Απίστευτες καταγγελίες από το δικηγόρο Νίκο Αντωνιάδη για το Νοσοκομείο «Αττικόν» - Υποστηρίζει ότι έσωσε διασωληνωμένο με κορωνοϊό τον οποίον είχαν δρομολογήσει να πεθάνει...! - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Απίστευτες καταγγελίες από το δικηγόρο Νίκο Αντωνιάδη για το Νοσοκομείο «Αττικόν» - Υποστηρίζει ότι έσωσε διασωληνωμένο με κορωνοϊό τον οποίον είχαν δρομολογήσει να πεθάνει...!

  «Μετά από την επέμβασή μου ο Σπύρος βγήκε από την διασωλήνωση αρνητικός.» «Θα πεσει η εγκληματικη οργανωση του Κυριακου Μητσοτακη , απο ...

 







«Μετά από την επέμβασή μου ο Σπύρος βγήκε από την διασωλήνωση αρνητικός.»


«Θα πεσει η εγκληματικη οργανωση του Κυριακου Μητσοτακη , απο το ενα και μονο αυτο εγκλημα!»


Απίστευτες καταγγελίες δημοσίευσε ο γνωστός δικηγόρος Νίκος Αντωνιάδης για τις πρακτικές που, σύμφωνα με τα λεγόμενα του, ακολουθούνται στο εν λόγω νοσοκομείο. Αν όντως ισχύουν αυτά που καταγγέλλει βρισκόμαστε μπροστά σε ένα πείραμα ευγονικής...! Ακολουθεί η καταγγελία από τον λογαριασμό του κ. Αντωνιάδη στο facebook:

...................................

Ν Τ Α Χ Α Ο Υ ΣΤΟ ΑΤΤΙΚΟΝ !!!!!!!!!!!!!!!

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΠΕΘΑΜΕΝΩΝ !!!!!!!!!!!!

ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ,

ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ,

ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ !!!!!!!!!!!!!!!

Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ :

ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ !!!!!!

Την ιστορία αυτή, για τον διασωληνωμένο θετικό Σπύρο Καραπιπέρη, 40 ετών, είχα δημοσιοποιήσει στις 2 Μαρτίου στις 11:57 μ.μ.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=472961377195123&id=100034437944878

Μετά από την επέμβασή μου ο Σπύρος βγήκε από την διασωλήνωση αρνητικός.

Ήταν να μεταφερθεί από την κόλαση της Μ.Ε.Θ. σε κανονικό δωμάτιο.

Και εκεί άρχισε άλλη ιστορία. Να μεταφερθεί σε κλινική κόβιντ και να "επιστρέψει" στη Νίκαια, από την οποία δεν είχε έρθει ποτέ.

Έπρεπε να κάνω νέα δημοσίευση. Στις 4 Μαρτίου στις 8:00 μ.μ. :

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=474077763750151&id=100034437944878

Μετά και από αυτή τη δημοσίευση, άλλαξαν και πάλι όλα.

Ο Σπύρος μεταφέρθηκε σε κανονικό δωμάτιο. Όχι σε κλινική κόβιντ.

Σήμερα το μεσημέρι είπαν στον αδελφό του τον Στέλιο ότι μπορεί να πάει να τον δει.

Το ξανασκέφτηκαν.

Και τον πήραν και του είπαν ότι απαγορεύεται να πάει γιατί έχει μικρόβιο.

Ο Στέλιος με καλεί στο τηλέφωνο. Μου τα λέει.

Του λέω να τους πει ότι εγώ τους λέω ότι "θα πας και θα πουν και ένα τραγούδι. Ότι δεν είναι κλινική κόβιντ, εσύ ήσουν θετικός πριν ένα μήνα και έχει φύγει ο διαολοκόβιντ τους, και ότι δεν σε ενδιαφέρει να κολλήσεις όποιο μικρόβιο κυκλοφορεί στο Αττικόν".

Με παίρνει σε πέντε λεπτά και μου λέει ότι υποχώρησαν. Να πάει εκεί.

Πήγε.

Και μου είπε τα πιο φριχτά πράγματα από όλα όσα έχω ακούσει μαζί όλο αυτό το διάστημα !!!!!!

Ο αδελφός του, 40 χρονών παλλικάρι, άντρας δυνατός στο σώμα και τη ψυχή, ήταν ένα τρομοκρατημένο παιδάκι !!!

Του είπε απίστευτα και τρομακτικά πράγματα για τις 23 μέρες στην κόλαση του Δάντη. Στη Μ.Ε.Θ., στο Νταχάου του Αττικόν.

-Ότι του είπαν ότι θα τον διασωληνώσουν ενώ εκείνος τους έλεγε ότι ανέπνεε πολύ καλά και ήταν καλά.

-Ότι ήταν αποφασισμένοι. Και τον διασωλήνωσαν.

-Ότι τον ξυπνούσαν αραιά και που. Όπως έλεγαν και από το νοσοκομείο στον αδελφό του και στην πρώην σύζυγό του, την Μόρφω.

-Και η μαρτυρία του για αυτά που έγιναν τις κολασμένες μέρες της Μ.Ε.Θ. είναι φρικιαστική.

Αναμνήσεις από το σπίτι των πεθαμένων.

Ο Ντοστογιέφσκι θα έγραφε το βιβλίο του από την αρχή. Με το σκηνικό στο Αττικόν.

-"Έβλεπα ανθρώπους να φεύγουν πεθαμένοι με τρύπα στον λαιμό. Πέντε πήραν".

-"Μου είπαν ότι την Παρασκευή είναι η σειρά μου"

-"Διψούσα. Πεινούσα. Δεν μου έδινε τίποτα κανείς"

-"Τους έλεγα 'διψάω', κοιτούσαν το ταβάνι"

-"Μία νοσοκόμα με ρώτησε αν πεινάω, της είπε ότι πεινάω πολύ, και αυτή μου είπε "και εγώ", γέλασε και έφυγε"

-"Μου έκαναν τρία τεστ και ήταν αρνητικά. Όλα ήταν αρνητικά. Ποτέ δεν ήταν θετικά"

-"Όταν με έβγαζαν από την Μ.Ε.Θ. μου είπαν 'είσαι πολύ τυχερός'"

-"Και ένας γιατρός μου είπε 'κοίτα μην ξανάρθεις εδώ μέσα'".

Είπε και πολλά άλλα. Και για κάτι 29 χιλιάδες ευρώ και για κάτι 34.000 ευρώ.

Όλα αυτά ο Σπύρος θα τα καταθέσει. Και ο αδελφός του ο Στέλιος που του τα είπε.

Και εγώ που μου τα είπε ο Στέλιος.

Αύριο πρωί θα πάω στην Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών.

Η ζωή του κινδυνεύει.

Και δεν κινδυνεύει ούτε από μικρόβια και λοιμώξεις, ούτε από κόβιντ.

Κινδυνεύει από αυτούς που εγκλημάτησαν σε βάρος του και σκόπευαν να τον δολοφονήσουν.

Απλά εγώ, με την παρέμβασή μου, διέκοψα τα σχέδιά τους.

Γιατί πολύ απλά, δεν θα σταματούσε ποτέ μία διασωλήνωση αν ιατρικώς έπρεπε να συνεχιστεί, επειδή εμφανίστηκα και το ζήτησα εγώ.

Ούτε ο Σπύρος θα γινόταν ποτέ από θετικός αρνητικός, επειδή και πάλι εμφανίστηκα εγώ.

Αλλά ακόμα και εγώ ,

που έχω ακούσει και έχω δει τόσα και τόσα ,

και έχω δεκάδες μαρτυρίες και ακόμα περισσότερα στοιχεία και αποδείξεις ,

έμεινα κόκκαλο ακούγοντας την περιγραφή της φρίκης του Νταχάου που πέρασε ο Σπύρος.

Ο Στέλιος είναι εκεί. Φοβάται. Για τη ζωή του αδελφού του.

Και του ίδιου.

Αλλά και εγώ δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι ιδιαίτερα ασφαλής...

Μου μιλάει και μου στέλνει μηνύματα.

Ο αδελφός του πετάγεται έντρομος συνέχεια και του λέει τα ίδια και τα ίδια.

Για την φρίκη που έζησε.

Ο Στέλιος πήγε να βγει να πάρει αέρα και να μην λυγίσει μπροστά του.

"Που πας; Μην με αφήσεις μόνο μου!!" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Βγήκε όμως αναγκαστικά.

Για να κάνουν μία ακόμα διασωλήνωση !!!!!!!!!!!!

ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ !!!!!!!!!!!!

ΑΥΤΗ Η ΦΡΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ !!!!!!!!!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ !!!!!!!!!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ,

ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ !!!!!!!!!




Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com 

στο Facebook...

στο GAB...

στο Twitter

κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου