Στο «πρωτοσέλιδο» εφημερίδων όπως τα «ΝΕΑ», αλλά και ως κεντρικό θέμα σε όλα σχεδόν τις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες της χώρας, έπαιξε...
Στο «πρωτοσέλιδο»
εφημερίδων όπως τα «ΝΕΑ», αλλά και ως κεντρικό θέμα σε όλα σχεδόν τις
ειδησεογραφικές ιστοσελίδες της χώρας, έπαιξε η φωτογραφία με τα μικρά παιδάκια
που συμμετείχαν σε εκπαιδευτική δραστηριότητα σε γραφεία της Χρυσής Αυγής.
Μεγαλύτερη αηδία ίσως προκάλεσε η
αναδημοσίευση από την ιστοσελίδα του ΣΥΡΙΖΑ left.gr σχολίου κάποιας κυρίας από το facebook – με μορφή άρθρου – με τίτλο «Φασίστες με πάνες». Όχι
δεν κάνουμε πλάκα, αυτός ακριβώς ήταν ο τίτλος που χρησιμοποίησε η συγκεκριμένη
ιστοσελίδα. Και συνδυάζοντας το κανείς με τα συνθήματα τύπου «κρεμάλα στους
φασίστες» που μπορεί κανείς να βρεί στις ιστοσελίδες των διάφορων «συνιστωσών»
αναρωτιέται κατά πόσο το… σχέδιο της κρεμάλας πλέον υπάρχει ηθική δικαιολογία
να περιλαμβάνει και τα… εξάχρονα.
Σοκαρίστηκαν λοιπόν οι διάφοροι
«ευαίσθητοι» τύποι είτε της αριστεράς, είτε του κατεστημένου από την απόφαση
κάποιων γονέων, στον ελεύθερο χρόνο των γονέων τους να πάνε τα παιδιά τους σε
έναν χώρο της επιλογής τους για να ακούσουν πράγματα τα οποία ταιριάζουν με τον
τρόπο που αυτοί έχουν επιλέξει ως οικογένειες να διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά
τους. Γιατί περί αυτού πρόκειται και τόσο απλό είναι.
Εκτός και εάν έχει δικαίωμα ο ΣΥΡΙΖΑ
και ο κάθε άλλος να ελέγχει το πού θα πηγαίνουν τα παιδιά τους οι Έλληνες
πολίτες και το τι αρχές θα τους δίνουν. Γιατί επί της ουσίας, αυτό είναι το
μήνυμα που προκύπτει από την μανία με την οποία κάποιοι επιτίθονται στους
γονείς και τα παιδιά τους, για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας.
Έχουμε τρελαθεί τελείως; Υπάρχει κάποιος μηχανισμός «ελέγχου» της ηθικής διαπαιδαγώγησης των ελληνοπαίδων, που πρέπει να φέρει την… σφραγίδα της προοδευτικότητας;
Έχουμε τρελαθεί τελείως; Υπάρχει κάποιος μηχανισμός «ελέγχου» της ηθικής διαπαιδαγώγησης των ελληνοπαίδων, που πρέπει να φέρει την… σφραγίδα της προοδευτικότητας;
Πρόκειται για μία ακόμη περίπτωση που
επιδεικνύει ξεκάθαρα την πολιτική παράνοια που επικρατεί στην χώρα μας. Αλλά
πολύ περισσότερο πρόκειται για μία περίπτωση που αποδεικνύει περίτρανα τον
τρόπο με τον οποίο κάποιοι αντιμετωπίζουν ως «αιρετικούς» και θέλουν να δουν
στην πυρά μια πολύ μεγάλη μερίδα συμπολιτών τους. Πριν κάποιο καιρό
κατηγορούσαν την Χρυσή Αυγή για καλλιέργεια «εμφυλιοπολεμικού κλίματος».
Υπάρχει όμως κάτι πιο «εμφυλιοπολεμικό» από αυτό που έγινε χτες; Την στοχοποίηση οικογενειών και μικρών παιδιών;
Υπάρχει όμως κάτι πιο «εμφυλιοπολεμικό» από αυτό που έγινε χτες; Την στοχοποίηση οικογενειών και μικρών παιδιών;
Και άντε να πούμε ότι κάποιοι «θύμωσαν» επειδή είναι ιδεολογικά αντίθετοι στην διαπαιδαγώγηση παιδιών και την ενστάλαξη σε αυτά συγκεκριμένων ιδεωδών. Είναι όμως σκέτη υποκρισία όταν κάτι τέτοιο, προέρχεται από την αριστερά, η οποία επί 40 σχεδόν χρόνια προσπαθεί με κάθε τρόπο να ενσωματώσει την ατζέντα της όχι στον «ελεύθερο χρόνο» των παιδιών, αλλά στην ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ εκπαίδευση όλων των Ελληνόπουλων, αφαιρώντας μάλιστα στην πράξη το δικαίωμα των γονέων να επιλέξουν τις αρχές που θα ενσταλάξουν στα τέκνα τους.
Το ρεσιτάλ
υποκρισίας
«Αναμφισβήτητα το σχολείο είναι ο
κατάλληλος χώρος για την ανάπτυξη αυτής της προσπάθειας. Μέσα στο σχολείο
μπορούν όχι μόνο να καλλιεργηθούν συμπεριφορές και να διαμορφωθούν - στο μέτρο
του δυνατού - στάσεις και συνειδήσεις νέων, αλλά να γίνει παρέμβαση και σε ένα
μεγάλο τμήμα ενηλίκων.
Κ. Ν.
Δάσκαλος 3ου Δημ. Σχ. Ζωγράφου».
Τα παραπάνω λόγια, που περιγράφουν μια
ξεκάθαρη διαδικασία πλύσης εγκεφάλου, είναι λόγια ενός δασκάλου δημοτικού.
Είναι λόγια που έχουν γραφεί από τον ίδιο, σε ένα κείμενο που έχει τίτλο «Για
μια Αντιρατσιστική Εκπαίδευση» που φιλοξενείται στο ιστολόγιο του 3ου Δημοτικού
Σχολείου του Ζωγράφου.
Παρουσιάζεται τόσο φυσιολογικά, η «διαμόρφωση συνειδήσεων» και η καλλιέργεια «συμπεριφορών», για ένα καθαρά πολιτικό ζήτημα όπως το μεταναστευτικό, που θυμίζει Σοβιετική Ένωση. Και σημειωτέον ότι μιλάμε για δημοτικό, όπου πηγαίνουν παιδάκια, ηλικίας 6 μέχρι 12 ετών. Αυτών των ηλικιών τις συνειδήσεις θέλουν να διαμορφώσουν οι κύριοι αυτοί. Δεν πρόκειται όμως για «μεμονωμένες» περιπτώσεις.
Πρόκειται για μια διαδικασία που ξεκινά στην χώρα μας, περίπου το 1996 και κορυφώνεται αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες, με την εκπόνηση μιας σειράς προγραμμάτων, ημερίδων, σεμιναρίων σε καθηγητές και σεμιναρίων σε σχολεία. Μέχρι και διαγωνισμοί με θέματα όπως: «Η Ελλάδα ως μια Πολυπολιτισμική χώρα και τα οφέλη της Διαφορετικότητας» λαμβάνουν χώρα.
Προσέξτε την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ στις 18/3/10:
«Διεκδικούμε, επίσης, την κατάλληλη και επαρκή στήριξη της λειτουργίας όλων των σχολείων, τη στελέχωσή τους με το απαιτούμενο επιστημονικό προσωπικό (ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς κ.λπ.), την αναγκαία επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα όπως η διαπολιτισμική και αντιρατσιστική εκπαίδευση και την ειδική φροντίδα που απαιτείται για συγκεκριμένες ομάδες του πληθυσμού.
Οι προτάσεις μας περιλαμβάνουν, μεταξύ
άλλων:
Γενικευμένη εφαρμογή της διαπολιτισμικής και αντιρατσιστικής εκπαίδευσης, με κατάλληλη επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών.
Στην πολυπολιτισμική κοινωνία μας, είναι καιρός η αμοιβαία καχυποψία, η προκατάληψη, το μίσος, ο ρατσισμός και η βία να δώσουν τη θέση τους στον αμοιβαίο σεβασμό, στην ανεκτικότητα, στην αλληλοαποδοχή, στη συνεργασία και στην αλληλεγγύη. Το όραμα ενός κόσμου ειρήνης και συνεργασίας, ενός κόσμου που θα βασίζεται στην ισότητα και την κοινωνική δικαιοσύνη, αξίζει να το φέρουμε, με την καθημερινή μας δράση στο σχολείο, πιο κοντά στην πραγματικότητα. Έτσι θα δημιουργήσουμε μια κοινωνία διαφορετικών, αλλά ισότιμων πολιτών».
Με την έλευση του ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση,
αναθερμάνθηκε αυτού του είδους η προπαγάνδα στα ελληνικά σχολεία. Η οργάνωση –
υποκατάστημα του ΠΑΣΟΚ «Ενωμένοι ενάντια στον ρατσισμό και τον φασισμό»,
(θυμίζουμε η πρώτη οργάνωση της οποίας μέλη συναντήθηκαν με τον κ. Χρυσοχοίδη,
όταν αυτός ανέλαβε το υπουργείο ΠΡΟ.ΠΟ.) πραγματοποιεί με την άδεια του
ελληνικού κράτους εκδηλώσεις πλύσης εγκεφάλου στα ελληνικά σχολεία.
Τα μέσα που χρησιμοποιούνται πολλά: όπως οι ίδιοι επιχαίρουν, ομιλίες, εκθέσεις φωτογραφίας, συναυλίες και λοιπά. Αποφεύγουν όμως να μιλήσουν για την χρήση απειλών κατά μαθητών που δεν θέλουν να παραστούν στα καρναβάλια αυτά.
Η ΕΛΜΕ, υπενθυμίζουμε ότι τα αρχικά
σημαίνουν Ενώσεις Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, έχουν μετατραπεί σε ανοιχτά
μαγαζάκια προώθησης των αριστερόστροφων ιδεών και συμβάλλουν όπως μπορούν ώστε
τα παιδιά, ακόμη και του δημοτικού να «διαπαιδαγωγούνται» σύμφωνα με τις
θεωρίες του «αντιρατσισμού».
Παραδείγματα τέτοιου είδους
δραστηριοτήτων υπάρχουν πάρα πολλά. Θα μπορούσαμε να γεμίσουμε σελίδες. Όλα
αυτά, όπως προείπαμε δεν είναι τυχαία. Πρόκειται για μια διαδικασία, η οποία
έχει θεωρητικοποιηθεί στους κύκλους της αριστερής διανόησης και έχει εφαρμοστεί
και στο παρελθόν, προκειμένου να «παράγει» με μια σοβιετική αντίληψη, πολίτες
συμβατούς στην σκέψη με την ιδεολογική επικυριαρχία της αριστεράς.
Φτάνουν δε στο σημείο κάποιοι να πιστεύουν ότι ο αντιμεταναστευτικός ή εθνοκεντρικός λόγος, αποτελεί δείγμα ψυχικής νόσου.
Φτάνουν δε στο σημείο κάποιοι να πιστεύουν ότι ο αντιμεταναστευτικός ή εθνοκεντρικός λόγος, αποτελεί δείγμα ψυχικής νόσου.
Φανταστείτε λοιπόν ότι υπάρχει
αντιμετώπιση παιδιών, που ίσως έχουν κάποια διαφορετική άποψη, ως
«ψυχασθενείς». Συγκεκριμένες καταγγελίες για διαφορετική συμπεριφορά καθηγητών
κατά μαθητών που δηλώνουν πατριώτες ή εθνικιστές, υπάρχουν ήδη αρκετές.
Μας
κοροϊδεύουν στα μούτρα μας!
Είναι αν μη τι άλλο αστείο να ακούει ο
ελληνικός λαός από τις παρατάξεις που υποστηρίζουν τις «διδασκαλικές μεθόδους»
που ως στόχο έχουν την διεθνιστική διάπλαση των νέων και την δημιουργία
«πολυπολιτισμικών προτύπων» και δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν ακόμη και
«παιχνίδια» για να το πετύχουν αυτό ακόμη και σε παιδιά των πρώτων τάξεων του
δημοτικού και των νηπιαγωγείων.
Από "Ελεύθερη Ώρα"
Δεν υπάρχουν σχόλια
Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου