Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest
CopyAMP code

Νέος «τυχαίος» θάνατος: Νεκρή 61χρονη στον Ασπρόπυργο πέντε μέρες μετά τη χορήγησή του εμβολίου κατά του Covid-19

  Στο «φως» της δημοσιότητας ήρθε μια ακόμη  καταγγελία για το εμβόλιο της AstraZeneca, καθώς ένας άνδρας δήλωσε πως η μητέρα του άφησε την ...

 







Στο «φως» της δημοσιότητας ήρθε μια ακόμη  καταγγελία για το εμβόλιο της AstraZeneca, καθώς ένας άνδρας δήλωσε πως η μητέρα του άφησε την τελευταία της πνοή λίγα 24ωρα μετά τον εμβολιασμό της!


Στα πόσα «τυχαία» περιστατικά θα ληφθούν μέτρα; Πόσοι πρέπει να πεθάνουν ακόμα χωρίς λόγο; Επειδή είναι δεδομένο ότι θα τα ρίξουν όλα σε χρόνιο νόσημα...ας μας πουν λοιπόν εγγράφως οι «επιστήμονες» των τηλεπαραθύρων...αν δεν έκανε το εμβόλιο θα ήταν νεκρή σήμερα;


Ένα ακόμα περιστατικό που ελέγχεται από την αρμόδια επιτροπή του ΕΟΦ ήρθε να προστεθεί στη μακρά λίστα των όσων έχουν καταγραφεί για το εμβόλιο της AstraZeneca.

Μιλώντας στο STAR, ένας άνδρας κατήγγειλε πως την 31η Μαρτίου, η μητέρα του, μια 61χρονη γυναίκα άφησε την τελευταία της ανάσα, πέντε ημέρες μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της AstraZeneca.

«Είναι κρίμα. Μια χαρά εργαζόταν, πήγαινε στη δουλειά της. Μου έχουν κοπεί τα γόνατα» ανέφερε.

Η ίδια είχε λάβει το εμβόλιο στις 27 Μαρτίου στο Κέντρο Υγείας Ασπροπύργου, με τον γιο της να λέει πως η μητέρα του «είχε νικήσει τρεις φορές τον καρκίνο» και να εκτιμά πως ο θάνατός της οφείλεται στο συγκεκριμένο σκεύασμα.

Όπως είπε, η μητέρα του μετά τον εμβολιασμό της δεν ένιωθε καλά και ο ογκολόγος της την παρέπεμψε να δει έναν πνευμονολόγο, ενώ η ακτινογραφία θώρακος που έκανε ήταν πεντακάθαρη, ενώ και το τεστ για κορωνοϊό που είχε κάνει ήταν αρνητικό.

Ο γιος της την έψαχνε και δεν μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί της, με τον ίδιο να καταγγέλλει: «Την πήρα τηλέφωνο και δεν το σήκωνε» ενώ τελικά την βρήκε στον καναπέ του σπιτιού της, χωρίς τις αισθήσεις της.

«Είχε σβήσει», ανέφερε χαρακτηριστικά ο άνδρας.

Όπως αναφέρεται, η γυναίκα είχε θρομβοφιλία και έπαιρνε αντιπηκτικά φάρμακα, ενώ είχε ενημερώσει τόσο τους γιατρούς όσο και τον ΕΟΔΥ.

«Πιστεύω ήταν το εμβόλιο. Ο γιατρός που την εμβολίασε έχει κάνει την κίτρινη κάρτα στον ΕΟΦ» σημείωσε ο νεαρός, ενώ κατέληξε: «ο ογκολόγος της έχει ζητήσει ιστολογική και τοξικολογικές. Έχω και το χαρτί της νεκροψίας, που λέει πως πιθανόν έμφραγμα να είναι η αιτία».


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com 

στο Facebook...

στο GAB...

στο Twitter

κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου

CopyAMP code