Υπό διάλυση τα περισσότερα σχολεία όταν η Διαμαντοπούλου ψάχνει στην Αμερική τον νέο τύπο σχολείου , που εφαρμόζεται σε μερικά ιδιωτικά σχολ...
Υπό διάλυση τα περισσότερα σχολεία όταν η Διαμαντοπούλου ψάχνει στην Αμερική τον νέο τύπο σχολείου, που εφαρμόζεται σε μερικά ιδιωτικά σχολεία του εξωτερικού και είναι από την φύση του ανεφάρμοστο στην χώρα μας. Οι φωστήρες των αλλαγών δεν έχουν επισκεφθεί ούτε ένα σχολείο να δούν πως δουλεύει κατά την διάρκεια του μαθήματος.
Τις τελευταίες μέρες προωθούνται και καταλήψεις που σε μερικές περιοχές αποφεύχθηκαν με την εισαγγελική παραγγελία να συλλαμβάνονται οι καταληψίες. Σε άλλες περιοχές όμως κάνουν τα στραβά μάτια. Στην Πετρούπολη σε σχολικό συγκρότημα που συστεγάζονται δύο σχοία ένα Γενικό Λύκειο και ένα ΕΠΑΛ, προχθές το βράδυ "άγνωστοι" οπλισμένοι με λοστούς και κόφτες αφού παραβίασαν πόρτες και λουκέτα μπήκαν στο σχολικό συγκρότημα και άρχισαν καταστροφές.
Ευτυχώς κάποιοι συμπολίτες μας που αντελήφθησαν τι γινόταν κάλεσαν την Αστυνομία, και αμέσως κατέφθασαν αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ με αποτέλεσμα οι άγνωστοι να εξαφανιστούν στα γύρω στενά.
Οι διευθυντές των δύο σχολείων ούτε εμφανίστηκαν στο σχολικό συγκρότημα μετά τα γεγονότα αδιαφορώντας παντελώς.
Μαθαίνουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που επιχειρήται κατάληψη από το βράδυ ώστε το πρωί να είναι κλειστό το σχολείο. Οι απόπειρες αυτές είχαν αποτύχει λόγω εύρεσης άλλης εισόδου από τους καθηγητές, αλλά το αποτέλεσμα το ίδιο, να μην γίνει μάθημα.
Γιατί οι διευθυντές και οι προϊστάμενοι των γραφείων εκπαίδευσης δεν τηρούν τους νόμους στην περίπτωση των καταλήψεων;
Ποιός πληρώνει τα σπασμένα θρανία των διαφόρων καταλήψεων; Είναι τυχαίο ότι στο συγκεκριμένο συγκρότημα εκατοντάδες θρανία και καρέκλες καταστρέφονται κάθε χρονιά και στοιβάζονται στο προαύλιο μέχρι να τα πάρουν οι παλιατζήδες;
Είναι ικανή η διεύθυνση και η προϊσταμένη αρχή για την ομαλή λειτουργία των μονάδων; Νομίζουμε πως όχι.
Στην Ελλάδα που δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε την ομαλή λειτουργία των σχολείων μέσα σε πολιτισμένο περιβάλλον (και όχι περιβάλλον γηπέδου ποδοσφαίρου) μιλάμε για το νέο σχολείο και πως πρέπει να είναι.
Πηγή
Τις τελευταίες μέρες προωθούνται και καταλήψεις που σε μερικές περιοχές αποφεύχθηκαν με την εισαγγελική παραγγελία να συλλαμβάνονται οι καταληψίες. Σε άλλες περιοχές όμως κάνουν τα στραβά μάτια. Στην Πετρούπολη σε σχολικό συγκρότημα που συστεγάζονται δύο σχοία ένα Γενικό Λύκειο και ένα ΕΠΑΛ, προχθές το βράδυ "άγνωστοι" οπλισμένοι με λοστούς και κόφτες αφού παραβίασαν πόρτες και λουκέτα μπήκαν στο σχολικό συγκρότημα και άρχισαν καταστροφές.
Ευτυχώς κάποιοι συμπολίτες μας που αντελήφθησαν τι γινόταν κάλεσαν την Αστυνομία, και αμέσως κατέφθασαν αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ με αποτέλεσμα οι άγνωστοι να εξαφανιστούν στα γύρω στενά.
Οι διευθυντές των δύο σχολείων ούτε εμφανίστηκαν στο σχολικό συγκρότημα μετά τα γεγονότα αδιαφορώντας παντελώς.
Μαθαίνουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που επιχειρήται κατάληψη από το βράδυ ώστε το πρωί να είναι κλειστό το σχολείο. Οι απόπειρες αυτές είχαν αποτύχει λόγω εύρεσης άλλης εισόδου από τους καθηγητές, αλλά το αποτέλεσμα το ίδιο, να μην γίνει μάθημα.
Γιατί οι διευθυντές και οι προϊστάμενοι των γραφείων εκπαίδευσης δεν τηρούν τους νόμους στην περίπτωση των καταλήψεων;
Ποιός πληρώνει τα σπασμένα θρανία των διαφόρων καταλήψεων; Είναι τυχαίο ότι στο συγκεκριμένο συγκρότημα εκατοντάδες θρανία και καρέκλες καταστρέφονται κάθε χρονιά και στοιβάζονται στο προαύλιο μέχρι να τα πάρουν οι παλιατζήδες;
Είναι ικανή η διεύθυνση και η προϊσταμένη αρχή για την ομαλή λειτουργία των μονάδων; Νομίζουμε πως όχι.
Στην Ελλάδα που δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε την ομαλή λειτουργία των σχολείων μέσα σε πολιτισμένο περιβάλλον (και όχι περιβάλλον γηπέδου ποδοσφαίρου) μιλάμε για το νέο σχολείο και πως πρέπει να είναι.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια
Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου