Το δημόσιο χρέος ως εργαλείο εθνικών εκβιασμών. Ο ρόλος των ευρωπαϊκών τραπεζών και οι τουρκικές γεωπολιτικές βλέψεις. Οι ανταγωνισμοί ...
Το δημόσιο χρέος ως εργαλείο εθνικών εκβιασμών. Ο ρόλος
των ευρωπαϊκών τραπεζών και οι τουρκικές γεωπολιτικές βλέψεις. Οι ανταγωνισμοί ΗΠΑ, Γερμανίας, ΔΝΤ, ΕΕ , ΕΚΤ,
για το ελληνικό δημόσιο χρέος. Οδηγηθήκαμε
σε επιμήκυνση, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, χρέους ύψους 95 δίς ευρώ για μετά το
2032, από την Γερμανία, για να καμφθούν οι αντιστάσεις της Ελλάδας και έτσι
παρεδόθη το όνομα της Μακεδονίας στα Σκόπια. Ολα μέχρι σήμερα τηρούνται
απόρρητα, χωρίς καμμιά ενημέρωση του Ελληνικού Λαού.
Η πατρίδα μας, παρά τά φτιασιδώματα (πχ, Αρση της
Αυστηρής Εποπτείας), θα εξακολουθήσει να τελεί υπό επιτήρηση, τουλάχιστον,
μέχρι να εξοφλήσει το 75% του Χρέους της, σύμφωνα με τους όρους πού υπέγραψε η
Ελλάδα, με τον ESM, γεγονός, πού κατ
επανάληψη, μας έχει δηλώσει ο επικεφαλής του, Γερμανός Ρέγκλινγκ. Ψευδέστατα, Μητσοτάκης, Τσίπρας και
Ανδρουλάκης, μας δηλώνουν, ότι «βγήκαμε από την Αυστηρή Εποπτεία», την ίδια ώρα
πού το εγκληματικό ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ (ΤΑΙΠΕΔ), κατασκεύασμα των Δανειστών, «καταβροχθίζει»
καθημερινά, ένα-ένα, δημόσιο περιουσιακό στοιχείο, ξεπουλώντας τα σε
αδίστακτους κερδοσκόπους, για να εισπράξει το αντίτιμο, το οποίο κατά μεγάλο
μέρος, εμβάζει στους Τραπεζικούς λογαριασμούς των Δανειστών στο Λουξεμβούργο,
για την εξόφληση, ένός κατασκευασμένου και μη Βιώσιμου Χρέους, το οποίο,
σχεδόν, έχει διπλασιαστεί και βαίνει αυξανόμενο...
ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟY
1.
ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ.
Κύρια σημεία :
*Το 2010, Γερμανικές και Γαλλικές Τράπεζες βρέθηκαν
να έχουν στο χαρτοφυλάκιό τους Ελληνικά ομόλογα ύψους, περίου, 120(εκατόν
είκοσι) Δίς ευρώ. Εάν η Ελλάδα επέλεγε την οδό της χρεοκοπίας,οι Τράπεζες της
Γερμανίας και Γαλλίας θα έπρεπε να δεχτούν ένα σημαντικό
<<κούρεμα>., να εγγράψουν τεράστιες απώλειες και να τΙς
διαχειριστούν ΕΤΣΙ ΣΤΗΘΗΚΕ
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ<<ΔΑΝΕΙΑΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑ>>.
*Πολλοί οι ένοχοι. Οι Γερμανοί και οι Γάλλοι έσωσαν τις Τράπεζές
τους, οι οποίες έχοντας <<Εσωτερική Πληροφόρηση>>, ξεφορτώθηκαν τά Ελληνικά <<τοξικά
ομόλογα>> δηλαδή όσα έληξαν μετά την ημερομηνία πού έγινε το PSI στις αρχές του 2012. Οσα έληξαν νωρίτερα
πληρώθηκαν στο άρτιο, ένώ όσα έληγαν μετά, πληρώθηκαν <<κουρεμένα>>.
*Με την Δανειακή Σύμβαση και τά Μνημόνια το Ελληνικό
ΔΧ (Δημόσιο Χρέος), από Χρέος σε Ιδιώτες έγινε Χρέος προς τά
κράτη της Ευρωζώνης. Οι Ελληνικές Τράπεζες, τά Ελληνικά Ασφαλιστικά
Ταμεία και οι ιδιώτες Μικροομολογιούχοι πού έχασαν τις αποταμιεύσεις
μιας ζωής. Μέ την απαξίωση των Ελληνικών ομολόγων, οι Ελληνικές
Συστημικές Τράπεζες δεν είχαν Assets (Ενεργητικό), αξίας
τόσης, οσης χρειαζόταν για να αντισταθμίσουν την <<πιστωτική
επέκταση>> του
προηγούμενου διαστήματος (ΣΣ. Τότε πού οι Πιστωτικές κάρτες δίδονταν σαν
φέϊγ-βολάν, ακόμη και σε Αφροασιάτες εργάτες με μόνη την Αδεια
παραμονής, και πού ποτέ δεν εξοφλήθηκαν, αφού πολλοί επεστρεψαν
στις πατρίδες τους, διακοποδάνεια, κλπ, καθώς και άπειρα
τον άριθμό Θαλασσοδάνεια σε <<ημετέρους>>. Αποκλειστικό κίνητρο
των τραπεζικών στελεχών, η μεγιστοποίηση του bonus από την χορήγηση Δανείων στον
οιονδήποτε.)
*Μοιραία, λοιπόν, οι Ελληνικές Τράπεζες οδηγήθηκαν
σε αλλεπάλληλες Ανακεφαλαιώσεις, με χρήματα του
Ελληνα φορολογούμενου. Δέν συνέβη, όμως, το ίδιο, με τις Γερμανικές και
τις Γαλλικές Τράπεζες,οι οποίες με την αρωγή και την μεθόδευση
των κυβερνήσεών τους, στο πλαίσιο της Ευρωζώνης, απέφυγαν να πληρώσουν για τά
κερδοσκοπικά παιχνίδια πού έπαιξαν με τά Ελληνικά ομόλογα.
*Ευθύνες έχουν πολλοί.
*Εχουν οι Ελληνικές κυβερνήσεις πού επέτρεψαν η
Οικονομία της χώρας να φτάσει στο γκρεμό.μέ τά τόσα σκάνδαλα
(Ολυμπιακοί Αγώνες,Εξοπλιστικά,C4I,κλπ.)
*Εχουν μεγάλη ευθύνη οι Ελληνικές
Τράπεζες πού αγόραζαν Ελληνικά ομόλογα ενώ ήταν πασιφανές ότι δεν θα μπορούσαν
να τά αποπληρώσουν.
*Επίσης, οι Γερμανικές και Γαλλικές Τράπεζες πού
έβλεπαν μόνο κέρδος.
*Εχουν οι κυβερνήσεις της Γερμανίας και της Γαλλίας (Μέρκελ
και Σαρκοζί) πού ευνοούσαν αυτό το πάρτυ για να πουλάνε
οι Γερμανικές και Γαλλικές (πολεμικές) Βιομηχανίες μαζικά τά οπλικά
τους συστήματα στην Ελλάδα, αφού γνώριζαν την προϊούσα Ελληνική
υπερχρέωση.
*Εχουν βέβαια ευθύνες και οι Οίκοι Αξιολόγησης. Δέν
ήταν, άλλωστε, η πρώτη φορά πού έπεφταν η ήθελαν, σκοπίμως, να πέσουν έξω, συμμετέχοντας στα
Διεθνή κερδοσκοπικά παιχνίδια, όπως στην κρίση του 2007—2008. Για αυτό
η Ελλάδα πρέπει νά προσφύγει μέ αγωγές στά Διεθνή Δικαστήρια γιά νά
τίς επιδικασθούν αποζημιώσεις εκατοντάδων Δίς
ευρώ.
2.ΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΥ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΧΕΛΜΟΥΤ ΣΜΙΤ ΣΤΟ ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ
(λίγο πρίν τον θάνατό του).:
*Η κρίση θα είχε αποφευχθεί εάν η Ελλάδα παρέμενε
στην δραχμή και δεν εντασσόταν στην Ευρωζώνη. Αν είχε η Ελλάδα το δικό της
νόμισμα,οι συνέπειες δεν θα ήσαν μακράν τόσο καταστροφικές, όπως τώρα, πού η
Ελλάδα εγκατέλειψε το νόμισμά της.
*Οι συνέπειες μιάς Ελληνικής
χρεοκοπίας είναι δύσκολο να εκτιμηθούν.Προσωρινή στάση Πληρωμών έχει
υπάρξει πολλές φορές στο παρελθόν. Μιά νέα θα ήταν μια επανάληψη.
*Χρειαζόμαστε ένα Ευρωπαίκό Επενδυτικό Πρόγραμμα
προς όφελος της Ελλάδας, το οποίο να μην χρηματοδοτείται μόνο από την
Γερμανία αλλά και από τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ και ταυτόχρονα ΜΙΑ
ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ενός Μεγάλου μέρους τού συσσωρευμένου Χρέους τής
Ελλάδας..
*Στην πραγματικότητα, ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ (ΤΗΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΑΓΓΙΞΕΙΣ.
*Ηταν τεράστιο λάθος να εντάξουμε την
Ελλάδα στο Μάαστριχτ το 1991(Ευρωζώνη).
*Θεωρώ αδύνατον να επανορθώσουμε αυτό το λάθος
αναδρομικά με συντεταγμένο τρόπο.
*Θεωρώ, επίσης, αδύνατον, να συμβεί με άτακτο τρόπο,
με καταστροφικό τρόπο.
*Ο ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΤΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
*Η ΕΕ δεν έχει αντιδράσει με ασυνέπεια
μόνο στην περίπτωση της Ελλάδας, αλλά αυτό ισχύει και στην σχέση με
την Ρωσία και την διαμάχη στην Ουκρανία.
*Η Ελλάδα υποφέρει
οικονομικά.Δείτε,πχ,τους Ελληνες εφοπλιστές πού δεν πλήρωσαν ποτέ
φόρους πραγματικά.
Ηταν παράδοση στην Ελλάδα να είναι δωρεάν ο
εφοπλισμός και να λειτουργεί χωρίς φόρους. Ο Ωνάσης δεν
πλήρωσε ποτέ φόρους στην Αθήνα.
*Ξέρω ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ
ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ. ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑ.
3 .
ΟΙ ΓΑΛΛΟΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΔΙΕΝΕΞΕΙΣ
Η Γερμανική πλευρά,συνεπικουρούμενη από
την Ολλανδία και άλλες χώρες τού Βορρά, υποστηρίζει ότι η Πανευρωπαϊκή εγγύηση
καταθέσεων είναι αδύνατον να υπάρξει όσο οι Τράπεζες είναι φορτωμένες και άρα
εκτεθειμένες στον κίνδυνο κρατικής χρεωκοπίας πού θα πρέπει να
αντιμετωπιστεί μόνο με κούρεμα ομολόγων, άρα, με ζημιές σε όλους τους
ιδιώτες κατόχους Χρέους και φυσικά στις Τράπεζες,όπως συνέβη με το
Ελληνικό PSI. Ομως, Γάλλοι
και Ιταλοί---των οποίων οι Τράπεζες κάθονται σε βουνά κρατικού
Χρέους---θεωρούν αδιανόητο και καταστροφικό κάτι τέτοιο και για αυτό
υποστηρίζουν ένα συμβιβασμό σε Κοινό Μηχανισμό Διαχείρισης του
Κρατικού Χρέους πού αντιστοιχεί στο Γαλλικό
<<κλειδί>> για το Ελληνικό Χρέος: Ενας Μηχανισμός αυτόματης
αναδιάρθρωσης των κρατικών Χρεών, με επιμηκύνσεις των ομολόγων σε
συνάρτηση με τον ρυθμό ανάπτυξης κάθε χώρας, ώστε να ελαφρύνεται το βάρος
πού σηκώνουν οι Τράπεζες: Ηδη, ο ΕSM, πού προετοιμάζεται να μεταμορφωθεί σε
Ευρωπαϊκό Νομισματικό Ταμείο (ΕΝΤ), επεξεργάζεται την
σχετική πρόταση, ώστε να επιτευχθεί Γαλλογερμανικός συμβιβασμός
και για την Τραπεζική Ενωση.Δηλαδή, το Χρέος ως
<<Εργαλείο Μεταμνημονιακής Επιτήρησης>>.
4.ΟΙ
ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ..
Α.Δέν αποδέχεται <<πάγωμα>>των επιτοκίων
για την Ελλάδα.
Β.Οι προτάσεις του ΔΝΤ για ελάφρυνση
του Ελληνικού ΔΧ,προσκρούουν,κυρίως,στην αντί δραση της Γερμανίας
Γ.Δέν πρόκειται (η Γερμανική κυβέρνηση) να ζητήσει
ξανά τροποποίηση του προγράμματος από την Γερμανική Βουλή. Είναι, όμως, διατεθειμένη να προβεί σε
μικρότερες αλλαγές,στα Πλαισια του προγράμματος πού είχε συμφωνηθεί.
5.ΑΥΤΗ
ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΠΑΤΗ.
Από τόν συνολικό Δανεισμό τής Ελλάδας,μόνο τό 10,2%
είναι σέ χρήμα καί τό υπόλοιπο 89,8% σέ εγγυήσεις πού δόθηκαν από τά
κράτη-μέλη. Δηλαδή, τά Δάνεια στήν Ελλάδα, πού για αυτά παραδώσαμε μέ τό PSI
τήν εθνική μας κυριαρχία, προέρχονται, κυρίως, από εγγυήσεις. Η Γερμανία,
η πλέον κερδισμένη, συμμετέχει στόν ESΜ μέ μόλις, 27,14%.
Tά πραγματικά κεφάλαιά της.όμως,φθάνουν μόνο
στά 21,7 Δίς ευρώ, εκ τών οποίων μόλις τό 1/3, περίπου,
δόθηκαν στήν Ελλάδα.Μέ αυτά τά απειροελάχιστα,σήμερα η Γερμανία είναι τό
<<αφεντικό>>τής Ελλάδας!....
6.ΟΙ
ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΝΤ
Α. Η WSJ (Wall Street Journal) είχε αποκαλύψει ότι το ΔΝΤ προτείνει να μην
καταβάλει τόκους η κεφάλαιο η Ελλάδα στην Ευρωζώνη μέχρι
το 2040.
Β,Το ΔΝΤ, επίσης, ζητά επέκταση της λήξης των
Ελληνικών ομολόγων από το 2040 έως το 2080, αλλά και να
<<κλειδώσει>> το επιτόκιο των Δανείων από πλευράς
Ευρωπαίων στο 1,5% για τά επόμενα 30—40 χρόνια. Μέ αυτόν
τον τρόπο το ΔΝΤ θεωρεί ότι οι ετήσιες Δαπάνες της Ελλάδας
για την εξυπηρέτηση του ΔΧ της δεν θα ξεπερνούν το 15% του ΑΕΠ, με βάση
και το πιο απαισιόδοξο σενάριο μακροπρόθεσμης οικονομικής προοπτικής πού
συνέταξαν οι οικονομολόγοι του ΔΝΤ.
Γ .Κύκλοι εντός του ΔΝΤ,
<<καρφώνουν>>τους επικεφαλής τους, αφού, τονίζουν, ότι το πρώτο και
χαρακτηριστικό παράδειγμα της πρόταξης των ξένων συμφερόντων είναι το ίδιο
το πρόγραμμα πού επεβλήθη στην Ελλάδα, ως συνταγή σωτηρίας, αφού με
επίσημα έγγραφα του ΔΝΤ, απεκαλυφθη,εκ των υστερων, ότι στο ΔΝΤ γνώριζαν εκ των
προτέρων ότι το πρόγραμμα για την Ελλάδα δεν είχε πολλές πιθανότητες
επιτυχίας και <<δεν έβγαινε>>.
7.
Η ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΔΝΤ--ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ
Καλό θα είναι, οι Ελληνες διαπραγματευτές, να
γνωρίζουν τις αντιπαλότητες των διεθνών παικτών όσον αφορά το Ελληνικό ΔΧ.
Α.Από την μια, βρίσκεται το ΔΝΤ αλλά και οι ΗΠΑ και
η Γαλλία πού θεωρούν ότι η ελάφρυνση του ΔΧ είναι απαραίτητη.
Από την άλλη, το στρατόπεδο των
<<γερακιών>> της Γερμανίας, πού θεωρούν ότι δεν χρειάζονται
δραστικές λύσεις.
Β.Οι ΗΠΑ είναι αντίθετες στους χειρισμούς των
Γερμανών,για την αντιμετώπιση της κρίσης και ιδιαίτερα στην αντιμετώπιση της
Ελλάδας, ενώ δεν βλέπουν με <<καλό μάτι>> τις
ηγεμονικές τάσεις της Γερμανίας στην Ευρώπη και την τάση να
χειραφετηθεί πολιτικά και διπλωματικά στο διεθνές περιβάλλον. Από την άλλη
πλευρά, η Γερμανία δεν κρύβει την ενόχλησή της κάθε φορά πού
επεμβαίνουν οι Αμερικανοί.
Γ.Πρόσφατα,σε ετήσια Σύνοδο του ΔΝΤ και της
Παγκόσμιας Τράπεζας,φάνηκαν και πάλι οι αντιθέσεις.
Ο τότε επικεφαλής του Eurogroup, ο γνωστός μας Ολλανδός Ντάϊσεμπλουμ είχε δηλώσει
ότι <<το θέμα του Ελληνικού ΔΧ Δεν είναι Επείγον,αφού τά
όποια προβλήματα δεν πρόκειται να παρουσιασθούν παρά ύστερα από 15
χρόνια.>>
Ο τότε επικεφαλής του ΔΝΤ στην ΕλλάδαΤόμσενπού
συμμετείχε στην Σύνοδο, είχε δηλώσει ότι <<Το Ελληνικό Δημόσιο Χρέος Δεν
Είναι Βιώσιμο>>, και ότι <<αυτό πού μετράει είναι η ανάλυση
Βιωσιμότητας από το ΔΝΤ και όχι από τον ESM αλλά και ότι, αν τελικά, το ζήτημα
αντιμετωπισθεί με νέα περίοδο χάριτος και επιμήκυνση των Δανείων, ο
χρόνος πού θα δοθεί και στις δύο περιόδους,θα πρέπει να είναι
σημαντικός.>>
Δ. Ο Υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ, είπε, στον
παριστάμενο Ελληνα ΥΠΟΙΚ Τσακαλώτο ότι <<η Ευρώπη πρέπει
να υλοποιήσει την δέσμευσή της για Αναδιάρθρωση του Ελληνικού Δημόσιου
Χρέους>>.
8.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΑ.
Α.Η άρνηση Γερμανίας και Ολλανδίας για την
διευθέτηση του Ελληνικού Χρέους οφείλεται σε δύο λόγους:
1.Eχουν χαμηλό Χρέος,άρα διαθέτουν αρκετό Δημοσιονομικό
χώρο για την στήριξη των οικονομιών τους.
2.Οι Αποδόσεις των ομολόγων τους παραμένουν
αρνητικές, δεδομένης της αυξημέμης ροπής σε ασφαλείς τοποθετήσεις.
Β.Η έκθεση των Τραπεζών σε ομόλογα.
Σύμφωνα με τήνΤράπεζα Διεθνών Διακανονισμών(ΒΙS), η έκθεση των Γερμανικών Τραπεζών στο Ιταλικό
(Δημόσιο καί Ιδιωτικό) Χρέος, ανερχόταν, σε 79 Δίς ευρώ και στο
Ισπανικό Δημόσιο σε 60 Δίς ευρώ. Δηλαδή, ανερχόταν, μόλις,
στο 19% των συνολικών κεφαλαίων και Απόθεματικών των Γερμανικών
Τραπεζών. Επί πλέον,οι Γερμανικές Τράπεζες έχουν έκθεση σε παράγωγα και
στις δύο χώρες στο ποσό των 17 Δίς ευρώ. Οι δε Γαλλικές Τράπεζες έχουν έκθεση
σε Ιταλικά ομόλογα αξίας 298 Δίς ευρώ και σε Ισπανικά 94 Δίς ευρώ, δηλαδή,
ανέρχεται στο 59% των Ιδίων Κεφαλαίων των Γαλλικών Τραπεζών. Καί
πάλι, υπερτερούν οι <<frugal>> Γερμανοί.
9.
ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΒΛΕΨΕΙΣ.
Alp Kirikkanan, Απόστρατος πλοίαρχος του Τουρκικού Πολεμικού
Ναυτικού και Σύμβουλος Ασφαλείας του Ταγίπ Ερντογάν: <<Το Ελληνικό
Πολεμικό Ναυτικό είναι παλαιό, η δε οικονομική κρίση και τά Χρέη πού πρέπει να
αποπληρώσει η Ελλάδα μέχρι το 2060 αποτελούν εμπόδιο στην υλοποίηση πολλών
αμυντικών έργων στην γειτονική χώρα, εμποδίζοντας τον εκσυγχρονισμό των ήδη
υπαρχόντων σκαφών.>>.
10.ΤΟ
ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ.
Σε επιμήκυνση, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Χρέους ύψους
95 Δίς ευρώ για μετά το 2032, από την Γερμανία, για να καμφθούν οι
αντιστάσεις της Ελλάδας και έτσι παρεδόθη το όνομα της Μακεδονίας στα Σκόπια.
Ολα μέχρι σήμερα τηρούνται απόρρητα, χωρίς καμμιά ενημέρωση του Ελληνικού
Λαού.
11.ΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΝΤΡΑΓΚΙ (Δοικητού της ΕΚΤ)
Α.Η κρίση στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες
Περιφερειακές χώρες — Πορτογαλία, Κύπρος—ωφέλησε τις ευημερούσες χώρες
της Ευρώπης.
Β.Ενεκα του PSI (το οποίο υπέγραψε εκ μέρους της
Ελλάδας ο ΥΠΟΙΚ Ευάγγελος Βενιζέλος το 2012), ελαχιστοποιήθηκαν στο
μέγιστο βαθμό,οι απώλειες των Γαλλικών, Γερμανικών, Ιταλικών, Ολλανδικών,
ιδιωτικών τραπεζών, οι οποίες ήσαν κατά πολύ εκτεθειμένες, τόσο στον
Ιδιωτικό όσο και στον Δημόσιο Τομέα, με κύριο μέλημά τους να αποφευχθεί
η πτώχευση.
Γ. Η ΕΚΤ αρνήθηκε την μείωση του
Ελληνικού Χρέους.
12. Ο
ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
Οι παραπάνω Ευρωπαϊκές Τράπεζες (έχοντας
εσωτερική πληροφόρηση από ΔΝΤ και τις κυβερνήσεις τους ,πράγμα
παράνομο και ανήθικο) ενήργησαν ως εξής:
Oι Τράπεζες αυτές κατείχαν κατά την έναρξη της κρίσης
Ελληνικά ομόλογα ύψους 122 Δίς ευρώ. Εδωσαν μάλιστα διαβεβαιώσεις στο
Δ.Σ. του ΔΝΤ, ότι για να αποφύγουν την ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ, πού θα είχε για
αυτές υψηλό κόστος, θα διακρατούσαν αυτά τά
Ελληνικά ομόλογα,δήθεν,για να διατηρήσουν σταθερή την κατάσταση στην
Ελλάδα.
ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΜΩΣ; Απλούστατα, κυνικά, μετά την
υπογραφή του 1ου Μνημονίου καί των σχετικών Δανειακών
Συμβάσεων, (επί ΓΑΠ), ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ
ΑΠΟ 122 Δίς ευρώ στα 66 Δίς ευρώ.
13 .Ο
ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΟΛΙ ΡΕΝ
<<Το 2010 δεν έγινε Αναδιάρθρωση (κούρεμα) του
Ελληνικού ΔΧ, για να μη μεταδοθεί η οικονομική κρίση στα
άλλα κράτη μέλη και στις ΕΥΡΩΠΑΊΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ>>.
14.
ΓΕΡΟΥΜ ΝΤΑΪΣΕΜΠΛΟΥΜ (ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ EUROGROUP)
<<Τά πρώτα χρόνια έγιναν λάθη και στα πρώτα
προγράμματα αυτοσχεδιάσαμε. Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίσαμε τις
Τράπεζες ήταν δαπανηρός και μη αποτελεσματικός.
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΟΙ
ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ>> <<Είχαμε
Τραπεζική κρίση, Δημοσιονομική κρίση και χρησιμοποιήσαμε πολλά από τά χρήματα
τού Ελληνα φορολογούμενου ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ και ο
κόσμος πού λέει πώς όλα έγιναν για τις Τράπεζες, έχει κάποιο δίκηο>>
*Δηλώσεις, επίσης, του Ντάϊσεμπλουμ στο
Ευρωκοινοβούλιο ότι οι Τράπεζες Γαλλίας, Γερμανίας
και Ολλανδίας, ΣΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ, με την εφαρμογή στην Ελλάδα όλων των Μνημονίων
και Πολιτικών Λιτότητας.
* Τό EUROGROUP,του οποίου ηγείτο τότε ο Ντάϊσεμπλουμ,και πού είναι
το όργανο πού καθορίζει την οικονομική πολιτική εντός της
Ευρωζώνης,ακόμη και σήμερα ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΠΟΣ ΘΕΣΜΟΣ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ
ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝ ΠΡΑΚΤΙΚΑ.
15.
ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΙ:<<ΚΤΗΝΩΔΗΣ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ>>.
Καθηγητής Τμήματος Γλωσσολογίας και Φιλοσοφίας του
Πανεπιστημίου ΜΙΤ των ΗΠΑ.
<<Η πραγματική τραγωδία της Ελλάδας είναι ότι
---πέραν της κτηνωδίας της Ευρωπαϊκής γραφειοκρατίας των Βρυξελλών και των
τραπεζών των Βορειοευρωπαϊκών χωρών—οι οποίε υπήρξαν κτηνώδεις—δεν έπρεπε
καν να ξεσπάσει. Θά μπορούσε να είχε αντιμετωπιστεί σχετικά εύκολα στην
Αρχή>>. <<Οι
απαιτήσεις της Τρόϊκας έγιναν, μετά το Δημοψήφισμα του 2015, ακόμα σκληρότερες.
Φοβήθηκαν ότι θα προκληθεί ντόμινο, αν ληφθεί υπόψη η ένδεια των
πολιτών,διότι θα μπορούν και άλλοι να κάνουν την ίδια σκέψη και να
διαδοθεί η επιδημία της Δημοκρατίας. Επρεπε, λοιπόν, να την
ξεριζώσουν εν τη γενέσει της. Η Ελλάδα βρίσκεται σε μια ιδιαίτερα ευάλωτη
θέση>>
16. ΟΙ
ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ BRAIN DRAIN
Oι Δανειστές προσπαθούν να στραγγαλίσουν την Ελλάδα
αυξάνοντας συνεχώς τους φόρους, καθώς, επίσης, να την αφελληνίσουν,
διώχνοντας στο εξωτερικό δεκάδες επιχειρήσεις και μέχρι τώρα 600.000
Ελληνες, να μεταναστεύσει, δηλαδή, ό,τι καλύτερο κατάφερε να δημιουργήσει
η μετακατοχική Ελλάδα,σε ανθρώπινο Δυναμικό,με θυσίες και ιδρώτα, σε
αντίθεση, με άλλες χώρες οι οποίες όχι μόνο δεν θέλουν να χάσουν τους
δικούς τους επιστήμονες καθώς επίσης και τις επιχειρήσεις τους, αλλά
προσελκύουν, ακόμη, καινούργιες επιχειρήσεις καί νέους επιστήμονες, όπου
μαίνεται, πχ, ο Φορολογικός Ανταγωνισμός. Σήμερα οι Μνημονιακές
κυβερνήσεις δέν ασχολούνται σοβαρά μέ τό εθνικό αυτό ζήτημα, πού ισοδυναμεί μέ
μιά νέα Μικρασιατική καταστροφή.
17.ΟΙ
ΒΑΡΕΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ
*Όπως αναφέρει στο βιβλίο του <<η Ελλάδα σε
κίνδυνο> ο πρέσβυς ε,τ. κ.Περικλής Νεάρχου, εάν η κυβέρνηση
του Γεωργίου Παπανδρέου επεδείκνυε στοιχειώδη ανεξαρτησία και
διαχειριστική ικανότηρα, είχε όλες τις δυνατότητες να αντιμετωπίσει
την κρίση, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΥΘΙΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΧΡΕΟ-ΔΟΥΛΟΑΠΟΙΚΙΑ,
ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΣΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΧΡΟΝΙΚΑ.
*Το Δημόσιο Χρέος το 2009 ήταν 124% του ΑΕΠ.Από
αυτό,το 85% αφορούσε Κρατικά ομόλογα, υπαγόμενα στο Ελληνικό
Δημόσιο. ΔΗΛΑΔΗ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΧΕ ΕΘΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ
ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
ΧΡΕΟΥΣ.
Δηλαδή:
*Nά προβεί σε αναβολή πληρωμών.
*Να μετατρέψει ολόκληρο το Δημόσιο Χρέος
σε Δραχμές και εν συνεχεία να το πληρώσει με δραχμές.
Αρα η επερχόμενη υποτίμηση δεν θα επιβάρυνε μόνο το
Ελληνικό κράτος αλλά και τους Δανειστές,ενώ παράλληλα το Ελληνικό
Δημόσιο και Ιδιωτικό Χρέος θα μειωνόταν πληθωριστικά.
*Η κυβέρνηση του Γιώργου
Παπανδρέου έπραξε το αντίθετο από αυτό πού έπρεπε να πράξει. Δέχθηκε
να πάρει Δάνεια από Ξένες κυβερνήσεις (Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία), πού
παρενεβλήθησαν υπέρ των συμφερόντων των Τραπεζών τους και μόνο. Μέ τά Δάνεια αυτά,εν
συνεχεία, πληρώσαμε τά Ομόλογα πού κατείχαν οι Τράπεζες αυτές, φουσκώσαμε το
Δημόσιο Χρέος μας και, πλέον, αυτό κατέστη Διακρατικό.
*Τά Δάνεια αυτά πού έλαβε η Ελλάδα δόθηκαν με τον
όρο της Δουλικής εκπλήρωσης όλων των ρητρών πού περιλαμβάνονται στα
Μνημόνια και τις Δανειακές Συμβάσεις πού υπέγραψε η χώρα μας.
*Ετσι,λοιπόν, το ΔΧ εκτινάχθηκε από το 124% του ΑΕΠ
στο 182%,παρά την περικοπή ποσού 100 Δίς ευρώ, με το λεγόμενο PSI , πού αποδείχθηκε ολέθριο. Σήμερα το ΔΧ έχει φθάσει
περίπου στο 235% του ΑΕΠ.
*Το ΔΝΤ,σήμερα, ακόμη, δηλώνει επίσημα
ότι <<Το ΔΧ της Ελλάδας είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΗ ΒΙΩΣΙΜΟ>>, παρά τις,
περί τού αντιθέτου, ηλίθιες δηλώσεις Κυβέρνησης,Αντιπολίτευσης,και την
<<πλύση εγκεφάλου>, στην οποία επιδίδονται
τά ελεγχόμενα και κατευθυνόμενα ΜΜΕ.
1. Τα Εθνικά Διλήμματα
Η Ελλάδα
σήμερα βρίσκεται μπροστά σε ένα σταυροδρόμι: Είτε θα εφαρμό ζει
τά αποτυχημένα προγράμματα μακροοικονομικής προσαρμογής πού της
επέβαλαν οι Δανειστές είτε θα προχωρήσει αποφασισιστικά και μεθοδευμένα, σπάζοντας
τά Δεσμά του Χρέους, για μια νέα πορεία.
Η
πατρίδα μας, παρά τά φτιασιδώματα (πχ, Αρση της Αυστηρής Εποπτείας), θα
εξακολουθήσει να τελεί υπό επιτήρηση, τουλάχιστον, μέχρι να εξοφλήσει το 75%
του Χρέους της, σύμφωνα με τους όρους πού υπέγραψε η Ελλάδα, με τον ESM, γεγονός, πού κατ επανάληψη, μας έχει δηλώσει ο
επικεφαλής του, Γερμανός Ρέγκλινγκ. Ψευδέστατα, Μητσοτάκης, Τσίπρας και
Ανδρουλάκης, μας δηλώνουν, ότι <<βγήκαμε από την Αυστηρή
Εποπτεία>>,την ίδια ώρα πού το εγκληματικό ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ (ΤΑΙΠΕΔ), κατασκεύασμα
των Δανειστών, <<καταβροχθίζει>> καθημερινά, ένα-ένα, Δημόσιο
περιουσιακό στοιχείο, ξεπουλώντας τα σε αδίστακτους κερδοσκόπους, για να
εισπράξει το αντίτιμο,το οποίο κατά μεγάλο μέρος, εμβάζει
στους Τραπεζικούς λογα ριασμούς των Δανειστών στο Λουξεμβούργο, για την
εξόφληση, ένός κατασκευασμένου και μη Βιώσιμου Χρέους, το οποίο, σχεδόν, έχει
διπλασιαστεί και βαίνει αυξανόμενο...Κανένα πολιτικό κόμμα δεν
αναρωτάται,πώς θα γίνει η οικονομική ανάπτυξη της χώρας,χωρίς τά εργαλεία
πού πρέπει να έχει υπό τον έλεγχό του το κράτος. Εννοούμε, την ΔΕΗ, τον ΟΣΕ, τά
Λιμάνια, Αεροδρόμια, το νερό, την ενέργεια, την Αμυντική Βιομηχανία, τις Τράπεζες,
κλπ.
Αυτά , λοιπόν,
αναδεικνύουν, το βαθύ χάσμα, ανάμεσα, αφ ενός, στο σημερινό υποταγμένο και
διαπλεκόμενο πολιτικό σύστημα και αφ ετέρου,στην δεινο παθούσα Ελληνική
κοινωνία, αλλά και την ανάγκη δημιουργίας ενός άλλου πολιτικού και
κοινωνικού μετώπου, με άφθαρτους ανθρώπους,αποφασισμέ νους, να μας βγάλουν
από το αδιέξοδο και όχι αυτούς πού μας προβάλλουν συστηματικά τά ΜΜΕ,πού
έχουν δώσει η είναι πρόθυμοι να δώσουν <<γή και ύδωρ>>. Ολες
οι βαθειές αλλαγές πορείας πού χρειαζόμαστε συμπυκνώ νονται σε μια μεγάλη
πολιτική αλλαγή,αυτή της Εθνικής Ανασυγκρότησης.
Επανερχόμενοι,στο
μέγα θέμα του Δημόσιου Χρέους,το <<μαύρο κουτί>> του Χρέους,εξακολουθεί
να παραμένει σφραγισμένο.Κανείς δεν μας εξηγεί πώς η χώρα μας
καθυποτάχθηκε στο καθεστώς των Δανειστών, εκχωρώντας την ολική της εθνική
κυριαρχία,πράγμα,πού ούτε με τόσους πολέμους, δεν έγινε ποτέ.
2. Τά καίρια Ερωτήματα για το Δημόσιο Χρέος.
Αυτά
μπορεί να συνοψισθούν στα ακόλουθα:
*Πώς
δημιουργήθηκε και διογκώθηκε το Δημόσιο Χρέος;
*Με
ποιους τρόπους και για ποιούς λόγους συνάφθηκε;
*Πώς
επηρέασαν την οικονομία και την ζωή των Ελλήνων,οι καταναγκα στικές
προϋποθέσεις (conditionalities-
αιρεσιμότητες),οι οποίες συνόδευαν τά νέα Δάνεια;
*Ποιες
δουλείες και δεσμεύσεις συνδέονται με το Χρέος;
*Ποιες
επιλογές υπάρχουν για την κατάργησή τους και ποιά είναι τά σχετι κά
επιχειρήματα;
3.Δημόσιο
Χρέος.
Α.Δομικοί παράγοντες του Δημόσιου Χρέους,όπως,η ραγδαία
γήρανση του πληθυσμού της χώρας, θα συνεχίσει να εμποδίζει τον μακροπρόθε σμο
Αναπτυξιακό Δυναμισμό της οικονομίας στο 1,2%,περίπου. Η Ελλάδα θα έχει ακόμα
ένα από τά υψηλότερα Χρέη παγκοσμίως, μέχρι τότε.
Β.Η Συνομολόγηση τών Δανειακών Συμβάσεων και των
Μνημονίων, από διαδοχικές κυβερνήσεις ήταν προϊόν ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΑΤΗΣ
(<<λεφτά υπάρχουν>>, <<αναδιαπραγμάτευση>>, κλπ.). Στόχος;
Η Ελλά δα να μετατραπεί σε Αποικία Χρέους και χρήσιμος παρίας,πού θα εξυπη
ρετεί μόνο τά Γερμανικά συμφέροντα.
Γ.Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής: <<Τά
όποια μέτρα εισοδημα τικής στήριξης θα πρέπει να είναι προσωρινά,στοχευμένα και
να χρημα τοδοτούνται από πρόσθετα έσοδα ((ΣΣ:από επί πλέον φορολογία;), ώστε να
μην επιβαρύνουν το Δημόσιο Χρέος>>. Ηδη,το Χρέος,κατά την διάρ κεια της
τριετίας της κυβέρνησης Μητσοτάκη,αυξήθηκε κατά 50,περί που Δίς,τουλάχιστον.
4.Οι
υπολογισμοί των Δανειστών.
Α.Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε όλες τις
εκθέσεις της απευθύνει διαρκείς συστάσεις στην κυβέρνηση να είναι
προσεκτική με τον Δανεισμό.
Β.Η Κομισσιόν προβλέπει ότι το Χρέος θα παραμείνει
σε επίπεδα άνω του 100% του ΑΕΠ, μέχρι τά μέσα της δεκαετίας του 2040,ενώ από
το 2050 θα υπάρξει ουσιαστική σύγκλιση και το 2060 το Χρέος θα βρίσκε ται στο
64%. Οι ακαθάριστες χρηματοδοτικές ανάγκες διαμορφώνονται στο 15% του ΑΕΠ για
τά επόμενα 20 χρόνια και σε περίπου 13% από το 2040 έως το 2060.
Όμως, ο πόλεμος της Ρωσίας με την Ουκρανία,η
ενεργειακή κρίση πού ακολούθησε, η παγκόσμια επισιτιστική κρίση, ο αυξανόμενος
πληθωρι σμός και η ακολουθούσα αύξηση των επιτοκίων Δανεισμού, ανατρέπουν, επί
τά χείρω, Σχέδια, εκτιμήσεις και προβολές στο μέλλον.
5. Πληθωρισμός
και Επιτόκια Δανεισμού.
Α.Με το εργατικό δυναμικό παγκοσμίως να
συρρικνώνεται εξ αιτίας και του Δημογραφικού, πιέζοντας καί την Δυνητική
Ανάπτυξη,ως και την έξαρση των γεωπολιτικών κινδύνων να <<δημιουργεί την
ανάγκη, για μεγαλύτερη ασφάλεια,της επιστροφής στα <<πάτρια>>
εδάφη, πα ραγωγικών μονάδων,σε αντίθεση με τις προηγούμενες δεκαετίες,ο
πληθωρισμός αναμένεται να κινηθεί τά επόμενα πολλά χρόνια σε υψηλά επίπεδα,άρα
και τά επιτόκια Δανεισμού.
Eκθεση της Moodys (Σεπτ.2022), για την Ελλάδα, αναφέρει
σχετικά,ότι η ανάπτυξη θα επιβραδυνθεί απότομα στο 1,8% το 2023, καθώς, οι υψη
λές τιμές ενέργειας τροφοδοτούνται από ευρύτερες πιέσεις τιμών και
αποδυναμώνουν την αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών, ενώ η αύξη ση των
επιτοκίων θα επιβραδύνει τις επενδύσεις.
Β. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Alpha Bank, ο βαθμός ευαισθη σίας των Ελληνικών ομολόγων στην
άνοδο του κόστους Δανεισμού, διε θνώς,είναι υψηλότερος σε σύγκριση με άλλες χώρες,αφού
δεν διαθέτει την <<επενδυτική βαθμίδα>>.
Γ. Η Αύξηση των επιτοκίων από την ΕΚΤ αυξάνει
το κόστος Δανεισμού, με αποτέλεσμα να συρρικνώνεται η διαφορά επιτοκίων και
ονομαστι κού ρυθμού μεγέθυνσης και άρα να μειώνεται η θετική επίδραση στο
Δημόσιο Χρέος (ΔΧ).
Δ. Οι χώρες με υψηλό ΔΧ δύσκολα μπορούν να
βελτιώσουν την παραγω γικότητα, να μειώσουν την φορολογία και να επιτύχουν
Δημοσιονομική σταθερότητα.
Ε.Σχετικά με την σχέση ΔΧ και πληθωρισμού, ο γνωστός
μας Mil ton Friedman δηλώνει ότι <<ο πληθωρισμός είναι η
φορολογία χωρίς νομοθεσία>> και μπορεί να επηρεάσει θετικά το ΔΧ σε σχέση
με το ΑΕΠ, αλλά μόνο υπό εξαιρετικές προϋποθέσεις(απρόβλεπτος πληθωρι σμός και
πού δεν εκτοξεύει τά επιτόκια).
ΣΤ.Η ενεργειακή κρίση και η άνοδος του
πληθωρισμού,σε συνδυασμό με την αναμενόμενη αύξηση των επιτοκίων από την ΕΚΤ, ως
και τον τερμαστισμό της ποσοτικής χαλάρωσης,βάζουν ένα τέλος στον φθηνό
Δανεισμό.
6.Η άρση
της Ενισχυμένης Εποπτείας.
Η Ελλάδα θα τελεί υπό νέο καθεστώς(μεταενισχυμένη
εποπτεία) έως ότου εξοφλήσει το 75% των Δανείων πού έλαβε. Παράλληλα,θα υπάρχει
και εσωτερική αξιολόγηση πού θα διενεργείται από τον ESM, μέσω της διαδικασίας Early Warning (ταχεία προειδοποίηση), αυτή
δε η αξιολόγη ση θα καταγράφει κάθε τρίμηνο την πορεία υλοποίησης των δεσμεύσε
ων και την ευστάθεια των οικονομιών των χωρών-μελών και ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ (Γιατί
άραγε; Πού είναι η πολυδιαφημισμένη διαφά νεια της ΕΕ;Μόνο οι Δανειστές και οι
άνθρωποί τους θα ενεργούν και θα αποφασίζουν εν κρυπτώ,ερήμην, των
ενδιαφερομένων κυβερνήσεων;). Κατά τά άλλα<<βγήκαμε από τά
Μνημόνια>>>, διατυμπανίζουν χωρίς να ντρέπονται, ΝΔ και
ΣΥΡΙΖΑ,μάλιστα,διαγκωνιζόμενοι,μεταξύ τους,ποιος έφερε την
<<απελευθέρωση>>!
7. Αυτή
ήταν η <<Αναδιάρθρωση>>τού Ελληνικού Χρέους.
*Στις 9 Μαρτίου 2012, η <<αναδιάρθρωση>>
του Ελληνικού ΔΧ ολοκλη ρώθηκε. Ετσι, τό συνολικό ποσό του ΔΧ μειώθηκε κατά 106
(εκατόν έξι) Δίς Ευρώ τον Φεβρουάριο του 2012 σε σχέση με αυτό πού υπήρχε
πρίν την ανταλλαγή: Όμως η μείωση αυτή δεν επηρέασε το ΔΧ μας, καθώςσυμφωνήθηκε
η Χορήγηση Νέου Δανείου Υψους 130(εκατόν τριάντα)
Δίς Ευρώ,το οποίο συμπεριελάμβανε και το αρχικό ποσό ύψους 48 (σαρά ντα
οκτώ) Δίς ευρώ,πού αφορούσε την Ανακεφαλαιοποίηση των Τραπε ζών.
Αρα και η Συμφωνία αυτή σχεδιάστηκε για την
Προστασία τών Ξένων Τραπεζών καί τήν ελαχιστοποίηση τών δικών τους
απωλειών. Πρωτα γωνιστής της όλης μεθόδευσης ο τότε Τραπεζίτης
και Διευθύνων Σύμ βουλος του Διεθνούς Χρηματοπιστωτικού Ινστιτούτου
Charles Dala ra.
*Σύμφωνα, λοιπόν, με την ΤτΕ:
*Το προφίλ του ΔΧ άλλαξε από ομόλογα του 2010 σέ
Δάνεια το 2014
*Εφαρμοστέο Δίκαιο,πλέον,έγινε το Αγγλικό Δίκαιο,πού
αποτελεί την ταφόλακα στα κυριαρχικά δικαιώματά μας.
8.Τό
θανατηφόρο PSI
*Η Βουλή, ψηφίζοντας, μέχρι τότε, 2 (δύο)
Μνημονιακούς νόμους,τά αποθεματικά δεκάδων Δημοσίων Οργανισμών, υπέστησαν
απώλειες ύψους 16,2 Δίς ευρώ. Ομως,τις μεγαλύτερες απώλειες υπέστησαν τά
Ασφαλιστικά Ταμεία, Ύψους 14,5 Δίς ευρώ από τά 21 των συνολικών
Αποθεματικών τους. Παρολα αυτά Τό Χρέος Δέν Μειώθηκε,αφού το
Ελληνικό Δημόσιο έπρεπε να Ξαναδανειστεί για να καλύψει τις Υποχρε ώσεις
του.
*Τουλάχιστον, 15.000 Μικροομολογιούχοι, έχασαν ολες
τις αποταμιεύσεις μιάς ζωής, γκρεμίζοντας, πλέον, την γενική πεποίθηση ότι
τά Ελληνι κά Ομόλογα είναι ασφαλή.
Καμμία, έστω και μερική αποζημίωση μέχρι σήμερα δεν
τους έχει δοθεί. Όμως, η ίδια η κυβέρνηση (συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου),
πρόσφερε πλήρη Αποζημίωση στις συστημικές, κατ όνομα,μόνο Ελληνικές Τρά
πεζες,προσφέρθηκαν δέ και δελεαστικές ρήτρες (sweetners) στις Ξένες Τράπεζες.
*Εγιναν περικοπές Μισθών και
Συντάξεων,ιδιωτικοποιήσεις,κλπ, με εντολή των Δανειστών, κατάργηση Εργασιακών
Δικαιωμάτων,κλπ.
*Τά νέα ομόλογα πού εκδόθηκαν
μετά,διέποντο,πλέον,από το Αγγλικό Δίκαιο(το Δίκαιο των Δανειστών), γεγονός
πού καθιστά την Αναδιάρθρω ση του ΔΧ πολύ δυσκολότερη. Πλέον,όλες οι
σχετικές υποθέσεις θά εκδι κάζονται σε Δικαστήρια του Εξωτερικού.
Επίσης,οι πληρωμές θα γίνονται μόνο σε
Ευρώ,απαγορευομένης της με τατροπής από Ευρώ σε Δραχμές.
*Όλα αυτά αποτελούν κατάφωρη υπονόμευση
των κυριαρχικών δικαιω μάτων μιάς χώρας της ΕΕ, πού πουθενά στην ΕΕ, δεν
υπάρχει προηγούμενο, όπως:
*Οι όροι του 2ου Μνημονίου και οι
Συνθήκες ανταλλαγής των ομολό γων με Υποθήκευση των περιουσιακών στοιχείων
της χώρας στους Διε θνείς Δανειστές για 99 χρόνια.
*Επί πλέον,με το 3ο Μνημόνιο (ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ-ΠΑΣΟΚ)
και με τα νέα Δάνεια, η Ελλάδα έχει μετατραπεί σέ
Χρεο-δουλοπαροικία. Τό Ελληνικό Σύνταγμα καί η
Βουλή ουσιαστικά έχουν καταργηθεί.
9.Τό
Σκάνδαλο τής ΕΛΣΤΑΤ.
Σύμφωνα μέ τήν εφημερίδα ΕΣΤΙΑ νέες διαστάσεις
λαμβάνει τό σκάν δαλο τῆς ἀλλοιώσεως τοῦ ἐλλείμματος τοῦ 2009 μετά καταγγελία καθη γητῶν Πανεπιστημίου σύμφωνα μέ
τήν οποία τό ἔλλειμμα τῆς χώρας τοῦ συγκεκριμένου ἔτους καταγράφεται πλέον κατά περίεργο τρόπο στά ἐπίσημα ἔγγραφα τῆς Eurostat ὡς 15,1% τοῦ ΑΕΠ καί ὄχι 15,8% πού ὑπολογίσθηκε ἐπί κυβερνήσεως Παπανδρέου τό
2010, προκειμένου νά δικαιολογηθεῖ τότε ἡ προσφυγή στά Μνημόνια.
Ὅπως εἶναι γνωστό, κατά τήν διάρκεια
τοῦ 2010 μεθοδεύθηκε ἐπί τῆς θητείας τοῦ Ἀνδρέα Γεωργίου στήν ΕΛΣΤΑΤ, αὔξηση τοῦ ἐλλείμματος τοῦ 2009 ἀπό 13,6% τοῦ ΑΕΠ στό ὕψος τοῦ 15,8% τοῦ ΑΕΠ, μέ τόν αὐθαίρετο καί ἀντικανονικό συνυπολογισμό σέ
αὐτό τῶν ΔΕΚΟ καί ἄλλων Δημοσίων ὀργανισμῶν. Πρόκειται γιά ὑπόθεση πού βρίσκεται σήμερα
στήν κρίση τῆς Δικαιοσύνης.
Αυτό πού οφείλει νά πράξει η Ελληνική κυβέρνηση γιά
νά διευκολύνει τήν Δικαιοσύνη, είναι νά δώσει εντολή σέ δύο πραγματικά
ανεξάρτητες Ξένες Επιτροπές, χωρών, πού δέν επηρεάζονται από τήν Τρόϊκα καί νά
ερευνήσουν επιστημονικά τό θέμα, γιά νά βρεθεί η αλήθεια, σχετικά μέ τίς
Στατιστικές τού κ.Γεωργίου, ο οποίος ενήργησε χωρίς τήν συμμετοχή τών υπολοίπων
μελών τού Δ.Σ. τής ΕΛΣΤΑΤ (κυρίας Γεωργαντά, κ.Λογοθέτη,κλπ.).
10.Χρέος
καί Ανάπτυξη (Μελέτη ΟΟΣΑ-ΔΝΤ).
*Με δεδομένη την παραμονή μας στην Ευρωζώνη,αν
υποτίθεται ότι κα ταφέρναμε να γίνουμε, ως διά μαγείας, Σουηδία η Δανία, και
πάλι το μόνο πού θα είχαμε πετύχει θα ήταν μια ανάπτυξη της τάξης του 1%--2%,
ετησίως.
*Στην περίπτωση πού οι μεταρρυθμίσεις δεν
συνοδεύονται από επεκτα τική αναπτυξιακή πολιτική, μπορεί
βραχυπρόθεσμα αλλά και μακροπρό θεσμα, να έχουν ακόμα και αρνητικές συνέπειες. Αυτό
σημαίνει ότι και αν γίνουμε υπερσύγχρονο κράτος,με την σημερινή υφεσιακή
πολιτική (πόλεμος της Ουκρανίας, ενεργειακή κρίση,επισιτιστική κρίση, κλπ), οι
μεταρρυθμίσεις μπορεί να έχουν και αρνητικές συνέπειες.
*Είναι προφανές ότι η Ελληνική οικονομία δεν σώζεται
με Διοικητικές μεταρρυθμίσεις μέσα στην Ευρωζώνη, όπου δεν υπάρχει πρόθεση
αντιμε τώπισης του τεράστιου Χρέους της Χώρας, το οποίο, περίπου, έχει διπλα
σιαστεί μετά την ένταξή μας.
11.
Αυτός ήταν ο τελικός στόχος.
Πολλές μελετες αποδεικνύουν ότι ολόκληρο το
πρόγραμμα προσαρμογής στο οποίο καθυποτάχθηκε η χώρα μας, ήταν και
παραμένει ένα πρόγραμμα με σαφείς πολιτικές στοχεύσεις.
Ο τεχνικός χαρακτήρας των Μακροοικονομικών
Μεταβλητών και των προ βλέψεων για την εξέλιξη του Δημόσιου
Χρέους,εστράφη, τεχνηέντως, μόνο, στη συζήτηση για την διευκόλυνση
της αποπληρωμής του Χρέους, παρά το γεγονός ότι αυτοί οι αριθμοί
επηρεάζουν άμεσα τήν επιβίωση τού Ελλη νικού Λαού.
Όλα τά στοιχεία των Μελετών αυτών καταδεικνύουν ότι
η Ελλάδα, όχι μόνο δεν μπορεί να πληρώσει αυτό το Χρέος αλλά και δεν
πρέπει να το πληρώσει. Πρωτίστως, διότι το Χρέος πού δημιουργήθηκε από τις
ρυθμίσεις πού επέβαλε η Τρόϊκα (διάβαζε Γερμανία), παραβιάζει ευθέως τά
θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα των Ελλήνων. Ως εκ τούτου,η χώρα μας δέν πρέπει
νά πληρώσει αυτό το δυσθεώρητο Χρέος διότι είναι παράνομο,αθέμιτο
καί επονείδιστο. Επ αυτού, η δήλωση του Σόϊμπλε, ότι<<θα μειώσουμε
το Χρέος σας, αρκεί να αποδεχθείτε πρώτα ολόκληρο το ποσό>>, τά
λέει όλα.
12. Ο
Διεθνής Διασυρμός τής Ελλάδας από τόν ίδιο τόν Πρωθυπουργό.
Η μη βιωσιμότητα του Ελληνικού
Δημόσιου Χρέους ήταν πολύ γνωστή στους Διεθνείς Δανειστές,τις Ελληνικές
κυβερνήσεις και τά διαπλεκόμε να ΜΜΕ. Παρά ταύτα, όλοι αυτοί, συνωμότησαν
κατά της Αναδιάρθρωσης του Χρέους, προκειμένου να προστατεύσουν
τις Γερμανικές, Γαλλικές και Ολλανδικές τράπεζες. Τά δε διαπλεκόμενα ΜΜΕ
των ολιγαρχών έκρυψαν την αλήθεια, παριστάνοντας, ότι δήθεν, η διάσωση αφορούσε
την Ελλάδα και όχι τις Ξένες Τράπεζες, αφετέρου, αναμεταδίδοντας το αφήγημα, πού
κακό βουλα δημιούργησαν κάποια ΜΜΕ στην Γερμανία, κλπ, περί <<τεμπέληδων
και διεφθαρμένων Ελλήνων>> πού αξίζουν αυτά πού τους επιβάλλουν, αφού ο
ίδιος ο πρωθυπουργός της χώρας, Γιώργος Παπανδρέου, συκοφαντούσε τους Ελληνες, με
αποτέλεσμα η κερδοσκοπική επίθεση κατά της Ελλάδας να φουντώσει πιο πολύ. Εκτοτε,
Σόϊμπλε και Μέρκελ, αξιοποιούσαν την απίστευ τη αυτή δήλωση του Ελληνα
πρωθυπουργού για να υλοποιήσουν τά σχέδιά τους του Δ Ράϊχ.
13.Πώς
μεθοδεύτηκαν τά Μνημόνια.
Τά ποσά πού διατέθηκαν μέσω των προγραμμάτων
Διάθεσης (των Μνημονί ων) του 2010, 2012 και μετά, ελέγχοντο από το εξωτερικό, μέσα
από περίπλο κες διευθετήσεις, οι οποίες απέκλειαν, κάθε Δημοσιονομική
Αυτονομία. Οι Δανειστές υπαγόρευαν αυστηρά τον
τρόπο Διάθεσης των Δανειακών Κεφα λαίων
<<Διάσωσης>>. Τελικά κατευθύνθηκαν για την κάλυψη των τρεχου σών
Δημόσιων Δαπανών λιγότερα από το 10% των κεφαλαίων πού εισπράχθηκαν.
14.Τά
Αίτια τής Ελληνικής Υπερχρέωσης.
Η διόγκωση του Δημόσιου Χρέους από την δεκαετία του
1980 και εντεύθεν δεν οφειλόταν στις δήθεν Δημόσιες Κοινωνικές
Δαπάνες, πού άλλωστε, πα ρέμεναν συγκριτικά, χαμηλότερες, από τις άλλες
χώρες της ΕΕ. Η διόγκωση του Δημόσιου Χρέους οφειλόταν, μάλλον:
*Στην πληρωμή εξαιρετικά υψηλών επιτοκίων Δανεισμού
στους πιστωτές.
*Στις υπερβολικά υπερκοστολογημένες, αλλά και πολλές
φορές, άχρηστες προμήθειες πολεμικού υλικού, πού δυστυχώς, γίνονται καί
σήμερα, με την λογική του<<supermarket>>, δηλαδή, αγορά από μεγάλες Χώρες,
προκειμέ νου να έχουμε ευνοϊκή διπλωματική υποστήριξη, πράγμα πού ποτέ δέν είδα
με να υλοποιείται..
*Στην απώλεια φορολογικών εσόδων, εξ αιτίας των
αθέμιτων και παράνο μων εκροών στο εξωτερικό, σημαντικών κεφαλαίων, πού
όχι μόνο δεν ελέ χθηκαν από την Τράπεζα της Ελλάδας, αλλά απεκρύβησαν επιμελώς
(υπόθε ση λίστας Lagard με υπουργό Οικονομικών
τον Ευάγγελο Βενιζέλο, τά papers Παναμά, κλπ, και
το εσκεμμένο ναυάγιο για συμφωνία με την Ελβετική κυβέρνηση, απόκτησης
λιστών ονομάτων Ελλήνων μεγαλοκαταθετών στην Ελβετία,κλπ).
*Στις 3 (τρείς) ανακεφαλαιώσεις Τραπεζών, όπου, τά
ποσά αυτά, επιβάρυναν το Δημόσιο Χρέος, σε αντίθεση με Ιταλία και Ισπανία,
όπου τά ποσά ανακε φαλαιοποίησης των Τραπεζών τους,δεν επιβάρυναν το Δημόσιο
Χρέος τους, αλλά έγινε ξεχωριστός διακανονισμός,με την ΕΚΤ. Εδώ, οι
Ελληνικές κυβερ νήσεις <<ποιούν την νήσσαν>>!…
*Στις Διεθνείς ανισορροπίες πού δημιουργήθηκαν από
την προβληματική λειτουργία της ΟΝΕ.
*Η υιοθέτηση του ευρώ από την χώρα μας το
2001, οδήγησε στην δραστική αύξηση του Ιδιωτικού Χρέους στην Ελλάδα, στο οποίο
βρέθηκαν εκτεθειμέ νες,όχι μόνο, οι Ελληνικές αλλά και οι μεγάλες
Ευρωπαϊκές Ιδιωτικές Τρά πεζες. Αυτό κλιμάκωσε
τήν τραπεζική κρίση του 2009, πού αλυσιδωτά, επι βάρυνε το Δημόσιο
Χρέος.
Η κυβέρνηση Γιώργου Παπανδρέου, υπερτονίζοντας την
σημασία των Δημό σιων Ελλειμμάτων και του Χρέους, συνέτεινε να παρουσιαστεί η
εν εξελίξει Τραπεζική κρίση αποκλειστικά, ως κρίση Χρέους.
15.
Κατασκευή Μηχανισμών Δημόσιου Χρέους.
Οι μηχανισμοί αυτοί δημιούργησαν ένα βαρύ
φορτίο νέου Χρέους προς άλλα κράτη της ΟΝΕ και τον EFSF (Ευρωπαϊκό Ταμείο
Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας), ενώ, ταυτοχρόνως, παρήγαγαν καταχρηστικά
κόστη, οξύνο ντας περισσότερο την κρίση. Ετσι, αντί να ωφελήσουν την
Ελλάδα,αντίθετα, επιτάχυναν, με την χρήση χρηματοπιστωτικών εργαλείων (πού οι
Ελληνες διαπραγματευτές είχαν πλήρη άγνοια), τις διαδικασίες των Ιδιωτικοποιήσε
ων (ΤΑΙΠΕΔ),αφού το μεγαλύτερο μέρος των Δανειακών Κεφαλαίων μετα
βιβάστηκε απ ευθείας στους <<θεσμούς>>.
16.Κατά
συρροή παραβιάσεις τών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
*Οι Δανειστές επέβαλαν μαζί με τις Δανειακές
Συμβάσεις και αιρεσιμότη τες (προϋποθέσεις) παραβιαστικές, πού, κυριολεκτικά,
μηδενίζουν, τις προο πτικές βιωσιμότητας του Ελληνικού Δημόσιου Χρέους. Οι
Δανειστές εμμέ νοντας στις παραπάνω αιρεσιμότητες, προκάλεσαν σημαντική
μείωση του ΑΕΠ και σοβαρή αύξηση του Χρέους, επιδεινώνοντας, έτσι, την αναλογία
ΔΧ/ΑΕΠ καθιστώντας, έτσι, το Δημόσιο Χρέος, ακόμη λιγότερο βιώσιμο.
*Tά <<προγράμματα Διάσωσης>> έχουν
παραβιάσει τά ανθρώπινα Δικαιώ ματα του Ελληνικού Λαού, τά οποία ωστόσο,τόσο οι
Ελληνικές κυβερνήσεις όσο και οι Ευρωπαίοι Εταίροι μας, όφειλαν να σέβονται,να
τά προστατεύουν και να τά προαγάγουν,σύμφωνα με το Εσωτερικό,το Ευρωπαϊκό και
το Διε θνές Δίκαιο. Οι δραστικές<<προσαρμογές>> πού
επιβλήθηκαν στην Ελλη νική κοινωνία και οικονομία, προκάλεσαν
ραγδαία υποβάθμιση του επιπέ δου ζωής και παραμένουν ασύμβατες προς την
Κοινωνική Δικαιοσύνη, την απαραίτητη Κοινωνική Συνοχή (ενόψει επαπειλούμενων
σοβαρών εθνικών κινδύνων), την Δημοκρατία και τά Ανθρώπινα Δικαιώματα. Καί
όμως, ακόμη και σήμερα, άνθρωποι, πού πρέπει να ντρέπονται και να μην ομιλούν,
προκαλούν, εξοργίζοντας, τον Λαό μας. Παράδειγμα, ο περιβόητος υπουργός Οικονο
μικών της Γερμανίας Σόϊμπλε, ο οποίος δήλωσε, πρόσφατα,ότι για όσα έγιναν, στην
Ελλάδα, δεν<<έχει τύψεις>> εκφράζοντας, έτσι, τά συναισθήματα
<<νίκης>>, ενός φανατικού ζηλωτή της Λουθηρανικής
πίστης πού πιστεύει. Αραγε, ποιές, τελικά, είναι οι αξίες της
πολυθρύλητης Ευρωπαϊκής Ενωσης;
Παράλληλα, όλες αυτές οι πολιτικές,επέφεραν
δραματικές αλλαγές στην Ελληνική κοινωνία (Brain Drain), μέ τήν μετανάστευση 600.000 νέων Επι
στημόνων και ταλαντούχων Ελλήνων, πού οι οικογένειές τους και τό κρά τος, επένδυσαν πολλά
για την εκπαίδευσή τους και πού τώρα τους<<χαρί ζουμε>>
για να αυξήσουν, ακόμη περισσότερο, τον Δημόσιο πλούτο τους οι πλούσιες
Βορειοκεντρικές Ευρωπαϊκές χώρες, κλπ.
Επίσης,χιλιάδες ήσαν οι Ελληνες πού βρέθηκαν σε
τραγικά οικονομικά αδιέξοδα και έδωσαν τέλος στη ζωή τους.Εκατοντάδες χιλιάδες
επιχειρήσεις έκλεισαν από τά απηνή φορολογικά μέτρα,σαν αποτέλεσμα των Μνημονια
κών πολιτικών,με χιλιάδες εργαζομένους να μένουν άνεργοι,χωρίς
μέλλον, και μόνο λιγοστοί να λαμβάνουν τά γλίσχρα επιδόματα ανεργίας. Ποιά
κοινωνική συνοχή να υπάρξει,όταν ,σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, το 49% των
Ελληνικών νοικοκυριών, πλησιάζει η είναι κάτω από το όριο της φτώχειας;
Επίσης,πολύ σημαντικές είναι και οι επιπτώσεις στο Δημογραφικό, αφού,
σχεδόν,όλοι όσοι μετανάστευσαν, είναι σε αναπαραγωγική ηλικία.Ομως, καμμία
κυβέρνηση μέχρι τώρα δεν έπραξε τίποτε σημαντικό, τόσο για να ανακόψει την φυγή
αλλά και να πείσει τους νεομετανάστες μας να γυρίσουν να εργαστούν και να
κάνουν οικογένειες στην Ελλάδα. Γιά να υπάρξουν, όμως, οι κατάλληλες
προϋποθέσεις χρειάζεται να υπάρξει μια ριζική αλλαγή πορείας,με πραγματική
οικονομική ανάπτυξη, πράγμα πού εμποδί ζουν οι Δανειστές,αλλά και η εγχώρια
ελίτ.
Σήμερα το Δημόσιο Χρέος είναι εξαιρετικά ΜΗ
ΒΙΩΣΙΜΟ.Αρκεί μια απλή σύγκριση για να το διαπιστώσει κανείς: έτος 2009:
126% του ΑΕΠ, έτος 2022: 235%. Η κυβέρνηση μέ διάφορες αλχημείες προσπαθεί νά
παρουσιά σει μικρότερο Χρέος.
17.Τά
Νομικά Ζητήματα μέ τά Μνημόνια καί τίς Δανειακές Συμβάσεις.
*Υπήρξε παραβίαση των Ανθρωπίνων
Δικαιωμάτων τόσο από τις Ελληνι κές κυβερνήσεις όσο και από τους
Δανειστές,της Ευρωπαίκής Επιτροπής, της ΕΚΤ και του ΔΝΤ,πού επέβαλαν τά
μέτρα αυτά στην χώρα μας.Οι ανω τέρω παρέλειψαν σκοπίμως να εκτιμήσουν τις
παραβιάσεις αυτές, οι οποίες καταρρακώνουν, επίσης, και το Ελληνικό Σύνταγμα.
*Οι Συμφωνίες περιλαμβάνουν καταχρηστικούς όρους, όπου,
η Ελλάδα, παρέδωσε, για τά 100 (εκατό), τουλάχιστον, επόμενα χρόνια,την
Εθνική της κυ ριαρχία,στους Δανειστές. Επίσης, εφαρμόζεται, πλέον,η ρήτρα πού
προβλέ πει το Αγγλικό Δίκαιο,(μέσω του PSI). ώς εφαρμοστέου Δικαίου, καταργώ ντας, έτσι, καί
πάλι, το Ελληνικό Σύνταγμα.
*Οι παραβιάσεις των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και του
Εθιμικού Δικαίου, πολλά φαινόμενα κακόπιστης, εκδικητικής και ταπεινωτικής
συμπεριφοράς των Δανειστών, πχ, δηλώσεις από την ΥΠΕΞ Σκανδιναβικής
χώρας,ότι<<η Ελλάδα είναι ο καρκίνος της Ευρώπης>>, επίσης, ότι <<Δάνεια
θα δώσουμε στην Ελλάδα, μόνο αν μας δώσει για εγγύηση, τά όποια αποθέματα
χρυσού πού διαθέτει>>, και πολλά οργισμένα τηλεφωνήματα από τον
πρόεδρο τών ΗΠΑ Ομπάμα προς την Καγκελάριο Μέρκελ<<να σταματήσουν, άμεσα,
τό σο αυτή όσο και ο Υπουργός της των Οικονομικών Σόϊμπλε,την συκοφα
ντική δυσφήμιση κατά της Ελλάδας>>, πού πάντως, τέτοια διαμαρτυρία από
Ελληνική κυβέρνηση δεν υπήρξε ποτέ, καθιστούν, επίσης, αυτές τις συνα φθείσες
Συμβάσεις, Ακυρες, το δε Χρέος, παράνομο, αθέμιτο και επονείδιστο. Αλλωστε,
η Ελλάδα δεν είναι σε θέση να το εξυπηρετήσει χωρίς να πλήξει καίρια
την ικανότητά της να ανταποκρίνεται στις βασικές υποχρεώσεις του Λαού της.
Η δέ, κατά 35%,πτώση τού Ελληνικού ΑΕΠ, τά καταμαρτυρά όλα.
18.ΠΟΙΑ
ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΗ ;
Η Άποψη πού φαίνεται να
επικρατεί είναι μια λύση, η οποία θα περι λαμβάνει νέα περίοδο
χάριτος και επιμήκυνση των Δανείων, ώς και ένα <<πλαφόν>> στο ποσό
πού θα πληρώνει κάθε χρόνο η Ελλάδα για την εξυπηρέτηση των Δανείων. Τό ΔΝΤ
υπολογίζει το <<πλαφόν>> αυτό ότι θα ανέρχεται στο 15% του
ΑΕΠ.Αυτό ήδη το είχε αναφέρει η Μέρκελ για πρώτη φορά το καλοκαίρι
του 2018.Τό ποσοστό, όμως, αυτό θεωρεί ται υψηλό και υπάρχει διάθεση να
ξανασυζητηθεί από όλες τις εμπλεκό μενες πλευρές.
Πάντως, το μεγάλο πρόβλημα με το Δημόσιο
Χρέος,εντοπίζεται, κυρίως, στα έτη 2022, 2023 και 2024, οπότε οι Δαπάνες
Εξυπηρέτησης είναι ιδιαίτερα υψηλές(από 33Δίς το 2022 έως 24 Δίς το 2024).
Γι αυτό πρέπει να δοθεί νέα περίοδος χάριτος και ουσιαστική επιμήκυνση.
19.
Επίλογος.
* Ένα Σχέδιο σωτηρίας έχει πιθανότητες και
δυνατότητες να συμβεί, μόνο αν ανακτηθεί η απωλεσθείσα Εθνική Κυριαρχία, η
εθνική αξιοπρέπεια των Ελλήνων αλλά και ο απωλεσθείς σεβασμός της πατρίδας μας
από τις άλλες χώρες, πού έχει τρωθεί καίρια. Θά χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια για
να μεταπείσουμε εκατομμύρια απελπισμένους συμπολίτες μας. Πρέπει να το
προσπαθήσουμε.Δέν υπάρχει μόνο ο Μνημονιακός μονόδρομος.Θά τά καταφέρουμε μέσα
από μια ενδογενή παραγωγική ανασυγκρότηση αυτής της πατρίδας,με νέες και
άφθαρτες πολιτικές δυνάμεις,πού αντιστάθηκαν και δεν παραδόθηκαν στους Δα
νειστές και στις Μνημονιακές Σειρήνες.
*Αλλωστε, ελλειψη συγκροτημένου και
σαφούς Σχεδίου και Στρατηγι κής, συνιστά, εκ των πραγμάτων, αποδοχή
των Μνημονιακών πολιτικών πού μας έχουν επιβληθεί. Ας συγκρίνουμε μόνο την
διαπραγματευτική πολιτική της Τουρκίας με την επιδεικτική όσο και απόλυτη
προβλεψι μότητα και υποταγή των Ελληνικών πολιτικών ηγεσιών,τόσο της
κυβέρνησης όσο και Αντιπολίτευσης. Γιατί μια μικρή χώρα πρέπει να είναι
απρόβλεπτη.
*Σήμερα στην ΕΕ διαθέτουμε,ακόμη,μια σειρά θεσμικών
και πολιτι κών<<όπλων>>,πού απορρέουν από την συμμετοχή μας
και τά οποία δεν έχουμε χρησιμοποιήσει.
*Μία Επιτροπή, λοιπόν, για το Ελληνικό Δημόσιο
Χρέος, (Ομάδα Διαπραγμάτευσης) αποτελούμενη από μία ισχυρότατη ομάδα Ελλήνων και
Ξένων επιστημόνων και εμπειρογνωμόνων, εγνωσμένου κύρους, με ένα
εξονυχιστικά καταστρωμένο λεπτομερές Σχέδιο, με βιώσιμες και ρεαλιστικές
εναλλακτικές προτάσεις, πρέπει να προετοιμάσει το έδα φος
για μια τέτοια, ουσιαστική και σοβαρή διαπραγμάτευση με τους Δανειστές.
Είδαμε και το κατάντημα των,υποτιθέμενων
εκπροσώπων,του σημερινού πολιτικού κόσμου. Γιατί, όπως έλεγε και ο πρώτος
κυβερνήτης της Ελλάδας, Ιωάννης Καποδίστριας <<ο φιλήκοος των
ξένων προδότης εστί>>. Γιατί, επίσης, όπως έλεγε από το
1923 καί ο Κέϋνς << είναι προτιμότερο να δυσαρεστήσουμε τον
ραντιέρη πού ζεί από τους τόκους, παρά να προκαλέσουμε εκτίναξη της ανεργίας σε
ένα πληθυσμό πού υποφέρει από την φτώχεια>>.
Σχολιάστε το άρθρο μας
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com
στο Facebook...
στο Twitter
στο Viber
στο Telegram
στο GAB...
κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου