Η εξομολόγηση μιας Πομάκας που εναντιώνεται στο τουρκικό Προξενείο - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Η εξομολόγηση μιας Πομάκας που εναντιώνεται στο τουρκικό Προξενείο

Η 25η Μαρτίου...άργησε μια μέρα, στα Πομακοχώρια Ξάνθης «Με κοροϊδεύετε ότι κάνω ορθογραφικά λάθη, όμως δεν ξέρετε πως είναι να β...


Η 25η Μαρτίου...άργησε μια μέρα, στα Πομακοχώρια Ξάνθης

«Με κοροϊδεύετε ότι κάνω ορθογραφικά λάθη, όμως δεν ξέρετε πως είναι να βάζεις στο μπαλκόνι σου -στα Πομακοχώρια- την Ελληνική σημαία. Να είσαι ενάντια σ’ όλο το χωριό. Ενάντια στο Τουρκικό Προξενείο. Ενάντια σε αυτούς ‘’που το παίζουν’’ Τούρκοι», γράφει η Αϊσέ Ιμάμ από τα Πομακοχώρια Ξάνθης

Η Αισέ είναι απ’ τα Πομακοχώρια Ξάνθης. Το κείμενο δημοσίευσης που έγραψε στο facebook το κοροϊδεύουν. Δύσκολα διαβάζεται. Όχι τόσο για τα ορθογραφικά και συντακτικά λάθη. Όσο για τον κόμπο που προκαλεί στον λαιμό. Πλημμυρίζει όμως από ανθρώπινη περηφάνια. Σ’ ένα τόπο που οι Πομάκοι μαθητές, καλούνται να μάθουν στα σχολεία και να μιλούν στη ζωή τους Πομάκικα, Τουρκικά, Ελληνικά, Αραβικά, αλλά και Αγγλικά. Η Αισέ αναφέρει:

«…. Εσείς συνεχίζετε να με κοροϊδεύετε ότι δεν ξέρω να γράφω. Εσείς όμως δεν ξέρετε πως είναι να βάζεις στο μπαλκόνι σου -στα Πομακοχώρια- την Ελληνική σημαία. Να είσαι ενάντια σ’ όλο το χωριό. Ενάντια στο Τουρκικό Προξενείο. Ενάντια σε αυτούς «που το παίζουν» Τούρκοι, μόνο και μόνο να παίρνουν χρήματα, δύναμη και «προνόμια».

Εγώ λοιπόν που κοροϊδεύετε ήρθα αντιμέτωπη μ’ όλη την Θράκη.

Γιατί εσείς δεν ξέρετε τι είναι στην δική μας κοινωνία, να είσαι Πομάκα μουσουλμάνα χωρισμένη και με παιδί… Να κρεμάσει γυναίκα στο χωριό την Ελληνική σημαία στο μπαλκόνι της. Να το πληρώνω καθημερινά με τη ζωή μου και τη ζωή του γιου μου. Να έχω μάθει όσο κανείς τις λέξεις ρατσισμός, μπούλινγκ, λεκτική και σωματική κακοποίηση. Να μου κάνουν συνέχεια μηνύσεις, προσβολές. Να με έχουν οδηγήσει στη φτώχεια και στην ανέχεια, γιατί κανείς δεν δίνει δουλειά, ούτε βοήθεια, ούτε συναναστροφή μαζί μας.

Εγώ τολμώ να λέω σε όλους: Εμένα με λένε Αισέ Ιμάμ. Σε όποιον αρέσει! Τολμώ να λέω ότι είμαι Ελληνίδα και δεν φοβάμαι. Μακάρι κάποιος να μπορούσε να δει τον κόσμο μέσα από τα δικά μου μάτια. Αυτή η χώρα ανήκει και σε μένα και θέλω να ανήκει και στα δικά μου παιδιά και εγγόνια…..».

Δείτε τις αναρτήσεις στο facebook:



Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου