«ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ»: Διακαναλική Συνέντευξη – Προεκλογικές εκπομπές και θέσεις κόμματος (Μάθε πριν ψηφίσεις) - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

«ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ»: Διακαναλική Συνέντευξη – Προεκλογικές εκπομπές και θέσεις κόμματος (Μάθε πριν ψηφίσεις)

  «Είμαστε οι Ελληνίδες και Έλληνες  «ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ» στην ψυχή και στο σώμα! Αυτοί που θέλουμε και διεκδικούμε να φανούμε αντάξιοι των 300 του ...

 






«Είμαστε οι Ελληνίδες και Έλληνες  «ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ» στην ψυχή και στο σώμα! Αυτοί που θέλουμε και διεκδικούμε να φανούμε αντάξιοι των 300 του Λεωνίδα φυλάγοντας ξανά “Θερμοπύλες” Να φυλάξουμε το “όμαιμον, το ομόγλωσσον, το ομόθρησκον, το ομότροπον”  (Ηρόδ.)»


Στο πλαίσιο παρουσίασης κομμάτων που συμμετέχουν στις Εθνικές εκλογές 2023 παρουσιάζουμε τη διακαναλική συνέντευξη, το διαφημιστικό σποτ και τις θέσεις του κόμματος «Σπαρτιάτες», Επικεφαλής του οποίου είναι ο κ. Βασίλειος Στίγκας. Υπενθυμίζουμε ότι το κόμμα απολαμβάνει τη στήριξη του Ηλίας Κασιδιάρη, μετά τον αντιδημοκρατικό αποκλεισμό του κόμματος «Έλληνες» που αποφάσισε ο Άρειος Πάγος κατόπιν μεθοδεύσεων της κυβέρνησης Μητσοτάκη.


Διακαναλική Συνέντευξη


Προεκλογικό 10λεπτο σπότ


Προεκλογική εκπομπή κόμματος ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ στην ΕΡΤ


Η στήριξη Κασιδιάρη στο κόμμα και το τελευταίο video στο λογαριασμό του στο Youtube




«Στις εκλογές της 25ης Ιουνίου θα ψηφίσω και θα στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις το κόμμα ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ, που θα εισέλθει δυναμικά στη βουλή και θα αποτελέσει την πιο ισχυρή εθνική αντιπολίτευση. Η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα. Αφού απέκλεισαν με αντισυνταγματικό τρόπο τους ΕΛΛΗΝΕΣ, θα στηρίξω συνειδητά τους ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ που αποτελούν διαχρονικά και συμβολικά την πρώτη γραμμή των Ελλήνων στους αγώνες για την Ελευθερία.»

 «MRB - Σήμερα: "Οι #ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ φτάνουν το 3.5%!"

Αυτό σημαίνει ότι θα μπούμε στη Βουλή και θα ανατρέψουμε όλη την πολεμική του συστήματος, αν :

• Ενημερώσουμε ΤΩΡΑ όλους τους γνωστούς και τους φίλους μας για τους #ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ με τηλέφωνα και μηνύματα.

• Γραφτούμε εκλογικοί αντιπρόσωποι και είμαστε παρόντες σε όλα τα εκλογικά τμήματα (τηλ: 6907 717 702, 6973 636 488, 6977 759 574)

• Μοιράσει ο καθένας από εμάς εκατοντάδες φυλλάδια και ψηφοδέλτια του κόμματος (τηλ: Βόρεια  Ελλάδα  6949 196 194 - 6983 046 376,  Νότια  Ελλάδα  2114 181 023 - 6947 300 351)

• Διαδώσουμε σε όλο το διαδίκτυο τα βίντεο  και τα μηνύματά μου, που στηρίζουν τους #ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ.

Έχω  δώσει 4 χρόνια από τη ζωή μου στον Αγώνα και ζητώ από εσάς να δώσετε τον καλύτερό σας εαυτό τις λίγες ημέρες που απομένουν μέχρι τη μεγάλη νίκη μας, ενάντια σε ολόκληρο το Σύστημα!»

«Στην τελευταία ομιλία μου στη Θεσσαλονίκη λίγες ημέρες πριν το σύστημα με φυλακίσει, είχαμε περισσότερο κόσμο από τη ΝΔ, περισσότερη νεολαία, παλμό και δυναμική. Ο πόλεμος που μου κήρυξαν με έκανε σοφότερο και ισχυρότερο, η ώρα της μεγάλης νίκης πλησιάζει. Εμπρός #ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ και την Κυριακή 25 Ιουνίου παίρνουμε πίσω την Πατρίδα μας και την Ελευθερία μας!»

To τελευταίο χρονικά βίντεο στήριξης του Ηλία Κασιδιάρη στο κόμμα «ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ»

Τι εκπροσωπούν οι ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ

Είμαστε οι Ελληνίδες και Έλληνες  «ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ» στην ψυχή και στο σώμα! Αυτοί που θέλουμε και διεκδικούμε να φανούμε αντάξιοι των 300 του Λεωνίδα φυλάγοντας ξανά «Θερμοπύλες»

Να φυλάξουμε το«όμαιμον, το ομόγλωσσον, το ομόθρησκον, το ομότροπον»  (Ηρόδ.)

Στο πολιτικό σκηνικό κατεβαίνουμε με γνήσια αγάπη για την Ελλάδα μας και με πείσμα να πάρουμε πίσω την Πατρίδα που μας ανήκει.

Θέλουμε τα παιδιά μας να έχουν Ελληνορθόδοξη Παιδεία, να μην ξενιτεύονται και να αποκτήσουν δικές τους μεγάλες οικογένειες.

Ζητούμε από την Πολιτεία να δείξει σεβασμό στους συνταξιούχους και να τους ανταμείβει με αξιοπρεπείς συντάξεις.

Στην προσπάθειά μας αυτή είστε ΕΣΕΙΣ, οι οποίοι, εκτιμώντας την, θα μας οπλίσετε με δύναμη για να συνεχίσουμε, παίρνοντας μέτρα και αντίμετρα για μία ισορροπημένη και δίκαιη, κοινωνική ανταπόκριση.

Για την Πατρίδα που μας γέννησε και μας μεγάλωσε κάτω από την σκιά του Παρθενώνα και τον Ήλιο της Βεργίνας, που μας τραγούδησε τον θρύλο της Αγια-Σοφιάς και το έπος της Βορείου Ηπείρου. Για την Πατρίδα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη και  του Σπύρου Καγιαλέ, την  Πατρίδα με τους κάμπους, τα βουνά και το απέραντο Γαλάζιο …

Ολοι μαζί  ΕΝΩΜΕΝΟΙ !

Οι στόχοι  “κόποις κτώνται” !

Η  “Ιθάκη” μας δεν είναι μακριά !

Ενδεικτικά μερικές θέσεις του κόμματος

ΠΑΙΔΕΙΑ

Η μεγάλη οικογένεια που λέγεται Πατρίδα και Έθνος,  ένα μέλημα πρέπει να έχει ως  πρώτη προτεραιότητα: Να φροντίσει για την σωστή ανάπτυξη των παιδιών της και να δημιουργήσει κατάλληλες συνθήκες για την μόρφωσή τους. Σε μία κοινωνία, όπου ο δείκτης στον χώρο της εκπαίδευσης, εν γένει, δείχνει χαμηλά, σε αυτήν την κοινωνία δεν υπάρχουν ελπίδες και προοπτικές ανάπτυξης. Όταν ο μέσος Έλληνας δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί την κατάσταση, στην οποία έχει περιέλθει ένας  Χ  τομέας, τότε δεν είναι σε θέση  να επινοήσει μέτρα και αντίμετρα για να βελτιώσει τα ‘κακώς κείμενα’ !

Η σωστή λοιπόν Εκπαίδευση και αναμφισβήτητα εννοούμε την ελληνική Εκπαίδευση/Παιδεία (μα τί άλλο θα μπορούσε να ήταν), δεν ξεκινά από το Γυμνάσιο, ούτε το Λύκειο ! Η σωστή ελληνική Παιδεία ξεκινά από το ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ! Σε αυτή την τρυφερή ηλικία οφείλει η Πολιτεία να δώσει προσοχή και να καλλιεργήσει το φυτώριο, που θα δώσει αύριο τον καλό μαθητή, καλό επιστήμονα και καλό οικογενειάρχη. Τα παιδιά μας πρέπει μέσα από ευνοϊκές συνθήκες να γνωρίσουν τον γεωγραφικό χώρο που ανήκουν, να γνωρίσουν και να αγαπήσουν μέσα από διάφορες δραστηριότητες το φυσικό περιβάλλον και στην πορεία να γνωρίσουν τί έγραψε αυτός ο τόπος διαχρονικά στο βιβλίο που λέγεται ‘Ιστορία’ !

Στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ σταδιακά συνεχίζουμε να κτίζουμε και να επενδύουμε στην σχολική Εκπαίδευση, που θα αποτελέσει και το εφαλτήριο για το ξεκίνημα στην ζωή, ενός πλέον ενηλίκου ατόμου.

Σήμερα στα σχολεία γενικά υπάρχει μία οργάνωση και μία μέριμνα για τον μαθητή, δεν τα ισοπεδώνουμε όλα. Σίγουρα λειτουργεί το σύστημα, υπάρχει η συνεργασία σχολείου-γονέων, λειτούργησε η διαδικτυακή διδασκαλία στους καιρούς της πανδημίας και ίσως μπορούμε να πούμε, ότι εργαζόμαστε με ευρωπαϊκά πρότυπα, και …. και ..

Τί όμως, ίσως,  δεν λειτουργεί σωστά στην Εκπαίδευση;  

Τι πρέπει η Πολιτεία να λάβει υπ όψιν της, ώστε να μην ξεπεραστούν τα όρια και οι  αντοχές που διαθέτει ένα παιδί για ακούσματα και απορρόφηση των πληροφοριών;  Διότι σε κάθε βαθμίδα της Εκπαίδευσης η διδακτέα ύλη και ό,τι άλλο οφείλουν να μπορούν  να γίνονται κατανοητά, αποδεκτά και να μπορούν να απορροφηθούν με υγιείς διαδικασίες από τον μαθητή. Αναλυτικότερα επ αυτών αμέσως στις  επόμενες σελίδες.

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ : Σαφώς υποστηρίζουμε, ότι ένα παιδάκι αυτής της τρυφερής ηλικίας ΔΕΝ  ΠΡΕΠΕΙ να το φέρουμε αντιμέτωπο με  μία μπερδεμένη κατάσταση  « φύλου », ή με την αμφισβήτηση του εαυτού του  και τα συναφή! Ένα μικρό παιδί γνωρίζει Μάνα και Πατέρα – γιαγιάδες και παππούδες ! Εδώ τέλος με τα «φύλα» και τα υπόλοιπα. Η σεξουαλική αγωγή σε αυτό το στάδιο μπορεί να είναι έως και ανύπαρκτη ή  στο πλαίσιο της απλής-παραδοσιακής ενημέρωσης.

Περαιτέρω πρέπει το παιδί να μάθει να αγαπήσει το βιβλίο, διότι μέσα από το παραμύθι και την όμορφη αντίστοιχη εικόνα, θα γίνει τελικά το βιβλίο φίλος του, που θα το συνοδέψει σε όλη του τη ζωή !

Θέματα που θεωρούμε χρήσιμα και ευχάριστα γι αυτή την ηλικία είναι όλα, όσα σχετίζονται με την Οικογένεια, την Θρησκεία, την Πατρίδα. Επίσης η Γεωγραφία και η Ιστορία αρέσει και εντυπωσιάζει τα μικρά παιδιά. Το σχολείο έχει την δυνατότητα, αλλά και την μεγάλη ευθύνη, να αρχίσει με την Ελληνική Παιδεία και κατά συνέπεια σε αυτό το πλαίσιο θα κινηθούν οι προτάσεις των «ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ», που θα εισηγηθούμε στην Βουλή.

Συμπερασματικά:  Προτάσεις για την κατάλληλη διδακτέα ύλη στην προσχολική ηλικία.

Αποφυγή σεξουαλικής αγωγής με «μοντέρνα» και αλλόκοτα προγράμματα.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ 

Παιδιά 6-12 ετών. Μία ηλικία που μπορεί να μάθει και να συγκρατήσει πολλά. Πάνω απ όλα αυτή η ηλικία πρέπει να διαβάσει βιβλία, πολλά βιβλία πριν μπει στην εφηβεία. Ναι, στις δύο ξένες γλώσσες, ναι στον ηλεκτρονικό κόσμο, ελεγχόμενα, ναι στην συνεργασία δασκάλου-γονέων κ.α.

Όμως :  Το παιδί των 6-12 πρέπει πλέον να γνωρίσει και να διδαχθεί την μητρική του γλώσσα και μέσα από αυτή να μελετήσει την ελληνική του καταγωγή και Ιστορία.

Οφείλουμε να του μάθουμε, ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ως λαός διαχρονικά. Πως είναι δυνατόν, σε μία χώρα που μεγαλούργησε τις τελευταίες πέντε χιλιετίες και δημιούργησε Πολιτισμό, να μην γνωρίζει ένα παιδί στα 12 του χρόνια, ότι στην Κρήτη αναπτύχθηκε από το 3000 π.Χ. και  στην συνέχεια  Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ  της Ευρώπης ολοκλήρου;;  

Ναι, στον Ελλαδικό χώρο εφευρέθηκε η γραφή και η χρήση της και γι αυτό μπορούμε να νοιώθουμε πολύ όμορφα και να είμαστε περήφανοι!

Συμπερασματικά:  Προτάσεις για την διδακτέα ύλη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, η οποία  πρέπει και οφείλει να έχει χαρακτήρα Ελληνικό!

ΓΥΜΝΑΣΙΟ :  « Νος γιής ν σώματι γιε »  Κάτι γνώριζαν οι πρόγονοί μας!

Μαθητές 12-15 ετών. Στην εφηβεία πλέον τα παιδιά μας. Για την ομαλή ανάπτυξη του σώματος και του πνεύματος το παιδί αυτής της ηλικίας χρειάζεται τόσο την συνέχιση μιας πολύ καλής  σχολικής εκπαίδευσης, Ελληνικής, όσο και την γύμναση του σώματος. Είναι η χρονική στιγμή, το παιδί, παράλληλα με τα μαθήματά του, να ασχοληθεί και  με τον αθλητισμό. Ο αθλητισμός θα του δώσει υγεία σωματική και ο αθλητισμός θα του ανοίξει ορίζοντες!  Ενας αθλητής είναι συνήθως και ένας πολύ καλός μαθητής. Ναι, διότι ο δρόμος  του « Νενικήκαμεν »  και  του « Αἰὲν ριστεύειν»   απομακρύνει απο το πεζοδρόμιο και τις καταστροφές, ο δρόμος αυτός είναι μακριά και εκ διαμέτρου αντίθετος από τα ναρκωτικά.

Βεβαίως είναι και η κατάλληλη χρονική στιγμή το Σχολείο να λειτουργεί ως εστία, όπου ο μαθητής θα γνωρίσει την Ευρώπη, την Ευρώπη των Εθνών (γεωγραφικά και ιστορικά), τις Ευρωπαϊκές Δημοκρατικές Αξίες, την ισοτιμία των φύλων με αλληλοσεβασμό μεταξύ τους και γενικά ό,τι σχετίζεται με αυτά.

Αναμφισβήτητα η οικογένεια και το σχολείο πρέπει να είναι μεταξύ τους σε ανοιχτή γραμμή.

Όμως: Οι καθηγητές χρήζουν επιμόρφωσης. Στο Πανεπιστήμιο ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί, ανεξαρτήτως ειδικότητας και σχολικής βαθμίδας, πρέπει να διδάσκονται και  ‘παιδαγωγική’ ώστε να μπορούν να ανταπεξέρχονται σε διάφορες καταστάσεις που προκύπτουν.

Γι αυτό το θέμα θα ακολουθήσει ειδικό άρθρο μετά τις Εκλογές με τον τίτλο :  «Μεταρρύθμιση στις Σπουδές των μελλοντικών Εκπαιδευτικών, όλων των σχολικών βαθμίδων »

Συμπερασματικά:  Προτάσεις για

  • Ελληνοκεντρική, διευρημένη (φυσικά)  με ευρωπαϊκό χαρακτήρα, Εκπαίδευση
  • Προώθηση/ενίσχυση του σχολικού Αθλητισμού
  • Εισαγωγή στις Ευρωπαϊκές Αξίες και Εθνικές Αξίες των Ευρωπαϊκών χωρών
  • Σεξουαλική αγωγή για τους εφήβους σε κανονικά, φυσιολογικά πλαίσια **

 ** Εννοούμε :

  • Πλήρη αποστασιοποίηση από τα δικαιώματα ΛΟΑΤΚΙ, άμεση απομάκρυνση οποιου-δήποτε μαθήματος και σχετικού υλικού σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ, συμπεριλαμβανομένου και του Νηπιαγωγείου. Επιστρέφουμε στην φυσιολογική σχέση των δύο φύλων καταργώντας αυστηρά τους νεόδμητους όρους Γονέας Α και Γονέας Β!

Οι γονείς είναι δύο: Ο πατέρας και η μητέρα. Οι παππούδες είναι τέσσερις:  Δύο γιαγιάδες και δύο παππούδες. ΤΕΛΟΣ ! 

  • Όχι ! Η ομοφυλοφιλία δεν είναι παράδειγμα προς μίμηση! 
  • Όχι ! Η κάθε σεξουαλική πράξη και η κάθε σεξουαλική προτίμηση είναι προσωπικό  

     θέμα εκάστου ατόμου και ανήκει στην τελείως προσωπική σφαίρα του καθενός.

Τα θέματα αυτά δεν έχουν καμία θέση στα σχολικά μαθήματα  !

Αντί αυτών των ωρών, που καταστρέφουν την παιδική αθωότητα και οδηγούν τα παιδιά σε προβλήματα και αδιεξόδους, υπάρχουν πολλές κατευθύνσεις και πολλοί χώροι, που θα πρεπε να  έχουν εκ προοιμίου  πρώτη επιλογή στην υποχρεωτική διδασκαλία, όπως : Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

« Κάθε Πολιτισμός είναι ένα παρελθόν. Ένα παρελθόν που εξακολουθεί να ζεί ..»

Ο Ελληνικός Πολιτισμός, όχι μόνον εξακολουθεί να ζεί μέσα στην Ελλάδα, αλλά ζεί σε όλον τον κόσμο. Τα σπουδαιότερα Μουσεία στις Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και  στις ΗΠΑ εκθέτουν αρχαιολογικούς θησαυρούς ανυπολόγιστης αξίας, ως γνωστόν κλεμμένους θησαυρούς, με τη βία παρμένους από την Ελληνική Γή. Μέλημα δικό μας είναι

  • Η επιστροφή των έργων Τέχνης – Δεν θα απαριθμήσουμε εδώ λεπτομέρειες, πού βρίσκεται το κάθε τι και από πότε. Εκείνο που αποτελεί πάγια θέση μας και πάγιο αίτημα, δηλ. η «επιστροφή των αρχαιοτήτων μας», είναι το θέμα, για το οποίο έχουμε τις προτάσεις μας.

(Θα δώσουμε ένα μικρό δείγμα πίεσης, που ασκήθηκε από την γείτονα χώρα στην Γερμανία, στο πρόσφατο παρελθόν: Για να επιστραφεί στην Τουρκία μία «Σφίγγα», συγκεκριμένα η «Σφίγγα της Χατούσας» η οποία φιλοξενείτο στη μόνιμη έκθεση του Μουσείου Περγάμου στο Βερολίνο από το 1934, η Τουρκία απείλησε την Γερμανία με ακύρωση της άδειας συνέχισης των γερμανικών αρχαιολογικών ανασκαφών στη Χατούσα. Τον Μάιο του 2011 η Σφίγγα επαναπατρίστηκε στην Τουρκία !   (* Σημειωτέο, ότι ο Πολιτισμός των Χετταίων, 2η χιλιετία π.Χ., ουδεμία σχέση έχει με το τουρκικό στοιχείο ή με τον ανύπαρκτο πολιτισμό της χώρας.) 

Μπορούμε λοιπόν κι εμείς, υπο την απειλή διακοπής των τρεχουσών ανασκαφών, να διεκδικήσουμε την «επιστροφή», από τις όποιες χώρες που μας κρατούν τους θησαυρούς μας. Με αυτόν τον τρόπο θα αναγκάσουμε και τους αρχαιολόγους των ξένων χωρών να ασκήσουν και αυτοί πίεση στις Κυβερνήσεις τους. Η Ελλάδα κρύβει ακόμη πολλά στα χώματά της και το ενδιαφέρον για νέες ανασκαφές είναι άσβεστο.

  • Προστασία και περιφρούρηση – Μέριμνα για την καλύτερη περιφρούρηση των Μουσείων και περιοχών υπο ανασκαφή
  • Αμεση συνέχιση της ανασκαφής στον Λόφο Καστά στην Αμφίπολη Σερρών.
  • Να συγκληθεί Επιτροπή, η οποία να προΐσταται όλων των ανασκαφών στην Ελληνική Επικράτεια, για την προώθηση των έργων.
  • Διαφάνεια στα αποτελέσματα των ανασκαφών – Ο Ελληνικός λαός έχει αυτονόητο δικαίωμα ταχείας ενημέρωσης.

ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ

Τις τελευταίες δεκαετίες, και  κυρίως στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο υπάρχει ένα τεράστιο κύμα μετανάστευσης κυρίως από την Ασία, από το Αφγανιστάν, το Πακιστάν ,το Μπαγκλαντές και τις υπόλοιπες  υποανάπτυκτες χώρες και την Αφρική, η οποία θεωρείται και είναι ο τρίτος κόσμος ανάμεσα στα εύφορα και πολιτισμένα κράτη. Το αποτέλεσμα είναι ότι η Ευρώπη κυριολεκτικά πνίγεται από εκατομμύρια ανθρώπους, οι οποίοι φεύγουν από εντελώς διαφορετικούς πολιτισμούς, κουλτούρες, ήθη και έθιμα και οικονομικές δυνάμεις. Ερχονται για ένα καλύτερο μέλλον στην Ελλάδα και σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Το 95% των ανθρώπων αυτών έρχονται στη χώρα μας παράνομα, πληρώνοντας δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε δουλέμπορους με την αγαστή συνεργασία ( περίεργο και κυρίως επί της ηθικής και της ουσίας παράλογο) παράνομων μη κυβερνητικών οργανώσεων. Προσπαθούν να βρουν, έτσι θεωρούν, ένα καλύτερο αύριο. Βεβαίως αυτοί οι άνθρωποι αρνούνται τις ηθικές τους αξίες και τον τρόπο ζωής τους, αρνούνται τον πολιτισμό τους και έρχονται με κάθε τρόπο και μέσο στην Ελλάδα, κυρίως μέσω της Τουρκίας, η οποία εκμεταλλεύεται την κατάσταση και αποκομίζει δις ευρώ.

Υπάρχει όμως εδώ και ένα πολύ μεγάλο και τεράστιο παράδοξο και δεν είναι άλλο από το εξής: Παρόλο που έρχονται στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, διότι τους ενοχλεί η πολιτική κατάσταση στη χώρα τους, η θρησκεία τους και οι ελευθερίες που δεν απολαμβάνουν, προσπαθούν ωστόσο με κάθε τρόπο και κάθε μέσο να επιβάλλουν στην Ελλάδα και στις χώρες της Ευρώπης, πάλι τον δικό τους πολιτισμό, αρνούμενοι πεισματικά να ενσωματωθούν στον Ευρωπαϊκό τρόπο ζωής. Παράλληλα  προσπαθούν να αλλάξουν με σχετικά βίαιο τρόπο και τον δικό μας  ευρωπαϊκό πολιτισμό.  Τα φαινόμενα παραβατικότητας και εγκληματικότητας,  οι επιθέσεις απέναντι σε Χριστιανούς και σε γυναίκες έχουν αυξηθεί τις τελευταίες δεκαετίες και έχουν φτάσει σε τρομερά υψηλά επίπεδα.  Αλλά και η συμπεριφορά μεταξύ διαφόρων εθνοτήτων είναι παραβατική και βίαια. Για να καμφθεί όλη αυτή η κατάσταση είναι πάρα πολύ δύσκολο, ενώ απαιτούνται έξυπνες και τολμηρές λύσεις που να οδηγήσουν στον φραγμό αυτών των απαράδεκτων τακτικών. Εν τω μεταξύ, όλο αυτό το παράνομο και απάνθρωπο δουλεμπορικό σύστημα το διαχειρίζονται κατά κύριο λόγο εγκληματικές οργανώσεις, οι οποίες αποσκοπούν στην εκμετάλλευση του ανθρώπου από τον άνθρωπο.

Ένα Εθνικό κράτος οφείλει

1) να κλείσει τα σύνορα με σύγχρονα μέσα, να προσλάβει και να εκπαιδεύσει προσωπικό που θα έχει ως ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΝ ΦΥΛΑΞΗ ΧΕΡΣΑΙΩΝ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ.

2) να φροντίσει για απαγόρευση λειτουργίας παλαιών και νέων ΜΚΟ εντός της Επικράτειας. Να ακολουθήσει εξονυχιστικός, οικονομικός και θεσμικός έλεγχος όλων των υπαρχόντων τους, με κύριο μέλημα την πλήρη παύση των εργασιών τους και την απονομή δικαιοσύνης στις έκνομες ενέργειές τους.

3) να προβεί σε πλήρη παύση χορήγησης οικονομικών επιδομάτων και ειδικών  προνομίων σε παράνομους μετανάστες, που επί της ουσίας θα τους ανοίξει τον δρόμο για να φύγουν ηθελημένα από την χώρα.

4) να συνεργαστεί με τον Διεθνή οργανισμό μετανάστευσης για να επιτευχθεί ηθελημένη επιστροφή στις πατρίδες καταγωγής τους με αυξημένα αεροπορικά καθημερινά δρομολόγια, σε σχέση με τα ελάχιστα κατά μήνα που γίνονται τώρα.

5) να φροντίσει για την επάνδρωση του λιμενικού σώματος Ελληνικής ακτοφυλακής με νέους υπηρετούντες, που θα διαλέγονται ως απόφοιτοι των ειδικών δυνάμεων του Στρατού και του πολεμικού Ναυτικού, χορηγώντας  νέα, σύγχρονα πλωτά μέσα.

6) Η άποψη, ότι πρέπει να πηγαίνουν οι παράνομοι μετανάστες σε ακατοίκητα νησιά, είναι επιζήμια γεωπολιτικά, ωφελώντας στο έπακρο την Τουρκία στις διεκδικήσεις που έχει .Έτσι οποιαδήποτε σκέψη για ακατοίκητα νησιά είναι είτε αφελής, είτε εσκεμμένα επιζήμια.

7) Οφείλουν να γίνονται διαρκείς έλεγχοι σε αγροτικές περιοχές για αναζήτηση παράνομων μεταναστών που ζουν υπό άθλιες συνθήκες και να γίνεται άμεσα ο  επαναπατρισμός τους.

8) Εργατικά χέρια σε αγροτικές εργασίες θα δοθούν από Έλληνες εργάτες, που θα απολαμβάνουν πλήρη ασφαλιστική κάλυψη και φυσικά έναν αξιοπρεπέστατο μισθό για τον βαρύ μόχθο που απαιτείται στις αγροτικές περιοχές.

9) Επίσης να δίνονται σοβαρά κίνητρα στους εργοδότες για πρόσληψη Ελλήνων, όπως φοροαπαλλαγές και πριμοδότηση ασφάλισης και κάλυψης στέγης στους Έλληνες εργάτες .

10) Απαιτείται να γίνει εκ βάθρων αλλαγή του Ποινικού Κώδικα και της απονομής Δικαιοσύνης απέναντι στους δουλέμπορους και στις διεφθαρμένες ΜΚΟ.



 Σχολιάστε το άρθρο μας


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.  To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.


Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com 

στο Facebook...

στο Twitter

στο Viber

στο Telegram

στο GAB...

κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου