Το Χάραγμα του Αντιχρίστου (Νο2) - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Το Χάραγμα του Αντιχρίστου (Νο2)

Μήπως η περίοδος στην οποία ζούμε είναι ο πρόδρομος των γεγονότων για τα οποία μιλάει η Αποκάλυψη και όχι μόνο...; Μήπως λοιπόν οι διάφορες ...

Μήπως η περίοδος στην οποία ζούμε είναι ο πρόδρομος των γεγονότων για τα οποία μιλάει η Αποκάλυψη και όχι μόνο...; Μήπως λοιπόν οι διάφορες "κάρτες" όπως και ο πρόσφατος ΑΜΚΑ είναι ένα κομμάτι του σχεδιασμού που θα μας οδηγήσει στην εκπλήρωση των σχεδίων της Νέας Τάξης Πραγμάτων, για την παγκοσμιοποίηση, την μαζοποίηση των συνειδήσεων και τον τελικό σκοπό για το μέλλον των ανθρώπων, για τον οποίο εργάζεται ως ένα απλό εργαλείο και η Νέα Τάξη Πραγμάτων...;

..(( Λ ))..

1 σχόλιο

  1. Είμαι η Αθανασία ετών 50. προ 5 χρόνων περίπου μου ήρθε το Α.Μ.Κ.Α και ο αριθμός του είχει πάνω καθαρά τρία εξάρια (666).αντέδρασα καίγοντας την .σίγουρα δεν θα μπορώ να έχω ιατρική περίθαλψη στα γενικά νοσοκομεία του κράτους, όσο θα έχω χρήματα θα πηγαίνω σε ιδιωτικά. Αν επιβιώσω μέχρι την ηλικία συνταξιοδότησης δεν θα έχω ούτε σύνταξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου