Αυτόν ψηφίσατε Έλληνες Θεσσαλονικείς...! - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Αυτόν ψηφίσατε Έλληνες Θεσσαλονικείς...!

Σε 2 σημεία στεκόμαστε...αν αυτά που λέει δεν συνιστούν εθνική προδοσία..τότε τί είναι; «Δεν μπορώ εγώ να έχω έναν παπά να μου λέει "η ...


Σε 2 σημεία στεκόμαστε...αν αυτά που λέει δεν συνιστούν εθνική προδοσία..τότε τί είναι;
«Δεν μπορώ εγώ να έχω έναν παπά να μου λέει "η Μακεδονία είναι ελληνική" [...] Αυτά δεν είναι λόγια αγάπης. Αυτά είναι λόγια μίσους.»
«Ένας από τους στόχους τους δικούς μου είναι να φέρω στην πόλη 300.000 Τούρκους να προσκυνάνε το σπίτι του Κεμάλ [...] αρκεί να πιστεύουν αυτοί ό,τι αυτό είναι ένα προσκύνημά τους.»

2 σχόλια

  1. ΚΑΛΑ ,ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ....ΨΩΝΙΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ...ΣΒΕΡΚΟ. ΒΡΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΑΝΕ ΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ,ΚΑΜΙΝΗ ΚΑΙ ΜΠΟΥΤΑΡΗ? ΣΑΜΠΩς Η ...ΛΟΥΛΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ? ΦΤΟΥ!!! ΤΑ ΕΧΩ ΧΑΜΕΝΑ..... ΜΟΥΣΙΤΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΣ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
    ΛΟΙΠΟΝ!
    ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ.

    http://anti-antiprosopeusi.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου