Πιστέψτε μας αξίζει να διαβαστεί και ας είναι μεγάλο κείμενο... · Είναι αναγκαίο να εξουσιάζουν τις πόλεις ή ένας ή λίγοι ή όλοι. Ο καθένας ...
Πιστέψτε μας αξίζει να διαβαστεί και ας είναι μεγάλο κείμενο...
· Είναι αναγκαίο να εξουσιάζουν τις πόλεις ή ένας ή λίγοι ή όλοι. Ο καθένας από αυτούς ενεργεί καλά ή κακά. ΚΑΛΑ, όταν οι ηγέτες επιδιώκουν ότι συμφέρει από κοινού. ΚΑΚΑ, όταν οι ηγέτες επιδιώκουν το προσωπικό. Το ΚΑΚΟ είναι παρέκβαση από το ΚΑΛΟ. Λοιπόν η Βασιλεία, η Αριστοκρατία και η Δημοκρατία επιθυμούν το ΚΑΛΟ’ η Τυραννίδα, η Ολιγαρχία και η Οχλοκρατία το ΚΑΚΟ. Γίνεται άριστο και κάποιο πολίτευμα μεικτό από τα ΚΑΛΑ. Τα πολιτεύματα πολλές φορές μεταβάλλονται προς το καλύτερο και προς το χειρότερο. Γενικά ΚΑΛΟ είναι το πολίτευμα πού είναι στολισμένο με την ΑΡΕΤΗ και το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ εκείνο πού είναι με ΚΑΚΙΑ. Εξουσιάζουν, εκλέγονται βουλευτές και δικάζουν στις δημοκρατίες άνθρωποι από όλες τις κοινωνικές τάξεις ή με εκλογή ή με κλήρωση’ στις ολιγαρχίες από ευπόρους’ στις αριστοκρατίες από τους αρίστους
Πολιτικές αναταραχές δημιουργούνται στις πόλεις, άλλες από λογικά και άλλες από συναισθηματικά κίνητρα. Από ΛΟΓΙΚΑ, όταν όσοι είναι ίσοι αναγκάζονται να έχουν άνισα και όσοι είναι άνισοι ίσα’ από ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ, εξ αιτίας τιμής, φιλαρχίας, κέρδους ή ευπορίας. Τα πολιτεύματα καταλύονται με δύο τρόπους, ή με την ΒΙΑ ή με την ΑΠΑΤΗ. Γίνονται πιο σταθερά, όταν φροντίζουν για το κοινό συμφέρον.
· ΄Εργο του πολιτικού άνδρα είναι και το να διορθώση την πολιτεία, πού φαίνεται ότι είναι πολύ δυσκολότερο από να την κτίση’ και το να μοιράση το πλήθος των ανθρώπων άλλους προς τα απαραίτητα και άλλους προς τα αξιόλογα. Δηλαδή τους τεχνίτες, τους εργάτες, τους γεωργούς και τους εμπόρους προς το απαραίτητο’ διότι αυτοί είναι υπηρέτες των πολιτικών’ όλοι οι μάχιμοι και οι βουλευτές είναι ένα πιο κύριο τμήμα, επειδή φροντίζουν για την αρετή και ασχολούνται με τα καλά.
· Η υπερβολική ελευθερία φαίνεται πώς δεν φέρνει καμία άλλη μεταβολή στον απλό πολίτη και στην πόλι παρά την υπερβολική δουλεία. Εύλογα λοιπόν η τυραννίδα δεν προέρχεται από άλλο πολίτευμα αλλά από την δημοκρατία.
Ο βασικός νόμος της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ είναι η ισότης μεταξύ των πολιτών, και να μην υπερέχουν οι πλούσιοι έναντι των πτωχών ή το αντίστροφο. Αυτό μπορεί να επιτευχθή αν όλοι ανεξαιρέτως συμμετέχουν εξ ίσου στην διοίκηση του Κράτους (όχι του υιού του Πάλλαντος και της Νυκτός, ο Κράτος πού με την αδελφή του την Βία, εσταύρωσαν τον Προμηθέα). Επειδή όμως ο λαός αποτελεί την πλειοψηφία και κυριαρχεί η γνώμη της πλειοψηφίας, αναγκαστικά είναι δημοκρατία ένα τέτοιου είδους καθεστός.
Επειδή δεν μπορεί να κυβερνήση όλος ο δήμος, διά τον λόγον αυτόν, διαλέγουμε κάποιον, ο οποίος έχει τις ίδιες ιδέες μ’ εμάς και τα ίδια πιστεύω και τον στέλνουμε στην Βουλή να μας εκπροσωπήση, εάν τώρα προδώσει τις ιδέες μας και τα πιστεύω μας, εμείς πρέπει να τον τιμωρήσουμε, πώς; ΄Η μην ξαναψηφίζοντάς τον ή να τον λυντσάρουμε και να τον κρεμάσουμε, διότι δεν υπάρχει χειρότερο, από την προδοσία των ιδεών και των πιστεύων μας και τέτοιοι προδότες δεν πρέπει να υπάρχουν ανάμεσά μας, διότι αφήνοντας ένα σάπιο μήλο μέσα σε ένα καφάσι, θα σαπίσουν όλα τα μήλα. Δυστυχώς όχι μόνον δεν κρεμάσαμε τους προδότες των ιδεών και των πιστεύων μας, αλλά τους στέλνουμε και τους ξαναστέλνουμε να μας εκπροσωπήσουν στην Βουλή και να παίρνουν αποφάσεις αντίθετες από αυτές για τις οποίες τους στείλαμε. Αυτό τι σημαίνει; Μαζοχισμός, αμορφωσιά, πονηριά, δολιότητα, δουλικότητα, συμφέρον και εγώ δεν ξέρω τι άλλο, δεν είμαι ψυχολόγος, διά να τους χαρακτηρίσω. ΄Ετσι οι χειρότεροι των ψηφοφόρων, στέλνουν τους χειρότερους να τους εκπροσωπήσουν. Και προεκλογικά, στους λόγους τους, τους λένε πράγματα αρεστά γι’ αυτούς και από πάνω τους λένε ότι είσαστε άμυαλοι, τους λένε ΛΑΕ των ,Αθ…., δηλαδή ΛΑΣ, γενική ΛΑΟΣ, κλητική ΛΑΕ (λίθος, πέτρα), έχετε το ίδιο μυαλό πού έχει και η πέτρα και γι’ αυτό σας κοροϊδεύουμε και τα οικονομάμε είς βάρος σας, λοιπόν, ξαναστείλτε μας στην Βουλή, τέτοιοι πού είσθε, τέτοιους εκπροσώπους θέλετε. Πολιτικοί κλέφτες, απατεώνες, και κάθε λογοίς αποβράσματα, εκλέγονται από κλέφτες, απατεώνες και κάθε λογοίς αποβράσματα, ψηφοφόρους, πού έχουν κάθε λόγο να εκπροσωπούνται από αυτούς τους πολιτικούς.
Ανέκαθεν πίστευα ότι η Δημοκρατία είναι ΜΙΑ, αλλά δυστυχώς βλέπω ότι το ΕΝΑ της Δημοκρατίας, το έχουν κόψει σε κομμάτια, κομμάτια πολλά, 28 τον αριθμόν. Πώς λοιπόν μπορεί να υπάρξη μία ολόκληρη Δημοκρατία, όταν εκλέγεται και κυβερνά ένα μέρος της; Ονομάστε το όπως θέλετε, αλλά όχι Δημοκρατία. Η λέξις Δημοκρατία χρησιμοποιείται ως πρόθεμα από όλα τα καθεστώτα σε όλον τον κόσμο, δια να ξεγελάνε τον αμαθή λαό, ότι τάχα αυτός είναι στην εξουσία και ότι αυτοί είναι οι αντιπρόσωποι του στην διακυβέρνηση, και όχι οι δυνάστες του και οι εκπρόσωποι της Ολιγαρχίας.
Μία από τις σοβαρές και πιο επιζήμιες αδυναμίες πού διαπιστώνονται στο λεγόμενο δημοκρατικό καθεστώς, είναι ότι δεν εξασφαλίζει την ανάδειξη των καταλλήλων, των πιο ικανών, στις διάφορες δημόσιες θέσεις και ιδιαιτέρως στους πολιτικούς, οι οποίοι με δημαγωγίες υφαρπάζουν την ψήφο των πολιτών (υπηκόων). Η μη συμμετοχή των αρίστων στην εκλογική αναμέτρηση, αφήνει ανοικτό τον δρόμο προς την εξουσία στους φαύλους και κάθε λογοίς απατεώνες. Αλλά και η συμμετοχή των αρίστων, δεν θα είχε καμιά ελπίδα διά την εκλογή τους, διότι κάποιες ξένες Πρεσβείες αποφασίζουν το ποιοι θα εκλεγούν και έτσι οι άριστοι θα έμεναν εκτός εξουσίας, αλλά και οι ίδιοι δεν θέλουν να κηλιδωθούν με την συμμετοχή τους στο βρομερό παιχνίδι της εξουσίας.
Οι πολιτικοί έχουν φροντίσει για την συνεχεί τους εδραίωση στην εξουσία, να έχουν τους υπηκόους, αμαθείς, άτακτους, πονηρούς και πελάτες. Η έλλειψη παιδείας, η αμάθεια και η έλλειψις χρημάτων κατευθύνουν τους πτωχούς σε αισχρές πράξεις και σε λάθος επιλογή πολιτικών, ενώ οι πράξεις ακολασίας, αδικιών και ανεντίμων πράξεων των πολιτικών και των πλουσίων, είναι μικρές και ατιμώρητες. ΄Ετσι οι υπήκοοι προτιμούν να έχουν δημαγωγούς, από το να έχουν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Στα λόγια λοιπόν έχουμε Δημοκρατία, στην πράξη όμως έχουμε εξουσία του πρώτου ανδρός, και μάλιστα του ανδρός πού μας έχουν επιβάλλει εξωγενή και εσωγενή συμφέροντα. Σε κανένα κράτος οι καλύτεροι πολίτες δεν διάκεινται ευνοϊκά απέναντι στον ΔΗΜΟ, αλλά σε κάθε κράτος τα χειρότερα στοιχεία είναι εκείνα πού τον ευνοούν, επειδή οι όμοιοι ευνοούν τους ομοίους τους.
Αν οι πτωχοί, οι άνθρωποι (του λαού), οι υπήκοοι και οι κατώτεροι ευτυχούν και αυξάνονται, δυναμώνουν την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Αν όμως ευτυχούν οι πολιτικοί, οι πλούσιοι και οι εξέχοντες Πολίτες, τότε ενισχύονται οι ολιγαρχικοί. Γι’ ατό σε όλα τα μέρη οι πολιτικοί, οι πλούσιοι είναι αντίθετοι προς την δημοκρατία, επικρατεί δε ελαχίστη απείθεια μεταξύ των, ή αδικία και μεγάλη αυστηρότητα στην εκτέλεση του καλού διά τους υπηκόους. Στον λαό, αντιθέτως, επικρατεί μεγάλη αμάθεια, αταξία και κακότητα, διότι η πτώχια τους οδηγεί στην διαίρεση, και την κακότητα, η δε έλλειψη αγωγής και η αμάθεια σε μερικούς ανθρώπους προέρχεται από την έλλειψη χρημάτων.
Ο Πλούταρχος στον Θεμιστοκλή γράφει : Γι’ αυτό και το βήμα στην ΠΝΥΚΑ, πού ήταν κατασκευασμένο έτσι πού οι πολίτες να βλέπουν προς το απέραντο της θαλάσσης, οι Τριάκοντα τύραννοι το έστρεψαν αργότερα προς τη μεριά της πόλεως, γιατί επίστευαν πώς το κοίταγμα προς την απεραντοσύνη του ορίζοντος, ελευθερώνει το πνεύμα και γεννάει την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Ενώ στην σημερινή οικοδομική στενότητα, εγκλωβίζοντας το βλέμμα, το ανώτερο σε μερικά μέτρα, φυλακίζεις το πνεύμα και δεν μπορείς να αντιδράσης δυναμικά στην ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ.
Καλώς ή κακώς, σε λίγες ημέρες θα καλεσθώ κι εγώ να εκλέξω αυτόν που θα με εκπροσωπήση στην Βουλή των Ελλήνων, των ημιαίμων Ελλήνων, των μεταλλαγμένων Ελλήνων και των ελληνοποιημένων αλλοδαπών, ποιος εξ όλων των αποβρασμάτων της κοινωνίας μας έχει τα ίδια πιστεύω και ιδέες μ’ εμένα, ώστε να τον στείλω να με εκπροσωπήση; Αφού θ’ ανήκει σε κάποιο κομμάτι της Δημοκρατίας, θα συνυπάρχη και με άλλους πού θα έχουν διαφορετικές ιδέες και διαφορετικά πιστεύω και θα υπακούουν στον αρχηγό χάριν της κομματικής πειθαρχίας. Ο αρχηγός καταρτίζει τα ψηφοδέλτια, με την έγκριση ορισμένων Πρεσβειών, με άτομα υπάκουα στις εντολές των εξωγενών και εσωγενών συμφερόντων των επικυρίαρχων και κατακτητών της ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ. Και εξηγούμαι : η εδαφική, κοινωνική, πολιτισμική, οικονομική, κατάκτησις ενός Κράτους ή ΄Εθνους, γίνεται με τους εξείς τρόπους:
1) Με την στρατιωτική επέμβαση και κατάκτηση όλης της εθνικής επικράτειας και επιβάλλοντας διά της βίας τις απόψεις του και τοποθετώντας αχυρανθρώπους για κυβερνήτες και αυτό το ονομάζει δημοκρατία. Αλλά αυτή η κατάκτησις έχει τους κινδύνους της λαϊκής αντιστάσεως με μεγάλες φθορές σε ανθρώπινο δυναμικό και οικονομικές αιμορραγίες. ΄Ετσι αποφεύγεται όσον είναι δυνατόν αυτός ο τρόπος κυριαρχίας.
2) Με την κοινωνική επέμβαση, δηλαδή επεμβαίνει μέσα στην κοινωνία, μέσω των αχυρανθρώπων πού έχει τοποθετήσει στην Βουλή, μέσω των Πρεσβειών, μέσω των Μ.Μ.Ε., μέσω του τύπου, μέσω των Μ.Κ.Ο., πού λειτουργούν ως Δούρειοι ΄Ιπποι μέσα στην κοινωνία, προωθούν την αμορφωσιά στην παιδεία μας, προωθούν τα ναρκωτικά, την πορνεία, την ομοφυλοφιλία, αδιαφορία διά την οικογένεια και την πατρίδα και ένα σωρό άλλα, και αυτά τα ονομάζουν ΑΤΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ και φωνάζουν και διοργανώνουν πορείες οι ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΙΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ, οι οποίες χρηματοδοτούνται από το υστέρημά μας. ΄Ετσι διαλύεται και καταστρέφεται ο κοινωνικός ιστός του ΄Εθνους
3) Επεμβαίνουν στον πολιτισμό με την εισαγωγή ξένων προς τις εγχώριες παραδόσεις μας και καταστρέφοντας την ιστορία μας και τον πολιτισμό μας, μας εισάγουν ξένα ήθη και έθιμα, ακόμα και στην διατροφή μας, αλλοιώνοντας την υγεία μας και τα εγκεφαλικά μας κύτταρα, ώστε να μη μπορούμε να σκεπτόμεθα με λογική και να δεχόμεθα την πλύση εγκεφάλου πού μας κάνουν τα Μ.Μ.Ε. με τις εκπομπές που μας προβάλουν. Είναι και αυτός ένας τρόπος κατάκτησις.
4) Με τους αχυρανθρώπους πού έχουν τοποθετήσει στην Βουλή, με τα έξοδα και τις σπατάλες, με τα λαδώματα και τις κλεψιές, έχουν καταστρέψει την οικονομία, έτσι καταφεύγουν σε δανεισμούς από γνωστούς και μη εξαιρετέους οικονομικούς οίκους ή τράπεζες με ασύμφορους όρους και τόκους, οι οποίοι δια να σου ξαναδώσουν δάνειο για να πληρώσης τους τόκους, σού βάζουν όρους : εγγύηση τα σύνορά σου, επέμβαση στα εθνικά θέματα, επέμβαση στην παιδεία σου, διά αμόρφωτους νέου και αργότερα υπάκουους υπηκόους, επέμβαση στην αλλοίωση της γλώσσης και της Ιστορίας, επέμβαση και πυροβολισμοί στα στομάχια των ανυπότακτων πολιτών, ώστε το μυαλό να φύγη από τον εγκέφαλο και να πάη στο στομάχι, να μετατραπούν σε δόλιους και πονηρούς πελάτες των διαφόρων πολιτικών, για την εισροή αλλοδαπών και γενικώς όλους τους υπόλοιπους όρους, ώστε να είμεθα έτοιμοι ως ώριμο φρούτο να μας φάνε σαν έθνος, σαν κράτος, σαν ύπαρξη. Να πάψουμε να υπάρχουμε σαν ΄Ελληνες, με αυτές τις ενοχλητικές ιδέες μας, περί φιλοσοφίας, ανθρωπισμού, δημοκρατίας, κ.τ.λ., πού είναι ενοχλητικά δια τους παγκοσμιποιητάς.
5) Από χρόνια πρίν, όταν προετοίμαζαν τα έδαφος για το μέλλον μας, σε ξενογενείς έδοσαν Ελληνικά ονόματα, άλλαξαν θρήσκευμα, και παρουσιάζονται σαν ΄Ελληνες, τους δημιούργησαν επιφανείς οικογένειες, τους σπούδασαν και τους έδοσαν όλα τα εφόδια να διακριθούν μεταξύ των Ελλήνων. Με τα χρήματα πού είχαν μαζέψει από τοκογλυφίες από το αίμα των πραγματικών Ελλήνων, αγόρασαν τα πιστωτικά ιδρύματα για να ελέγχουν την οικονομία, τις εφημερίδες και γενικώς τα έντυπα και τον ηλεκτρονικό τύπο διά να περνούν την προπαγάνδα τους και να προωθούν τους δικούς τους ανθρώπους σε θέσεις κλειδιά, έτσι τους προώθησαν και στην πολιτική, αλλά και εκτός αυτών, βρήκαν πρόθυμους αρνησιπάτριδες και τους πάντρεψαν με αλλογενείς γυναίκες δια να είναι υποχείρια των εντολοδοτών. ΄Ετσι ολοένα και περισσότερο έσφιγγε ο κλοιός στο λαιμό των Ελλήνων.
6) Εκ των ως άνω ατόμων δημιούργησαν διάφορα κομμάτια της δημοκρατίας, όλων των ιδεολογικών αποχρώσεων, από την άκρα-άκρα Αριστερά μέχρι την άκρα-άκρα Δεξιά, ώστε όλες οι ιδεολογίες να είναι μέσα στο δικό τους μαντρί, έτσι όποιος και να εκλεγή να είναι δικός τους και εάν κάποιο κομμάτι τους δεν κάνει αυτό για το οποίο τοποθετήθηκε, βάζουνε τα άλλα κομμάτια και τον ρίχνουν και αυτόν τον εξαφανίζουν μέχρις ότου δηλώσει πλήρη υποταγή. Εάν τώρα κάποιος μη ελεγχόμενος δημιουργήσει ένα άλλο μη ελεγχόμενο κομμάτι της Δημοκρατίας εκτός μαντριού, τότε ο έντυπος και ηλεκτρονικός τύπος, αρχίζουν να τον γελοιοποιούν ώστε ο λαός να μην τον εμπιστεύεται, έτσι έχουν ήσυχο το κεφάλι τους, ότι δεν θα τους ξεφύγει ψήφος εκτός μαντριού.
Καλούμαι τώρα να διαλέξω τον εκπρόσωπό μου, ποιόν από το μαντρί του διεθνισμού να διαλέξω, σκέπτομαι, αυτόν ή εκείνον, δεν μπορώ να διαλέξω. ΄Ετσι λοιπόν αποφάσισα να μην στείλω αντιπρόσωπο μου στην Βουλή των λεγομένων συμφεροντολόγων Ελλήνων, διότι τα πιστεύω μου και η ιδεολογία μου δεν μου επιτρέπουν να στείλω έναν εκπρόσωπο του διεθνισμού σ’ αυτήν την ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ και λέγω λεγομένη, διότι συμμετέχουν ημίαιμοι, μεταλλαγμένοι ή σύζυγοι ημιαίμων, μεταλλαγμένων Ελλήνων ή προσκυνημένοι στους επικυρίαρχους της Πατρίδος μου.
Σκέφθηκα να μην πάω να ψηφίσω, αλλά αυτό δείχνει αδιαφορία διά τα κοινά, αυτό συμφέρει και τους επικυρίαρχους, αφού δεν ψηφίζω κάποιον από το μαντρί τους, καλύτερα γι’ αυτούς, από το να ψηφίσω κάποιον από τα μικρά κομμάτια της λεγομένης Δημοκρατίας, αποδυναμώνοντας τα μεγάλα κομμάτια. ΄Ετσι κι’ αλλιώς είμαι ελεγχόμενος και προβλέψιμος αφού ανήκω μέσα στο μαντρί όλων των υπαρχόντων κομματιών της λεγομένης Δημοκρατίας. ΄Ετσι αποφάσισα να πάω και να ψηφίσω και να ρίξω ΛΕΥΚΟ, διότι με το λευκό τους χαλάω το πρόγραμμα, είμαι απρόβλεπτος, δεν ξέρουν πού θα τους βγώ αργότερα, γνωρίζουν ότι τους κατάλαβα και δεν διαλέγω κανέναν από το μαντρί, από αυτούς που μου σερβίρουν, είναι αυτό πού φοβούνται, ότι τους κατάλαβα και τον ρόλο πού παίζουν στον τόπο μας για την εξαφάνισή μας. Μπορεί να τους βγώ και να ενταχθώ στην ομάδα αυτήν πού θα δημιουργηθή για να κρεμάση τους πολιτικούς και τους συγγενείς τους, πού θα εκχωρήσουν έστω και ένα τετραγωνικό μέτρο της πατρίδος μου στον εχθρό, ασχέτως εάν το παίξουν σαν τον Μπεν Ζελόν ή τον Καραμανλή τον νεότερο, ότι τάχα αυτοί δεν ήταν στην εξουσία και δεν μετείχαν στην προδοσία και παράδοση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων στους εχθρούς. ΄Όπως ο Βεντούρα [Σ(Η)μίτης], πού δεν συμμετέχει σε κανέναν σχηματισμό, λές και δεν πρόδωσε τα Ίμια, το Αιγαίο, την Κύπρο και την Μακεδονία, με τις υπογραφές του στην Μαδρίτη, έχει την εντύπωση ότι απαλλάχτηκε των ευθυνών της ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ του.
Απευθύνομαι σε εσάς πού την 4η Οκτωβρίου καλείσθε να εκλέξετε τους εκπροσώπους σας διά την λεγομένη Βουλή των Ελλήνων, σ’ εσάς πού είσθε σκεπτόμενοι, έχετε Ελληνική παιδεία και ιδανικά διά την πατρίδα μας και βρέστε ΕΝΑΝ εξ όλων των υποψηφίων πού να εκπροσωπή τα πιστεύω και τα ιδανικά σας και στείλτε τον στην Βουλή και εάν δεν διαψεύσει τις ελπίδες σας, ελάτε να με φτύσετε. Αφήστε τους χειρότερους των λεγομένων Ελλήνων να εκλέξουν τους χειρότερους εκ των υποψηφίων, αυτούς πού ψηφίζουν ατομικά συμφέροντα, καταστρέφοντας το σύνολο των πολιτών και των υπηκόων. Πηγαίνετε και ψηφίστε, πάρτε ένα ΛΕΥΚΟ ψηφοδέλτιο, ΠΡΟΣΟΧΗ όχι άκυρο, διπλώστε το στα 4, στον φάκελο και στην κάλπη. Εάν το ποσοστό των Λευκών ψηφοδελτίων είναι ικανοποιητικό, τότε μερικές Πρεσβείες δεν θα αισθάνονται άνετα. Έτσι κι αλλιώς Κυβέρνηση θα κάνουν με βουλευτάς μέσα από τα μαντρί, με την ψήφο των αμαθών, πελατών και αυτών πού έχουν υλικά συμφέροντα (άσε τους νεκρούς να προχωρούν), αλλά και οι ίδιοι οι βουλευτές δεν θα νιώθουν άνετα, φοβούμενοι τα Λευκά. Θα φοβούνται για την δική τους ζωή και των συγγενών τους, διότι τα Λευκά κάποια μέρα θα τους λιντσάρουν ως εθνοπροδότες.
Θέλω 300 ανεξάρτητους ΕΛΛΗΝΕΣ βουλευτές και όχι ημίαιμους, μεταλλαγμένους ή ελληνοποιημένους ΄Ελληνες, αυτοί να εκπροσωπούν τις ιδέες και τα πιστεύω όλων των αποχρώσεων των Ελλήνων να μην ανήκουν σε κανένα κομμάτι της Δημοκρατίας ή σε κάποιο μαντρί διαφόρων συμφερόντων. Αυτοί να εκλέγουν τον Πρωθυπουργό, τους υπουργούς και τους διοικητάς των οργανισμών και να είναι υπεύθυνοι διά τις πράξεις των, θέλω κληρωτούς ελεγκτάς από τον Δήμο, εκπροσώπους όλων των επαγγελμάτων, να ελέγχουν τι είχαν υποσχεθεί και έπραξαν οι βουλευτές κατά την θητεία τους, οι παραβάτες να έχουν και τις ανάλογες ποινές. Θέλω οι βουλευτές όταν καταθέτουν νομοθετικές πράξεις, να φέρουν στον λαιμό τους αντί γραβάτας, σχοινί αρκετά μακρύ, με θηλιά, ώστε αν ο νόμος είναι αντιλαϊκός ή αντεθνικός, να κρεμιέται με το υπάρχον σχοινί. ΄Ετσι ποιος θα τολμούσε να κάνει προτάσεις νόμων αντιλαϊκούς ή αντεθνικούς.
Αυτά όλα πού πιστεύω είναι ουτοπικά πού δια να πραγματοποιηθούν προϋποθέτει υψηλή παιδεία (πράγμα πού έχουν φροντίσει να μην υπάρχει), αυτοσεβασμό και ανεξαρτησία και να σταματήση η πελατειακή σχέση μεταξύ ψηφοφόρων και υποψηφίων βουλευτών, να καταλάβουμε ότι είμαστε υπόδουλοι αλλογενών συμφερόντων. Το σύστημα πού έχουν εφαρμόσει, έχει απόλυτη επιτυχία, διότι δεν έχουμε καταλάβει, ΟΤΙ ΕΙΜΕΘΑ ΥΠΟΔΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Λοιπόν στις επερχόμενες εθνικές εκλογές, πηγαίνετε και ψηφίστε κάποιον από το μαντρί των επικυριαρχών η κάποιον πού σας υποσχέθηκε θέση στο δημόσιο, στην σιγουριά του ψωμιού σας και όχι στην αβεβαιότητα της ιδιωτικής επιχειρήσεως, αυτόν πού σας υποσχέθηκε κάποια ψίχουλα αυξήσεων ή δεν ξέρω και εγώ τι. Και εάν σας δώσει κάποια ψίχουλα, θα σας τα πάρη πίσω με τις αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων. ΄Οποιον και να ψηφίσετε ξεγελασμένοι θα είσθε. ΟΙ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΕΛΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ.
ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ ΜΑΣ !!!!!
WAKE UP !!!! (Ξυπνήστε Ρέέέέέέέ.)
Δευκαλίων Κωνστ. Βατιμπέλλας
Πολιτικές αναταραχές δημιουργούνται στις πόλεις, άλλες από λογικά και άλλες από συναισθηματικά κίνητρα. Από ΛΟΓΙΚΑ, όταν όσοι είναι ίσοι αναγκάζονται να έχουν άνισα και όσοι είναι άνισοι ίσα’ από ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ, εξ αιτίας τιμής, φιλαρχίας, κέρδους ή ευπορίας. Τα πολιτεύματα καταλύονται με δύο τρόπους, ή με την ΒΙΑ ή με την ΑΠΑΤΗ. Γίνονται πιο σταθερά, όταν φροντίζουν για το κοινό συμφέρον.
· ΄Εργο του πολιτικού άνδρα είναι και το να διορθώση την πολιτεία, πού φαίνεται ότι είναι πολύ δυσκολότερο από να την κτίση’ και το να μοιράση το πλήθος των ανθρώπων άλλους προς τα απαραίτητα και άλλους προς τα αξιόλογα. Δηλαδή τους τεχνίτες, τους εργάτες, τους γεωργούς και τους εμπόρους προς το απαραίτητο’ διότι αυτοί είναι υπηρέτες των πολιτικών’ όλοι οι μάχιμοι και οι βουλευτές είναι ένα πιο κύριο τμήμα, επειδή φροντίζουν για την αρετή και ασχολούνται με τα καλά.
· Η υπερβολική ελευθερία φαίνεται πώς δεν φέρνει καμία άλλη μεταβολή στον απλό πολίτη και στην πόλι παρά την υπερβολική δουλεία. Εύλογα λοιπόν η τυραννίδα δεν προέρχεται από άλλο πολίτευμα αλλά από την δημοκρατία.
Ο βασικός νόμος της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ είναι η ισότης μεταξύ των πολιτών, και να μην υπερέχουν οι πλούσιοι έναντι των πτωχών ή το αντίστροφο. Αυτό μπορεί να επιτευχθή αν όλοι ανεξαιρέτως συμμετέχουν εξ ίσου στην διοίκηση του Κράτους (όχι του υιού του Πάλλαντος και της Νυκτός, ο Κράτος πού με την αδελφή του την Βία, εσταύρωσαν τον Προμηθέα). Επειδή όμως ο λαός αποτελεί την πλειοψηφία και κυριαρχεί η γνώμη της πλειοψηφίας, αναγκαστικά είναι δημοκρατία ένα τέτοιου είδους καθεστός.
Επειδή δεν μπορεί να κυβερνήση όλος ο δήμος, διά τον λόγον αυτόν, διαλέγουμε κάποιον, ο οποίος έχει τις ίδιες ιδέες μ’ εμάς και τα ίδια πιστεύω και τον στέλνουμε στην Βουλή να μας εκπροσωπήση, εάν τώρα προδώσει τις ιδέες μας και τα πιστεύω μας, εμείς πρέπει να τον τιμωρήσουμε, πώς; ΄Η μην ξαναψηφίζοντάς τον ή να τον λυντσάρουμε και να τον κρεμάσουμε, διότι δεν υπάρχει χειρότερο, από την προδοσία των ιδεών και των πιστεύων μας και τέτοιοι προδότες δεν πρέπει να υπάρχουν ανάμεσά μας, διότι αφήνοντας ένα σάπιο μήλο μέσα σε ένα καφάσι, θα σαπίσουν όλα τα μήλα. Δυστυχώς όχι μόνον δεν κρεμάσαμε τους προδότες των ιδεών και των πιστεύων μας, αλλά τους στέλνουμε και τους ξαναστέλνουμε να μας εκπροσωπήσουν στην Βουλή και να παίρνουν αποφάσεις αντίθετες από αυτές για τις οποίες τους στείλαμε. Αυτό τι σημαίνει; Μαζοχισμός, αμορφωσιά, πονηριά, δολιότητα, δουλικότητα, συμφέρον και εγώ δεν ξέρω τι άλλο, δεν είμαι ψυχολόγος, διά να τους χαρακτηρίσω. ΄Ετσι οι χειρότεροι των ψηφοφόρων, στέλνουν τους χειρότερους να τους εκπροσωπήσουν. Και προεκλογικά, στους λόγους τους, τους λένε πράγματα αρεστά γι’ αυτούς και από πάνω τους λένε ότι είσαστε άμυαλοι, τους λένε ΛΑΕ των ,Αθ…., δηλαδή ΛΑΣ, γενική ΛΑΟΣ, κλητική ΛΑΕ (λίθος, πέτρα), έχετε το ίδιο μυαλό πού έχει και η πέτρα και γι’ αυτό σας κοροϊδεύουμε και τα οικονομάμε είς βάρος σας, λοιπόν, ξαναστείλτε μας στην Βουλή, τέτοιοι πού είσθε, τέτοιους εκπροσώπους θέλετε. Πολιτικοί κλέφτες, απατεώνες, και κάθε λογοίς αποβράσματα, εκλέγονται από κλέφτες, απατεώνες και κάθε λογοίς αποβράσματα, ψηφοφόρους, πού έχουν κάθε λόγο να εκπροσωπούνται από αυτούς τους πολιτικούς.
Ανέκαθεν πίστευα ότι η Δημοκρατία είναι ΜΙΑ, αλλά δυστυχώς βλέπω ότι το ΕΝΑ της Δημοκρατίας, το έχουν κόψει σε κομμάτια, κομμάτια πολλά, 28 τον αριθμόν. Πώς λοιπόν μπορεί να υπάρξη μία ολόκληρη Δημοκρατία, όταν εκλέγεται και κυβερνά ένα μέρος της; Ονομάστε το όπως θέλετε, αλλά όχι Δημοκρατία. Η λέξις Δημοκρατία χρησιμοποιείται ως πρόθεμα από όλα τα καθεστώτα σε όλον τον κόσμο, δια να ξεγελάνε τον αμαθή λαό, ότι τάχα αυτός είναι στην εξουσία και ότι αυτοί είναι οι αντιπρόσωποι του στην διακυβέρνηση, και όχι οι δυνάστες του και οι εκπρόσωποι της Ολιγαρχίας.
Μία από τις σοβαρές και πιο επιζήμιες αδυναμίες πού διαπιστώνονται στο λεγόμενο δημοκρατικό καθεστώς, είναι ότι δεν εξασφαλίζει την ανάδειξη των καταλλήλων, των πιο ικανών, στις διάφορες δημόσιες θέσεις και ιδιαιτέρως στους πολιτικούς, οι οποίοι με δημαγωγίες υφαρπάζουν την ψήφο των πολιτών (υπηκόων). Η μη συμμετοχή των αρίστων στην εκλογική αναμέτρηση, αφήνει ανοικτό τον δρόμο προς την εξουσία στους φαύλους και κάθε λογοίς απατεώνες. Αλλά και η συμμετοχή των αρίστων, δεν θα είχε καμιά ελπίδα διά την εκλογή τους, διότι κάποιες ξένες Πρεσβείες αποφασίζουν το ποιοι θα εκλεγούν και έτσι οι άριστοι θα έμεναν εκτός εξουσίας, αλλά και οι ίδιοι δεν θέλουν να κηλιδωθούν με την συμμετοχή τους στο βρομερό παιχνίδι της εξουσίας.
Οι πολιτικοί έχουν φροντίσει για την συνεχεί τους εδραίωση στην εξουσία, να έχουν τους υπηκόους, αμαθείς, άτακτους, πονηρούς και πελάτες. Η έλλειψη παιδείας, η αμάθεια και η έλλειψις χρημάτων κατευθύνουν τους πτωχούς σε αισχρές πράξεις και σε λάθος επιλογή πολιτικών, ενώ οι πράξεις ακολασίας, αδικιών και ανεντίμων πράξεων των πολιτικών και των πλουσίων, είναι μικρές και ατιμώρητες. ΄Ετσι οι υπήκοοι προτιμούν να έχουν δημαγωγούς, από το να έχουν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Στα λόγια λοιπόν έχουμε Δημοκρατία, στην πράξη όμως έχουμε εξουσία του πρώτου ανδρός, και μάλιστα του ανδρός πού μας έχουν επιβάλλει εξωγενή και εσωγενή συμφέροντα. Σε κανένα κράτος οι καλύτεροι πολίτες δεν διάκεινται ευνοϊκά απέναντι στον ΔΗΜΟ, αλλά σε κάθε κράτος τα χειρότερα στοιχεία είναι εκείνα πού τον ευνοούν, επειδή οι όμοιοι ευνοούν τους ομοίους τους.
Αν οι πτωχοί, οι άνθρωποι (του λαού), οι υπήκοοι και οι κατώτεροι ευτυχούν και αυξάνονται, δυναμώνουν την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Αν όμως ευτυχούν οι πολιτικοί, οι πλούσιοι και οι εξέχοντες Πολίτες, τότε ενισχύονται οι ολιγαρχικοί. Γι’ ατό σε όλα τα μέρη οι πολιτικοί, οι πλούσιοι είναι αντίθετοι προς την δημοκρατία, επικρατεί δε ελαχίστη απείθεια μεταξύ των, ή αδικία και μεγάλη αυστηρότητα στην εκτέλεση του καλού διά τους υπηκόους. Στον λαό, αντιθέτως, επικρατεί μεγάλη αμάθεια, αταξία και κακότητα, διότι η πτώχια τους οδηγεί στην διαίρεση, και την κακότητα, η δε έλλειψη αγωγής και η αμάθεια σε μερικούς ανθρώπους προέρχεται από την έλλειψη χρημάτων.
Ο Πλούταρχος στον Θεμιστοκλή γράφει : Γι’ αυτό και το βήμα στην ΠΝΥΚΑ, πού ήταν κατασκευασμένο έτσι πού οι πολίτες να βλέπουν προς το απέραντο της θαλάσσης, οι Τριάκοντα τύραννοι το έστρεψαν αργότερα προς τη μεριά της πόλεως, γιατί επίστευαν πώς το κοίταγμα προς την απεραντοσύνη του ορίζοντος, ελευθερώνει το πνεύμα και γεννάει την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Ενώ στην σημερινή οικοδομική στενότητα, εγκλωβίζοντας το βλέμμα, το ανώτερο σε μερικά μέτρα, φυλακίζεις το πνεύμα και δεν μπορείς να αντιδράσης δυναμικά στην ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ.
Καλώς ή κακώς, σε λίγες ημέρες θα καλεσθώ κι εγώ να εκλέξω αυτόν που θα με εκπροσωπήση στην Βουλή των Ελλήνων, των ημιαίμων Ελλήνων, των μεταλλαγμένων Ελλήνων και των ελληνοποιημένων αλλοδαπών, ποιος εξ όλων των αποβρασμάτων της κοινωνίας μας έχει τα ίδια πιστεύω και ιδέες μ’ εμένα, ώστε να τον στείλω να με εκπροσωπήση; Αφού θ’ ανήκει σε κάποιο κομμάτι της Δημοκρατίας, θα συνυπάρχη και με άλλους πού θα έχουν διαφορετικές ιδέες και διαφορετικά πιστεύω και θα υπακούουν στον αρχηγό χάριν της κομματικής πειθαρχίας. Ο αρχηγός καταρτίζει τα ψηφοδέλτια, με την έγκριση ορισμένων Πρεσβειών, με άτομα υπάκουα στις εντολές των εξωγενών και εσωγενών συμφερόντων των επικυρίαρχων και κατακτητών της ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ. Και εξηγούμαι : η εδαφική, κοινωνική, πολιτισμική, οικονομική, κατάκτησις ενός Κράτους ή ΄Εθνους, γίνεται με τους εξείς τρόπους:
1) Με την στρατιωτική επέμβαση και κατάκτηση όλης της εθνικής επικράτειας και επιβάλλοντας διά της βίας τις απόψεις του και τοποθετώντας αχυρανθρώπους για κυβερνήτες και αυτό το ονομάζει δημοκρατία. Αλλά αυτή η κατάκτησις έχει τους κινδύνους της λαϊκής αντιστάσεως με μεγάλες φθορές σε ανθρώπινο δυναμικό και οικονομικές αιμορραγίες. ΄Ετσι αποφεύγεται όσον είναι δυνατόν αυτός ο τρόπος κυριαρχίας.
2) Με την κοινωνική επέμβαση, δηλαδή επεμβαίνει μέσα στην κοινωνία, μέσω των αχυρανθρώπων πού έχει τοποθετήσει στην Βουλή, μέσω των Πρεσβειών, μέσω των Μ.Μ.Ε., μέσω του τύπου, μέσω των Μ.Κ.Ο., πού λειτουργούν ως Δούρειοι ΄Ιπποι μέσα στην κοινωνία, προωθούν την αμορφωσιά στην παιδεία μας, προωθούν τα ναρκωτικά, την πορνεία, την ομοφυλοφιλία, αδιαφορία διά την οικογένεια και την πατρίδα και ένα σωρό άλλα, και αυτά τα ονομάζουν ΑΤΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ και φωνάζουν και διοργανώνουν πορείες οι ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΙΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ, οι οποίες χρηματοδοτούνται από το υστέρημά μας. ΄Ετσι διαλύεται και καταστρέφεται ο κοινωνικός ιστός του ΄Εθνους
3) Επεμβαίνουν στον πολιτισμό με την εισαγωγή ξένων προς τις εγχώριες παραδόσεις μας και καταστρέφοντας την ιστορία μας και τον πολιτισμό μας, μας εισάγουν ξένα ήθη και έθιμα, ακόμα και στην διατροφή μας, αλλοιώνοντας την υγεία μας και τα εγκεφαλικά μας κύτταρα, ώστε να μη μπορούμε να σκεπτόμεθα με λογική και να δεχόμεθα την πλύση εγκεφάλου πού μας κάνουν τα Μ.Μ.Ε. με τις εκπομπές που μας προβάλουν. Είναι και αυτός ένας τρόπος κατάκτησις.
4) Με τους αχυρανθρώπους πού έχουν τοποθετήσει στην Βουλή, με τα έξοδα και τις σπατάλες, με τα λαδώματα και τις κλεψιές, έχουν καταστρέψει την οικονομία, έτσι καταφεύγουν σε δανεισμούς από γνωστούς και μη εξαιρετέους οικονομικούς οίκους ή τράπεζες με ασύμφορους όρους και τόκους, οι οποίοι δια να σου ξαναδώσουν δάνειο για να πληρώσης τους τόκους, σού βάζουν όρους : εγγύηση τα σύνορά σου, επέμβαση στα εθνικά θέματα, επέμβαση στην παιδεία σου, διά αμόρφωτους νέου και αργότερα υπάκουους υπηκόους, επέμβαση στην αλλοίωση της γλώσσης και της Ιστορίας, επέμβαση και πυροβολισμοί στα στομάχια των ανυπότακτων πολιτών, ώστε το μυαλό να φύγη από τον εγκέφαλο και να πάη στο στομάχι, να μετατραπούν σε δόλιους και πονηρούς πελάτες των διαφόρων πολιτικών, για την εισροή αλλοδαπών και γενικώς όλους τους υπόλοιπους όρους, ώστε να είμεθα έτοιμοι ως ώριμο φρούτο να μας φάνε σαν έθνος, σαν κράτος, σαν ύπαρξη. Να πάψουμε να υπάρχουμε σαν ΄Ελληνες, με αυτές τις ενοχλητικές ιδέες μας, περί φιλοσοφίας, ανθρωπισμού, δημοκρατίας, κ.τ.λ., πού είναι ενοχλητικά δια τους παγκοσμιποιητάς.
5) Από χρόνια πρίν, όταν προετοίμαζαν τα έδαφος για το μέλλον μας, σε ξενογενείς έδοσαν Ελληνικά ονόματα, άλλαξαν θρήσκευμα, και παρουσιάζονται σαν ΄Ελληνες, τους δημιούργησαν επιφανείς οικογένειες, τους σπούδασαν και τους έδοσαν όλα τα εφόδια να διακριθούν μεταξύ των Ελλήνων. Με τα χρήματα πού είχαν μαζέψει από τοκογλυφίες από το αίμα των πραγματικών Ελλήνων, αγόρασαν τα πιστωτικά ιδρύματα για να ελέγχουν την οικονομία, τις εφημερίδες και γενικώς τα έντυπα και τον ηλεκτρονικό τύπο διά να περνούν την προπαγάνδα τους και να προωθούν τους δικούς τους ανθρώπους σε θέσεις κλειδιά, έτσι τους προώθησαν και στην πολιτική, αλλά και εκτός αυτών, βρήκαν πρόθυμους αρνησιπάτριδες και τους πάντρεψαν με αλλογενείς γυναίκες δια να είναι υποχείρια των εντολοδοτών. ΄Ετσι ολοένα και περισσότερο έσφιγγε ο κλοιός στο λαιμό των Ελλήνων.
6) Εκ των ως άνω ατόμων δημιούργησαν διάφορα κομμάτια της δημοκρατίας, όλων των ιδεολογικών αποχρώσεων, από την άκρα-άκρα Αριστερά μέχρι την άκρα-άκρα Δεξιά, ώστε όλες οι ιδεολογίες να είναι μέσα στο δικό τους μαντρί, έτσι όποιος και να εκλεγή να είναι δικός τους και εάν κάποιο κομμάτι τους δεν κάνει αυτό για το οποίο τοποθετήθηκε, βάζουνε τα άλλα κομμάτια και τον ρίχνουν και αυτόν τον εξαφανίζουν μέχρις ότου δηλώσει πλήρη υποταγή. Εάν τώρα κάποιος μη ελεγχόμενος δημιουργήσει ένα άλλο μη ελεγχόμενο κομμάτι της Δημοκρατίας εκτός μαντριού, τότε ο έντυπος και ηλεκτρονικός τύπος, αρχίζουν να τον γελοιοποιούν ώστε ο λαός να μην τον εμπιστεύεται, έτσι έχουν ήσυχο το κεφάλι τους, ότι δεν θα τους ξεφύγει ψήφος εκτός μαντριού.
Καλούμαι τώρα να διαλέξω τον εκπρόσωπό μου, ποιόν από το μαντρί του διεθνισμού να διαλέξω, σκέπτομαι, αυτόν ή εκείνον, δεν μπορώ να διαλέξω. ΄Ετσι λοιπόν αποφάσισα να μην στείλω αντιπρόσωπο μου στην Βουλή των λεγομένων συμφεροντολόγων Ελλήνων, διότι τα πιστεύω μου και η ιδεολογία μου δεν μου επιτρέπουν να στείλω έναν εκπρόσωπο του διεθνισμού σ’ αυτήν την ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ και λέγω λεγομένη, διότι συμμετέχουν ημίαιμοι, μεταλλαγμένοι ή σύζυγοι ημιαίμων, μεταλλαγμένων Ελλήνων ή προσκυνημένοι στους επικυρίαρχους της Πατρίδος μου.
Σκέφθηκα να μην πάω να ψηφίσω, αλλά αυτό δείχνει αδιαφορία διά τα κοινά, αυτό συμφέρει και τους επικυρίαρχους, αφού δεν ψηφίζω κάποιον από το μαντρί τους, καλύτερα γι’ αυτούς, από το να ψηφίσω κάποιον από τα μικρά κομμάτια της λεγομένης Δημοκρατίας, αποδυναμώνοντας τα μεγάλα κομμάτια. ΄Ετσι κι’ αλλιώς είμαι ελεγχόμενος και προβλέψιμος αφού ανήκω μέσα στο μαντρί όλων των υπαρχόντων κομματιών της λεγομένης Δημοκρατίας. ΄Ετσι αποφάσισα να πάω και να ψηφίσω και να ρίξω ΛΕΥΚΟ, διότι με το λευκό τους χαλάω το πρόγραμμα, είμαι απρόβλεπτος, δεν ξέρουν πού θα τους βγώ αργότερα, γνωρίζουν ότι τους κατάλαβα και δεν διαλέγω κανέναν από το μαντρί, από αυτούς που μου σερβίρουν, είναι αυτό πού φοβούνται, ότι τους κατάλαβα και τον ρόλο πού παίζουν στον τόπο μας για την εξαφάνισή μας. Μπορεί να τους βγώ και να ενταχθώ στην ομάδα αυτήν πού θα δημιουργηθή για να κρεμάση τους πολιτικούς και τους συγγενείς τους, πού θα εκχωρήσουν έστω και ένα τετραγωνικό μέτρο της πατρίδος μου στον εχθρό, ασχέτως εάν το παίξουν σαν τον Μπεν Ζελόν ή τον Καραμανλή τον νεότερο, ότι τάχα αυτοί δεν ήταν στην εξουσία και δεν μετείχαν στην προδοσία και παράδοση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων στους εχθρούς. ΄Όπως ο Βεντούρα [Σ(Η)μίτης], πού δεν συμμετέχει σε κανέναν σχηματισμό, λές και δεν πρόδωσε τα Ίμια, το Αιγαίο, την Κύπρο και την Μακεδονία, με τις υπογραφές του στην Μαδρίτη, έχει την εντύπωση ότι απαλλάχτηκε των ευθυνών της ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ του.
Απευθύνομαι σε εσάς πού την 4η Οκτωβρίου καλείσθε να εκλέξετε τους εκπροσώπους σας διά την λεγομένη Βουλή των Ελλήνων, σ’ εσάς πού είσθε σκεπτόμενοι, έχετε Ελληνική παιδεία και ιδανικά διά την πατρίδα μας και βρέστε ΕΝΑΝ εξ όλων των υποψηφίων πού να εκπροσωπή τα πιστεύω και τα ιδανικά σας και στείλτε τον στην Βουλή και εάν δεν διαψεύσει τις ελπίδες σας, ελάτε να με φτύσετε. Αφήστε τους χειρότερους των λεγομένων Ελλήνων να εκλέξουν τους χειρότερους εκ των υποψηφίων, αυτούς πού ψηφίζουν ατομικά συμφέροντα, καταστρέφοντας το σύνολο των πολιτών και των υπηκόων. Πηγαίνετε και ψηφίστε, πάρτε ένα ΛΕΥΚΟ ψηφοδέλτιο, ΠΡΟΣΟΧΗ όχι άκυρο, διπλώστε το στα 4, στον φάκελο και στην κάλπη. Εάν το ποσοστό των Λευκών ψηφοδελτίων είναι ικανοποιητικό, τότε μερικές Πρεσβείες δεν θα αισθάνονται άνετα. Έτσι κι αλλιώς Κυβέρνηση θα κάνουν με βουλευτάς μέσα από τα μαντρί, με την ψήφο των αμαθών, πελατών και αυτών πού έχουν υλικά συμφέροντα (άσε τους νεκρούς να προχωρούν), αλλά και οι ίδιοι οι βουλευτές δεν θα νιώθουν άνετα, φοβούμενοι τα Λευκά. Θα φοβούνται για την δική τους ζωή και των συγγενών τους, διότι τα Λευκά κάποια μέρα θα τους λιντσάρουν ως εθνοπροδότες.
Θέλω 300 ανεξάρτητους ΕΛΛΗΝΕΣ βουλευτές και όχι ημίαιμους, μεταλλαγμένους ή ελληνοποιημένους ΄Ελληνες, αυτοί να εκπροσωπούν τις ιδέες και τα πιστεύω όλων των αποχρώσεων των Ελλήνων να μην ανήκουν σε κανένα κομμάτι της Δημοκρατίας ή σε κάποιο μαντρί διαφόρων συμφερόντων. Αυτοί να εκλέγουν τον Πρωθυπουργό, τους υπουργούς και τους διοικητάς των οργανισμών και να είναι υπεύθυνοι διά τις πράξεις των, θέλω κληρωτούς ελεγκτάς από τον Δήμο, εκπροσώπους όλων των επαγγελμάτων, να ελέγχουν τι είχαν υποσχεθεί και έπραξαν οι βουλευτές κατά την θητεία τους, οι παραβάτες να έχουν και τις ανάλογες ποινές. Θέλω οι βουλευτές όταν καταθέτουν νομοθετικές πράξεις, να φέρουν στον λαιμό τους αντί γραβάτας, σχοινί αρκετά μακρύ, με θηλιά, ώστε αν ο νόμος είναι αντιλαϊκός ή αντεθνικός, να κρεμιέται με το υπάρχον σχοινί. ΄Ετσι ποιος θα τολμούσε να κάνει προτάσεις νόμων αντιλαϊκούς ή αντεθνικούς.
Αυτά όλα πού πιστεύω είναι ουτοπικά πού δια να πραγματοποιηθούν προϋποθέτει υψηλή παιδεία (πράγμα πού έχουν φροντίσει να μην υπάρχει), αυτοσεβασμό και ανεξαρτησία και να σταματήση η πελατειακή σχέση μεταξύ ψηφοφόρων και υποψηφίων βουλευτών, να καταλάβουμε ότι είμαστε υπόδουλοι αλλογενών συμφερόντων. Το σύστημα πού έχουν εφαρμόσει, έχει απόλυτη επιτυχία, διότι δεν έχουμε καταλάβει, ΟΤΙ ΕΙΜΕΘΑ ΥΠΟΔΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Λοιπόν στις επερχόμενες εθνικές εκλογές, πηγαίνετε και ψηφίστε κάποιον από το μαντρί των επικυριαρχών η κάποιον πού σας υποσχέθηκε θέση στο δημόσιο, στην σιγουριά του ψωμιού σας και όχι στην αβεβαιότητα της ιδιωτικής επιχειρήσεως, αυτόν πού σας υποσχέθηκε κάποια ψίχουλα αυξήσεων ή δεν ξέρω και εγώ τι. Και εάν σας δώσει κάποια ψίχουλα, θα σας τα πάρη πίσω με τις αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων. ΄Οποιον και να ψηφίσετε ξεγελασμένοι θα είσθε. ΟΙ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΕΛΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ.
ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ ΜΑΣ !!!!!
WAKE UP !!!! (Ξυπνήστε Ρέέέέέέέ.)
Δευκαλίων Κωνστ. Βατιμπέλλας
Δεν υπάρχουν σχόλια
Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου