Η Hertz Global Holdings Inc . σχεδιάζει να πουλήσει το ένα τρίτο του στόλου ηλεκτρικών οχημάτων της στις Ηνωμένες Πολιτείες και να επ...
Η Hertz Global Holdings Inc. σχεδιάζει να πουλήσει το ένα τρίτο του στόλου ηλεκτρικών οχημάτων της στις Ηνωμένες Πολιτείες και να επανεπενδύσει σε αυτοκίνητα που κινούνται με βενζίνη, λόγω της αδύναμης ζήτησης και του υψηλού κόστους επισκευής των επιλογών της με μπαταρία.
Η δραματική στροφή, μετά την ανακοίνωση των σχεδίων της Hertz το 2021 να αγοράσει 100.000 οχήματα της Tesla Inc. υπογραμμίζει τη φθίνουσα ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις ΗΠΑ.
Πηγές: Finance Yahoo
& Bloomberg
Άρθρο των Richard Clough και David Welch
Μετάφραση: Απολλόδωρος – Συνεργάτης του Ελλήνων
Αφύπνιση
Οι πωλήσεις 20.000 EVs ξεκίνησαν τον περασμένο μήνα
και θα συνεχιστούν κατά τη διάρκεια του 2024, δήλωσε ο γίγαντας της ενοικίασης στις 11 Ιανουαρίου σε μια
κανονιστική κατάθεση. Η Hertz θα καταγράψει μια μη ταμειακή επιβάρυνση στα
αποτελέσματά της για το τέταρτο τρίμηνο ύψους περίπου 245 εκατ. δολαρίων που
σχετίζονται με αυξημένα καθαρά έξοδα απόσβεσης.
Η δραματική στροφή, μετά την ανακοίνωση των σχεδίων της Hertz το 2021 να
αγοράσει 100.000 οχήματα της Tesla Inc. υπογραμμίζει τη φθίνουσα ζήτηση για
αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις ΗΠΑ. Η αύξηση των πωλήσεων EV επιβραδύνθηκε απότομα κατά τη διάρκεια του 2023,
αυξάνοντας μόλις 1,3% το τελευταίο τρίμηνο, καθώς οι καταναλωτές αποθαρρύνονται
από το υψηλό κόστος και τα επιτόκια.
"Το αυξημένο κόστος που σχετίζεται με τα EVs
παρέμεινε", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος
της Hertz Stephen Scherr. "Οι προσπάθειες να το παλέψουμε προς τα κάτω
αποδείχθηκαν πιο δύσκολες".
Οι
μετοχές της Hertz υποχώρησαν κατά 4,3% στα 8,95 δολάρια ΗΠΑ στις 10:01 π.μ. στη
Νέα Υόρκη. Η μετοχή υποχώρησε κατά 32% πέρυσι.
Στο μέλλον, η Hertz θα παρακολουθεί στενά τη ζήτηση EV τόσο στις αντιπροσωπείες όσο και στις δικές της επιχειρήσεις για να αποφασίσει αν η εταιρεία θα πρέπει να αγοράσει περισσότερα οχήματα, δήλωσε ο Scherr. Αυτό σημαίνει ότι η συμφωνία της να αγοράσει 175.000 EVs από τη General Motors Co. τα επόμενα τέσσερα χρόνια και άλλα 65.000 από την Polestar μπορεί να πάρει πολύ περισσότερο χρόνο για να ολοκληρωθεί, είπε.
Τι λέει το
Bloomberg Intelligence:
"Η Hertz κατέγραψε
αυξημένο κόστος από τον στόλο EV της στο 2ο εξάμηνο του 23. Η διοίκηση δήλωσε
ότι η αντιστροφή θα μπορούσε να ενισχύσει τις ελεύθερες ταμειακές ροές κατά
250-300 εκατ. δολάρια το 2024-25 και να βελτιώσει το εταιρικό Ebitda, αλλά
βλέπουμε την αναδιάταξη ως ουσιαστικούς πόνους ανάπτυξης".
Η Hertz σκοπεύει να χρησιμοποιήσει μέρος των χρημάτων που θα συγκεντρωθούν από την πώληση των EV για την αγορά οχημάτων που
κινούνται με βενζίνη. "Η εταιρεία αναμένει ότι αυτή η ενέργεια θα
εξισορροπήσει καλύτερα την προσφορά έναντι της αναμενόμενης ζήτησης των
EV", ανέφερε στην κατάθεση.
Η στροφή πίσω σε πιο συμβατικά αυτοκίνητα σηματοδοτεί την αντιστροφή μιας
στρατηγικής που επικεντρώθηκε στα EVs, τα οποία η εταιρεία ήλπιζε ότι θα
έφερναν υψηλότερες τιμές στο ταμείο και θα διατηρούσαν την αξία τους. Οι
μειώσεις τιμών της Tesla κατά το περασμένο έτος μείωσαν την αξία των
αυτοκινήτων στο στόλο της Hertz και με την αύξηση των πωλήσεων EV να
επιβραδύνεται, δεν είναι σαφές αν οι καταναλωτές θα έχουν όρεξη
για αυτά στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Η Hertz ενδιαφέρεται για
το σχέδιο της GM να πουλήσει φθηνότερα EV, όπως ένας μελλοντικός επανασχεδιασμός
του Chevolet Bolt, το οποίο πωλούνταν κάτω από 30.000 δολάρια ΗΠΑ πριν από τη
λήξη της παραγωγής του πέρυσι, και ένα Chevy Equinox αξίας 35.000 δολαρίων ΗΠΑ
που πρόκειται να μπει στην παραγωγή. Αυτά τα οχήματα θα μπορούσαν να είναι πιο
εύκολο να ενοικιαστούν κερδοφόρα, δήλωσε ο Scherr.
"Είμαστε
προσηλωμένοι στη στρατηγική", δήλωσε ο Scherr. "Θα χρειαστεί
περισσότερος χρόνος για την εκτέλεσή της".
Ενίσχυση
των κερδών
Το σχέδιο για την απόρριψη των EVs θα πρέπει να βελτιώσει τις ταμειακές ροές και τα κέρδη της Hertz φέτος και του χρόνου. Μέχρι το τέλος του 2025, η εταιρεία αναμένει βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα λόγω υψηλότερων εσόδων ανά ημέρα και χαμηλότερων αποσβέσεων και λειτουργικών εξόδων. Η εταιρεία βλέπει πρόσθετες ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους έως και 300 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ συνολικά για τα έτη 2024 και 2025.
Ο Scherr είχε
προαναγγείλει ότι αυτή η αλλαγή θα ερχόταν, λέγοντας τον Οκτώβριο ότι η
εταιρεία θα μείωνε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία αποτελούσαν το 11% του
συνολικού στόλου της. Τα Teslas αντιπροσώπευαν το 80 τοις εκατό αυτού του
ποσοστού.
Οι μειώσεις τιμών της
Tesla αύξησαν το κόστος απόσβεσης της εταιρείας του, δήλωσε ο Scherr. Τα EVs
έχουν επίσης υψηλότερο κόστος επισκευής σε σύγκριση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητά
της, γεγονός που έβλαψε την τελική της γραμμή και έπαιξε μεγάλο ρόλο στην
απώλεια των εκτιμήσεων για τα κέρδη του τρίτου τριμήνου.
"Τα
EV θα αργήσουν περισσότερο από τις προηγούμενες προσδοκίες μας", δήλωσε
κατά τη διάρκεια της κλήσης της εταιρείας για τα κέρδη του τρίτου τριμήνου.
Σχολιάστε το άρθρο μας.
Αναδημοσιεύστε το ΠΑΝΤΑ με ενεργό link της πηγής.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com
στο Facebook...
στο Twitter
στο Viber
στο Telegram
στο GAB...
κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!
ΜΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ !!!! ΘΑ ΑΦΗΝΑΝ ΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΔΕΣ ??? ΔΕΝ ΤΟ ΜΥΣΡΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΔΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ !!!!
Δεν είναι θέμα μόδας ούτε πετρελαιάδων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν παίρνουν φωτιά στα καλά καθούμενα η οποία δεν σβήνει πάρα μόνον αν βουτήξουν όλο το αυτοκίνητο σε δεξαμενή νερού, όταν για να αντικατασταθεί η μπαταρία που χαλάει χρειάζεται να πληρώσουν μια περιουσία, όταν για να παραχθεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο χρειάζεται να εξορυχθούν τόνοι μεταλλευμάτων για να πάρουν τις αναγκαίες σπάνιες γαίες και χιλιάδες τόνοι νερού για να πάρουν τις καθαρές πρώτες υλες, γιατί να συνεχίσουν να παράγονται;;
Μόνο "πράσσινη" δεν είναι η ηλεκτροκίνηση! Μαύρη κι' άραχνη είναι και γι' αυτό θα πάει στα αζήτητα!
ΑΚΟΜΑ νομιζεις οτι επειδη παιρνουν φωτια !!!!! τα αποσυρουν και για τις σπανιες γαιες !!! εχουν θαψει και εχουν δολοφονήσει ( S. Mayer) κινητηρες με νερο και θα αφηναν τις μπαταριες ?? Ηξεραν οτι ( αυτο που ειπα ) ΜΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ...θα περασει και λεγοντας μοδα εννοω οτι ειναι κατι που εγινε ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ !!!!! Κρατη σκοτώνονται οπως ξαναεγραψα για λιγο πετρελαιο και ΘΑ ΑΦΗΝΑΝ ΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΔΕΣ ........ !!!
Διαγραφή