«Μήπως τελικά μόνο μια αρρωστημένη κοινωνία επιβάλλει σε υγιή άτομα να αποδεικνύουν συνέχεια ότι είναι όντως υγιή.» Δεν υπάρχει Ελευθερί...
«Μήπως
τελικά μόνο μια αρρωστημένη κοινωνία επιβάλλει σε υγιή άτομα να αποδεικνύουν συνέχεια
ότι είναι όντως υγιή.»
Δεν
υπάρχει Ελευθερία υπό όρους. Μη ελεύθερος άνθρωπος δεν υπάρχει περίπτωση να
είναι υγιής. Ελευθερία σημαίνει να πηγαίνει κανείς εκεί που αγαπά. Αυτό είναι
το ύψιστο ιδανικό που πρέπει να διδάσκονται τα παιδιά μας. Το μόνο που θέλουν
είναι να έχουν τα παιδιά μας μια ελεύθερη Ελλάδα όπως μας την έχουν παραδώσει οι πρόγονοί μας.
Κι ας
έχουμε τις συνέπειες του “νόμου”
Γράφουν οι: Άννα Παπαδημητρίου και η Παναγιώτα Καραΐσκου
Σε αναστολή καθηκόντων τέθηκαν
15 εκπαιδευτικοί «για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας»(1) επειδή
“παρανόμως” τους αφαιρείται το δικαίωμα της επιλογής σε οποιαδήποτε ιατρική
πράξη, ενώ ως εκπαιδευτικοί γνωρίζουν ότι έχουν απαγορευτεί οι υποχρεωτικές
ιατρικές πράξεις μετά το πέρας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Η δίκη της
Νυρεμβέργης (1946) κατέδειξε ότι μια υποχρεωτική ιατρική πράξη ή ένα πείραμα
χωρίς συναίνεση, αποτελεί προσβολή της
αξιοπρέπειας του ανθρώπου.
Αυτοί οι
άνθρωποι τέθηκαν σε αναστολή εργασίας άνευ αποδοχών και άνευ ασφάλισης επειδή
αρνήθηκαν είτε τη μάσκα είτε τα rapid tests. Ως εκπαιδευτικοί – παιδαγωγοί που οδηγούν τα παιδιά
μας στην πνευματική τους ανάπτυξη αναρωτιούνται: «Μήπως τελικά μόνο μια αρρωστημένη
κοινωνία επιβάλλει σε υγιή άτομα να αποδεικνύουν συνέχεια ότι είναι όντως υγιή.» Πόσο
μάλλον όταν βάσει του φύλλου οδηγιών των rapid tests (Sars-CoV-2
Γρήγορο Τεστ Κιτ Αντιγόνου Ag) που υποχρεούνται να κάνουν τα παιδιά και οι
εκπαιδευτικοί αναφέρεται ότι γίνονται «...εντός
των πρώτων 5 ημερών από την εμφάνιση των συμπτωμάτων. Τα θετικά
αποτελέσματα δεν αποκλείουν τη βακτηριακή λοίμωξη ή την επι-μόλυνση με άλλους
ιούς.» Είναι άραγε τα rapid tests τόσο ασφαλή όσο μας λένε;(2)
‘Οπως και οι υγειονομικοί, πρόκειται για μια
ακόμα χαρακτηριστική περίπτωση κατάχρησης εξουσίας, που αυθαίρετα επιχειρεί να
τρομοκρατήσει και να εκβιάσει τους εργαζόμενους σε ιατρικές πράξεις παρά τη
συναίνεσή τους, με αντίποινο τη στέρηση του συνταγματικώς κατοχυρωμένου
δικαιώματος εργασίας. Τους στερούν το δικαίωμα επιβίωσης, στο όνομα δήθεν ενός
δημοσίου συμφέροντος που καλλιεργεί το διαχωρισμό πολιτών και εργαζομένων σε
εμβολιασμένους και μη, αντιμετωπίζοντας τιμωρητικά τους δεύτερους.
Αποτέλεσμα της πολιτείας μας είναι να
στιγματίσουν τους μη εμβολιασμένους και να τους θέσουν εκτός κοινωνίας,
διαχωρίζοντας τους πολίτες σε αυτούς που – κατά την δήλωση του πρωθυπουργού –
αξίζουν «δικαιώματα» με ανταλλάγματα και δωροδοκίες και σε αυτούς που δεν
αξίζουν. (3)
Οι
συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί επέλεξαν να εφαρμόσουν:
- Τα
άρθρα 2 παρ. 1 και 5 του Συντάγματος που κατοχυρώνουν ως απαραβίαστη αρχή
τον σεβασμό της αξίας του ανθρώπου και της προσωπικής ελευθερίας,
- Το
θεμελιώδες άρθρο 4 του Συντάγματος που ορίζει ότι πως ΟΛΟΙ
είμαστε ΙΣΟΙ έναντι του Νόμου και δε νοούνται διακρίσεις βάσει
Συντάγματος.
- Το
άρθρο 24 του ν. 3528 / 2007 (Κώδικας Δημοσίων Υπαλλήλων): «Ο
υπάλληλος είναι εκτελεστής της θέλησης του Κράτους, υπηρετεί μόνο το Λαό και
οφείλει πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία.»
- Το άρθρο
25 του Ν. 3528 / 2007(Νομιμότητα Υπηρεσιακών Ενεργειών) παρ 3.«Αν η
διαταγή είναι προδήλως αντισυνταγματική ή παράνομη, ο υπάλληλος (και στη
συγκεκριμένη περίπτωση ο κάθε εκπαιδευτικός) οφείλει να μην την εκτελέσει και
να το αναφέρει χωρίς αναβολή.»
- Το
άρθρο 5 της Σύμβασης του Οβιέδο της 4ης Απριλίου 1997, η οποία ενσωματώθηκε
στο ελληνικό δίκαιο με το ν. 2619/1998 (ΦΕΚ Α' 132), το οποίο ως γενικό
κανόνα ορίζει ότι: «επέµβαση σε θέµατα υγείας µπορεί να υπάρξει µόνον αφού το
ενδιαφερόµενο πρόσωπο δώσει την ελεύθερη συναίνεσή του, κατόπιν προηγούµενης
σχετικής ενηµέρωσής του. Το πρόσωπο αυτό θα ενηµερώνεται εκ των προτέρων
καταλλήλως ως προς το σκοπό και τη φύση της επέµβασης, καθώς και ως προς τα
επακόλουθα και κινδύνους που αυτή συνεπάγεται. Το ενδιαφερόµενο πρόσωπο µπορεί
ελεύθερα και οποτεδήποτε να ανακαλέσει τη συναίνεση του.»
- το Ενωσιακό
Δίκαιο
Αξίζει
να διαβάσουμε τους προβληματισμούς τους:
- Μήπως
όλα αυτά τα μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας είναι τελικά επιβολή
φασιστικών αξιών που καταργούν στην πράξη την αξία του Ανθρώπου;
- Μήπως
επιβάλλεται στον κόσμο μια ψυχολογική βία για να τον εξαναγκάσει να ζει μια ζωή
η οποία να είναι απόλυτα ελεγχόμενη συστηματικά, μόνιμα και κωδικοποιημένα;
- «Φορέσετε μάσκες στα
παιδιά. Καλύψτε τα πρόσωπα τους. Μάθετέ τους να φοβούνται το ένα το άλλο. Να
μην πλησιάζονται”. Μήπως
χρησιμοποιείται η εκπαίδευση για την επιβολή φόβου; Τα παιδιά μας υποχρεώνονται
να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα παρά τη θέλησή τους έχοντας την ψευδαίσθηση
ότι έχουν την ελευθερία της επιλογής. Δε θέλουμε τα παιδιά μας να είναι καλά
ενημερωμένα και ικανά να έχουν κριτική σκέψη πριν αποφασίσουν για οποιαδήποτε
ιατρική πράξη στο σώμα τους;
- Πόσο
θα το επιτρέπουμε αυτό στα παιδιά μας και πόσο θα το αφήσουμε να διαιωνίζεται; (4)
- Μήπως τα
οποιαδήποτε μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας αντιβαίνουν στο
Σύνταγμα;
Καθήκον
όλων μας, σύμφωνα με το Σύνταγμα, είναι να υπερασπιζόμαστε την Πατρίδα, ενώ
σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 120 παρ. 2 του Συντάγματος: «Ο
σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν μ΄ αυτό και η αφοσίωση στην
Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων» Στην δε παρ.
4. του ίδιου άρθρου αναφέρεται
ότι: «Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται
στον πατριωτισμό των Ελλήνων που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται
με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία» και
εμείς ως εκπαιδευτικοί είμαστε υποχρεωμένοι να αντισταθούμε στην κατάλυση του
Συντάγματος.
Ας δούμε
τι αναφέρουν κάποιοι από τους εκπαιδευτικούς:
Ο κ.
Πέτρος Καραγιαννίδης αγωνίζεται για
τον αυτοσεβασμό και την αξιοπρέπειά μας ως πολίτες. Βρίσκεται σε μία άκυρη και
παράνομη “αναστολή” όπως αναφέρει… διότι δεν επιτρέπει σε ΚΑΝΕΝΑΝ να του
επιβάλλει κανενός είδους μέτρο που του στερεί κεκτημένα ατομικά δικαιώματα και
ελευθερίες, χωρίς ο ίδιος να το έχει επιτρέψει ... Δεν επιτρέπει στο σώμα του ΚΑΝΕΝΟΣ
ΕΙΔΟΥΣ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ είτε την ονομάζουν φίμωτρο...είτε τη βαφτίζουν
δηλητηριώδη τεστ... είτε την ονομάζουν εμβόλιο, παρά τη θέλησή του.
Οι
θέσεις του αυτές βασίζονται ακλόνητα στο ν. 3418 / 05 (Κώδικας Ιατρικής
Δεοντολογίας) ο οποίος σύμφωνα με το άρθρο 12 προβλέπει ότι: «δεν
επιτρέπεται η εκτέλεση οποιασδήποτε ιατρικής πράξης χωρίς την προηγούμενη
συναίνεση του ατόμου. Μία από τις προϋποθέσεις της έγκυρης συναίνεσης είναι να
παρέχεται μετά από πλήρη, σαφή και κατανοητή ενημέρωση».
Ο
Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας δεν αμφισβητείται και δεν παραβιάζεται από
κανέναν νόμο και καμία ΚΥΑ. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση που πρέπει να
συμπεράνουμε ποιο εκ των δυο έχει μεγαλύτερη ισχύ μία ΚΥΑ ή ο εκάστοτε νόμος
η ιεράρχηση που ακολουθείται στο νομικό
μας πολιτισμό είναι η εξής: Σύνταγμα, Νόμοι που συμφωνούν με το Σύνταγμα και
ακολουθούν οι ΚΥΑ, οι εγκύκλιοι κλπ. Αυτό σύμφωνα με το ν. 3418 / 05 σημαίνει ότι οποιαδήποτε ΚΥΑ
που έπεται ιεραρχικά του ν. 3418 / 05, δηλαδή είναι κάτω από το νόμο αυτό
καθίσταται ΑΚΥΡΗ και ΠΑΡΑΝΟΜΗ.
Τι
γίνεται όμως όταν πρέπει να συμπεράνουμε ποιος εκ των δύο ή περισσοτέρων νόμων
υπερτερεί έναντι των άλλων που αφορούν το ίδιο ζήτημα; Ένα τέτοιο ζήτημα
προέκυψε με την περίπτωση της άκυρης και παράνομης αναστολής των υγειονομικών
όπου βάσει α) του ν. 4820 / 2021 τους υποχρέωσαν παρανόμως να δεχτούν ένα
πειραματικό εμβόλιο πάνω στο σώμα τους το οποίο ΟΥΔΕΙΣ δεν συνταγογραφεί όπως
και ουδείς αναλαμβάνει την ευθύνη στην περίπτωση που παρουσιασθεί οποιαδήποτε
επιπλοκή μετά τον εμβολιασμό και β) του ν. 4886 / 2022 (άρθρο 67) σύμφωνα με το
οποίο τέθηκαν σε μία άκυρη, παράνομη και μη οριζόμενη σε κανένα άρθρο του
εργατικού δικαίου, αναστολή καθηκόντων.
Εξηγεί
ότι όταν δύο ή περισσότεροι νόμοι ισχύουν ταυτοχρόνως και δε γνωρίζουμε ποιος
είναι μεγαλύτερος ισχύος, το άρθρο 338 του ν. 4512 / 18 ξεκαθαρίζει
με απόλυτη σαφήνεια την κατάσταση, προβλέποντας ρητά και κατηγορηματικά ότι: «Οποιαδήποτε
απόφαση αντίθετη με τις διατάξεις του ν. 3418 / 2005 (A’ 287) είναι άκυρη. Αν στη λήψη των αποφάσεων αυτών
έχουν συμμετάσχει ιατροί, υπέχουν πειθαρχικές ευθύνες.»
Συνεπώς,
ίσως θα έπρεπε ως πολίτες που θεωρούμε ότι το πολίτευμά μας είναι η Δημοκρατία
να αναρωτηθούμε για τη νομιμότητα της υποχρεωτικότητας των οποιωνδήποτε
ιατρικών πράξεων.
Καθώς ο κ.
Καραγιαννίδης νιώθει ότι η Δημοκρατία μας βιάζεται κατ’ επανάληψη, κάνει
έκκληση ως λαός να ακολουθήσουμε το
παράδειγμα του ΟΔΥΣΣΕΑ, να επιστρέψουμε στην ΙΘΑΚΗ μας και να πάρουμε πίσω το
βασίλειο – πατρίδα μας διασώζοντας την Πηνελόπη που εμείς σήμερα την
αποκαλούμε Δημοκρατία και για την οποία όλοι οι μνηστήρες κόπτονται, αλλά σε
ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, εκτός από εμάς το ΛΑΟ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ. Το οφείλουμε στο όνομα
των Αγίων και Ηρώων της Αγίας Πατρίδος μας που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για
του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία.
Ολοκληρώνοντας,
κάνει μνεία στο λεγόμενο “προσκυνοχάρτι” (5) και αγωνίζεται τόσο κατά της υποχρεωτικότητας των πιστοποιητικών υγειονομικών φρονημάτων όσο
και κατά της παράνομης επιβολής της υποχρεωτικής καταχώρισης προσωπικών
στοιχείων σε αγνώστου ταυτότητος ηλεκτρονικές πλατφόρμες με άγνωστους διαχειριστές (edupass.gov.gr) !!! Διαφορετικά στερούμαστε το συνταγματικώς
κατοχυρωμένο δικαίωμα μας στην εργασία, στην υγεία, στη μάθηση και γενικότερα
στην ζωή!
Άραγε
όλα αυτά τα υποχρεωτικά μέτρα σε ιατρικές πράξεις είναι για την Προστασία της δημόσιας υγείας ή ενίσχυση του φόβου και
του ελέγχου στα παιδιά; (6) ή μήπως αποτελούν μοχλούς υποταγής;
Ο κ.
Παύλος Ξένος αποχαιρετά τους μαθητές του παραδίδοντας το τελευταίο του μάθημα εναντίον των διαχωρισμών βάσει
πιστοποιητικών υγείας:
«Από τις
13 / 9 σταματώ να συμμετέχω στις συνθήκες των ημερών μας, στην ψευδώς
ονομαζόμενη πλέον εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς καταστρατηγείται η ελευθερία
του προσώπου, ό, τι μάθαμε, ό, τι διδάξαμε και για ό, τι αγωνιστήκαμε όλα αυτά
τα χρόνια. Η κατοχή χρημάτων δεν μπορεί να ισορροπήσει την έλλειψη
αξιοπρέπειας. Η επιβίωση δεν μπορεί να βασιστεί μόνο στα υλικά αγαθά. Η εργασία
σε δύο αφεντικά καταντά θάνατος. Η απομόνωση των ανθρώπων στο διχασμό που
εκπαιδεύονται είναι η αποκοπή τους από την ίδια τη ζωή. Η εκπαίδευση των
παιδιών καταλήγει πλέον στη φραγή του δρόμου προς το φωτεινό μέλλον. Η μέθεξη
των προσώπων δασκάλου και μαθητή δεν μπορεί να αντικατασταθεί από
ψηφιοποιημένες απρόσωπες μεταβλητές. Μπορεί αγωνιζόμενοι και προσπαθώντας να
κάναμε και λάθη αλλά πάντα μέσα μας πηγή δύναμης ήταν η αλλαγή του κόσμου, το
τέλος του πόνου και των βασάνων. Και αυτό, το τελευταίο μάθημα προς τους
μαθητές μου που σφόδρα αγάπησα καθώς έμαθα και εγώ ως μαθητής τους, τόσα από
αυτούς, κλείνει με την ελάχιστη σε μέγεθος αλλά υπέρμετρη σε δύναμη φράση του
Διδασκάλου Ιησού. Αγαπάτε Αλλήλους.»
Μεταξύ
άλλων επιχειρημάτων επισημαίνει ότι το rapid test (σε
αυθαίρετη μετάφραση self test) είναι ένα μέτρο το οποίο θα πρέπει να ισχύει για
όλους τους εκπαιδευτικούς χωρίς διακρίσεις, εμβολιασμένους και μη, αφού και οι
εμβολιασμένοι μπορούν να είναι φορείς του ιού. Επομένως και αυτοί μπορούν να
θέσουν σε κίνδυνο τη σχολική κοινότητα.
Με την
από 4/9/2021 διάταξη της Εφ. Κυβερνήσεως (τεύχος Β 4054, Α/Α 7, σελ. 17) οι μη
εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί διαχωρίζονται από τα άλλα μέλη της σχολικής
κοινότητας τους εμβολιασμένους ή νοσήσαντες συναδέλφους. Παράλληλα, κατά
παράβαση της εθνικής νομοθεσίας (Νόμος 3850/2010) που προβλέπει ότι ο
εργοδότης πληρώνει την δαπάνη όταν υποχρεώνει σε ιατρικές πράξεις τον
εργαζόμενο, τους επιβάλλεται ως ποινή να πληρώνουν με δικά τους έξοδα τα
διαγνωστικά test
προκειμένου να εισέλθουν στον εργασιακό τους χώρο, όταν μισθολογικά τους
γίνονται κρατήσεις ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Μια παραβατική διάκριση εκ μέρους της
εργοδοσίας, η οποία αποσκοπεί στην τιμωρία των μη εμβολιασμένων, στον
οικονομικό εκβιασμό τους και στη διαίρεση του εργατικού δυναμικού στον χώρο της
εκπαίδευσης. Καταστρατηγείται
το δικαίωμα της ίσης μεταχείρισης απέναντι στον κίνδυνο της νόσου και
ακυρώνεται η παραπάνω νομοθεσία, καθώς είναι νομικά ασύμβατο να παρέχεται
δωρεάν το εμβόλιο σε όσους
επιθυμούν να το κάνουν, αλλά όσοι δεν θέλουν να υποχρεώνονται σε εξετάσεις με
δικά τους έξοδα. (7)
Ο κ.
Ιωάννης Γκόκας αναφέρεται στο θέμα της υποχρεωτικής μασκοφορίας
ως παντελώς ξένη στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τονίζει την αντιποίηση
του ιατρικού επαγγέλματος από τους εκπαιδευτικούς καθώς καλούνται να κάνουν
πράγματα πέρα από τα καθήκοντά τους επιβάλλοντας ιατρικές πράξεις στους μαθητές
και ελέγχοντας τη σωστή ή όχι χρήση της μάσκας. Αναφέρει ότι ως εκπαιδευτικοί
πρέπει να τηρούμε το Σύνταγμα και να αγαπάμε την πατρίδα. Αναρωτιέται και ο
ίδιος αν όντως το πολίτευμά μας στην Ελλάδα είναι η Δημοκρατία. (8)
Για το
ίδιο θέμα ο κ. Παύλος Ξένος αναρωτιέται αν αυτά τα μέτρα για την
προστασία της δημόσιας υγείας εφαρμόζονται υποχρεωτικά για την ΠΑΝΔΗΜΙΑ Η΄ΠΑΝΔΗΜΕΥΣΗ; (9) Στο συγκεκριμένο άρθρο του επισημαίνει χαρακτηριστικά:
«Η υποχρεωτική χρήση μάσκας, έχει κύριο στόχο
τον υποβιβασμό της γνώσης της ελεύθερης κριτικής άποψης και έκφρασης, την
απώλεια της εγκύκλιας μόρφωσης, την αδυναμία της εστίασης της σκέψης, την
κατάργηση της κοινωνικής σχέσης, τη δημιουργία πλήρως αποσυνειδητοποιημένων και
αποκοινωνικοποιημένων νέων ατόμων με ταυτόχρονο αυστηρό χρηματοοοικονομικό
διαχωρισμό. Είναι ένας τρόπος με τον οποίο εκτελείται ο χειρισμός της μάζας.
Ο άνθρωπος παραμένει ένα φοβικό, χειραγωγούμενο ον,
πανικοβλημένο και αποκόπτει κάθε επαφή φορώντας τη μάσκα και μη τολμώντας να
ορθώσει το κεφάλι του ψηλά και να αντιμετωπίσει καταπρόσωπο την αλήθεια. Με τη
δημιουργία κλίματος τρόμου και τον έλεγχο κάθε κίνησης επανέρχεται η
αναδιαμόρφωση της παιδείας ώστε η παρεχόμενη γνώση θα εντοπιστεί στην αναγκαία
προς την κάλυψη των αναγκών της Νέας Τάξης. Η υποχρεωτικότητα που τονίζεται στο
έπακρο με τη δικαιολογία της μέριμνας της δημόσιας υγείας αποτελεί το βασικό
σημείο της επιτυχίας όλου του σχεδίου.
Με βάση
την κρατική μέριμνα για τη δημόσια υγεία, το Σύνταγμα αντιστρέφει τη δράση του
κατά των ανθρωπίνων αρχών και αξιών αφήνοντας ελεύθερο τον ορίζοντα της
υποχρεωτικότητας με τη χρήση του χαρακτηρισμού «προσωρινό μέτρο» . Η
υποχρεωτικότητα προετοιμάζει την κοινότητα και την εκπαιδεύει στην αποδοχή
εντολών και στην απώλεια ελευθεριών με την ενίσχυση του φόβου.
Όμως η
υποχρεωτικότητα της μάσκας ενισχύει την κοινωνία της Νέας Τάξης αφού συντελεί
στην αποπροσωποποίηση του ανθρώπου, την απαλοιφή των ιδιαίτερων και μοναδικών
χαρακτηριστικών του προσώπου, μετατρέποντάς τον σε ένα είδος βιομηχανικά
παραγόμενο, ενισχύει τη φοβικότητα προς τους άλλους που παύουν να είναι
συνάνθρωποι, τον απομονωτισμό, την συλλογικότητα, την κοινωνικότητα που
εκδηλώνεται στη συλλογική δράση. Και βέβαια προωθεί τις ασθένειες, τις
μολύνσεις, την επιβάρυνση του αναπνευστικού συστήματος, την οξέωση του αίματος
και την συνεπαγόμενη πτώση του ανοσοποιητικού, με άλλα λόγια δημιουργεί
υποψήφια θύματα.»
Αλήθεια, πώς αντιμετωπίζεται το πρόβλημα σε μια
περίοδο που η μάσκα καλύπτει το βασικό “εργαλείο” της ομιλίας: το στόμα; Μήπως
υπάρχουν φωνολογικές και αρθρωτικές
δυσκολίες λόγω χρήσης μάσκας η οποία καλύπτει τους αρθρωτές και τα λεκτικά μέσα της
επικοινωνίας; Μήπως η μάσκα εμποδίζει την οπτικοακουστική τοποθέτηση
των φωνημάτων; Δεν πρέπει ως γονείς να αναρωτηθούμε πώς η υποχρεωτική
μασκοφορία επηρεάζει την ψυχολογία των παιδιών, τις σκέψεις τους, τις εκφράσεις
τους και τα συναισθήματά τους που δυστυχώς δεν μπορούν να εκφράσουν ελεύθερα;
(10)
Για το
ίδιο ζήτημα η κ. Μαρία Τζάνη καθηγήτρια του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου
Αθηνών τονίζει: «Φοράς μάσκα και αυτό είναι μία
συμβολική φίμωση. Από τη μία μεριά νοιώθεις υπαρξιακή ανασφάλεια, που αυτό
αποσυντονίζει τελείως το ¨εγώ¨. Ένα “εγώ” το οποίο είναι αποσυντονισμένο και σε
κατάρρευση δεν μπορεί να αντιμετωπίσει κανένα “εσύ”. Ούτε το οικονομικό, ούτε
το επαγγελματικό, ούτε το συναισθηματικό, ούτε το πολιτιστικό. Κανένα “εσύ”.
Σου δημιουργώ την ανάγκη να κάνεις αυτό που σου λέω. Γιατί ΦΟΒΑΣΑΙ. Έτσι,
απεμπολείς το δικαίωμα να ερευνήσεις, να έχεις αυτεξουσιότητα, να ορίζεις τον
εαυτό σου. Ο δήμιος σου αλλοτριώνει το δικαίωμα της διαχείρισης του εαυτού μας.
Σε αποξενώνει από αυτό που σε καθιστά ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ. Δε γεννιόμαστε
άνθρωποι. Γεννιόμαστε δυνάμει άνθρωποι. Τελειοποιούμαστε σε ανθρώπους ανάλογα
με την παιδεία που θα πάρουμε. Παιδεία είναι η μορφή εκπαίδευσης που
μεταβιβάζει στους ανθρώπους και στο αναπτυσσόμενο παιδί αξίες και σωστά
πρότυπα, που του καλλιεργεί δυνατότητα
κρίσης. Και όχι με τις πράξεις τους να χάνουν τη νοημοσύνη τους.» (11)
Υπάρχουν αρκετές δημοσιευμένες μελέτες από τις οποίες
καμία δεν τεκμηρίωσε μια πειστική σχέση μεταξύ της χρήσης μάσκας / αναπνευστήρα
και της προστασίας από τη μόλυνση από τη γρίπη.(12 – 30)
«Γνώμην
δύνανται να έχουν άπαντες (και στην περίπτωσή μας οι ειδικοί της πολιτείας), γνώσιν
δια να έχουν γνώμην έχουν;» Πλάτων
Ο κ.
Παύλος Ξένος και η κ. Ελένη
Γούλα τονίζουν: «Με Δημοκρατία θα εμ-βολίσουμε τα μέτρα
βιοελέγχου και στην Παιδεία! Ο διχασμός, στον οποίο
καταλήγουν πολίτες-γονείς, διαλύει την κοινωνική συνοχή δημιουργώντας ευάλωτες
απομονωμένες υπάρξεις εύκολα χειραγωγούμενες πλέον. Η ίδια η οικογένεια, ο
βασικός πυρήνας του αστικού μοντέλου (ο οποίος κατά τη μεταφορά του στο μοντέλο
της μαζικής δημοκρατίας απέδωσε και την μονογονεϊκή οικογένεια) καταλύεται,
καθώς ο διχασμός διαπερνά και τον πυρήνα της. Ως αποτέλεσμα, οι σχέσεις των
γονέων, ή του γονέα, με το τέκνο τους διαρρηγνύονται. Καθώς το παιδί, βιώνει
μαθησιακά αυτή την κατάσταση, εισάγεται το δεύτερο επίπεδο: η άμεση εξάρτηση
της εκπαίδευσης του παιδιού από το κράτος και όχι από τον γονέα. Έτσι το παιδί
εθίζεται στην υποταγή και τήρηση κάθε κυβερνητικής εντολής. Με την χρόνια
επανάληψη συγκεκριμένων συμπεριφορών υπό της καταστολής, του φόβου ή του
πανικού που διοχετεύεται με οποιοδήποτε τρόπο και ενίοτε μπορεί να παίρνει και
την όψη ενός οργάνου καταστολής, τόσο η ενήλικη ομάδα για το τώρα, όσο κυρίως η
ανήλικη για το μέλλον, μαθαίνει στην πλήρη υποταγή. Υποσυνείδητα, η κάθε ομάδα
βιώνει την αποκοινωνικοποίησή της η οποία καλύπτεται έντεχνα από τον
διοχετευόμενο επιστημονικά υπερκαταναλωτισμό.» (31)
Τελικά
αυτοί οι εκπαιδευτικοί είναι εκτός των σχολείων όπου ανήκουν, επειδή αναρωτιούνται:
- Μήπως
είναι άραγε πόλεμος ενάντια στα παιδιά μας;
- Μήπως
είναι άραγε πόλεμος για την ύπαρξη μας;
- Μήπως
είναι άραγε πόλεμος ενάντια στην Aνθρωπότητα και
ήρθε η ώρα του αποχαιρετισμού της όπως αναφέρεται και στο τραγούδι: Oι έσχατες ημέρες από τους Scorpions - Humanity; (32)
ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ
ΑΝΤΙΟ
Τα γέλια
σβήστηκαν. Είσαι αριθμός και όχι πρόσωπο.
Και δεν
το βλέπεις, δεν το πιστεύεις.
Το ΄χεις
σφραγίσει με την υπογραφή σου
και τώρα
θα πρέπει να υποστείς τις συνέπειες.
Ο κόσμος
που έφτιαξες χάθηκε.
Κανείς
δεν μπορεί να μας σώσει από τον εαυτό μας.
Η
παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του
Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή
των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη
διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. Σύμφωνα με το [Φ.353.1./324/105657/Δ1/8.10.2002
ΥΠ.Ε.Π.Θ. – ΦΕΚ 1340 τ.Β΄16.10.2002] Άρθρο 36: “Καθήκοντα και αρμοδιότητες
των εκπαιδευτικών – διδασκόντων”: «Οι εκπαιδευτικοί επιτελούν έργο υψηλής
κοινωνικής ευθύνης. Στο έργο τους περιλαμβάνεται η διδασκαλία, η εκπαίδευση και
η διαπαιδαγώγηση των μαθητών. Η πρόοδος, η οικονομική ανάπτυξη, ο πολιτισμός
και η συνοχή της κοινωνίας εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα της
εκπαίδευσης και κατ΄ επέκταση από τη συμβολή και την προσπάθεια των
εκπαιδευτικών. Τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών οφείλουν να
εναρμονίζονται με τους στόχους αυτούς.» Πιο
συγκεκριμένα, σύμφωνα με το άρθρο 4: «Συνεργάζονται με τους μαθητές, σέβονται την προσωπικότητά
τους, καλλιεργούν και εμπνέουν σ’ αυτούς, κυρίως με το παράδειγμά τους,
δημοκρατική συμπεριφορά.»
Ως
εκπαιδευτικοί και ως γονείς ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να διαφυλάττουμε την αξιοπρέπεια, την
ελευθερία βούλησης και το σεβασμό των ατομικών μας δικαιωμάτων. Δεν υφίσταται
καμιά προϋπόθεση και καμία τιμωρία για την άσκηση των αυτονόητων και
συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων μας. Το οφείλουμε στην Πατρίδα μας, στα
παιδιά μας και στον εαυτό μας, αλλιώς δεν αξίζει να λεγόμαστε παιδαγωγοί ή γονείς.
Ζούμε σε
μια κοινωνία η οποία έχει θυσιάσει την ελευθερία της και έτσι καταδικάζεται να
ζει αδιάκοπα μέσα σε μια κατάσταση φόβου και ανασφάλειας. Ο άνθρωπος θυσιάζει
την ελευθερία του για να του παρέχουν «προνόμια» με οποιοδήποτε κόστος.
Δέχεται ακόμα και την επιβολή οποιασδήποτε ιατρικής πράξης αλλά και την
παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του.
Ο Peter
Koenig, ως ειδικός εισηγητής του ΟΗΕ για τα βασανιστήρια, στην
ανοιχτή επιστολή του προς τον Dr. Nils
Melzer, Ελβετό πρόεδρο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στην Ακαδημία της Γενεύης κάνει
έκκληση να υπερασπιστούν τα Ανθρώπινα Δικαιώματά των παιδιών μας. Απευθύνει
επείγουσα έκκληση στα κράτη και τα έθνη όσον αφορά τα άτομα που κινδυνεύουν από
βασανιστήρια και σκληρή, απάνθρωπη και εξευτελιστική μεταχείριση. Αυτή είναι η περίπτωση των παιδιών, που αναγκάζονται να
φορούν μάσκες μεταξύ άλλων και στην τάξη και αναγκάζονται να υποβάλλονται
επανειλημμένα σε τεστ στα σχολεία. (33)
Συμπεραίνοντας,
οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί – παιδαγωγοί τιμωρούνται επειδή πιστεύουν ότι
“ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ χωρίς σεβασμό στην αξιοπρέπεια του ατόμου και στο αυτεξούσιο του
σώματος είναι ποτάμι χωρίς νερό.” Δεν υπάρχει Ελευθερία υπό όρους. Μη
ελεύθερος άνθρωπος δεν υπάρχει περίπτωση να είναι υγιής. Ελευθερία σημαίνει να
πηγαίνει κανείς εκεί που αγαπά. Αυτό είναι το ύψιστο ιδανικό που πρέπει να
διδάσκονται τα παιδιά μας. Το μόνο που θέλουν είναι να έχουν τα παιδιά μας μια
ελεύθερη Ελλάδα όπως μας την έχουν
παραδώσει οι πρόγονοί μας. Διαφορετικά και αυτοί οι αγωνιστές της εποχής μας δε
θα φώναζαν το: “HANDS OFF!” του SHAWN GALLAWAY (34)
Στρεβλώνουν
τα λόγια των πατέρων μας
και
κάνουν το παιχνίδι τους για έλεγχο.
Πριν
καταστρέψουν ό,τι απέμεινε
είναι
καιρός να τους πούμε:
ΚΑΤΩ ΤΑ
ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΚΑΤΩ ΤΑ
ΧΕΡΙΑ ΑΠ’ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ
ΚΑΤΩ ΤΑ
ΧΕΡΙΑ ΑΠ’ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ
Αυτή τη
φορά ξεπεράσατε τα όρια.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ
ΑΠ’ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΜΑΣ
ΚΑΤΩ ΤΑ
ΧΕΡΙΑ!
Σε αυτό
το λόφο θα πεθάνουμε
πολεμώντας
για τα παιδιά μας!
Πάψτε να
τα διδάσκετε μίσος και διχόνοια.
ΦΕΡΤΕ ΤΑ
ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΦΩΣ
Ας
υψώσουμε φωνή για όσους δεν έχουν φωνή
για να
προστατέψουμε τις αθώες ζωές τους.
Δε θα το
ανεχτούμε! Φτάνει πια!
Τελειώνοντας,
θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε μέσα από την καρδιά μας που είστε οι ΦΑΡΟΙ
των παιδιών μας, που αγωνίζεστε, δυστυχώς, έξω από τα σχολεία, αλλά σας
διαβεβαιώνουμε ότι το ΦΩΣ σας
ακτινοβολεί τις αξίες και τα
αδιαπραγμάτευτα ιδανικά μιας πραγματικά ελεύθερης ζωής.
Εκφράζουμε
την αλληλεγγύη μας, την απεριόριστη εκτίμησή μας και το σεβασμό μας τόσο σε
όλους εσάς όσο και στους υγειονομικούς
απεργούς πείνας που δίνουν έναν ιστορικό αγώνα από τις 21 / 3 /2022
: το Λάμπρο Τσάπαλη, την Ειρήνη Κατάκου, την Ζωή Βαϊοπούλου, το Νικόλαο
Τριβελά, τον Περικλή Καρολίδη, τη Σοφία Ψύρρα. Είναι τιμή μας που η Ελλάδα έχει
και αυτούς τους αγωνιστές που δίνουν το δικό τους ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ.
Σε όλους
εσάς που αγωνίζεστε για μια ελεύθερη ζωή χωρίς την επίδειξη πιστοποιητικών
υγείας, που αγωνίζεστε για τα παιδιά μας, για την αντιπαιδαγωγικότητα της
υποχρεωτικότητας των οποιωνδήποτε ιατρικών μέτρων, για κεκτημένα δικαιώματα, για
μια χαμένη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, για μια χαμένη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, για μια χαμένη ΠΑΙΔΕΙΑ,
για μια χαμένη ΑΝΘΡΩΠΙΑ, ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Με την
ελπίδα να ευαισθητοποιηθούν οι άνθρωποι για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά
μας που να προασπίζει και να διαφυλάσσει τα δικαιώματά τους στο έπακρον, γιατί η προστασία των παιδιών μας αποτελεί
προτεραιότητα, καθήκον όλων μας, αλλά και προσωπική μας ευθύνη.
1.
Σε αναστολή καθηκόντων 15 εκπαιδευτικοί
«για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας» | Alfavita
2. Poison
Control issues warning about COVID-19 rapid antigen tests | Rush Hour – YouTube
5.
Το προσκύνημα του Ιμπραήμ και το
«τσεκούρι» του Κολοκοτρώνη | OffLine Post
9.
ΠΑΝΔΗΜΙΑ Η΄ΠΑΝΔΗΜΕΥΣΗ; - αναδημοσίευση
επαυξημένη (thisthanees.blogspot.com)
12. Η απάτη με τη μάσκα αποκαλύπτεται – Κανένα ζόρι
(kanenazori.com) (επισυνάπτονται
οι πηγές)
14. ODMS: Σύνδρομο μάσκας στέρησης οξυγόνου
που σαρώνει τώρα σε όλο τον κόσμο - NaturalNews.com
17. Τα πρώτα αποτελέσματα ενός μητρώου σε όλη τη
Γερμανία σχετικά με την κάλυψη στόματος και μύτης (μάσκα) σε παιδιά | Πλατεία
Έρευνας (researchsquare.com) (Μια μεγάλη
μελέτη πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία, από 363 γιατρούς σε περισσότερα από
25.000 παιδιά, σχετικά με τις επιπτώσεις της χρήσης μάσκας στο σχολείο κατά τη
διάρκεια αυτής της υγειονομικής κρίσης. Η μέση ημερήσια χρήση της μάσκας είναι
270 λεπτά ή 4,5 ώρες. Τα αποτελέσματα είναι καταστροφικά.)
18. Impact
of the COVID-19 Pandemic on Early Child Cognitive Development: Initial Findings
in a Longitudinal Observational Study of Child Health (medrxiv.org)(Νέα
έρευνα από το Πανεπιστήμιο Brown διαπίστωσε ότι τα παιδιά που αναγκάζονται να
αποστασιοποιούνται από τους άλλους και να φορούν μάσκα όλη μέρα στο σχολείο
υφίστανται εγκεφαλική βλάβη και δραστική μείωση του δείκτη νοημοσύνης).
21. Μάσκες και στοματική υγιεινή - E.Y.E
(eyewideopen.org)
22. Επιστημονικά δεδομένα κατά ή υπέρ χρήσεως
μάσκας εξαιτίας Covid-19 - E.Y.E (eyewideopen.org)
26. Brighteon CNN Doctor Finally Admits Masks
Don’t Work
27. Τα lockdowns, οι εντολές μάσκας κάνουν
πολύ περισσότερο κακό παρά καλό – NaturalNews.com
29. Blaylock: Οι μάσκες προσώπου ενέχουν
σοβαρούς κινδύνους για τους υγιείς (technocracy.news)
30. Η νόσος ασφυξίας μάσκας "M.A.D."
σαρώνει τώρα την Αμερική και τον κόσμο – NaturalNews.com(Η
δηλητηρίαση από διοξείδιο του άνθρακα είναι κοινή από τον ανεπαρκή εξαερισμό
και την ανεπαρκή αναπνοή που προκαλείται από κάθε μάσκα Covid)
32. Οι έσχατες ημέρες από τους
Scorpions-Humanity (Βίβλος - μετάφραση) video: - YouTube
34. HANDS OFF! - SHAWN GALLAWAY – YouTube
Σχολιάστε το άρθρο μας
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com
στο Facebook...
στο GAB...
στο Twitter
κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου