Γιώργος Φίλης & Κωνσταντίνος Γρίβας: «Υβριδικός πόλεμος. Ομάδες εντός Ελλάδος υπηρετούν τον Τουρκικό ιμπεριαλισμό. Θα δεχτούμε εκ των έσω δολιοφθορές» (Video) - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Γιώργος Φίλης & Κωνσταντίνος Γρίβας: «Υβριδικός πόλεμος. Ομάδες εντός Ελλάδος υπηρετούν τον Τουρκικό ιμπεριαλισμό. Θα δεχτούμε εκ των έσω δολιοφθορές» (Video)

  «Όταν θα γίνει, γιατί εγώ δεν είμαι στο εάν, είμαι στο όταν θα γίνει η ιστορία με τη Τουρκία, θα έχουμε πλέον κίνηση με κάποια στοιχεία πο...

 






«Όταν θα γίνει, γιατί εγώ δεν είμαι στο εάν, είμαι στο όταν θα γίνει η ιστορία με τη Τουρκία, θα έχουμε πλέον κίνηση με κάποια στοιχεία που έχουν ήδη εισχωρήσει στη χώρα μας μέσω του μεταναστευτικού-λαθρομεταναστευτικού. Προφανώς έχουν γνώση οι φύλακες και θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι.»


«Θα δεχθούμε εκ των έσω και δολιοφθορές όπου θα προσπαθήσουν να μειώσουν και την ασφάλεια στις μεγάλες πόλεις, αλλά και να εκφοβίσουν το πληθυσμό. Θα δημιουργήσει ιστορία στη Θράκη. Στο τέλος θα προσπαθήσουν να μπούνε και να χτυπήσουν και να καταλάβουν έδαφος.»



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com 

στο Facebook...

στο GAB...

στο Twitter

κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου