Όχι για εμένα, για τη φουκαριάρα τη μάνα μου... - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Όχι για εμένα, για τη φουκαριάρα τη μάνα μου...

Έδωσε ρέστα ό πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ στην ομιλία του στη βουλή. Μέσα σε όλα τα άλλα όμως ένα από τα κορυφαία ήταν το εξής: Γ.Καρατζαφέρης, πρός...




Έδωσε ρέστα ό πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ στην ομιλία του στη βουλή. Μέσα σε όλα τα άλλα όμως ένα από τα κορυφαία ήταν το εξής:
Γ.Καρατζαφέρης,
πρός Γ.Παπανδρέου.
"Είπατε κύριε Παπανδρέου ότι θέλετε εκλογές τώρα, αλλά όχι για να κερδίσετε....Ξερω, Ξέρω,
κ. Παπανδρέου,
την εξουσία δεν
τη θέλετε για σας, αλλά για τη... φουκαριάρα τη μανούλα σας"
..(( Λ ))..

1 σχόλιο

  1. Ένα μεγάλο μπράβο!!! στον κύριο Καρατζαφέρη. Άνθρωπος του λαού, της διπλανής μας πόρτας. Αυτοδημιουργητος κι όχι από..τζάκι αλλά, από φουφού, δικός μας άνθρωπος, έξυπνος, δραστήριος, επιτυχημένος!!! Σε πάω Κύριε Καρατζαφέρη μου, σε πάω πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου