Ομιλία του βουλευτή Σερρών του ΛΑ.Ο.Σ. Ηλία Πολατίδη λίγο πριν την ψήφιση του εθνοκτόνου νομοσχεδίου για την ιθαγένεια. Κυρίες και κύριοι συ...
Ομιλία του βουλευτή Σερρών του ΛΑ.Ο.Σ. Ηλία Πολατίδη λίγο πριν την ψήφιση του εθνοκτόνου νομοσχεδίου για την ιθαγένεια.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, έγινα δέκτης -δεν ξέρω πόσοι από σας έγιναν επίσης δέκτες- ενός γράμματος από έναν Έλληνα μέσο πολίτη. Και αναφέρομαι σε όλους αυτούς που θεωρούν ότι η ιδιότητα του Έλληνα πολίτη δεν έχει καμία σχέση με το αίμα και μάλιστα είναι ρατσιστικό κ.λπ., οι γνωστές ανοησίες που ακούμε τον τελευταίο καιρό.
Θα σας πω τι γράφει αυτός ο άνθρωπος, ο οποίος λέγεται Νίκος Ιορδανίδης και υπογράφει ως μέσος πολίτης. «Ένα χωριό στην Αρμενία εποικήθηκε από Έλληνες το 801 μ.Χ.. Μετά 1200 χρόνια γεννήθηκα εγώ σε αυτό το χωριό. Είμαι Αρμένιος;
Μήπως είμαι Ρώσος επειδή τρεις γενιές τελευταίων προγόνων μου γεννήθηκαν στην Ένωση Σοβιετικών Σοσιαλιστικών Δημοκρατιών και έχουμε πάει όλοι μας στο Ρωσικό Σχολείο και Πανεπιστήμιο; Όχι, αυτά δεν παίζουν κανένα μα, κανένα ρόλο. Το 1974 όλο το φτωχό κουμουνιστικό χωριό μας μάζευε λεφτά για την Κύπρο μας», κύριοι της Αριστεράς.
«Γιατί μάζευε το φτωχό κομμουνιστικό χωριό της Αρμενίας; Επειδή ήταν πολίτες και αισθάνονταν ότι είχαν κάποια νομική σχέση με την Κύπρο; Γι' αυτό; Πώς θα γίνει το αίμα του Αλβανού, του Πακιστανού ‘νερό'; Γιατί εάν μπορούν να προδώσουν το γένος στο οποίο ανήκουν, δηλαδή να επιτρέψουν να τους αποκαλούμε Έλληνες, δεν θα φτύσουν την Ελλάδα με την πρώτη ευκαιρία; Έλληνας αν δεν γεννηθείς δεν μπορείς να γίνεις.»
Επειδή, δεν έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση αυτά που λέει ο κ. Αλεβιζάτος και η παρέα του, προτιμώ την άποψη του κ. Ιορδανίδη, να μου το επιτρέψετε. Την καταθέτω για τα Πρακτικά την επιστολή και όποιος θέλει ας τη διαβάσει.
[Ηλίος Θεοδωρίδης: Ο Ρήγας Φεραίος λέει άλλα.]
Ο κ. Ιορδανίδης λέει άλλα, τι να κάνουμε τώρα; Διαστρέφεται το τι λέει ο Ρήγας Φεραίος. Θα τα πούμε, εδώ είναι. Βεβαίως, ναι, ο Ρήγας Φεραίος λέει αυτά που λέτε εσείς, όποιος συμπληρώνει πέντε χρόνια να παίρνει υπηκοότητα! Αυτά λέει, εντάξει!
Πραγματικά οι εισηγητικές εκθέσεις έχουν ένα μεγάλο ενδιαφέρον, αγαπητοί συνάδελφοι, τουλάχιστον για όσους εξ ημών και κυρίως του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού έχουμε την κακή συνήθεια να διαβάζουμε τα νομοσχέδια. Εκεί πέρα βλέπουμε συνήθως να είναι -επιτρέψτε μου την έκφραση- πανηγύρια. Η συγκεκριμένη εισηγητική έκθεση τα έχει ξεπεράσει όλα. Οι αντιφατικότητες και τα χάσματα της λογικής, τα οποία περιλαμβάνονται εδώ πέρα, είναι το κάτι άλλο.
Λέει, λοιπόν, ότι οι πολίτες μας εκλέγονται Δήμαρχοι, Βουλευτές και παραλίγο στις Ηνωμένες Πολιτείες πρόεδροι. Μα, τι μας συνδέει με τους ελληνοαμερικάνους; Δεν μας συνδέει το αίμα; Είμαστε πολίτες της ίδιας χώρας; Πολλοί εξ αυτών δεν γνωρίζουν ελληνικά, πολλοί εξ αυτών δεν είναι χριστιανοί ορθόδοξοι. Τι ακριβώς μας συνδέει πέραν του αίματος, το οποίο εσείς αποκηρύσσετε μετά βδελυγμίας; Αυτό δεν μας συνδέει; Γιατί έρχεται εδώ πέρα η εισηγητική έκθεση και μας το επικαλείται;
Μετά βέβαια, λέει το απαράδεκτο, κυρία Υπουργέ και απάντηση επ' αυτού δεν παίρνουμε σχετικά με τους Μικρασιάτες. Εξακολουθεί η Κυβέρνησή σας να πιστεύει στις βλακείες της Ελληνικής υποτίθεται Ένωσης για τα ανθρώπινα δικαιώματα, που λέει ότι ενσωμάτωσε ξένους πολιτισμούς το 1922 η Ελλάδα; Δεν μας απαντάτε επ' αυτού. Δεν απάντησε ο Υπουργός.
[Θεοδώρα Τζάκρη: Απάντησε ο Υπουργός.]
Θα το βγάλετε, ναι ή όχι; Τι απάντησε; Συγνώμη, δεν το παρακολούθησα. Εντάξει, ξέρουμε ποιος δίνει τις εντολές, αυτό θα πούμε.
Άλλο σημείο στην εισηγητική έκθεση. Ανταποκρίνονται ως επί το πλείστων με τυπικότητα στις φορολογικές υποχρεώσεις, λέει. Εδώ πέρα, στην Οδό Ερμού το παραεμπόριο δεν το γνωρίζετε; Ποιοι το κάνουν το παραεμπόριο; Δεν το κάνουν οι λαθρομετανάστες; Πληρώνουν ασφαλιστικές εισφορές ή κόβουν Φ.Π.Α. αυτοί εδώ πέρα στην Οδό Ερμού και σε όλο το κέντρο της Αθήνας και οπουδήποτε ανά την Ελλάδα; Τι μας λέτε τώρα;
[Ηλίας Θεοδωρίδης: Έλληνες κεφαλαιοκράτες κάνουν παραεμπόριο δισεκατομμυρίων.]
Ναι, οι Κινέζοι είναι Έλληνες κεφαλαιοκράτες. Μπράβο σας, μπράβο σας! Άλλα λένε τα στοιχεία.
Ισχυρίζεται μετά ότι αυτό το οποίο θα συνδέσει με την Ελλάδα τα παιδιά τα οποία θα αποκτήσουν την ιθαγένεια, είναι η παιδεία. Τώρα έχω πει, το σχολείο της Ρεπούση και της Γιαννάκου, της Δραγώνα και της Διαμαντοπούλου, πώς ακριβώς θα κατορθώσει να συνδέσει τα παιδιά με την ελληνική παιδεία, είναι ένα άλλο θέμα. Αλλά εδώ είναι μια διαστροφή του Ισοκράτη. Ο Ισοκράτης αν ήθελε να πει αυτό που λέτε εσείς θα έλεγε: Έλληνες καλούμεν τους της ημετέρας παιδείας μετέχοντες. Εδώ, λέει καλείστε. Αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας. Η Αθηναϊκή δημοκρατία για να γίνει κάποιος Αθηναίος πολίτης απαιτούσε να είναι και οι δύο γονείς αθηναϊκής καταγωγής. Ούτε καν από άλλη περιοχή της Ελλάδας επέτρεπε. Εσείς έρχεστε εδώ και μας επικαλείστε κάτι το οποίο υποτίθεται συνέβαινε στην Αρχαία Ελλάδα για να κάνετε τα εντελώς αντίθετα.
Άλλο πάλι που κάνετε: Λέτε ότι όποιος πιστεύει στο φιλελεύθερο και δημοκρατικό Σύνταγμα, το οποίο έχει η Ελλάδα, αυτός αυτομάτως έχει αποκτήσει και την ιδιότητα του Έλληνα πολίτη, χωρίς να χρειαζόμαστε πλέον το αίμα. Πέραν του θέματος, κατά πόσο διαφέρει τόσο φοβερά -δεν είμαι νομικός, θα μπορούσαν οι συνάδελφοί μου νομικοί να πουν γι' αυτό- το ελληνικό Σύνταγμα από τα άλλα αντίστοιχα ευρωπαϊκά; Δηλαδή, με την ίδια λογική επειδή κάποιος προσυπέγραψε ή υποτίθεται έδωσε όρκο πίστεως στο ελληνικό Σύνταγμα, αν και της Ιταλίας έχει τις ίδιες αρχές, σημαίνει ότι έχει τη δυνατότητα να γίνει και Ιταλός πολίτης;
Και να πάω και σε ένα ερώτημα. ‘Ερχονται εδώ δύο συμπαθείς μουσουλμάνοι, μη ισλαμιστές και παίρνουν με τις διαδικασίες τις οποίες βάζετε την ελληνική υπηκοότητα. Κάνουν ένα παιδί το οποίο λόγω του αίματος παίρνει και αυτό την υπηκοότητα και όταν γίνεται δεκαοκτώ χρονών ή είκοσι πέντε γίνεται ισλαμιστής φονταμενταλιστής, μη πιστεύων στην φιλελεύθερη δημοκρατία. Θα χάνει την υπηκοότητα ή θα συνεχίζει να την έχει λόγω του αίματος; Απαντήστε.
Εφόσον λέτε ότι τα βασικό στοιχείο για να χαρακτηρίζει κάποιον είναι η πίστη στην φιλελεύθερη δημοκρατία, άρα, πρέπει όταν γίνεται ισλαμιστής φονταμενταλιστής, όπως το ΚΚΕ και τινές εκ του ΣΥΡΙΖΑ δεν πιστεύουν στην φιλελεύθερη δημοκρατία και δεν υπάρχει το αίμα, άρα, πρέπει να χάσουν την υπηκοότητα.
Αυτό λέτε; Αυτό ισχυρίζεστε; Αυτά σας έχουν υπαγορεύσει ο Σόρος και οι οργανώσεις του; Γιατί περί αυτού πρόκειται. Και επειδή κάποιοι διαφωνούν θα καταθέσω και στα Πρακτικά από το ‘Open Society Institute and Soros Foundation Network', κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, του ιδεολογικού σας καθοδηγητή. Λοιπόν τι λέει: «Muslims in Europe» και ‘Muslims at Home in Europe', δηλαδή, πώς θα γίνει να ενσωματωθούν οι Μουσουλμάνοι στην Ευρώπη και να γίνει το σπίτι τους η Ευρώπη.
Τα καταθέτω, είναι στο διαδίκτυο, όποιος θέλει ας μπει μέσα και ας δει πού διαφέρουν οι απόψεις του Σόρος από τις δικές σας.
[Βασίλης Μουλόπουλος: Τα διαβάσαμε.]
Το ξέρω ότι τα έχετε διαβάσει, αφού τα ίδια λέτε. Γνωστό είναι ότι τα έχετε διαβάσει.
Κλείνοντας, θα απευθυνθώ στον Υπουργό: Ο κύριος Υπουργός είναι ένας έξυπνος άνθρωπος και δεν πιστεύω φυσικά ότι έχει πειστεί από όλα αυτά τα επιχειρήματα. Υπάρχει, όμως, μια περίπτωση πράγματι να τα πιστεύει. Εφόσον, όμως, δεν τα πιστεύει και θεωρεί ότι με αυτόν τον τρόπο θα τον καλέσουν στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ, θα πάρει καλή θέση στον αγώνα διαδοχής για τη μετά Παπανδρέου εποχή του ΠΑ.ΣΟ.Κ., θα του υπενθυμίσω ένα ρητό και αν δει τα Πρακτικά όταν πάει να κοιμηθεί το βράδυ στο σπίτι του, ας το θυμηθεί: «Την προδοσία πολλοί αγάπησαν, τον προδότη ουδείς».
Από "ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ"
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, έγινα δέκτης -δεν ξέρω πόσοι από σας έγιναν επίσης δέκτες- ενός γράμματος από έναν Έλληνα μέσο πολίτη. Και αναφέρομαι σε όλους αυτούς που θεωρούν ότι η ιδιότητα του Έλληνα πολίτη δεν έχει καμία σχέση με το αίμα και μάλιστα είναι ρατσιστικό κ.λπ., οι γνωστές ανοησίες που ακούμε τον τελευταίο καιρό.
Θα σας πω τι γράφει αυτός ο άνθρωπος, ο οποίος λέγεται Νίκος Ιορδανίδης και υπογράφει ως μέσος πολίτης. «Ένα χωριό στην Αρμενία εποικήθηκε από Έλληνες το 801 μ.Χ.. Μετά 1200 χρόνια γεννήθηκα εγώ σε αυτό το χωριό. Είμαι Αρμένιος;
Μήπως είμαι Ρώσος επειδή τρεις γενιές τελευταίων προγόνων μου γεννήθηκαν στην Ένωση Σοβιετικών Σοσιαλιστικών Δημοκρατιών και έχουμε πάει όλοι μας στο Ρωσικό Σχολείο και Πανεπιστήμιο; Όχι, αυτά δεν παίζουν κανένα μα, κανένα ρόλο. Το 1974 όλο το φτωχό κουμουνιστικό χωριό μας μάζευε λεφτά για την Κύπρο μας», κύριοι της Αριστεράς.
«Γιατί μάζευε το φτωχό κομμουνιστικό χωριό της Αρμενίας; Επειδή ήταν πολίτες και αισθάνονταν ότι είχαν κάποια νομική σχέση με την Κύπρο; Γι' αυτό; Πώς θα γίνει το αίμα του Αλβανού, του Πακιστανού ‘νερό'; Γιατί εάν μπορούν να προδώσουν το γένος στο οποίο ανήκουν, δηλαδή να επιτρέψουν να τους αποκαλούμε Έλληνες, δεν θα φτύσουν την Ελλάδα με την πρώτη ευκαιρία; Έλληνας αν δεν γεννηθείς δεν μπορείς να γίνεις.»
Επειδή, δεν έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση αυτά που λέει ο κ. Αλεβιζάτος και η παρέα του, προτιμώ την άποψη του κ. Ιορδανίδη, να μου το επιτρέψετε. Την καταθέτω για τα Πρακτικά την επιστολή και όποιος θέλει ας τη διαβάσει.
[Ηλίος Θεοδωρίδης: Ο Ρήγας Φεραίος λέει άλλα.]
Ο κ. Ιορδανίδης λέει άλλα, τι να κάνουμε τώρα; Διαστρέφεται το τι λέει ο Ρήγας Φεραίος. Θα τα πούμε, εδώ είναι. Βεβαίως, ναι, ο Ρήγας Φεραίος λέει αυτά που λέτε εσείς, όποιος συμπληρώνει πέντε χρόνια να παίρνει υπηκοότητα! Αυτά λέει, εντάξει!
Πραγματικά οι εισηγητικές εκθέσεις έχουν ένα μεγάλο ενδιαφέρον, αγαπητοί συνάδελφοι, τουλάχιστον για όσους εξ ημών και κυρίως του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού έχουμε την κακή συνήθεια να διαβάζουμε τα νομοσχέδια. Εκεί πέρα βλέπουμε συνήθως να είναι -επιτρέψτε μου την έκφραση- πανηγύρια. Η συγκεκριμένη εισηγητική έκθεση τα έχει ξεπεράσει όλα. Οι αντιφατικότητες και τα χάσματα της λογικής, τα οποία περιλαμβάνονται εδώ πέρα, είναι το κάτι άλλο.
Λέει, λοιπόν, ότι οι πολίτες μας εκλέγονται Δήμαρχοι, Βουλευτές και παραλίγο στις Ηνωμένες Πολιτείες πρόεδροι. Μα, τι μας συνδέει με τους ελληνοαμερικάνους; Δεν μας συνδέει το αίμα; Είμαστε πολίτες της ίδιας χώρας; Πολλοί εξ αυτών δεν γνωρίζουν ελληνικά, πολλοί εξ αυτών δεν είναι χριστιανοί ορθόδοξοι. Τι ακριβώς μας συνδέει πέραν του αίματος, το οποίο εσείς αποκηρύσσετε μετά βδελυγμίας; Αυτό δεν μας συνδέει; Γιατί έρχεται εδώ πέρα η εισηγητική έκθεση και μας το επικαλείται;
Μετά βέβαια, λέει το απαράδεκτο, κυρία Υπουργέ και απάντηση επ' αυτού δεν παίρνουμε σχετικά με τους Μικρασιάτες. Εξακολουθεί η Κυβέρνησή σας να πιστεύει στις βλακείες της Ελληνικής υποτίθεται Ένωσης για τα ανθρώπινα δικαιώματα, που λέει ότι ενσωμάτωσε ξένους πολιτισμούς το 1922 η Ελλάδα; Δεν μας απαντάτε επ' αυτού. Δεν απάντησε ο Υπουργός.
[Θεοδώρα Τζάκρη: Απάντησε ο Υπουργός.]
Θα το βγάλετε, ναι ή όχι; Τι απάντησε; Συγνώμη, δεν το παρακολούθησα. Εντάξει, ξέρουμε ποιος δίνει τις εντολές, αυτό θα πούμε.
Άλλο σημείο στην εισηγητική έκθεση. Ανταποκρίνονται ως επί το πλείστων με τυπικότητα στις φορολογικές υποχρεώσεις, λέει. Εδώ πέρα, στην Οδό Ερμού το παραεμπόριο δεν το γνωρίζετε; Ποιοι το κάνουν το παραεμπόριο; Δεν το κάνουν οι λαθρομετανάστες; Πληρώνουν ασφαλιστικές εισφορές ή κόβουν Φ.Π.Α. αυτοί εδώ πέρα στην Οδό Ερμού και σε όλο το κέντρο της Αθήνας και οπουδήποτε ανά την Ελλάδα; Τι μας λέτε τώρα;
[Ηλίας Θεοδωρίδης: Έλληνες κεφαλαιοκράτες κάνουν παραεμπόριο δισεκατομμυρίων.]
Ναι, οι Κινέζοι είναι Έλληνες κεφαλαιοκράτες. Μπράβο σας, μπράβο σας! Άλλα λένε τα στοιχεία.
Ισχυρίζεται μετά ότι αυτό το οποίο θα συνδέσει με την Ελλάδα τα παιδιά τα οποία θα αποκτήσουν την ιθαγένεια, είναι η παιδεία. Τώρα έχω πει, το σχολείο της Ρεπούση και της Γιαννάκου, της Δραγώνα και της Διαμαντοπούλου, πώς ακριβώς θα κατορθώσει να συνδέσει τα παιδιά με την ελληνική παιδεία, είναι ένα άλλο θέμα. Αλλά εδώ είναι μια διαστροφή του Ισοκράτη. Ο Ισοκράτης αν ήθελε να πει αυτό που λέτε εσείς θα έλεγε: Έλληνες καλούμεν τους της ημετέρας παιδείας μετέχοντες. Εδώ, λέει καλείστε. Αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας. Η Αθηναϊκή δημοκρατία για να γίνει κάποιος Αθηναίος πολίτης απαιτούσε να είναι και οι δύο γονείς αθηναϊκής καταγωγής. Ούτε καν από άλλη περιοχή της Ελλάδας επέτρεπε. Εσείς έρχεστε εδώ και μας επικαλείστε κάτι το οποίο υποτίθεται συνέβαινε στην Αρχαία Ελλάδα για να κάνετε τα εντελώς αντίθετα.
Άλλο πάλι που κάνετε: Λέτε ότι όποιος πιστεύει στο φιλελεύθερο και δημοκρατικό Σύνταγμα, το οποίο έχει η Ελλάδα, αυτός αυτομάτως έχει αποκτήσει και την ιδιότητα του Έλληνα πολίτη, χωρίς να χρειαζόμαστε πλέον το αίμα. Πέραν του θέματος, κατά πόσο διαφέρει τόσο φοβερά -δεν είμαι νομικός, θα μπορούσαν οι συνάδελφοί μου νομικοί να πουν γι' αυτό- το ελληνικό Σύνταγμα από τα άλλα αντίστοιχα ευρωπαϊκά; Δηλαδή, με την ίδια λογική επειδή κάποιος προσυπέγραψε ή υποτίθεται έδωσε όρκο πίστεως στο ελληνικό Σύνταγμα, αν και της Ιταλίας έχει τις ίδιες αρχές, σημαίνει ότι έχει τη δυνατότητα να γίνει και Ιταλός πολίτης;
Και να πάω και σε ένα ερώτημα. ‘Ερχονται εδώ δύο συμπαθείς μουσουλμάνοι, μη ισλαμιστές και παίρνουν με τις διαδικασίες τις οποίες βάζετε την ελληνική υπηκοότητα. Κάνουν ένα παιδί το οποίο λόγω του αίματος παίρνει και αυτό την υπηκοότητα και όταν γίνεται δεκαοκτώ χρονών ή είκοσι πέντε γίνεται ισλαμιστής φονταμενταλιστής, μη πιστεύων στην φιλελεύθερη δημοκρατία. Θα χάνει την υπηκοότητα ή θα συνεχίζει να την έχει λόγω του αίματος; Απαντήστε.
Εφόσον λέτε ότι τα βασικό στοιχείο για να χαρακτηρίζει κάποιον είναι η πίστη στην φιλελεύθερη δημοκρατία, άρα, πρέπει όταν γίνεται ισλαμιστής φονταμενταλιστής, όπως το ΚΚΕ και τινές εκ του ΣΥΡΙΖΑ δεν πιστεύουν στην φιλελεύθερη δημοκρατία και δεν υπάρχει το αίμα, άρα, πρέπει να χάσουν την υπηκοότητα.
Αυτό λέτε; Αυτό ισχυρίζεστε; Αυτά σας έχουν υπαγορεύσει ο Σόρος και οι οργανώσεις του; Γιατί περί αυτού πρόκειται. Και επειδή κάποιοι διαφωνούν θα καταθέσω και στα Πρακτικά από το ‘Open Society Institute and Soros Foundation Network', κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, του ιδεολογικού σας καθοδηγητή. Λοιπόν τι λέει: «Muslims in Europe» και ‘Muslims at Home in Europe', δηλαδή, πώς θα γίνει να ενσωματωθούν οι Μουσουλμάνοι στην Ευρώπη και να γίνει το σπίτι τους η Ευρώπη.
Τα καταθέτω, είναι στο διαδίκτυο, όποιος θέλει ας μπει μέσα και ας δει πού διαφέρουν οι απόψεις του Σόρος από τις δικές σας.
[Βασίλης Μουλόπουλος: Τα διαβάσαμε.]
Το ξέρω ότι τα έχετε διαβάσει, αφού τα ίδια λέτε. Γνωστό είναι ότι τα έχετε διαβάσει.
Κλείνοντας, θα απευθυνθώ στον Υπουργό: Ο κύριος Υπουργός είναι ένας έξυπνος άνθρωπος και δεν πιστεύω φυσικά ότι έχει πειστεί από όλα αυτά τα επιχειρήματα. Υπάρχει, όμως, μια περίπτωση πράγματι να τα πιστεύει. Εφόσον, όμως, δεν τα πιστεύει και θεωρεί ότι με αυτόν τον τρόπο θα τον καλέσουν στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ, θα πάρει καλή θέση στον αγώνα διαδοχής για τη μετά Παπανδρέου εποχή του ΠΑ.ΣΟ.Κ., θα του υπενθυμίσω ένα ρητό και αν δει τα Πρακτικά όταν πάει να κοιμηθεί το βράδυ στο σπίτι του, ας το θυμηθεί: «Την προδοσία πολλοί αγάπησαν, τον προδότη ουδείς».
Από "ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ"
μπραβο ηλια.... ενας παλιος συμμαθητης σου
ΑπάντησηΔιαγραφήαλκης