Προς ένα αυτόνομο Λύκειο Τις προτάσεις του επικεφαλής του εθνικού διαλόγου για την Παιδεία Γ.Μπαμπινιώτη για την εισαγωγή στα ΑΕΙ παρουσιάζε...
Προς ένα αυτόνομο Λύκειο
Τις προτάσεις του επικεφαλής του εθνικού διαλόγου για την Παιδεία Γ.Μπαμπινιώτη για την εισαγωγή στα ΑΕΙ παρουσιάζει το Βήμα της Κυριακής.
Τα επτά σημεία της πρότασης του καθηγητή Γιώργου Μπαμπινιώτη είναι τα εξής:
* Θέσπιση Εθνικού Απολυτηρίου με κατάργηση των εισαγωγικών εξετάσεων στην Γ' Λυκείου
* Οι εισαγωγικές εξετάσεις για τα ΑΕΙ να διενεργούνται από ειδικό μόνιμο εξεταστικό φορέα που δεν θα συνδέεται με το υπουργείο Παιδείας.
* Οι υποψήφιοι θα προσέρχονται σε αυτόν το φορέα τρεις φορές το χρόνο (Σεπτέμβριο, Ιανουάριο, Ιούνιο). Θα επιτρέπεται η βελτίωση της βαθμολογίας, ενώ κάθε επαναληπτική εξέταση θα υπόκειται σε αφαίρεση μορίων.
* Για την εισαγωγή σε ΑΕΙ θα λαμβάνεται υπόψη σε σημαντικό ποσοστό η συνολική επίδοση των μαθητών και στις τρεις τάξεις του Λυκείου.
* Οι εισαγωγικές θα περιλαμβάνουν τέσσερα αντικείμενα με δυνατότητα επιλογής και συνδυασμό περισσότερων αντικειμένων για την εισαγωγή σε παρεμφερείς Σχολές.
* Η εξεταστέα ύλη θα προέρχεται από τα τρία έτη της ύλης που διδάσκεται στο Λύκειο.
* Στον προσδιορισμό της ύλης, καθώς και στα στελέχη του Εθνικού Κέντρου Αξιολόγησης, θα συμμετέχουν τα αντίστοιχα τμήματα των ΑΕΙ, τα οποία θα καθορίζουν και το ύψος της βαθμολογίας εισαγωγής των υποψηφίων.
Όπως σημειώνει η εφημερίδα, στα πλεονεκτήματα των προτάσεων είναι η απελευθέρωση του Λυκείου ως αυτόνομης μορφωτικής βαθμίδας.
Τα επτά σημεία της πρότασης του καθηγητή Γιώργου Μπαμπινιώτη είναι τα εξής:
* Θέσπιση Εθνικού Απολυτηρίου με κατάργηση των εισαγωγικών εξετάσεων στην Γ' Λυκείου
* Οι εισαγωγικές εξετάσεις για τα ΑΕΙ να διενεργούνται από ειδικό μόνιμο εξεταστικό φορέα που δεν θα συνδέεται με το υπουργείο Παιδείας.
* Οι υποψήφιοι θα προσέρχονται σε αυτόν το φορέα τρεις φορές το χρόνο (Σεπτέμβριο, Ιανουάριο, Ιούνιο). Θα επιτρέπεται η βελτίωση της βαθμολογίας, ενώ κάθε επαναληπτική εξέταση θα υπόκειται σε αφαίρεση μορίων.
* Για την εισαγωγή σε ΑΕΙ θα λαμβάνεται υπόψη σε σημαντικό ποσοστό η συνολική επίδοση των μαθητών και στις τρεις τάξεις του Λυκείου.
* Οι εισαγωγικές θα περιλαμβάνουν τέσσερα αντικείμενα με δυνατότητα επιλογής και συνδυασμό περισσότερων αντικειμένων για την εισαγωγή σε παρεμφερείς Σχολές.
* Η εξεταστέα ύλη θα προέρχεται από τα τρία έτη της ύλης που διδάσκεται στο Λύκειο.
* Στον προσδιορισμό της ύλης, καθώς και στα στελέχη του Εθνικού Κέντρου Αξιολόγησης, θα συμμετέχουν τα αντίστοιχα τμήματα των ΑΕΙ, τα οποία θα καθορίζουν και το ύψος της βαθμολογίας εισαγωγής των υποψηφίων.
Όπως σημειώνει η εφημερίδα, στα πλεονεκτήματα των προτάσεων είναι η απελευθέρωση του Λυκείου ως αυτόνομης μορφωτικής βαθμίδας.
wraia ola osa lene.. alla me autous pou exoun teleiwsei to lukeio 2-3 prin ti ginetai?
ΑπάντησηΔιαγραφή