Οι πόλεις των 15 λεπτών: Ένα ακόµη σχέδιο σκλαβιάς µε καλοκάγαθο περιτύλιγμα... - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Οι πόλεις των 15 λεπτών: Ένα ακόµη σχέδιο σκλαβιάς µε καλοκάγαθο περιτύλιγμα...

  Δεν αποκλείεται οι πόλεις των 15 λεπτών να αγαπηθούν από τούς πολίτες, οι οποίοι θα νιώθουν ευτυχισµένοι, καθώς θα µπορούν «γρήγορα, εύκολ...

 






Δεν αποκλείεται οι πόλεις των 15 λεπτών να αγαπηθούν από τούς πολίτες, οι οποίοι θα νιώθουν ευτυχισµένοι, καθώς θα µπορούν «γρήγορα, εύκολα και σίγουρα» (αυτό είναι το λατρεμένο σύνθημαµα της Νέας Τάξης Πραγµάτων) να κάνουν ότι ἐπιθυµούν, συµβάλλοντας στην «καταπολέµηση» (sic) της δήθεν ανθρωπογενούς κλιµατικής αλλαγής.


Η εποχή της λεγόµενης «4ης Βιοµηχανικής πανάστασης» είναι η εποχή της σατανικής υποδούλωσης του ανθρώπου. Η προβολή του ψηφιακού κράτους ως «θεάρεστης» προόδου (δίως από την παρούσα κυβέρνηση και το φρικτό δίδυµο Μητσοτάκη-Πιερρακάκη) πρέπει και αυτή να ερµηνευθεί ανάποδα: Πρόκειται για «διαβολάρεστη» οπισθοδρόµηση, πού θα µετατρέψει τούς πολίτες σε δούλους της υπερεθνικής ελίτ, κατευθυνόµενης από τον µέχρι στιγµής παρασκηνιακώς δρώντα παγκόσµιο κυβερνήτη. Όσο, όµως, ο απλός πολίτης δεν διακρίνει τις αόρατες αλυσίδες του, αλλ’ αντιθέτως τις αντιµετωπίζει ως λυτρωτικά εργαλεία, δεν µπορεί και να τις σπάσει...


Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης

Τό µοντέλο τν «πόλεων τν 15 λεπτν», τό ποο δοκιµάσθηκε σέ διάφορες πόλεις, ερωπαϊκές καί µή (βλ. π.χ. τάβα, Μελβούρνη, Βαρκελώνη, ξφόρδη), στηρίζεται στήν νάγκη το σύγχρονου πολίτη γιά εκολία, ταχύτητα λλά καί σφάλεια. Σύµφωνα µέ δηµοσίευµα τς Ναυτεµπορικς (26.2.2023):1

«λα σα χρειαζόµαστε πρέπει νά βρίσκονται σέ πόσταση περίπου 15 λεπτν µέ τά πόδια µέ τό ποδήλατο πό τό σπίτι µας, πό τήν γειονοµική περίθαλψη καί τήν κπαίδευση µέχρι τά παντοπωλεα καί τούς χώρους πρασίνου».

Στόχος ατς τς σύλληψης εναι:

«νά γίνουν ο πόλεις πιό βιώσιµες καί συνδεδεµένες, µέ λιγότερη χρήση διωτικν ατοκινήτων, πιό καθαρό έρα, πιό πράσινους δρόµους καί χαµηλότερα πίπεδα ρύπανσης πού θερµαίνει τόν πλανήτη. Περίπου τό να πέµπτο τς νθρωπογενος ρύπανσης στόν κόσµο πού προκαλε τή θέρµανση το πλανήτη, προέρχεται πό τίς µεταφορές».

Σύµφωνα µέ τό διο δηµοσίευµα:

«τά lockdowns τς πανδηµίας συνέβαλαν στήν τόνωση τς δηµοτικότητας τς δέας, καθώς ο νθρωποι, περιορισµένοι στίς γειτονιές τους, ναγκάστηκαν νά πανεκτιµήσουν τήν περιοχή τους».

στόσο, «τά lockdowns σέ κραία µορφή πυροδότησαν πίσης τήν νησυχία γιά περιορισµό βασικν λευθεριν τν νθρώπων, γιά µία “τυραννία τς σφάλειας”. Τώρα κάποιοι φοβονται τι θά περάσουµε στήν “κλιµατική τυραννία”. Γιά ατό καί πλή ναφορά σέ πόλεις 15 λεπτν στό Διαδίκτυο πυροδοτε πλθος θυµωµένων σχολίων».

φαρµόζοντας τήν πετυχηµένη συνταγή τς συγκάλυψης τς ζοφερς λήθειας µέ τήν πενοχοποιητική κθεσή της στό φς, συντάκτης το δηµοσιεύµατος ναφέρει τι:

 Ντάνκαν νράϊτ, δηµοτικός σύµβουλος τς ξφόρδης πού βρέθηκε κατακλυσµένος µέ βριστικά µηνύµατα στά µέσα κοινωνικς δικτύωσης ξ ατίας τς συµµετοχς του σέ µιά προτεινόµενη δοκιµή «φιλτραρίσµατος τς κυκλοφορίας» στήν ξφόρδη, «πεσε οσιαστικά θµα µίας θεωρίας συνωµοσίας, πού κερδίζει ταχύτατα δαφος νά τόν κόσµο, ποία µετονοµάζει τά σχέδια γιά τή µείωση τς κυκλοφορίας, τή µείωση τς τµοσφαιρικς ρύπανσης καί τήν αξηση τς κυκλοφορίας πεζν καί ποδηλάτων στίς πόλεις ς “κλιµατικό lockdown”».

πως, µως, δη γνωρίζουµε ριστα,  λεκές τς συνωµοσιολογίας εναι προληπτική µυνα κάθε λακέ τς µάδας τν συνωµοτν, ο ποοι µοιάζει νά ντιµετωπίζουν τούς πολτες σάν οκόσιτα ζα πού θά πρέπει νά µένουν γκλωβισµένα µέσα στά «διωτικά κλουβιά» τους, σο γίνεται περισσότερο. φ’ ς στιγµς ο ρνητικές ντιδράσεις ναντίον το µοντέλου τν «πόλεων τν 15 λεπτν» καί, εδικότερα, ελογος συσχετισµός του µέ τά (προδήλως ντισυνταγµατικά) ψυχοκτόνα lockdowns πού πιβλήθηκαν παγκοσµίως ναντίον τν λαν, χλευάζονται ς «θεωρία συνωµοσίας», θά πρέπει νά διαβάσουµε τίς προθέσεις τν µπνευστν του µέ τά γυαλιά το Θαυµαστο νάποδου Κόσµου, συµπεραίνοντας τι:

ο «πόλεις τν 15 λεπτν» δέν εναι «γιά τό καλό µας», λλά «γιά τό κακό µας», τοι τόν νέο γκλεισµό µας.

ποιος πιβιβασθε στό ατοκίνητό του καί ταξιδεύσει πό τήν θήνα µέχρι τήν Κοµοτηνή θά διαπιστώσει τι περίπου νά 45 λεπτά πρέπει νά σταµατ σέ σταθµούς διοδίων καί νά δίδει τόν βολόν του. Μάλιστα εναι ντυπωσιακό τι δηγός πρέπει νά περάσει πό τέτοιους σταθµούς κόµη καί στήν εσοδο τήν ξοδο µικρν πόλεων, πληρωµή τν ποίων γίνεται σέ ρκετές περιπτώσεις (πως στά διόδια το Βόλου) χωρίς νθρώπινη παρουσία (εναι θέµα λίγου χρόνου νά καταργηθον τά µετρητά καί νά περάσουµε στήν ναβαθµισµένη πίστα λεκτρονικς πιτήρησης τς χρήµατης κοινωνίας), ετε µέ τήν καταβολή το κριβος ντιτίµου ετε µέ χρήση κάρτας. Δέν πρέπει δέ νά παροραθε τι σέ κάποιους σταθµούς διοδίων παιτεται πολύ χαµηλό ντίτιµο, π.χ. 0,50 0,90 λεπτν.

ποµένως, κενο πού φαίνεται νά χει τήν µεγαλύτερη σηµασία δέν εναι τό θροιστικό οκονοµικό φελος πού ποφέρει διέλευση τν δηγν πό τά διόδια, λλά  πιβολή περιορισµο στίς µετακινήσεις, ποος αρεται, µόνο φ’ σον δηγός καταβάλλει τό προβλεπόµενο ντίτιµο. ν, λοιπόν, στό µέλλον, µέ πρόσχηµα τήν πλαστή «κλιµατική λλαγή», κριθε ναγκαία πιβολή «κλιµατικο lockdown» καί προωθηθε σύλληψη τν «πόλεων τν 15 λεπτν»,  λλάδα τν ψηφιακά φηνιασµένων Μητσοτάκη-Πιερρακάκη χει δη τοιµη τήν παραίτητη ποδοµή!

ξίζει νά θυµηθοµε ποιά εναι τά λλα δύο σηµεα, πλήν τς µετακινήσεως, πού εχε προβλέψει  π. Σάββας χιλλέως τι θά χτυπήσει διάβολος «γιά νά πάρει τήν οκουµένη λόκληρον» («ν δέν τά λέγξει, δέν θά µπορέσει νά κυβερνήσει τόν κόσµο, πως λέγει τό ερόν Εαγγέλιον»):

«Τό πρτο σηµεο πού θά χτυπήσει διάβολος εναι  κοιλία. Κοιλιόδουλοι ο νθρωποι σήµερα. κοιλία εναι τό πρτο σηµεο πού διάβολος θά τό χτυπήσει λύπητα. Τό φαγητό καί τά τρόφιµα καί τιδήποτε λλο γιά τήν κοιλία πρέπει νά τά λέγχει διάβολος, διότι ν δέν τά λέγξει ατά, δέν µπορε νθρωπος νά ποκύψει στήν δική του παγίδα. Τό δεύτερο σηµεο πού θά χτυπήσει διάβολος, διότι χωρίς ατό πάλι νθρωπος δέν µπορε νά ζήσει, νά κινηθε, νά πιβιώσει εναι τό χρµα, ατό πού πρόδωσε τόν δάσκαλον Χριστόν. ν διάβολος δέν κρατ τό χρµα στά χέρια του, δέν πρόκειται νά κυβερνήσει τόν κόσµο».

Τέλος, πισηµαίνοντας τι «καστος πό µς πρέπει νά προετοιµασθε γιά νά ντιπαλέψει µέ τόν όρατον χθρόν», λεγε:

«να πό τά φοβερότερα σηµεα τν µερν µας εναι ο λεγόµενες λεκτρονικές κάρτες, παγκόσµιος παγίδα το διαβόλου».


Δέν παιτεται, ποµένως, διαίτερη σοφία γιά νά γίνει ντιληπτό τι ποχή τς λεγόµενης «4ης Βιοµηχανικς πανάστασης» εναι  ποχή τς σατανικς ποδούλωσης το νθρώπου. προβολή το ψηφιακο κράτους ς «θεάρεστης» προόδου (δίως πό τήν παροσα κυβέρνηση καί τό φρικτό δίδυµο Μητσοτάκη-Πιερρακάκη) πρέπει καί ατή νά ρµηνευθε νάποδα:

Πρόκειται γιά «διαβολάρεστη» πισθοδρόµηση, πού θά µετατρέψει τούς πολτες σέ δούλους τς περεθνικς λίτ, κατευθυνόµενης πό τόν µέχρι στιγµς παρασκηνιακς δρντα παγκόσµιο κυβερνήτη. σο, µως, πλός πολίτης δέν διακρίνει τίς όρατες λυσίδες του, λλ’ ντιθέτως τίς ντιµετωπίζει ς λυτρωτικά ργαλεα, δέν µπορε καί νά τίς σπάσει2. τσι παράγεται τό παρά φύσιν φαινόµενο  νθρωπος, πού πό τόν Δηµιουργό του πλάσθηκε λεύθερος, νά γαπ τήν σκλαβιά του.

δ παιτεται ξς διευκρίνιση:

Μολονότι τό παράδοξο φαινόµενο νά γαπ νθρωπος τήν σκλαβιά του συνδέεται συνήθως µέ τά δυστοπικά µυθιστορήµατα το λντους Χάξλεϋ «Θαυµαστός Καινούργιος Κόσµος» καί το Τζώρτζ ργουελ «1984», ατό περιγράφεται δη πό τόν Ζάν-Ζάκ Ρουσσώ στό περίφηµο «Κοινωνικό Συµβόλαιο».


Εδικότερα, στό Β΄ Κεφάλαιο το κλασικο ατο ργου του, διαβάζουµε τά ξς:3

«ο ποδουλωµένοι, ερισκόµενοι λυσσόδετοι, χάνουν λα, ς καί ατήν τήν πιθυµίαν των νά λευθερωθον, καί γαπον τήν δουλείαν, καθώς ο σύντροφοι το δυσσέως γάπων τήν κτηνώδη κατάστασίν των. άν πάρχουν λοιπόν νθρωποι δουλωµένοι κ φύσεως, τοτο προέρχεται κ το τι πρξαν νθρωποι δουλωµένοι παρά φύσιν· διότι δύναµις πεδούλωσε κατά πρτον, δ’ νανδρία τν ποδουλωµένων διαιώνισε τήν δουλείαν».

Δέν ποκλείεται, λοιπόν, καί ο πόλεις τν 15 λεπτν νά γαπηθον πό τούς πολτες, ο ποοι θά νιώθουν ετυχισµένοι, καθώς θά µπορον «γρήγορα, εκολα καί σίγουρα» (ατό εναι τό λατρεµένο σύνθηµα τς Νέας Τάξης Πραγµάτων) νά κάνουν ,τι πιθυµον, συµβάλλοντας στήν «καταπολέµηση» (sic) τς δθεν νθρωπογενος κλιµατικς λλαγς.

Οτως χόντων τν πραγµάτων, παληθεύεται περίτρανα  Κωνσταντνος Τσάτσος, ποος πό τό 1988, στό µελέτηµά του « προδοσία τν δανικν»4, γραφε (τηρεται ρθογραφία το πρωτοτύπου):

«Ατοί πού πράττουν, ο γέτες, ο καθοδηγητές τν λαν, κάτω πό τό κάλυµµα τν δανικν περγάζονται σκεµµένα καί προγραµµατισµένα τήν κατάλυσή τους. σο µεγαλείτερες εναι σήµερα ο δυνατότητες τς προπαγανδιστικς προβολς νός δανικο καί συνεπς σο κάλυψη πού προσφέρει εναι πληρέστερη, τόσο καί νέργεια γιά τήν κατάλυσή του εναι ντελέστερη. που κοµε µέ πολλές τυµπανοκρουσίες νά λέγωνται ο λέξεις λευθερία, δηµοκρατία, δικαιοσύνη, κε, τώρα πιά τό ξέροµε, µέ πολλές τέχνες ατά τά δανικά ποδοπατονται. Τό νέο πού προσθέτει στά δεινά τς στορίας ποχή µας εναι ατή  εθεία µόνιµη ργανωµένη προδοσία τν δανικν. […] Μόλις γκατασταθ ς κυρίαρχος λοκληρωτισµός, µέσως παίρνει γιά προµετωπίδα τή µαγική λέξη “δηµοκρατία. Μόνο πού γιά νά τονίση τι δέν εναι δηµοκρατία τν στν, λλά το πολλο “λαο”, δηλαδή τέλεια δηµοκρατία, προσθέτει καί τό πίθετο “λαϊκή”. Εναι τόσο βαθιά ριζωµένο τό δανικό ατό στίς ψυχές τν νθρώπων, τόσο γοητεύει τόν νθρωπο σκέψη τι ατοκυβερνται, στε καί κενοι πού το φαιρέσανε ατή τή δυνατότητα, νά προσπαθον µέ πατηλές πικεφαλίδες, µέ ψεύτικους τίτλους, µέ τίς πικλήσεις ατς τς µαγικς λέξης σέ κάθε περίσταση, νά τόν κάνουν νά ξεχάση τή σκλαβιά του»5.

(*) Το ανωτέρω κείμενο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Ενοριακή Ευλογία“, Έτος ΚΒ΄, Μάιος 2023, Αριθμ. Τεύχ. 249, σελ. 198-2016.

 

Παραπομπές

1 https://www.naftemporiki.gr/green/living/1443925/pos-oi-poleis-ton-15-lepton-metatrapikan-se-pagkosmia-theoria-synomosias/

2 Βλ. δη Κάφκα, φορισµοί, µτφ. Β. Ρούπα, κδ. Ροές, θήνα 2009, σελ. 38.

3 Τό κοινωνικόν συµβόλαιον. ρχαί το Πολιτικο Δικαίου, µτφ.: Κ.Σ., κδ. Παρθενών, θήνα 1958, σελ. 9.

4 Ες: Πρίν πό τό ξεκίνηµα. Μελετήµατα, κδ. στήρ, 1988, σελ. 101 π.

5 Βλ. καί: Για την 49η θεατρική παράσταση της 17ης Νοέμβρη

6 https://www.agnikolaos.gr/articles/1340-oi-poleis-ton-15-lepton-ena-akomi-sxedio-sklavias-me-kalokagatho-perityligma





 Σχολιάστε το άρθρο μας


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.  To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.


Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com 

στο Facebook...

στο Twitter

στο Viber

στο Telegram

στο GAB...

κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου