Συνέντευξη τ. εισαγγελέα Ι. Σακκά, υποψηφίου δημάρχου Αθηναίων - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Συνέντευξη τ. εισαγγελέα Ι. Σακκά, υποψηφίου δημάρχου Αθηναίων

1)  Ποια  η  αίσθηση  σας από την πρώτη σας επαφή με την πολιτική και τους πολιτικούς; Υπάρχει συνεχής επαφή με την πολιτική. Η πολι...

1) Ποια η αίσθηση σας από την πρώτη σας επαφή με την πολιτική και τους πολιτικούς;

Υπάρχει συνεχής επαφή με την πολιτική. Η πολιτική στην Ελλάδα δυστυχώς  λειτουργεί για να εξυπηρετεί τα πολιτικά τζάκια και οι Έλληνες πολίτες χρησιμοποιούνται ως καυσόξυλα σε αυτά. Η συστηματική υποκρισία των πολιτικών  (αρχηγών κομμάτων, υπουργών, βουλευτών) έχει προκαλέσει  νομικό χάος και κατάρρευση του κράτους δικαίου και της κοινωνίας.  Η νομοθετική αντιμετώπιση καταστάσεων μπορούσε να είναι απλούστερη, άμεσα κατανοητή  και εφαρμόσιμη από τον απλό πολίτη αλλά οι πολιτικοί (βουλευτές,  υπουργοί και πρωθυπουργοί) χρησιμοποίησαν το Κοινοβούλιο και τον υπόλοιπο μηχανισμό παραγωγής-θέσπισης νόμων-κανόνων δικαίου για να κρατούν τους πολίτες σε νοοτροπία «μαντριού» με επίφαση δημοκρατίας.

Η διαπιστωμένη αυτή νοοτροπία πολιτικής και των πολιτικών στην Ελλάδα μου προκαλεί απέχθεια στο τρόπο και μέθοδο σκέψης των κατεστημένων πολιτικών, που δρομολόγησαν δικαιοσύνη στην Ελλάδα ως υπηρέτρια εν τέλει στην συντεχνιακή συμφεροντολογική τους νοοτροπία με τα παρελκόμενά τους εντός των θεσμών της τοπικής αυτοδιοίκησης και των δημοσίων υπηρεσιών. 

Αποτέλεσμα της νοοτροπίας τους σήμερα είναι τη Πατρίδα μας από χώρα του πολιτισμού να την καταντήσουν Διεθνές Πειραματόζωο με οικονομικό στραγγαλισμό, εξαθλίωση και εξόντωση  των πολιτών με παράλληλη σχεδιασμένη-δρομολογημένη νομοθετικά ύπουλη μετατροπή τους σε κατηγορουμένους και σύνθλιψη συνταγματικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων των. Δεν είναι τυχαίο το απόφθεγμα του Ελληνικού Λαού που λέει ότι «αριστεροί και δεξιοί είναι ίδιοι στο φαϊ». Το φαϊ τους είναι το θύμα ο Ελληνικός Λαός και δράστες είναι τα πολιτικά τζάκια, τα λόμπι εντός των αριστερών και δεξιών κομμάτων μαζί με τα αντίστοιχα παρελκόμενά τους. Δυστυχώς οι απλοί ψηφοφόροι των σημερινών κομμάτων (αριστερών και δεξιών με οιαδήποτε ονομασία) είναι εγκλωβισμένοι  σε πολιτικά μαντριά. Ήδη μεγάλο μέρος πολιτών είναι εγκλωβισμένο στην αποχή, εκφράζοντας απέχθεια στην πολιτική.  Οι πολίτες άλλο ψηφίζουν και άλλο διαπιστώνουν ότι τους βγαίνει μετά τις εκλογές. Ενώ οι πολίτες φαίνεται ότι πλειοψηφικά το έχουν διαπιστώσει ότι υπάρχει αυτό το φαινόμενο λόγω της συνεχόμενης πολιτικής εξαπάτησης δεν μπόρεσαν να εξοστρακίσουν  τους πολιτικούς και να δημιουργήσουν σύγχρονη πολιτική με καθαρή σκέψη και καθαρό λόγο με πρακτικά αποτελέσματα γιατί δεν εργάστηκαν συλλογικά.

2) Πώς αποφασίσατε να διεκδικήσετε την δημαρχία της Αθήνας; Γιατί δεν προτιμήσατε κάποιο κόμμα;

 Απάντηση στο γιατί δεν προτίμησα κάποιο κόμμα δίνω με την παραπάνω θέση μου και σκέψεις μου. Τα σημερινά κόμματα (μεγάλα ή μικρά) εντός ή εκτός  Βουλής ουσιαστικά κομμάτιασαν τους Έλληνες και δημιούργησαν κατάσταση σύγχυσης στη πολιτική σκέψη. Με αυτά τα σάπια υλικά πραγματική δημοκρατία δεν χτίζεις. Εξάλλου ούτε τα μικρά κόμματα μπόρεσαν να λειτουργήσουν αποτρεπτικά και να χτίσουν πραγματική δημοκρατία. Απεφάσισα να διεκδικήσω την δημαρχία της Αθήνας μετά από ειλικρινή πρόταση δημοτών της Αθήνας αφού διαπίστωσα ότι είχαν προχωρημένη  ειλικρινή πολιτική σκέψη. Αυτοί οι δημότες θέλησαν ειλικρινά  να σταθούν απέναντι στη συντεχνιακή κομματική κλεπτοκρατία και υπουλότητα και με ξεκάθαρη σκέψη δήλωσαν ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.  Η ξεκάθαρη αντίθεσή τους στην συντεχνιακή δομημένη κομματική  νοοτροπία και κλεπτοκρατία  είναι  η  « καθαρή πολιτική σκέψη» δικαιοσύνης που με εκφράζει.  Ώστε μαζί τους να διεκδικήσω τη δημαρχία της Αθήνας ως οχυρό δημοκρατίας στην τοπική αυτοδιοίκηση που μπορεί να ακτινοβολήσει σε όλη την Ελλάδα προβάλλοντας Ελληνικό Πολιτισμό με νομιμότητα.
3) Σε τι αποσκοπείτε με την εκλογική συμμετοχή σας; ΣΑΚΚΑΣ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΙ

Στην ενεργοποίηση, συμμετοχή και υποστήριξη του δημότη-πολίτη στα τοπικά θέματα,  μακριά από την  υπόδουλη συντεχνιακή κομματική νοοτροπία.

Στην ανάδειξη της Αθήνας ως πόλη πολιτισμού με νομιμότητα  και την συνταγματική προστασία της αξιοπρέπειας του πολίτη στην καθημερινότητά του από τη μνημονιακή τυραννία.

4) Μπορείτε και πόσο, μέσα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, να επιδράσετε σε διεξόδους για την κοινωνία μας;

   Ο δήμος ως τοπική αυτοδιοίκηση είναι θεσμός και λειτουργικό όργανο της δημοκρατίας. Η δημοκρατία ξεκινά από τις Κοινότητες και τους Δήμους και φτάνει μέχρι τη Βουλή.  Η  εκλογή μας στο Δήμο των Αθηναίων, ως μεγαλύτερου Δήμου της Ελλάδος, μπορεί να προκαλέσει ανατροπή στη υπάρχουσα συντεχνιακή κομματική νοοτροπία. Στο Δήμο της Αρχαίας Αθήνας οι ίδιοι πολίτες-δημότες ψήφιζαν  νόμους.   Γνωρίζουμε τον τρόπο και την μέθοδο να υποστηρίξουμε και να προστατεύσουμε τα συνταγματικά και θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματά μας μέσω του θεσμού του Δήμου Αθηναίων  ως Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου, ως ασκών δημόσια εξουσία.

Ως πρώην Εισαγγελέας, με δικαστική συνείδηση αλλά  και ως πολίτης έχω ορκιστεί  να υποστηρίζω και να προστατεύω τα συνταγματικά και θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματά μας. Έχω  τη γνώση και τη θέληση να το πράξω και να μπω μπροστά για να δημιουργηθούν διέξοδοι στην κοινωνίας  μας.

5) Πώς τοποθετείτε και τοποθετείσθε έναντι των εξελίξεων στο “ κυπριακό “ και στην Κριμαία; Υπάρχουν συσχετίσεις και συνδέσεις;

Οι αρνητικές εξελίξεις στο γεωγραφικό τόξο Συρίας-Κύπρου-Ουκρανίας-Κριμαίας ενδεχομένως να προκαλέσουν ακατάσχετες ροές προσφύγων προς την Ελλάδα και ειδικά στην Αθήνα. Η διασάλευση των συνόρων και η μεγέθυνση της υπάρχουσας ανθρωπιστικής κρίσης στην Αθήνα  θα σηματοδοτήσει κατάρρευση στον κοινωνικό  και οικονομικό ιστό της, εκτίναξη της εγκληματικότητας, κατάπτωση της καθημερινότητας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόπερσι στην πλατεία Ομόνοιας στην Αθήνα, αλλοδαποί μουσουλμάνοι διαδηλωτές και με πλακάτ,  στα αγγλικά, φώναζαν ότι η Δημοκρατία πέθανε και ο Μωάμεθ έρχεται. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη πρόκληση και βρισιά από αυτή τη συμπεριφορά μέσα στην πόλη της Αθήνας που δημιούργησε και διέδωσε τον Ελληνικό Πολιτισμό και τη Δημοκρατία. Τέτοιες συμπεριφορές με αύξηση εισροών αλλοδαπών στην Αθήνα είναι επικίνδυνες για τη δημόσια τάξη, την κοινωνική ασφάλεια  και τη Δημοκρατία.  Ως δημότες Αθηναίοι και Έλληνες Πολίτες  έχουμε υποχρέωση να προστατεύσουμε τη  δημοκρατική ζωή μας και την πόλη μας. Ο  Δήμος Αθηναίων ως ΝΠΔΔ θα πρέπει  να ορθώσει το ανάστημά του σε αυτά τα θέματα και να μη σιωπήσει και λουφάξει.

6) Ποιές είναι οι προτεραιότητές σας ως Δημάρχου, εφόσον εκλεγείτε;

Η ασφάλεια των πολιτών  σε κάθε γειτονιά από την εγκληματικότητα των αλλοδαπών και η ανάκαμψη της αγοράς των Αθηνών με εθελοντισμό και ανταπόδοση υπηρεσιών και ενεργοποίηση υπηρεσιών δημοτικής αστυνόμευσης. Πολιτισμός με νομιμότητα.

Ο άμεσος έλεγχος και διερεύνηση διαχειριστικών ευθυνών και αντιμετώπιση του δημοτικού χρέους των Αθηνών από 167 εκατομμύρια ευρώ που ενδέχεται να εκτιναχθεί στο ένα δισεκατομμύριο ευρώ περίπου λόγω υπερβολικών δανείων.

Η οικονομική διαχείριση-εκμετάλλευση των απορριμμάτων με δημοτικές εταιρείες λαϊκής βάσης, που μπορούν να φέρουν έσοδα στο Δήμο από 1 έως 3 δισεκατομμύρια ευρώ ανά έτος για την αντιμετώπιση  των χρεών, εξόδων καθαριότητας, φωτισμού, αποκατάσταση οδοστρωμάτων δημοτικών οδών, στήριξη κοινωνικής πρόνοιας, σχολείων κλπ με παράλληλη διαχείριση προγραμμάτων ΕΣΠΑ κλπ. Απώτερος στόχος η μείωση δημοτικής φορολογίας και μείωση της τοπικής ανεργίας. Επιδιώκουμε την αυτάρκεια του Δήμου Αθηναίων στις υπηρεσίες του προς τους δημότες.

  Προστασία των περιουσιακών και πολιτιστικών στοιχείων  του Δήμου. Αξιοποίηση παλιών ιστορικών κτιρίων που επί χρόνια οι προσόψεις σκεπάζονται με λινάτσες-«μπούργκες».

Σύσταση συλλογικού νομικού συμπαραστάτη του Δημότη απέναντι στο μνημονιακό κράτος,  για την προστασία των συνταγματικών και θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αξιοπρέπεια στον δημότη και στους πολίτες της Αθήνας.

 7) Ποιές είναι οι προτεραιότητές σας στον προεκλογικό αγώνα σας;

Η ενημέρωση των δημοτών-πολιτών ότι μπορούν να τα βγάλουν πέρα με τις δικές τους δυνάμεις και όχι με την υπάρχουσα συντεχνιακή κομματική  νοοτροπία. Να πιστέψουν οι δημότες στις δική τους δημιουργικότητα και να στηριχθούν στη δική τους ειλικρινή δημιουργική  πολιτική εμπειρία, συλλογική προσπάθεια και συμμετοχή με τοπικά δημοσκοπικά δημοψηφίσματα.

8) Τι επισημαίνετε και τι εύχεσθε στους εκλογικούς αντιπάλους σας;

    Επιτέλους να αλλάξουν μυαλά και να σταματήσουν να στηρίζονται στους κομματικούς σωλήνες της υπεροψίας. Να σταματήσουν τη  νοοτροπία «πολιτικού μαντριού» και «πολιτικού τζακιού» με επίφαση δημοκρατίας. Τους ζήσαμε.

Αν δεν μπορούν τους εύχομαι  να πάνε σπίτι τους να ηρεμήσουμε αυτοί και εμείς.


Από «blogger 7»

2 σχόλια

  1. Ι. ΣΑΚΚΑΣ στο έργο «Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΗΡΩΑΣ»…Τέθηκε σε αναγκαστική αργία από τον ΑΠ, Πέρασε Ανώτατο Πειθαρχικό και μετά (Αναγκαστική) Παραίτηση…και τέλος…ΗΡΩΑΣ της Παπάρας….
    Ιστορικό: To 2009 o I. Σακκάς υπηρετούσε στην Χαλκίδα όπου γίναμε «φίλοι». Σε μια υπόθεση που ενεπλάκην κι εγώ (δεν θα πώ τώρα λεπτομέρειες) ο ΔΣΧ έκανε απεργία μίας εβδομάδας εναντίον κάποιων νομικών ενεργειών του Σακκά, τον παρέπεμψε στο Ανώτατο Πειθαρχικό του ΑΠ, τον έδιωξαν από την Χαλκίδα, ο ΑΠ τον έθεσε σε Αναγκαστική Αργία 2 ετών (τέθηκε εκτός υπηρεσίας, πράγμα πρωτοφανές στα ιστορικά της Δικαιοσύνη) μέχρις της εκδίκασης της υπόθεσής του στον Ανώτατο Πειθαρχικό. Μετά την Εκδίκαση της Υπόθεσης το 2011, ήρθε η ανακοίνωση της «Ηρωικής» Παραίτησής του, που ήταν προφανέστατα «Αναγκαστική», δηλ. ΕΚΔΙΩΞΗ…κι άρχισε έτσι η μεγάλη ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ του Λαού από τον Κοντό με την Τραγιάσκα και στην συνέχεια η μεγάλη κατρακύλα του με την Ντ. Κρητικοπούλου…με την οποία ομού εξευτίλισαν κι εξαπάτησαν ποικίλως τον κόσμο για τις αρρωστημένες των πολιτικές κενοδοξίες, εκμεταλλεύόμενη την οργή και την ανάγκη για εκδίκηση του κόσμου κατά των δυναστών του…κι έτσι έγιναν κι αυτοί δυνάστες, βασανιστές και βιαστές της τιμής και περηφάνειας του λαού μας…το έργο συνεχίζεται…σε λίγο, με τις λογοκλοπές του ΗΡΩΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ι. ΣΑΚΚΑΣ στο έργο «Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΗΡΩΑΣ»…Τέθηκε σε αναγκαστική αργία από τον ΑΠ, Πέρασε Ανώτατο Πειθαρχικό και μετά (Αναγκαστική) Παραίτηση…και τέλος…ΗΡΩΑΣ της Παπάρας….
    Ιστορικό: To 2009 o I. Σακκάς υπηρετούσε στην Χαλκίδα όπου γίναμε «φίλοι». Σε μια υπόθεση που ενεπλάκην κι εγώ (δεν θα πώ τώρα λεπτομέρειες) ο ΔΣΧ έκανε απεργία μίας εβδομάδας εναντίον κάποιων νομικών ενεργειών του Σακκά, τον παρέπεμψε στο Ανώτατο Πειθαρχικό του ΑΠ, τον έδιωξαν από την Χαλκίδα, ο ΑΠ τον έθεσε σε Αναγκαστική Αργία 2 ετών (τέθηκε εκτός υπηρεσίας, πράγμα πρωτοφανές στα ιστορικά της Δικαιοσύνη) μέχρις της εκδίκασης της υπόθεσής του στον Ανώτατο Πειθαρχικό. Μετά την Εκδίκαση της Υπόθεσης το 2011, ήρθε η ανακοίνωση της «Ηρωικής» Παραίτησής του, που ήταν προφανέστατα «Αναγκαστική», δηλ. ΕΚΔΙΩΞΗ…κι άρχισε έτσι η μεγάλη ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ του Λαού από τον Κοντό με την Τραγιάσκα και στην συνέχεια η μεγάλη κατρακύλα του με την Ντ. Κρητικοπούλου…με την οποία ομού εξευτίλισαν κι εξαπάτησαν ποικίλως τον κόσμο για τις αρρωστημένες των πολιτικές κενοδοξίες, εκμεταλλεύόμενη την οργή και την ανάγκη για εκδίκηση του κόσμου κατά των δυναστών του…κι έτσι έγιναν κι αυτοί δυνάστες, βασανιστές και βιαστές της τιμής και περηφάνειας του λαού μας…το έργο συνεχίζεται…σε λίγο, με τις λογοκλοπές του ΗΡΩΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου