Σαν Ηρώδης το υπουργείο παιδείας θέλει να αφανίσει τα θρησκευτικά - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Σαν Ηρώδης το υπουργείο παιδείας θέλει να αφανίσει τα θρησκευτικά

  Γράφει ο π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης Ὅ λη ἡ ἀ λήθεια γιά τό “φιάσκο” τ ῶ ν ἀ παλλαγ ῶ ν ἀ πό τό μάθημα Στόν “ ἀ έρα” ο ἱ μεθοδε...

  Γράφει ο π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης
  • λη λήθεια γιά τό “φιάσκο” τν παλλαγν πό τό μάθημα
  • Στόν “έρα” ο μεθοδεύσεις γιά τήν κατάργησή τους!


Εναι γνωστό σέ λους μας τι ο νόμοι στήν λλάδα διατυπώνονται μέ σκεμμένη συντακτική πλαδαρότητα, στε νά μήν κριβολογον λλά νά εναι διφορούμενοι καί εάλωτοι σέ παρερμηνεες. Διαμορφώνονται, πως λέει χαρακτηριστικά λαός μας, γιά νά χουν «παράθυρα»!


Ατό, βεβαίως, γίνεται μέ σκοπιμότητα καί χι γιατί λληνική Βουλή δυσκολεύεται νά συντάξη σαφ καί συγκεκριμένα νομοθετήματα, λόγ λλειματικς γνώσεως τς λληνικς γλώσσας, φο στά κείμενα πού τό Κράτος θέλει νά εναι μείλικτο –πως, φερ’ επεν σέ ατά πού ρίζουν τό πς Πολιτεία θά «πι τό αμα τν πολιτν» μέ φορολογίες καί περικοπές μισθν καί Συντάξεων– ο σάφειες …«πνε περίπατο»!

Ο νομοθετικές σάφειες, παρατηρονται, πίσης, ταν τό Κράτος θέλει νά ενοήση τούς «μετέρους» του οκονομικούς «μεγαλοκαρχαρίες» μπερδεύοντας τά κριτήρια φορολογίας τους καί διαφοροποιντας τα πό τά κριτήρια φορολογίας  τν “πληβείων” πολιτν, , ταν θέλει νά ποκλείση κάποιους πό τόν πιχειρησιακό πενδυτικό χρο μέ νήθικο τρόπο, λλά …νόμιμα, συμφώνως πρός τό ρηθέν πουργο τι «θικό εναι τό νόμιμο»!

Κατά συρροήν, μως, σάφειες παρατηρονται καί στούς νόμους το Κράτους πού ναφέρονται σέ θέματα Παιδείας, ρχν καί θρησκευτικν πεποιθήσεων, δίως δέ στούς νόμους κείνους πού ρυθμίζουν τήν γωγή καί τήν πνευματική συγκρότηση τς προσωπικότητος τν μαθητν καί σπουδαστν. Τώρα, μάλιστα, τελευταα, ο σάφειες πεξετάθησαν καί στίς γκυκλίους το πουργείου Παιδείας, παρ’ τι προορισμός τους εναι νά διευκρινίζουν τυχόν γενικότητες τν νόμων. Καί τό κόμη πιό νησυχητικό εναι τι ο σαφες ατές γκύκλιοι τείνουν νά ντικαταστήσουν καί νά περκεράσουν τούς νόμους το Κράτους, κδιδόμενες πό πλούς Γραμματες, ο ποοι σέ συμπαιγνία μέ τούς πουργούς, προχωρον δοκιμαστικά σέ μοραλιστικές καινοτομίες, μέ σκοπό, ν δέν πάρξουν ντιδράσεις, νά τίς θεσμοθετήσουν. Σ’ ατές τίς γκυκλίους–“νομοθέτες” καί στίς σάφειές τους θά πικεντρωθομε στό ρθρο μας ατό. Στίς σκόπιμες σάφειες το πουργείου Παιδείας, γιατί ατές εναι ο πιό πουλες καί πικίνδυνες, φο κρύβουν τόν πώτερο σκοπό τους, ν στήν πραγματικότητα πιβουλεύονται καί ποσκάπτουν τήν ψυχή το λαο μας.

Καλομε, λοιπόν, σς, τούς ναγνστες μας, νά πικεντρωθτε στίς  πισημάνσεις πού θά κάνουμε σέ σκόπιμες νομικές σάφειες λλά καί πανουργίες το πουργείου Παιδείας, πού φορον στή διδασκαλία το μαθήματος τν Θρησκευτικν, ο  ποες σάφειες, βεβαίως, δέν μπορον  σέ καμμιά περίπτωση νά δικαιολογηθον μέ τήν πίκληση γνοίας το …συντακτικο(!), φο τό πουργεο Παιδείας ποτίθεται πώς εναι   πηγή τς διδασκαλίας τς Γλώσσας μας!

Θά παραθέσουμε εθύς κείμενα το πουργείου Παιδείας μέ μφαν νοηματικά κενά λλά καί “πονηρές” πεκτάσεις, πού δίδουν τή δυνατότητα στά κατά Τόπους Γραφεα Δευτεροβάθμιας κπαίδευσης νά αθαιρετον, κατευθύνοντας κατά τό δοκον μέ νυπόστατες ρμηνευτικές δηγίες τούς Διευθυντάς τν Σχολείων, κάνοντας “κλωτσοσκούφι” τό μάθημα τν Θρησκευτικν καί τούς Θεολόγους Καθηγητάς ρμαια τν πεποιθήσεων καί τν σκοπιμοτήτων τν ρμοδίων.

Μέ ατή τους τήν δόλια τακτική, ο πεύθυνοι το πουργείου, πιτυγχάνουν καί τούς δύο στόχους τους: Καί μεθοδεύουν πουλα τόν θρησκευτικό ποχρωματισμό τν λλήνων μαθητν, μέ τό νά “πριονίζουν” ργά–ργά, λλά συστηματικά τό μάθημα τς Χριστιανικς Κατηχήσεως, μέχρι νά τό καταργήσουν, λλά καί ποτρέπουν τίς καταφορές τν θρησκευομένων ναντίον το ρμοδίου πουργο, φο, οτως χόντων τν πραγμάτων, κενος «νίπτει τάς χερας του» καί ποδίδει τίς εθνες τς κακς πρακτικς στίς κατά Τόπους κπαιδευτικές ρχές!

ναφέρομαι στήν γκύκλιο το πΕΠΘ 91109/Γ2/10-7-2008, ποία πό τό “πουθενά” δημιουργε να σοβαρό θέμα, χωρίς νά χει προηγηθε σχετική νομοθεσία, παραβιάζοντας, συγχρόνως, τό Σύνταγμα τς Χώρας μας.

γκύκλιος ατή, μέ θέμα «Ρύθμιση Μαθητικν Θεμάτων», ν στήν Παράγραφο 1 «γιά τήν γγραφή Μαθητν» πικαλεται Προεδρικό Διάταγμα γιά τίς δηγίες πού δίδει, στήν Παράγραφο 2 γνωμοδοτε γιά τήν οσιαστική κατάργηση το μαθήματος τν Θρησκευτικν, χωρίς, παναλαμβάνω, νά χη προηγηθ Κυβερ-νητική στω πουργική πόφαση, λλά μόνο ρωτήματα –πως ναφέρει– κηδεμόνων πού θέλουν νά γνωρίζουν πς παλλάσσονται ο μαθητές πό τό μάθημα τν Θρησκευτικν!
Διαβάζουμε στήν γκύκλιο:



«2.    Ύστερα από την υποβολή ερωτημάτων σχετικά με το θέμα της απαλλαγής των μαθητών από το μάθημα των Θρησκευτικών, σας κάνουμε γνωστό ότι για την απαλλαγή αυτή απαιτείται υπεύθυνη δήλωση του κηδεμόνα του μαθητή αν είναι ανήλικος ή του ιδίου αν είναι ενήλικος, στην οποία θα αναφέρεται η επιθυμία απαλλαγής χωρίς να δηλώνεται ο λόγος της συγκεκριμένης επιλογής.
                                        Ειδικός Γραμματέας
                                          Γεώργιος Γούσης» 



κολουθε, μετά πό ναν περίπου μήνα, δευτέρα γκύκλιος, γκύκλιος 104071/Γ2/4-8-2008, ποία, θεωρντας ς θεμελιακή γιά τό θέμα γκύκλιο τήν προηγουμένη της, χει πρόθεση, πως ναφέρει, «νά ποσαφηνισθον τυχόν παρερμηνεες πού δημιουργήθηκαν μέ φορμή τή διαδικασία παλλαγς κάποιων μαθητν πό τό μάθημα τν Θρησκευτικν» χωρίς, μως, νά προσθέτη καμμιά διευκρίνηση πί το θέματος.
τσι πό τό “πουθενά” στό “πουθενά” μπεδώνεται μιά πολιτική, σταδιακς καταργήσεως το μαθήματος τν Θρησκευτικν, μέ μοχλό τόν... Εδικό Γραμματέα το πουργείου κ. Γεώργιο Γούση, ποος ασθάνθηκε τήν νάγκη νά στηρίξη τήν πρώτη μετέωρη γκύκλιο, μέ πιχειρήματα ξ σου, μως, τοέρα”:



«γ) Η ανωτέρω εγκύκλιός μας εναρμονίζει με τις αποφάσεις του ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και των ανεξάρτητων αρχών της χώρας μας.
                                        Ειδικός Γραμματέας
                                          Γεώργιος Γούσης»



Δηλαδή, σέ πλ λληνικά, νας Εδικός Γραμματέας ( ποος, μάλιστα, δέν γνωρίζει καί καλά τά λληνικά, φο γράφει «Η ανωτέρω εγκύκλιός μας εναρμονίζει» ντί ναρμονίζεται) ποφασίζει τι τό μάθημα τν Θρησκευτικν προσβάλλει τά νθρώπινα δικαιώματα, πού διασφαλίζει τό Ερωπαϊκό Δικαστήριο καί, συνάμα, φροντίζει νά ναρμονισθ τό π. Παιδείας μέ τίς ποφάσεις τν «νεξαρτήτων ρχν τς Χώρας μας», ο ποες, σημειωτέον, δέν χουν καμμιά Συνταγματική πόσταση καί λα ατά σχεδιάζονται μέσα στό κατακαλόκαιρο, κατόπιν “βροχς” ρωτημάτων, πού τάχα εχε τό πουργεο πό γονες καί καθηγητές πού σαν σέ... διακοπές! Τά σχεδιάζει «ν κρυπτ» τό καλοκαίρι, πού δέν πάρχουν ντιδράσεις γιά νά εναι τοιμα μέ τήν ναρξη το Σχολικο τους!

στόσο, οτε τό Ερωπαϊκό Δικαστήριο, οτε κόμη καί ο μοραλιστικές «νεξάρτητες ρχές» δέν χουν πάρει καμμιά πόφαση γιά τό μάθημα τν Θρησκευτικν, φο ατό διδάσκεται στήν Ερώπη πί πολλές, μάλιστα, ρες βδομαδιαίως. Παρά τατα, Εδικός Γραμματέας ποφασίζει τι τά Θρησκευτικά πιβουλεύονται τά νθρώπινα δικαιώματα(!) καί γι’ ατό ρίζει τι ρνηση παρακολουθήσεως το μαθήματος ατο γίνεται μέ ατηση το κηδεμόνος το νήλικα μαθητή «χωρίς νά εναι ναγκαία ατιολόγηση τς ρνησης στήν πεύθυνη δήλωση πού παιτεται»! Γράφει:



«β) Για τους γονείς των ανηλίκων μαθητών ή των ίδιων των μαθητών, εάν είναι ενήλικοι, που για λόγους συνείδησης δεν επιθυμούν να παρακολουθήσουν το μάθημα των Θρησκευτικών, δεν είναι αναγκαία η αιτιολόγηση της άρνησης στην υπεύθυνη δήλωση που απαιτείται. Διαδικασία άλλωστε που ακολουθείται στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση για πάρα πολλά χρόνια».



Μετά πό 22 μέρες, κδίδει διος Γενικός Γραμματέας μιά Τρίτη γκύκλιο, τήν π’ ριθμ. Φ12/977/109744/Γ1/26-8-2008, μέ τήν ποία ναγκάζεται πό τούς νωτέρους του, νά “μαζέψει” τήν αθαιρεσία του, φο κάποιοι λίγοι πού γρυπνον καί χουν πιτελικές θέσεις, εχαν ν τ μεταξύ ντιδράσει καί, γιά πρώτη φορά, διευκρινίζεται σέ γκύκλιο τι ο παλλασσόμενοι μαθητές πό τό μάθημα τν Θρησκευτικν εναι μή ρθόδοξοι, λλόθρησκοι τερόδοξοι. Τό περίεργο λλά καί τό “πονηρό” συνάμα εναι τι ατή γκύκλιος, ς διευκρινιστική τς προηγουμένης γιά τό πς θά πασχολονται ο μαθητές τίς ρες πού θά πέχουν πό τά Θρησκευτικά, ναφέρεται στήν προηγουμένη γκύκλιο σάν νά ντλ πό ατήν τήν κολουθητέα γραμμή, ν, πως προείπαμε, πρώτη καί δευτέρα γκύκλιος προερχόμενες πό τό “πουθενά” δέν ναφέρονται σέ μή ρθοδόξους μαθητές λλά γενικά σέ ποιουσδήποτε μαθητές πιθυμον νά πέχουν πό τά Θρησκευτικά. ντιγράφουμε πό τήν “πονηρή” τρίτη γκύκλιο:



«Σας ενημερώνουμε ότι οι μη Ορθόδοξοι μαθητές, δηλ. οι αλλόθρησκοι ή ετερόδοξοι, οι οποίοι σύμφωνα με την 104071/Γ2/4.8.2008 εγκύκλιο του ΥπΕΠΘ απαλλάσσονται από το μάθημα των Θρησκευτικών για λόγους συνείδησης, κατά την ώρα διδασκαλίας του συγκεκριμένου μαθήματος παρακολουθούν υποχρεωτικά τη διδασκαλία διαφορετικού διδακτικού αντικειμένου σε άλλο τμήμα της ίδιας τάξης.»



Στίς 14-5-2010 Βουλευτής κ. Φ. Κουβέλης μέ τήν π’ ριθμ. 10189 περώτησή του ζητε νά μάθη τί σχύει γιά τά Θρησκευτικά καί φυπουργός κ. Παρασκευή Χριστοφιλοπούλου το παντ στίς 25-6-2010:
Πάλι μασημένα λόγια. πό τή μιά μεριά τό πουργεο διαπιστώνει τι γίνονται καταχρήσεις στή δυνατότητα παλλαγς πό «μή τεροδόξους λλοθρήσκους» καί πό τήν λλη, δέν καθιστ ποχρεωτική τήν ατιολόγηση τς ατήσεως παλλαγς πό τά Θρησκευτικά. Πς θά γνωρίζη τό Σχολεο ποιοί μπίπτουν στή διάταξη, καί, ν γνωρίζη, πς θά κάνη χρήση τς γνώσεώς του φο τό θρήσκευμα τν μαθητν χει νταχθε στά προσωπικά τους δεδομένα, πού εναι πόρρητα;
Τό τι εναι πράγματι περίεργο τό λο θέμα ποκαλύπτεται πλήρως μετά πό 4 λόκληρα χρόνια μέ τίς περωτήσεις Βουλευτν το ΣΥΡΙΖΑ (στίς 12-9-2012) καί το κ. Βύρωνα Πολύδωρα (στίς 14-9-2012 μέ ριθμό 1703). Ο νωτέρω δικαίως ζητον πό τό πουργεο νά μάθουν «Ποιές εναι ο προϋποθέσεις βάσει τν ποίων δικαιονται ο γονες νά ζητήσουν παλλαγή τν παιδιν τους πό τό μάθημα τν Θρησκευτικν; Παρακαλομε νά μς ναφέρετε τίς σχετικές γκυκλίους». 
Φαίνεται πώς εχαν ρχίσει δη νά κδηλώνονται ντιδράσεις πό κπαιδευτικούς καί γονες. λοι διερωτντο πό πο προέκυψε ξαφνικά ατή δυνατότητα παλλαγς τν μαθητν πό τά Θρησκευτικά καί δέν πρχε γκύκλιος γιά νά τούς δώση πάντηση. Εχαν δύο γκυκλίους στά χέρια τους, πού διναν τή δυνατότητα σέ λους νεξαιρέτως τούς μαθητές νά πέχουν πό τά Θρησκευτικά, φο δέν σαν ποχρεωμένοι νά δηλώσουν τόν λόγο τς ποχς τους, μιά τρίτη γκύκλιο πού προσδιόριζε τι φορ ποχή μόνο στούς μή ρθοδόξους, καί μία τέταρτη γκύκλιο, πού διαπιστώνει τι γίνεται κατάχρηση στό θέμα τν παλλαγν πό τά Θρησκευτικά, χωρίς, μως, νά θέτη ς ποχρεωτική προϋπόθεση τήν ατιολόγηση τς παλλαγς!
Μετά τίς διαμαρτυρίες κπαιδευτικν καί γονέων, πού μετουσιώθηκαν στίς περωτήσεις τν Βουλευτν, πού μνημονεύσαμε, ναγκάσθηκε, πί τέλους, τό π.ΕΠΘ νά σοβαρευτ καί νά παντήση στίς 2-10-2012 στόν κ. Πολύδωρα μέσω το φυπουργο κ. Θεοδώρου Παπαθεοδώρου καί τήν δια μέρα στούς Βουλευτές το ΣΥΡΙΖΑ μέ τόν πουργό κ. Κων/νον ρβανιτόπουλον.
Στήν πάντησή του φυπουργός πενθυμίζει τήν π’ ριθμ. 21072α/Γ2 (ΦΕΚ 303 τ.Β΄/13-3-2003) πουργική πόφαση πού πορρέει πό τό Σύνταγμα καί ρίζει τή σπουδαιότητα λλά καί τό περιεχόμενο πού πρέπει νά χη διδασκαλία το μαθήματος τν Θρησκευτικν. Παραθέτουμε κτενές πόσπασμα:
 ypoyrgeio paideias1
Κατόπιν, φυπουργός κ. Παπαθεοδώρου, στήν δια πάντησή του πενθυμίζει καί τίς πουργικές ποφάσεις Φ 12/773/77094/Γ1 (ΦΕΚ 1139, τ. Β΄/23-8-2006), 105954/Γ2/03-09-2009 (ΦΕΚ Β΄1890) μέ τίς ποες ρυθμίζονται λεπτομερς τά τν ρν διδασκαλίας το μαθήματος τν Θρησκευτικν σέ λες τίς τάξεις το Δημοτικο καί το Γυμνασίου, πως πίσης, καί τίς π. ποφάσεις πού καθορίζουν τίς ρες διδασκαλίας τν Θρησκευτικν στό Λύκειο: 36799/Γ2/02-04-2012 (ΦΕΚ Β΄1163) γιά τήν Α΄ τάξη καί Β΄ τάξη καί 63447/Γ2/27-06-2005 (ΦΕΚ Β΄ 921) γιά τήν Γ΄ Λυκείου.



στόσο, μετά τόν κυκενα τν γκυκλίων πού περιγράψαμε, ταν φυσικό νά φθάση τό κακό στό προχώρητο, φο μέσα στήν τετραετία 2008-2012 βρκαν τήν εκαιρία μοραλιστές κπαιδευτικοί καί γονες νά ποβαθμίσουν ρχικά, καί στή συνέχεια, σχεδόν νά καταργήσουν τό μάθημα τν Θρησκευτικν. Ατό προκύπτει εθέως καί πό τήν πάντηση τς φυπουργο κ. Παρασκευς Χριστοφιλοπούλου, πού προαναφέραμε, ποία μιλε περί «καταχρήσεως τς δυνατότητος παλλαγς πό μή τεροδόξους λλοθρήσκους μαθητές».
ν τ μεταξύ, κατάχρηση τς δυνατότητος παλλαγς πεξετάθη καί στά διωτικά Σχολεα, μέ ποτέλεσμα νά ρχίση καί “κπαραθύρωση” Θεολόγων Καθηγητν, φο νεξέλεγκτη παλλαγή πό τό μάθημα δήγησε τούς Λυκειάρχες σέ μειώσεις Τμημάτων καί σέ πολύσεις καθηγητν!
Τό πρόβλημα τν πολύσεων Θεολόγων καθηγητν πό διωτικά Σχολεα γινε ξύτερο στίς ρχές το φετεινο Σχολικο τους. λλά ξύνθηκε καί γιά τούς Θεολόγους το Δημοσίου, δεδομένου τι μέ τίς μειώσεις ρν διδασκαλίας τν Θρησκευτικν πού πιβάλλονται διά τς βίας πό θρήσκους Διευθυντές, ποχρεονται ο Θεολόγοι μας νά τρέχουν πό Σχολεο σέ Σχολεο γιά νά συμπληρώσουν τό ράριό τους.
Τό θέμα ατό μς πησχόλησε σοβαρά καί θελήσαμε νά τό λύσουμε στήν πηγή του. τσι, νέλαβε τό ργο ατό νας συνεργάτης μας διδάκτωρ Θεολογίας καί μέ πίμονες προσπάθειες κατώρθωσε νά πάρη στίς 12-11-2012 στά χέρια του μιά πάντηση τς Περιφερειακς Πρωτοβάθμιας Δ/νσης καί Δευτεροβάθμιας κπαίδευσης το Π. ΕΠΘ, ποία ποφαίνεται τι « μείωση τν ρν διδασκαλίας το μαθήματος τν Θρησκευτικν στούς κπαιδευτικούς το ντίστοιχου κλάδου (ΠΕΟ1) δέν εναι σύννομη»!
Παραθέτουμε λόκληρη τήν πάντηση τς πηρεσίας το πουργείου, παραλείποντας τό Σχολεο πού δωσε τήν φορμή:
 ypoyrgeio paideias2
Συμπέρασμα:
Ο Θεολόγοι μας, μετά πό σα κθέσαμε, δέν πρέπει νά φήσουν τόν «ρώδη» το πουργείου Παιδείας νά φανίση τό μάθημα τν Θρησκευτικν, γιατί φανισμός ατός θά συντελέση καί στόν πνευματικό θάνατο κατομμυρίων μαθητν. Κακά τά ψέματα! άν τά Θρησκευτικά ξορισθον πό τά Σχολεα μας ς μολογιακή καί κατηχητική διδασκαλία τς Πίστεώς μας, τότε τά παιδιά μας δέν χουν καμμιά σχεδόν λπίδα νά συνδεθον μέ τήν πνευματική ζωή, φο στήν πλειοψηφία τους προέρχονται πό πνευματικά διάφορες οκογένειες, λόγω δέ το φόρτου τν Σχολικν καί Φροντιστηριακν μαθημάτων τους δέν διαθέτουν χρόνο γιά νά συμμετάσχουν στήν Λειτουργική καί Κατηχητική ζωή τς κκλησίας μας.

Πρέπει, λοιπόν, ο Θεολόγοι μας νά ναλάβουν μέ σθένος καί παρρησία τόν γνα, καθένας στό σχολεο του. Δέν χει λλάξει οσιαστικά τίποτα, φο τό Σύνταγμα τς Χώρας μας καί ο πορρέοντες πό ατό Νόμοι δέν χουν λλάξει. λλαγή στηρίζεται στόν “έρα”! γράφησαν ο γκύκλιοι, πού παραθέσαμε, γιά νά “ρίξη” τό πουργεο “δεια καί νά πιάση γεμτα”, πως λέει λαός μας. Ο μαθητές πού χουν δικαίωμα παλλαγς, σύμφωνα μέ τήν νομοθεσία το πουργείου Παιδείας, εναι μόνο ο τερόδοξοι καί ο λλόθρησκοι, καί ατοί χουν δικαίωμα παλλαγς ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ! Ατό προκύπτει πό τό ρθρο 13 το Π.Δ. 201/98 (ΦΕΚ 161Α /13-07-1998), πού μνημονεύεται στήν πάντηση το πουργο Παιδείας (02-10-2012) πρός τούς Βουλευτές το ΣΥΡΙΖΑ.

παλλαγή καί πό τό μάθημα τν Θρησκευτικν εναι “έρας κοπανιστός” πού πενδύθηκε νομιμότητα χωρίς νά στηρίζεται σέ κάποιον νόμο λλά μόνο στήν ντιχριστιανική σπουδή κάποιων το πουργείου, ο ποοι, μή χοντες πό πο νά “πιασθον” γιά νά αθαιρετήσουν, “πιάσθηκαν πό τά μαλλιά τους”, δηλαδή πό τίς μοραλιστικές «νεξάρτητες» καί νερμάτιστες «ρχές»!

σο γιά τήν πίκληση τς ναρμόνισής τους μέ τό Ερωπαϊκό Δικαστήριο καί τά νθρώπινα Δικαιώματα, ατή κι’ ν εναι “γιά τά πανηγύρια”, φο κανείς σοβαρός Ερωπαος –πολύ περισσότερο τό Ερωπαϊκό Δικαστήριο– δέν θεωρε ς προσβολή τς προσωπικότητος τν μαθητν τήν διδασκαλία μαθήματος, καί μάλιστα μαθήματος πού διδάσκεται παγκοσμίως, γιά νά συντελέση στή δημιουργία πνευματικς καί λοκληρωμένης προσωπικότητος!

πίσης, καλονται ο Θεολόγοι μας νά ντισταθον στή μείωση τν Τμημάτων καί τν διδακτικν τους ρν. Γι’ ατό εναι ναγκαο νά κάνουν ερεα χρήση τς σπουδαίας σχετικς Γνωμοδοτήσεως τς 12ης Νοεμβρίου 2012, πού κδόθηκε μετά πό πίμονες προσπάθειες το συνεργάτου μας θεολόγου, τήν ποία καί παραθέσαμε.
λήθεια, Σαρκωθεσα λήθεια, γινε νθρωπος γιά νά νικομε καί μες ο νθρωποι, μέ τή Δύναμη κείνου, το Σαρκωθέντος.
ρώδης δέν νίκησε τόν Χριστό, τήν λήθεια, παρά τίς πανουργίες του! Οτε καί τώρα μες πρέπει νά τόν φήσουμε νά νικήση!

   π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης
   «ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ», 
   
ριθμ. Τεύχους 124, Δεκέμβριος 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου