Η. Κασιδιάρης: «Η δίωξη σε βάρος μου είναι αμιγώς πολιτική. Δεν μου καταλογίζουν απολύτως τίποτα! Δεν μασάω! Θα τα πούμε στις εκλογές με όλους!» (Video) - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Η. Κασιδιάρης: «Η δίωξη σε βάρος μου είναι αμιγώς πολιτική. Δεν μου καταλογίζουν απολύτως τίποτα! Δεν μασάω! Θα τα πούμε στις εκλογές με όλους!» (Video)

  Μια νέα δυναμική συνέντευξη – μέσω του συνηγόρου του – έδωσε ο Ηλίας Κασιδιάρης στην αντισυστημική και μαχητική δημοσιογράφο, Μπέττυ Γιάνν...

 






Μια νέα δυναμική συνέντευξη – μέσω του συνηγόρου του – έδωσε ο Ηλίας Κασιδιάρης στην αντισυστημική και μαχητική δημοσιογράφο, Μπέττυ Γιάννα! Απάντησε για όλους και για όλα με τον δικό του μοναδικό τρόπο!


Τι σχολιάζει για τα σκάνδαλα διαφθοράς, τον Ισίδωρο Ντογιάκο, τον Νίκο Αντωνιάδη, τον υπόγειο και βρώμικο πόλεμο που δέχεται τόσο ο ίδιος όσο και το Εθνικό κόμμα ΕΛΛΗΝΕΣ, το δικαίωμα ψήφου στην ομογένεια και πολλά πολλά άλλα.

 

«Η δίωξη σε βάρος μου είναι αμιγώς πολιτική. Δεν μου καταλογίζουν απολύτως τίποτα. Μόνο ομιλίες, παρουσία σε συναυλίες, παρουσία στις Θερμοπύλες και κανένα ποινικό αδίκημα. Για αυτό το λόγο έχω πει από τη πρώτη στιγμή ότι όποιος εισαγγελέας, δικαστής, δικηγόρος, δημοσιογράφος, πολίτης, βρει σε αυτή την απόφαση που με κρατάει στη φυλακή τρεισήμισι χρόνια το παραμικρό επιβαρυντικό στοιχείο ακόμα και για πλημμέλημα του δίνω όλη την εγγύηση που ήταν το εφάπαξ του πατέρα μου για να μην πάω φυλακή και τελικά με έκλεισαν φυλακή άδικα...! 50 χιλιάδες ευρώ δίνω σε όποιον βρει σε αυτή την απόφαση μισό στοιχείο εναντίον μου.»

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη, στο κανάλι “Betty Direct” στο YouTube, λίγο πριν αποχαιρετίσουμε το 2022:



  Σχολιάστε το άρθρο μας


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.  To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.


Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com 

στο Facebook...

στο Twitter

στο Viber

στο Telegram

στο GAB...

κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου