Ακόμη και βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, του έδωσαν συγχαρητήρια για την ομιλία του στη Βουλή Στη βουλή ο Μάκης Βορίδης αποδόμησε πλήρως (και νομικά) ...
Ακόμη και βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, του έδωσαν συγχαρητήρια για την ομιλία του στη Βουλή
Στη βουλή ο Μάκης Βορίδης αποδόμησε πλήρως (και νομικά) την άποψη του ΠΑΣΟΚ ότι «αν με ένα δημοψήφισμα αποφάσιζε ο ελληνικός λαός να μη δίνει σε κανένα πολιτογράφηση, τι θα γινόταν; Είναι δυνατόν να συμβεί αυτό;».
Απάντησε ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. από το βήμα του κοινοβουλίου: «Βεβαίως, δεν θα υπήρχε πολιτογράφηση. Είναι πάρα πολύ απλό. Γιατί; Διότι, αρκετές φορές –αν θέλετε- ακόμα και σε νομικό επίπεδο, ακόμα και από διακεκριμένους συναδέλφους, άκουσα απίθανους νομικούς σολοικισμούς. Λέει: «Ανθρώπινο δικαίωμα εν τω γεννάσθαι».
Επειδή είναι προφανές ότι δεν υπάρχει κανένα ανθρώπινο δικαίωμα, επειδή είναι προφανές ότι τίποτα δεν παραβιάζεται, επειδή είναι προφανές ότι κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει γιατί σε εμάς ανήκει κυριαρχικά η απόφαση, στο ελληνικό Κοινοβούλιο, το πώς κάποιος θα αποκτά την ελληνική ιθαγένεια, θα μπορούσαμε να αποφασίσουμε σχετικά το οτιδήποτε, ό,τι νομίζουμε πως είναι το συμφερότερο για την Πατρίδα. Αυτό θα μπορούσαμε να αποφασίσουμε.
Επομένως, ακούω μέσα σε αυτήν εδώ την Αίθουσα για δικαιώματα εν τω γεννάσθαι, δηλαδή ανύπαρκτα, συνομολόγησης ανύπαρκτού δικαιώματος, το οποίο δήθεν δημιουργείται απ’ τις κοινωνικές συνθήκες. Ε, δεν το αφήνουμε να δημιουργηθεί να το δούμε και δεν αφήνουμε να το πει και κανένας Διεθνής Οργανισμός, αντί να το λέμε εδώ και μάλιστα, να το λένε νομικοί. Βεβαίως και μπορούμε να αποφασίσουμε καθοριστικά ό, τι νομίζουμε.
Ακούστε κάτι. Θέλω να αποφασίσετε, ή αντικειμενικό σύστημα ή υποκειμενικό.
Άκουσα: «Νιώθει Έλληνας». Τι σημαίνει αυτό; Εγώ δηλαδή, άμα νιώθω Γάλλος θα πάω να πολιτογραφηθώ; Τι σημαίνει «νιώθω»; Ο καθένας νιώθει διάφορα πράγματα. Και αν σήμερα νιώθει και αύριο του συμβεί κάτι και δεν νιώθει; Έτσι θα το πάμε; Αυτό είναι το κριτήριο;
Όταν λέμε λοιπόν καταγωγή, λέμε ένα αντικειμενικό κριτήριο. Εσείς έχετε ένα καλύτερο;
Εμείς λέμε, συν τω χρόνω, σε βάθος χρόνου, να δούμε την πραγματική του ενσωμάτωση. Όχι με αστείες και τυπικές προϋποθέσεις πενταετούς παραμονής ή μιας εξαετούς φοιτήσεως σε ένα σχολείο. Τι σημαίνουν αυτά; Ή ακόμα και αν επιμελώς έμαθε την ελληνική ή επιμελώς έμαθε την ελληνική ιστορία για να περάσει τις εξετάσεις. Έτσι θα κάνουμε τους Έλληνες; Έτσι θα φτιάξουμε εθνική κοινωνία; Έτσι θα στηρίξουμε την κοινωνική συνοχή;
Έτσι διαλύουμε την εθνική κοινωνία και να ξέρετε ότι αυτό το νομοσχέδιο θα το βρούμε μπροστά μας, θα το βρούμε σε συγκρούσεις βίαιες, σε εξεγέρσεις κοινωνικές, σε ταραχές είναι νομοσχέδιο αποσύνθεσης της ελληνικής κοινωνίας. Γι’ αυτό το λόγο το πολεμάμε εδώ, σήμερα, τώρα και γι’ αυτό θα συνεχίσουμε να το πολεμάμε μέχρι να αρθούν οι συνέπειές του».
Από "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ"
Στη βουλή ο Μάκης Βορίδης αποδόμησε πλήρως (και νομικά) την άποψη του ΠΑΣΟΚ ότι «αν με ένα δημοψήφισμα αποφάσιζε ο ελληνικός λαός να μη δίνει σε κανένα πολιτογράφηση, τι θα γινόταν; Είναι δυνατόν να συμβεί αυτό;».
Απάντησε ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. από το βήμα του κοινοβουλίου: «Βεβαίως, δεν θα υπήρχε πολιτογράφηση. Είναι πάρα πολύ απλό. Γιατί; Διότι, αρκετές φορές –αν θέλετε- ακόμα και σε νομικό επίπεδο, ακόμα και από διακεκριμένους συναδέλφους, άκουσα απίθανους νομικούς σολοικισμούς. Λέει: «Ανθρώπινο δικαίωμα εν τω γεννάσθαι».
Επειδή είναι προφανές ότι δεν υπάρχει κανένα ανθρώπινο δικαίωμα, επειδή είναι προφανές ότι τίποτα δεν παραβιάζεται, επειδή είναι προφανές ότι κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει γιατί σε εμάς ανήκει κυριαρχικά η απόφαση, στο ελληνικό Κοινοβούλιο, το πώς κάποιος θα αποκτά την ελληνική ιθαγένεια, θα μπορούσαμε να αποφασίσουμε σχετικά το οτιδήποτε, ό,τι νομίζουμε πως είναι το συμφερότερο για την Πατρίδα. Αυτό θα μπορούσαμε να αποφασίσουμε.
Επομένως, ακούω μέσα σε αυτήν εδώ την Αίθουσα για δικαιώματα εν τω γεννάσθαι, δηλαδή ανύπαρκτα, συνομολόγησης ανύπαρκτού δικαιώματος, το οποίο δήθεν δημιουργείται απ’ τις κοινωνικές συνθήκες. Ε, δεν το αφήνουμε να δημιουργηθεί να το δούμε και δεν αφήνουμε να το πει και κανένας Διεθνής Οργανισμός, αντί να το λέμε εδώ και μάλιστα, να το λένε νομικοί. Βεβαίως και μπορούμε να αποφασίσουμε καθοριστικά ό, τι νομίζουμε.
Ακούστε κάτι. Θέλω να αποφασίσετε, ή αντικειμενικό σύστημα ή υποκειμενικό.
Άκουσα: «Νιώθει Έλληνας». Τι σημαίνει αυτό; Εγώ δηλαδή, άμα νιώθω Γάλλος θα πάω να πολιτογραφηθώ; Τι σημαίνει «νιώθω»; Ο καθένας νιώθει διάφορα πράγματα. Και αν σήμερα νιώθει και αύριο του συμβεί κάτι και δεν νιώθει; Έτσι θα το πάμε; Αυτό είναι το κριτήριο;
Όταν λέμε λοιπόν καταγωγή, λέμε ένα αντικειμενικό κριτήριο. Εσείς έχετε ένα καλύτερο;
Εμείς λέμε, συν τω χρόνω, σε βάθος χρόνου, να δούμε την πραγματική του ενσωμάτωση. Όχι με αστείες και τυπικές προϋποθέσεις πενταετούς παραμονής ή μιας εξαετούς φοιτήσεως σε ένα σχολείο. Τι σημαίνουν αυτά; Ή ακόμα και αν επιμελώς έμαθε την ελληνική ή επιμελώς έμαθε την ελληνική ιστορία για να περάσει τις εξετάσεις. Έτσι θα κάνουμε τους Έλληνες; Έτσι θα φτιάξουμε εθνική κοινωνία; Έτσι θα στηρίξουμε την κοινωνική συνοχή;
Έτσι διαλύουμε την εθνική κοινωνία και να ξέρετε ότι αυτό το νομοσχέδιο θα το βρούμε μπροστά μας, θα το βρούμε σε συγκρούσεις βίαιες, σε εξεγέρσεις κοινωνικές, σε ταραχές είναι νομοσχέδιο αποσύνθεσης της ελληνικής κοινωνίας. Γι’ αυτό το λόγο το πολεμάμε εδώ, σήμερα, τώρα και γι’ αυτό θα συνεχίσουμε να το πολεμάμε μέχρι να αρθούν οι συνέπειές του».
Από "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ"
Δεν υπάρχουν σχόλια
Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου