Απορώ σε ποιά χώρα ψηφίζω... - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Απορώ σε ποιά χώρα ψηφίζω...

Βρέθηκα σήμερα στον τόπο καταγωγής μου να ασκήσω το εκλογικό μου δικαίωμα όπως όλοι οι συμπολίτες μου...Δυστυχως αντίκρυσα τις παρακάτω αφίσ...


Βρέθηκα σήμερα στον τόπο καταγωγής μου να ασκήσω το εκλογικό μου δικαίωμα όπως όλοι οι συμπολίτες μου...Δυστυχως αντίκρυσα τις παρακάτω αφίσες...
Ερωτώ λοιπόν..
Οι υποψήφιοι αυτοι απευθύνονται σε έλληνες πολίτες?
Κι αν ναι,γιατι δεν αναφέρεται το ονομά τους στα ελληνικά?
Μηπως εχουν μπερδευτει λιγο τα πραγματα?
Προς τι οι τουρκικες λεξεις στις αφισες,που δεν καταλαβαινω τι γραφουν?
Επίσης κι ο μαντατζι τσετιν,υποψηφιος του πασοκ ειχε αφισες γραμμενες στα τουρκικα,αλλα ειχε φροντισει να εκτυπωσει και στα ελληνικα...
Ως ποτε θα τους ανεχομαστε ?
Ως ποτε η θρακη θα ειναι κεκτημενο μιας μειονοτητας η οποια αυτοαποκαλουνται "τουρκοι"?
Γιατι τους βαζετε υποψηφιους,ιδιως τα 2 μεγαλα κομματα?
Γιατι τους αφηνετε να προσπαθουν να κανουν τουρκικη αποικια την θρακη?
Απο το συριζα το περιμενα,δεν υπαρχει ιχνος ελληνικου στοιχειου σε αυτο το κομμα,αλλα απο τα μεγαλα κομματα οχι.
Αυτοαποκαλουνται τουρκοι και ζητουν να μπουν στην βουλη να διεκδικησουν δικαιωματα των ομοϊδεατων τους...
Μπραβο στα πολιτικα κομματα ,που για μερικα ψηφαλακια θα ξεπουλησουν ο,τι ιερο και οσιο εμεινε στην θρακη....Αλητες προδοτες,ολοι σας...
Εστάλη από http://spyros1000.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου