Του Δημήτρη Παπαγεωργίου Με πρωτεργάτη τη Γενική Γραμματέα Δραγώνα και συμπαραστάτες την Ενωση Σχολικών Συμβούλων Σχεδόν προφήτες θα πρέπει ...
Του Δημήτρη Παπαγεωργίου
Με πρωτεργάτη τη Γενική Γραμματέα Δραγώνα και συμπαραστάτες την Ενωση Σχολικών Συμβούλων
Σχεδόν προφήτες θα πρέπει να αισθάνονται τα μέλη της ΝΕΟΣ που πρωτοστάτησαν στην διοργάνωση πορείας, από τον σταθμό μετρό του Συγγρού Φίξ, στο πολιτικό γραφείο της υπουργού Παιδείας κ. Άννας Διαμαντοπούλου.
Δεν είναι μόνο τα όσα έχουν γίνει γνωστά σχετικά με την κ. Δραγώνα και τις απόψεις της, που έχουν εξοργίσει πάρα πολύ κόσμο. Αν και αξίζει να τους ρίξουμε μια ματιά, για να δούμε επακριβώς τι υποστηρίζει η νέα γραμματέας του Υπουργείου (πρώην Εθνικής) Παιδείας.
Οι απόψεις Δραγώνα
1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16).
2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16). Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σελ. 20).
3) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81), κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά τους Έλληνες!… (σελ. 82).
4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.
5) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ψιλο-ρατσισμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.
6) Εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86), ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδος και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί 450 χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός! (σελ. 95).
7) Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).
Εξ ίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9).
Το ίδιο συμβαίνει κατά την κ. Δραγώνα, αν τολμήσουμε να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων! (σελ. 100).
Στην σελίδα 105, μας προειδοποιεί ότι ο εθνικισμός εύκολα μπορεί να γλιστρήσει στην ξενοφοβία, στον ρατσισμό και στην μισαλλοδοξία.
Αυτές είναι μερικές από τις αρχές και προδιαγραφές οι οποίες, κατά κυρία Δραγώνα, πρέπει να διέπουν την διαμόρφωση του νέου πολίτου και νέου Έλληνα.
Καταγγελίες κατά της Ένωσης Σχολικών Συμβούλων
Φαίνεται όμως, ότι οι απόψεις της κ. Δραγώνα, αν και αντιμετωπίζονται με θυμηδία από το μεγαλύτερο ποσοστό των ελλήνων, βρήκαν γόνιμο έδαφος στο μυαλό κάποιων «προοδευτικών». Την καταγγελία έκανε ομάδα βουλευτών του ΛΑΟΣ, στην Βουλή, με επίκαιρη ερώτηση η οποία υπογράφεται από τους Κυριάκο Βελλόπουλο, Άγγελο Κολοκοτρώνη, Ηλία Πολατίδη, Γιώργο Ανατολάκη και Παύλο Μαρκάκη. Σε αυτή την ερώτηση καταγγέλλουν την Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων! Γιατί; Γιατί σε πολυσέλιδη επιστολή που αυτή απέστειλε προς την Υπουργό Παιδείας, τους δύο υφυπουργούς, τον Γ.Γ. και την Ειδική Γραμματέα, «εκφράζει εντελώς καινοφανείς και περίεργες θέσεις και απόψεις, πάνω σε μία σειρά ζητημάτων εκπαιδεύσεως, όχι όμως των ελληνοπαίδων, αλλά αποκλειστικώς των αλλοδαπών μαθητών». Τι ζητούν ανάμεσα στα άλλα οι «σχολικοί σύμβουλοι»;
Να δίνεται η ελληνική υπηκοότητα για τους μετανάστες μαθητές, να χορηγείται η ελληνική υπηκοότητα σε κάθε μέλος αλλοδαπής οικογένειας που ολοκληρώνει φοίτηση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον ζητούν απομάκρυνση του εθνοκεντρισμού, ενώ κάνει αναφορά σε «πολυπολιτισμικές και πολυγλωσσικές συνθήκες» της ελληνικής κοινωνίας, ενώ ζητούν ακόμη και να παρέχεται διδασκαλία της ιστορίας και της γλώσσης, κάθε χώρας προελεύσεως των αλλοδαπών μαθητών!
Με πρωτεργάτη τη Γενική Γραμματέα Δραγώνα και συμπαραστάτες την Ενωση Σχολικών Συμβούλων
Σχεδόν προφήτες θα πρέπει να αισθάνονται τα μέλη της ΝΕΟΣ που πρωτοστάτησαν στην διοργάνωση πορείας, από τον σταθμό μετρό του Συγγρού Φίξ, στο πολιτικό γραφείο της υπουργού Παιδείας κ. Άννας Διαμαντοπούλου.
Δεν είναι μόνο τα όσα έχουν γίνει γνωστά σχετικά με την κ. Δραγώνα και τις απόψεις της, που έχουν εξοργίσει πάρα πολύ κόσμο. Αν και αξίζει να τους ρίξουμε μια ματιά, για να δούμε επακριβώς τι υποστηρίζει η νέα γραμματέας του Υπουργείου (πρώην Εθνικής) Παιδείας.
Οι απόψεις Δραγώνα
1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16).
2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16). Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σελ. 20).
3) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81), κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά τους Έλληνες!… (σελ. 82).
4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.
5) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ψιλο-ρατσισμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.
6) Εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86), ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδος και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί 450 χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός! (σελ. 95).
7) Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).
Εξ ίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9).
Το ίδιο συμβαίνει κατά την κ. Δραγώνα, αν τολμήσουμε να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων! (σελ. 100).
Στην σελίδα 105, μας προειδοποιεί ότι ο εθνικισμός εύκολα μπορεί να γλιστρήσει στην ξενοφοβία, στον ρατσισμό και στην μισαλλοδοξία.
Αυτές είναι μερικές από τις αρχές και προδιαγραφές οι οποίες, κατά κυρία Δραγώνα, πρέπει να διέπουν την διαμόρφωση του νέου πολίτου και νέου Έλληνα.
Καταγγελίες κατά της Ένωσης Σχολικών Συμβούλων
Φαίνεται όμως, ότι οι απόψεις της κ. Δραγώνα, αν και αντιμετωπίζονται με θυμηδία από το μεγαλύτερο ποσοστό των ελλήνων, βρήκαν γόνιμο έδαφος στο μυαλό κάποιων «προοδευτικών». Την καταγγελία έκανε ομάδα βουλευτών του ΛΑΟΣ, στην Βουλή, με επίκαιρη ερώτηση η οποία υπογράφεται από τους Κυριάκο Βελλόπουλο, Άγγελο Κολοκοτρώνη, Ηλία Πολατίδη, Γιώργο Ανατολάκη και Παύλο Μαρκάκη. Σε αυτή την ερώτηση καταγγέλλουν την Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων! Γιατί; Γιατί σε πολυσέλιδη επιστολή που αυτή απέστειλε προς την Υπουργό Παιδείας, τους δύο υφυπουργούς, τον Γ.Γ. και την Ειδική Γραμματέα, «εκφράζει εντελώς καινοφανείς και περίεργες θέσεις και απόψεις, πάνω σε μία σειρά ζητημάτων εκπαιδεύσεως, όχι όμως των ελληνοπαίδων, αλλά αποκλειστικώς των αλλοδαπών μαθητών». Τι ζητούν ανάμεσα στα άλλα οι «σχολικοί σύμβουλοι»;
Να δίνεται η ελληνική υπηκοότητα για τους μετανάστες μαθητές, να χορηγείται η ελληνική υπηκοότητα σε κάθε μέλος αλλοδαπής οικογένειας που ολοκληρώνει φοίτηση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον ζητούν απομάκρυνση του εθνοκεντρισμού, ενώ κάνει αναφορά σε «πολυπολιτισμικές και πολυγλωσσικές συνθήκες» της ελληνικής κοινωνίας, ενώ ζητούν ακόμη και να παρέχεται διδασκαλία της ιστορίας και της γλώσσης, κάθε χώρας προελεύσεως των αλλοδαπών μαθητών!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου