Έκοψαν στη «μέση» την Ελλάδα λίγο πριν τις εκλογές. Κατεδαφίζουν άρον άρον τη γέφυρα μετά από μυστηριώδη έκρηξη βυτιοφόρου που μετέφερε καύσιμα νύχτα, ενώ απαγορεύεται…! Ακόμα μια υπόθεση λαθρεμπορίου που μπαζώνει με άμεσες κινήσεις η κυβέρνηση ή κάτι άλλο….; - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Έκοψαν στη «μέση» την Ελλάδα λίγο πριν τις εκλογές. Κατεδαφίζουν άρον άρον τη γέφυρα μετά από μυστηριώδη έκρηξη βυτιοφόρου που μετέφερε καύσιμα νύχτα, ενώ απαγορεύεται…! Ακόμα μια υπόθεση λαθρεμπορίου που μπαζώνει με άμεσες κινήσεις η κυβέρνηση ή κάτι άλλο….;

  Μαρία Ζάγκα : «Την ώρα που έγινε το ατύχημα στην Κόρινθο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να μεταφέρονται καύσιμα. Το βυτιοφόρο ποιας εταιρίας ήταν κ που πήγα...

 





Μαρία Ζάγκα: «Την ώρα που έγινε το ατύχημα στην Κόρινθο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να μεταφέρονται καύσιμα. Το βυτιοφόρο ποιας εταιρίας ήταν κ που πήγαινε»; Έρχεται νέο «μπάζωμα» της κυβέρνησης Μητσοτάκη...;

 

Τα ερωτήματα για τη φύση και το χρόνο ενός τέτοιου τροχαίου ατυχήματος σε ένα τόσο κομβικό σημείο και με γενικότερη γεωπολιτική αστάθεια είναι πολλά…! Ξημερώματα και πριν καλά καλά αρμόδιο τεχνικό τμήμα ελέγξει τις ζημιές που προκλήθηκαν στη γέφυρα μετά το ατύχημα, που από μόνο του προκαλεί ερωτηματικά όσον αφορά ακόμα και τη διάσωση του οδηγού μέσα σε ένα φλεγόμενο τοπίο, ξεκίνησαν να κατεδαφίζουν τη γέφυρα με το άλλοθι ότι η γέφυρα υπέστη ζημιές!

 

Δύσκολο ήταν το χθεσινό βράδυ στην Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου, στο ύψος της Κορίνθου μετά από ανατροπή βυτιοφόρου που μετέφερε καύσιμα το οποίο έπιασε φωτιά.

Στην εθνική οδό επικράτησε πανικός για αρκετές ώρες καθώς το περιστατικό σημειώθηκε μια «ανάσα» πριν από τις ευρωεκλογές με αρκετούς πολίτες να μετακινούνται για να ασκήσουν τα εκλογικά τους δικαιώματα. Η αστυνομία χρειάστηκε να κλείσει τον δρόμο και οι οδηγοί αναγκάστηκαν να ακολουθήσουν άλλη πορεία που τους υποδείχθηκε με αποτέλεσμα ουρές οχημάτων να σχηματίζονται στις περιφερειακές οδούς.

Kυκλοφοριακό κομφούζιο έχει προκληθεί έκτοτε στη νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου, λόγω των εργασιών κατεδάφισης της γέφυρας στον Ισθμό που υπέστη ζημιά από το υψηλό θερμικό φορτίο μετά από ανατροπή βυτιοφόρου που μετέφερε καύσιμα και είχε σαν αποτέλεσμα να ξεσπάσει φωτιά.

 

Σύμφωνα ωστόσο με τα όσα είπε στον ΣΚΑΪ η Πρόεδρος των βενζινοπωλών Αττικής Μαρία Ζάγκατο βράδυ δεν μεταφέρονται καύσιμα! Απαγορεύεται. Επομένως στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με μια μυστήρια έκρηξη που προέρχεται από βυτιοφόρο που μετέφερε καύσιμα και είχε σαν αποτέλεσμα να κοπεί η Ελλάδα στα δύο λίγο πριν τις κρίσιμες Ευρωεκλογές...! Τυχαίο..;

Η κυκλοφορία ως αυτή την ώρα, όπως μεταδίδουν τοπικά ΜΜΕ διεξάγεται με καθυστερήσεις τουλάχιστον μίας ώρας στην νέα Εθνική Οδό κοντά στο σημείο ανατροπής του βυτιοφόρου, στο ρεύμα από Αθήνα προς Κόρινθο, έως το σημείο της αντιδρόμησης, με την παρουσία της τροχαίας να είναι έντονη και τα οχήματα να κινούνται πλέον σε 3 λωρίδες κυκλοφορίες για την αποσυμφόρηση της κίνησης στο ρεύμα προς Κόρινθο.

Η αστυνομία έχει προχωρήσει σε έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και εκτροπές και είχε καλέσει τους οδηγούς να αποφύγουν να ταξιδέψουν έως και τις 15:00 το μεσημέρι. Όλα αυτά, εντελώς τυχαία, μία ημέρα πριν τις κρισιμότατες εκλογές, στις οποίες ΟΛΟΙ οι «ειδικοί» υπολογίζουν ότι θα υπάρχει μεγάλη αποχή…! Τώρα φυσικά, με την Ελλάδα κομμένη στα δύο η αποχή θα είναι ακόμα μεγαλύτερη… καθώς χιλιάδες πολίτες που θέλουν να πάνε στα χωριά τους να ψηφίσουν, πλέον το σκέφτονται δύο φορές ειδικά αν συνδυαστεί με τις υψηλές θερμοκρασίες…

Σύμφωνα με μαρτυρίες οδηγών, από τα διόδια της Ελευσίνας μέχρι το σημείο όπου κατεδαφίζεται η γέφυρα, δηλαδή 2-3 χιλιόμετρα μετά τα διόδια της Κορίνθου, απαιτούνται τουλάχιστον δύο ώρες – μία απόσταση που κανονικά διαρκεί περί τα 45 λεπτά. 

Σταϊκούρας για αποκατάσταση γέφυρας στον Ισθμό: Θα πάρει περισσότερες ημέρες, θα υπάρξει ταλαιπωρία

 

Αυτοψία στη γέφυρα στην περιοχή του Ισθμού της Κορίνθου, όπου συνέβη το βράδυ της Παρασκευής (7/6) το ατύχημα με την ανατροπή και ανάφλεξη βυτιοφόρου οχήματος, πραγματοποίησε σήμερα το πρωί ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας.

 

«Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών βρέθηκε στο πεδίο, υπό τον συντονισμό του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Υποδομές, Νίκου Ταχιάου, αλλά και υπηρεσιακών παραγόντων.

 

Ταυτόχρονα, στο πεδίο – από την πρώτη στιγμή – βρέθηκε και ο ιδιωτικός τομέας, ο οποίος διαρκώς ενισχύει τα μηχανήματα, έτσι ώστε να ολοκληρωθεί μέσα στο Σαββατοκύριακο η καθαίρεση της γέφυρας και μέσα στην εβδομάδα, να αποκατασταθεί η οδική κυκλοφορία από την Αθήνα μέχρι την Κόρινθο» δήλωσε αρχικά.

 

Και πρόσθεσε: «Ταυτόχρονα, εργαζόμαστε από κοινού με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη από χθες το βράδυ, ώστε να περιορίσουμε όσο είναι εφικτό τις δυσμενείς συνέπειες στις μετακινήσεις των πολιτών. Προφανώς υπάρχει και θα υπάρξει ταλαιπωρία. Επιδιώκουμε το καλύτερο δυνατό.

 

Με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοϊδη έχουμε αναλάβει πρωτοβουλίες και υλοποιούμε συγκεκριμένες κινήσεις. Δρομολογείται η μη δυνατότητα μετακινήσεων των φορτηγών για συγκεκριμένες ώρες σήμερα και αύριο στο οδικό δίκτυο, εδώ που βρισκόμαστε, ενώ, επίσης, δεν καταβάλλονται και διόδια τόσο στον Ισθμό όσο και στην Ελευσίνα», συμπληρώνοντας:

 

«Είμαστε εδώ. Είμαστε στο πεδίο για να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε, μαζί με τον ιδιωτικό τομέα».

 

«Μετά την κατεδάφιση πρέπει να υπάρξει αποκατάσταση του οδοστρώματος και είναι σαφές ότι η αποκατάσταση θα πάρει περισσότερες ημέρες. Μέσα στην εβδομάδα θα είμαστε έτοιμοι και στη συνέχεια πρέπει να σχεδιάσουμε πώς θα αποκατασταθεί η γέφυρα το επόμενο χρονικό διάστημα.

 

Θα πάρει μήνες αυτή η διαδικασία και θα αναζητήσουμε τη λύση η οποία θα διευκολύνει την κοινωνία στην καθημερινότητά της» κατέληξε αναφερόμενος στη γέφυρα και το πότε θα αποκατασταθεί.


Τα ερωτήματα για τη φύση και το χρόνο ενός τέτοιου τροχαίου ατυχήματος σε ένα τόσο κομβικό σημείο είναι πολλά…

Ποια επιτροπή αξιολόγησε τις ζημιές; Ποια σχετική τεχνική έκθεση προηγήθηκε;

Τι σημαίνει αυτό το βεβιασμένο άρον-άρον γκρέμισμα μίας σχετικά πρόσφατα κατασκευασθείσας γέφυρας;

Κι εάν η έκρηξη ήταν τόσο ισχυρή, πως κατάφερε και διασώθηκε ο οδηγός του βυτιοφόρου; Ο οποίος μάλιστα συνελήφθη, αφέθηκε ελεύθερος, ενώ υπέστη κάταγμα χωρίς εγκαύματα...Έχουν δοθεί τα στοιχεία του στη δημοσιότητα;

Γιατί δεν διέκοψαν την κυκλοφορία, χωρίς να χρειαστεί να γκρεμίσουν ολόκληρη νέας κατασκευής γέφυρα και αφού αξιολογήσουν την κατάστασή της να επιδιορθώσουν τις βλάβες της; 

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ με το πρώτο φως της ημέρας γερανοί άρχισαν να γκρεμίζουν το τούνελ στο οποίο σημειώθηκε το ατύχημα και, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, η κατεδάφιση θα έχει ολοκληρωθεί στα μέσα της επόμενης εβδομάδας.

Για να χρειαστεί εβδομάδες να γκρεμίζουν 3 γερανοί τη γέφυρα αυτό σημαίνει ότι η γέφυρα δεν είναι τόσο σαθρή.

Και γιατί αντί να την γκρεμίσουν δεν μπήκαν στη διαδικασία να αποκαταστήσουν τις όποιες ζημιές;

Γιατί όλο αυτό τόσο γρήγορα και σε θολό τοπίο;

Ποια είναι η εταιρεία που μετέφερε μέσα στη νύχτα ΠΑΡΑΝΟΜΑ καύσιμα; Θα δοθούν τα στοιχεία της στη δημοσιότητα; Αν δεν δοθούν, ποιος είναι ο λόγος που θα τα αποκρύψετε;

Μέσα σε ένα κλίμα γεωπολιτικής αστάθειας, την ώρα που μεγάλες χώρες, όπως η Γερμανία και η Γαλλία, προετοιμάζονται ανοιχτά για ανάμιξη στον πόλεμο και μιλούν για ενδεχόμενο πυρηνικού χτυπήματος, δεν είναι εξαιρετικά παράξενο η Ελλάδα να μείνει κομμένη στη μέση για εβδομάδες…;



 Σχολιάστε το άρθρο μας


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.  To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.


Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com 

στο Facebook...

στο Twitter

στο Viber

στο Telegram

στο GAB...

κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου