ελληνικής κυβέρνησης η ημέρα της
τραγωδίας ήταν η κατάλληλη για να ανακοινώσει προσλήψεις νέων σταθμαρχών στον
ΟΣΕ....
Το πρωί της Τετάρτης επικύρωσαν τις προσλήψεις διάρκειας
6 μηνών στον ΟΣΕ για σταθμάρχες με μπλοκάκι
Μετά τους μετακλητούς, η Κυβέρνηση Μητσοτάκη κάνει
προσλήψεις και με μπλοκάκι. Ένα πολύ σοβαρό θέμα το οποίο έρχεται
στην επιφάνεια μετά τα όσα αδιανόητα έχουν συμβεί στα Τέμπη, με το σιδηροδρομικό
δυστύχημα.
Απολύτως ενδεικτικό της «εκτός τόπου και χρόνου»
κατάστασης που βρίσκεται η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι το γεγονός πως σήμερα το
πρωί, ελάχιστες ώρες δηλαδή μετά την τραγωδία, επί της ουσίας την ημέρα της
τραγωδίας, ο ΟΣΕ ανακοίνωσε νέους σταθμάρχες για 6 μήνες και με μπλοκάκι με την
σχετική απόφαση να αναρτάται στη «Διαύγεια».
Συγκεκριμένα, αναρτήθηκε το πρωί, την ημέρα της
τραγωδίας, στη «Διαύγεια» η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕ, με
ημερομηνία 16 Φεβρουαρίου 2023, για «ανάθεση παροχής Υπηρεσιών της ειδικότητας
του Σταθμάρχη για χρονικό διάστημα 6 μηνών».
Πρόκειται, σύμφωνα με το ieidiseis.gr, για μία απόφαση
που είχε λάβει το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας στις 16
Φεβρουαρίου 2023, για «ανάθεση παροχής Υπηρεσιών της ειδικότητας του
Σταθμάρχη για χρονικό διάστημα 6 μηνών».
Ωστόσο, μόλις τη Τρίτη, δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια, την
ώρα που ο 60χρονος σταθμάρχης που έχει συλληφθεί και
κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια, φαίνεται ότι ήταν πρώην
αχθοφόρος του ΟΣΕ που εκπαιδεύτηκε πριν από λίγους μήνες.
Σύμφωνα με τον Alpha, ο 60χρονος δούλευε δέκα χρόνια
ως αχθοφόρος του ΟΣΕ (κουβαλούσε βαλίτσες από τα τρένα που
έφταναν και έφευγαν από τους σταθμούς). Μετά, πήρε μετάθεση στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση και στη συνέχεια προσλήφθηκε πάλι στον ΟΣΕ.
Στις 24 Ιανουαρίου ο σταθμάρχης είχε
τελειώσει την σχετική εκπαίδευση για τη θέση που κατέχει τώρα, που σημαίνει ότι
βρισκόταν σε αυτή λίγο περισσότερο από ένα μήνα.
Ειδικότερα, η απόφαση του ΔΣ του ΟΣΕ προβλέπει:
1) «την ανάθεση παροχής Υπηρεσιών της ειδικότητας του
Σταθμάρχη, σε εξωτερικούς συνεργάτες (73) άτομα, για χρονικό διάστημα έξι (6)
μηνών (ήτοι από 01.04.2023 μέχρι και 30.09.2023), οι οποίοι θα απασχοληθούν σε
όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, σύμφωνα με τις ανάγκες του Οργανισμού»,
2) «το κόστος απασχόλησής τους εκτιμάται ότι θα ανέλθει
στο ποσό των επτακοσίων ογδόντα τριών χιλιάδων (783.000,00) ευρώ πλέον ΦΠΑ,
ήτοι 970.920,00 ευρώ».
Ολόκληρη η απόφαση
Με λίγα λόγια, το πρόβλημα (και) με τους σταθμάρχες
(σ.σ. ελλείψεις) ήταν μείζον και υπαρκτό, αλλά ουδείς ανευθυνο-υπεύθυνος
ενδιαφέρθηκε, παρά τα συνεχή καμπανάκια από τους εργαζόμενους
στο σιδηρόδρομο.
Χρειάστηκε να θρηνήσουμε δεκάδες θύματα για να φανεί
για μία ακόμη φορά η εικόνα διάλυσης της Κυβέρνησης Μητσοτάκη,
η οποία «έχει χάσει τη μπάλα» και το μόνο που την ενδιαφέρει είναι η επικοινωνιακή
διαχείριση των πάντων και το πώς θα παραμείνει στην
εξουσία.
Ολονύχτιες
έρευνες στα συντρίμμια για αγνοούμενους - 42 οι νεκροί, 72 οι τραυματίες
Χωρίς σταματημό συνεχίζονται καθ' όλη τη διάρκεια της
νύχτας οι τιτάνιες προσπάθειες των σωστικών συνεργείων
για να μετατοπίσουν με προσοχή τα ογκώδη συντρίμμια και
να εντοπίσουν αγνοούμενους επιβάτες των δύο αμαξοστοιχιών,
μιας εμπορικής και μιας επιβατικής, που συγκρούστηκαν μετωπικά έξω από τη Λάρισα,
λίγο πριν τις σήραγγες, στα Τέμπη, το βράδυ της Τρίτης.
Στους 43 ανέρχεται ο αριθμός
των νεκρών, σύμφωνα με την Πυροσβεστική, ενώ η Ιατροδικαστική
Υπηρεσία Λάρισας κάνει λόγο για 43 σορούς εκ των οποίων οι 7 είναι απανθρακωμένοι και 32 μόνο
με αναγνώριση DNA μπορούν να ταυτοποιηθούν. Όπως
τόνισε η κ. Λεοντάρη, προϊσταμένη της
Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Λάρισας, έχει ολοκληρωθεί η ιατροδικαστική εξέταση σε
43 σορούς, που είναι σε πολύ κακή κατάσταση και στην πλειοψηφία τους αφορούν
νέα παιδιά με εκτιμώμενη ηλικία 20-30 ετών.
«Αυτή τη στιγμή έχουμε τελειώσει και με τη διαδικασία
της νεκροψίας-νεκροτομής και των 43 σορών που έχουν φτάσει εδώ» αναφέρει στο
ΕΡΤNEWS, η κ. Ρουμπίνη Λεοντάρη, Ιατροδικαστής – Προϊστάμενη της
Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Λάρισας.
«Έπρεπε να τηρηθούν συγκεκριμένα πρωτόκολλα με το
ειδικό τμήμα του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, το οποίο ήρθε από την Αθήνα
και το οποίο χειρίζεται το πρωτόκολλο για τις μαζικές καταστροφές με τη
διενέργεια των εξετάσεων», πρόσθεσε, ενώ εξήγησε ότι «το πρωτόκολλο αυτό λέει
το εξής: Ότι έρχεται το συγκεκριμένο τμήμα του Υπουργείου Προστασίας του
Πολίτη. Από κει και πέρα φωτογραφίζεται η κάθε σορός και το κάθε στοιχείο το
οποίο μπορεί να έχει επάνω, ένα μενταγιόν, ένα ρολόι και μετά και μετά γίνεται
η λήψη DNA από τη σορό και φυσικά από τους συγγενείς. Είναι πραγματικά
χρονοβόρα διαδικασία».
«Αυτή τη στιγμή εμείς έχουμε τελειώσει και με τη
διαδικασία της νεκροψίας-νεκροτομής και των 43 σορών, που ήρθαν. Δυστυχώς, η
ταυτοποίηση θα γίνει βάσει πρωτοκόλλου με τη μέθοδο DNA και θεωρώ κατά τα
λεγόμενα της αστυνομίας ότι αύριο το μεσημέρι θα έχουν ταυτοποιηθεί αυτές οι 43
σοροί ώστε να μπορέσουν να αποδοθούν. Πρέπει βέβαια να πω, όπως πληροφορήθηκα
από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, στο οποίο και ανήκουμε, ότι θα γίνει δημοσία
δαπάνη η κηδεία. Εδώ η Περιφέρεια έχει ενδιαφερθεί, έχει κλείσει ξενοδοχεία για
τους οικείους και για όλον τον κόσμο που έχει έρθει. Υπάρχει ένας πολύ καλός
συντονισμός, αλλά δεν παύει ο πόνος να είναι πολύ μεγάλος και να είναι σίγουρα
από τους οικείους μη διαχειρίσιμος».
Υπενθυμίζεται ότι η διαδικασία ταυτοποίησης στο βαγόνι
- εστιατόριο διεξήχθη υπό ακραίες συνθήκες υψηλού πυροθερμικού φορτίου της
τάξεως των 1300 βαθμών Κελσίου, γεγονός που δυσχέραινε τη σχετική διαδικασία.
Επίσης, όπως μετέδωσε ο ανταποκριτής της ΕΡΤ, πιθανόν
να ανακοινωθεί την Πέμπτη ο εντοπισμός ακόμα δυο σορών, φτάνοντας τους 44 οι
νεκροί.
Υπάρχουν βαγόνια που δεν έχουν ερευνηθεί καθόλου
Στο σημείο βρίσκονται 72 πυροσβέστες με 24
οχήματα, τρεις ομάδες της Ειδικής Μονάδας Αντιμετώπισης Καταστροφών και
δύο ομάδες της Ειδικής Μονάδας Δασικών Επιχειρήσεων, ενώ συνεχής είναι η
παρουσία του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας.
Δεκάδες πυροσβέστες και ειδικοί τεχνικοί συνεχίζουν να
κόβουν τις λαμαρίνες για να μπορέσουν να κάνουν αποκόλληση των τμημάτων, και να
τα απομακρύνουν με τη βοήθεια των γερανών από το σημείο έτσι ώστε οι
πυροσβέστες να προχωρήσουν περισσότερο στο εσωτερικό των βαγονιών και να
εντοπίσουν τους αγνοούμενους.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Πυροσβεστικής, μετά την
ολοκλήρωση της έρευνας στο βαγόνι της πρώτης
θέσης, της επιβατικής αμαξοστοιχίας, και στο βαγόνι - εστιατόριο έως
αργά το απόγευμα, καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας τα συνεργεία θα επικεντρωθούν
στο πρώτο επιβατικό βαγόνι της δεύτερης θέσης,
ώστε να επιχειρήσουν οι ομάδες διάσωσης σε όλο το εύρος του δεύτερου βαγονιού.
Όταν ολοκληρωθεί η επιχείρηση έρευνας σε αυτό, οι
πυροσβέστες θα συνεχίσουν τις ενέργειες έρευνας και στο τρίτο βαγόνι.
Ουσιαστικά υπάρχουν ακόμα βαγόνια που δεν έχουν
εξερευνηθεί και αυτό δεν αποκλείει την πιθανότητα να βρεθούν ενδεχομένως και
άλλοι επιβάτες που αγνοούνται...
Σχολιάστε το άρθρο μας
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com
στο Facebook...
στο Twitter
στο Viber
στο Telegram
στο GAB...
κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου