Μιλούμε συχνά για τον μεσαίωνα της παπικής εκκλησίας, που τον θεωρούμε μνημείο μοναδικής βαρβαρότητας. Το ίδιο πίστευα κι εγώ, μέχρις ό...
Μιλούμε
συχνά για τον μεσαίωνα της παπικής εκκλησίας, που τον θεωρούμε μνημείο
μοναδικής βαρβαρότητας. Το ίδιο πίστευα κι εγώ, μέχρις ότου βρέθηκα αντιμέτωπος
με τον υπόκοσμο του ιντερνετικού μεσαίωνα.
Γράφει ο
παπα-Ηλίας
Πιστεύουν
πολλοί ότι ο χώρος του ίντερνετ είναι ένας χώρος ελεύθερης έκφρασης. Επειδή
μέσα από το χώρο αυτό μπορεί να κυκλοφορήσει κάθε είδους βρωμιά και δυσωδία.
Ακόμη και παιδοφιλικά, εξαιρετικά επικίνδυνα ιδιαίτερα για τους νέους,
προγράμματα. Όταν όμως κάποιος πονάει για τα όσα συμβαίνουν γύρω του και θέλει
να πει την αλήθεια για τις μεθοδεύσεις του δολοφονικού κατεστημένου βρίσκεται
αντιμέτωπος με έναν απάνθρωπο και διεστραμμένο υπόκοσμο. Μπροστά στη
βαρβαρότητα του οποίου ωχριά κάθε προηγούμενο αποκρουστικό παράδειγμα.
Απ’ τη
στιγμή που μπήκα στο ίντερνετ, βρέθηκα αντιμέτωπος με ένα πλήθος καθαρμάτων.
Αυτό που με καμιά δύναμη δεν μπορούν να υποφέρουν είναι, όταν τους μιλάς για το
Ευαγγέλιο και ιδιαίτερα για την ευαγγελική δικαιοσύνη. Γιατί είναι η μόνη
βιοθεωρία και κοσμοθεωρία, που δεν μπορούν να την αντέξουν αλλά και δεν
βρίσκουν επιχειρήματα να την αντιμετωπίσουν. Γι’ αυτό επιστρατεύουν το μόνο
μέσο, που διαθέτουν οι βάρβαροι όλων των εποχών: Την πολύμορφη βία, που ασκούν
με απίστευτες μεθοδεύσεις. Ισχυριζόμενοι ότι ο χώρος του ίντερνετ είναι δικό
τους φέουδο, στο οποίο μπορούν να λένε και να κάνουν ο, τι θέλουν. Να
επιβάλλουν τα δικά τους απάνθρωπα ήθη και τη δική τους ανήθικη ηθική. Γι’
αυτούς αρετή είναι το έγκλημα, τους πρωταγωνιστές και πρωτεργάτες του οποίου
στηρίζουν και περιφρουρούν με όλα τα δυνατά μέσα. Και μάλιστα συχνά πυκνά τους
βραβεύουν για τις υπηρεσίες που προσφέρουν, υπονομεύοντας και κακοποιώντας τους
λαούς τους οποίους υποτίθεται ότι υπηρετούν. Όπως δυστυχώς συμβαίνει, ιδιαίτερα
τα τελευταία χρόνια εδώ στον τόπο μας. Και μπορεί σε βάρος κάποιων άλλων λαών
να χρησιμοποιούν τα καταστροφικά πολεμικά τους σύνεργα, αλλά σε βάρος
άλλων-όπως στη δική μας περίπτωση-επιστρατεύουν τη νομιμότητα. Αν προσέξει
κανείς τη νομιμότητά τους, θα διαπιστώσει ότι οι νόμοι τους στη συντριπτική
τους πλειονότητα υπερασπίζονται το έγκλημα και διώκουν τη δικαιοσύνη. Και
ακριβώς αυτό το αναποδογύρισμα κάθε έννοιας δικαιοσύνης το ονομάζουν «ηθική»
και «δικαιοσύνη».
Χαρακτηριστικό
κραυγαλέο παράδειγμα στον τόπο μας οι πλειστηριασμοί και ιδιαίτερα οι σύμφωνοι
με την τελευταία τους πατέντα, ηλεκτρονικοί. Μπορεί να υπάρξει ειδεχθέστερη
εκστρατεία γενοκτονίας σε βάρος ενός λαού, που προηγουμένως έχει υποστεί την
ανελέητη οικονομική αφαίμαξη και απομύζηση. Κι ενώ ακόμη και οι πέτρες
κραυγάζουν και αποδοκιμάζουν την αδιαντροπιά τους, αυτοί επιμένουν να μας
μιλούν για «δίκαιο» και για «ηθική». Και αναγκάζουν τους ταλαίπωρους
αστυνομικούς να αλληλοδέρνονται με τους ανθρώπους, που αγωνίζονται να
δημιουργήσουν γραμμές άμυνας υπέρ του δεινά δοκιμαζόμενου λαού.
Αλλά ας
μου επιτραπεί να επιστρέψω στον προσωπική μου περιπέτεια και τον σχετικό
προβληματισμό: Το 2010 μου έκλεισαν ένα μπλοκ, προφασιζόμενοι μύριες
όσες βλακώδεις και ανυπόστατες αιτιολογίες. Το 2016 μου εξαφάνισαν στο you tube κάπου 150 βίντεο κηρυγμάτων. Και ασταμάτητα μου
δημιουργούν πολλά και διάφορα προβλήματα. Ποντάροντας προφανώς στο
ότι δεν διαθέτω τις απαραίτητες σχετικές γνώσεις, προκειμένου ν’ αντιμετωπίσω
τις παγίδες τους, με αποτέλεσμα να με ταλαιπωρούν. Χαρακτηριστικά τις
τελευταίες μέρες σχετικά με τις αλλεπάλληλες απενεργοποιήσεις των ιμέηλ
μου επικαλούνται την «πολιτική» της GOOGLE και γράφουν: «
Υπήρχαν ενδείξεις ότι αυτός ο λογαριασμός χρησιμοποιούνταν για την αποστολή
ανεπιθύμητου περιεχομένου. Η χρήση ανεπιθύμητου περιεχομένου αποτελεί παράβαση
των πολιτικών της Google».
Και
μπαίνει το ερώτημα: Ποιο είναι το «ανεπιθύμητο και ποιο το επιθυμητό για τους
αξιότιμους αυτούς κυρίους και ποιες είναι οι «πολιτικές» τους; Συμφωνούν με τη
δημοκρατία, τον ναζισμό, το φασισμό, τον κομμουνισμό, τη λογική, τον
παραλογισμό, την ηθική, τον αμοραλισμό; Γιατί βέβαια σε καμιά περίπτωση δεν
μπορούν να βρίσκονται σε συμφωνία με το Ευαγγέλιο ή έστω με τη διδασκαλία και
την πολιτική των προφητών της Παλαιάς Διαθήκης. Ας μας το πουν επιτέλους. Για
να καταλάβουμε, όχι μόνο εγώ, αλλά και οι χιλιάδες των αναγνωστών των κειμένων
μου και των ακροατών των κηρυγμάτων μου ποιες είναι επιτέλους αυτές οι
περιβόητες «πολιτικές» της GOOGLE! Και είμαι έτοιμος με όποιον νομίζει ότι κάποια απ’
αυτά που γράφω ή λέγω δεν είναι σωστά να τα συζητήσουμε. Γιατί σε
μένα τουλάχιστο φαίνεται αδιανόητο να ρυθμίζουν την πολιτική της GOOGLEάνθρωποι, που εμφορούνται από τέτοια φασιστική και
σαδιστική νοοτροπία. Ή μήπως ο προαναφερθείς ισχυρισμός περί
«ανεπιθύμητου περιεχομένου» και «πολιτικών» προέρχεται απλά και μόνο
από κάποιους ασπάλακες, που σύρονται και έρπουν ανάμεσα σε τόσους άλλους μέσα
στον πολυδαίδαλο οργανισμό της GOOGLE! Οι
οποίοι δρουν αυτόνομα και ανεξέλεγκτα, προκειμένου να εκτελούν ως πληρωμένοι
δολοφόνοι τις εντολές κάποιων αδίστακτων. Οι οποίοι επειδή δεν μπορούν ν’
αντιμετωπίσουν τη φωνή του δίκιου και της αλήθειας, μετέρχονται αυτές τις
μεθοδεύσεις!
Γιατί,
αν πραγματικά η αληθινή πολιτική της GOOGLE είναι αυτού του επιπέδου, αυτό σημαίνει ότι ζούμε
στη ζοφερότερη και ολοένα και περισσότερο επιδεινούμενη ως τώρα περίοδο της
παγκόσμιας ιστορίας. Έναν μεσαίωνα απείρως χειρότερο απ’ αυτόν , που έζησαν οι
άνθρωποι την εποχή της παπικής κυριαρχίας. Απείρως χειρότερο απ’ τα οποιαδήποτε
ολοκληρωτικά και ιεροεξεταστικά καθεστώτα, που γνώρισε μέχρι τώρα ο κόσμος.
Και στην
περίπτωση αυτή η τόσο θρυλούμενη ελευθερία στο χώρο το ιντερνέτ δεν είναι παρά
μία φενάκη, πίσω απ’ το παραπέτασμα της οποίας κυοφορείται η πλέον ειδεχθής
σκλαβιά του ανθρώπινου πνεύματος! Οι προεκτάσεις της οποίας είναι αδιανόητες
για τη σημερινή πλειονότητα αλλά για τις επερχόμενες γενιές θα είναι αβίωτη
κόλαση!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου