«Αν αρνηθεί να εμβολιαστεί κάποιος από τους ηλικιωμένους τρόφιμους του γηροκομείου, θα τον διώξει από το ίδρυμα ο Μητροπολίτης όπως έκανε ...
«Αν
αρνηθεί να εμβολιαστεί κάποιος από τους ηλικιωμένους τρόφιμους του γηροκομείου,
θα τον διώξει από το ίδρυμα ο Μητροπολίτης όπως έκανε με τους δύο υπαλλήλους;»
«Εφόσον ακόμη
και κάποιος που έχει κάνει τις προβλεπόμενες δόσεις εμβολίου μπορεί να φέρει
τον κορωνοϊό και να τον μεταδίδει σε άλλους (έστω κι αν ο ίδιος δεν νοσεί),
τότε από τι μας εξασφαλίζει ως χώρα το πιστοποιητικό εμβολιασμού στις αεροπορικές
μεταφορές;»
Γράφει ο
Stirlitz
Με
αφορμή την πρόσφατη απόλυση δύο υπαλλήλων από γηροκομείο που διαχειρίζεται η
Μητρόπολη Ηλείας επειδή αρνήθηκαν να εμβολιαστούν κατά του κορωνοϊού, θα ήθελα
να παραθέσω κάποιες απορίες μου, πέρα από το αν είναι νομικά βάσιμη αυτή η
ενέργεια ή όχι, κάτι που σε τελική ανάλυση θα κριθεί στα δικαστήρια:
1) Αν
αρνηθεί να εμβολιαστεί κάποιος από τους ηλικιωμένους τρόφιμους του γηροκομείου,
θα τον διώξει από το ίδρυμα ο Μητροπολίτης όπως έκανε με τους δύο υπαλλήλους;
2) Αν
υποθέσουμε ότι όλοι οι ηλικιωμένοι τρόφιμοι του γηροκομείου είναι εμβολιασμένοι
–αφού η ηλικιακή ομάδα τους έχει απόλυτη προτεραιότητα στο σχετικό πρόγραμμα–
είτε με την ελεύθερη βούλησή τους είτε επειδή εξαναγκάστηκαν, τότε για ποιον
αποτελούσαν κίνδυνο οι υπάλληλοι που αρνήθηκαν να εμβολιαστούν;
3)
Εφόσον οι ειδικοί των επιστημών Υγείας παραδέχονται πως ένα άτομο που έχει
εμβολιαστεί κατά του κορωνοϊού είναι προστατευμένο μεν από το να νοσήσει αλλά
δεν αποκλείεται καθόλου να είναι φορέας του ιού και να τον μεταδίδει σε άλλους,
τότε σε τι αποτελούσαν οι δύο συγκεκριμένοι υπάλληλοι μεγαλύτερο κίνδυνο για
τους ηλικιωμένους τρόφιμους του γηροκομείου από τους υπόλοιπους εμβολιασμένους
συναδέλφους τους ή από τους ίδιους τους τρόφιμους;
4) Για
τους συγγενείς και φίλους των τροφίμων του γηροκομείου που τους επισκέπτονται,
ισχύει επίσης η υποχρέωση εμβολιασμού; Αν δεν έχουν εμβολιαστεί, τους
απαγορεύεται η είσοδος στο ίδρυμα; [...]
Και μια
τελευταία απορία σχετικά με τον εμβολιασμό και το πιστοποιητικό που τον
συνοδεύει. Υποτίθεται ότι ο Μητσοτάκης πρωτοστατεί στην καθιέρωση του
πιστοποιητικού εμβολιασμού στην Ευρωπαϊκή Ένωση για να ανοίξει με ασφάλεια η
τουριστική περίοδος στη χώρα μας και να μην επιβαρυνθούμε από εισαγόμενα
κρούσματα κορωνοϊού. Η ίδια η πρόεδρος όμως της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών
κυρία Μαρία Θεοδωρίδου δήλωσε πρόσφατα πως "σε περιβάλλον με υψηλό ιικό
φορτίο μπορούν να μολυνθούν και να συντελέσουν στη μετάδοση του κορωνοϊού και
οι εμβολιασμένοι. Επομένως οι ίδιοι κανόνες πρέπει να ισχύουν και για τους εμβολιασμένους
και για τους ανεμβολίαστους". Αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός πως αν
κάποιος πλήρως εμβολιασμένος Έλληνας θελήσει σήμερα να πάει σε ένα ιδιωτικό
νοσοκομείο για να κάνει π.χ. μία εξέταση αίματος, θα του ζητήσουν να κάνει
υποχρεωτικά μοριακό τεστ για κορωνοϊό πριν μπει μέσα για να διαπιστωθεί ότι δεν
είναι φορέας. Εφόσον λοιπόν ακόμη και κάποιος που έχει κάνει κανονικά τις
προβλεπόμενες δόσεις εμβολίου μπορεί να φέρει τον κορωνοϊό και να τον μεταδίδει
σε άλλους (έστω κι αν ο ίδιος δεν νοσεί), τότε από τι μας εξασφαλίζει ως χώρα
το πιστοποιητικό εμβολιασμού στις αεροπορικές μεταφορές; Αν μπουν στη χώρα μας
δεκάδες χιλιάδες φορείς του κορωνοϊού που είναι εμβολιασμένοι και συνεπώς
ασυμπτωματικοί, δεν θα γίνει εξίσου μεγάλη ζημιά στη δημόσια υγεία με το να
έμπαιναν ανεμβολίαστοι;
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com
στο Facebook...
στο GAB...
στο Twitter
κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου