Μετά τους Σκοπιανούς και τους Βούλγαρους, τώρα διεκδικούν τον Μέγα Αλέξανδρο και οι Αλβανοί! Να περιμένουμε και τους Τούρκους για να έχουμε ...
Μετά τους Σκοπιανούς και τους Βούλγαρους, τώρα διεκδικούν τον Μέγα Αλέξανδρο και οι Αλβανοί! Να περιμένουμε και τους Τούρκους για να έχουμε απαρτία...;
Όπως θα δείτε πιο κάτω από μια πρόχειρη μετάφραση του άρθρου που βρίσκεται εδώ ο Αλβανός μουσουλμάνος συγγραφέας Niaz Muhamedi υπαινίσσεται ότι ο Αλέξανδρος μπορεί να ήταν Αλβανός...! Δείτε από μια πρόχειρη μετάφραση το άρθρο:
Ο Αλβανός μουσουλμάνος συγγραφέας Niaz Muhamedi προτίθεται να δημοσιεύσει ένα ογκώδες βιβλίο στο οποίο υποστηρίζει ότι μόνο Αλβανοί έχουν την άδεια για να μιλήσουν στους Έλληνες για την εθνική κληρονομιά του Μ.Αλεξάνδρου.
«Αυτό δεν είναι ένα πολιτικό πρόγραμμα… Αυτό είναι το πρόγραμμά μου που έχει αποκλειστικά έναν επιστημονικό χαρακτήρα,» λέει ο Muhamedi.
Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από τους αλβανικούς μουσουλμανικούς χωρικούς από Dzepcista και Poroj, χωριά στα περίχωρα Tetovo. Η τριών τόμων εργασία του με τίτλο «Αλβανική Μακεδονία» εστιάζει την προσοχή στα έγγραφα που υποστηρίζουν ότι Αλβανοί είναι πιό γηγενείς από τους Σλάβους που έχουν την εθνική πλειοψηφία στην πρώην γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας ή του ΠΓΔΜ.
Το 1945, κομμουνιστές μετονόμασαν τη νότια περιοχή της Σερβίας σε Μακεδονία και δήλωσαν ότι κάθε Σλάβος σε αυτήν την περιοχή είναι πλέον εθνικά "Μακεδόνας". Οι αρχές προσπάθησαν να μετονομάσουν τα Σερβικά επώνυμα, τα οποία τελειώνουν χαρακτηριστικά με ένα «vich» στο «σκι», μια κατάληξη που προάγει τον εθνικά "Μακεδόνα".
Το 2001, τα άτομα αλβανικής καταγωγής που είναι άποικοι σε εκείνη την περιοχή, πήραν τα όπλα ενάντια στην κυβέρνηση ΠΓΔΜ και υποστηρίζει ότι τα ανθρώπινα δικαιώματά τους παραβιάστηκαν. Αντίθετα με το Κόσοβο, οι αλβανοί τρομοκράτες παρεμποδίστηκαν λίγο πριν από τη δήλωση μιας ανεξάρτητης χώρας - το αποκαλούμενο Illirida.
Εκτός από την υπόδειξη ότι το έθνος του Μ.Αλεξάνδρου είναι αμφισβητήσιμο μόνο μεταξύ Ελλήνων και Αλβανοί, ο Muhamedi λέει επίσης ότι οι Σέρβοι δεν έχτισαν το μοναστήρι Άγιος Jovan Bigorski αλλά ότι, εκείνο το μοναστήρι χτίστηκε από Αλβανούς!
Ο Muhamedi επίσης υποστηρίζει ότι οι αρχές ΠΓΔΜ σκόπιμα και λανθασμένα έχουν υποστηρίξει ότι το έθνος του συνθέτη Todor Skalovski και του συντάκτη Matea Metevski όταν, απαιτεί Muhamedi, αυτά τα άτομα είναι αλβανικά.
Νωρίτερα το 2009, οι ανώτεροι υπάλληλοι ΠΓΔΜ δημοσίευσαν μια «μακεδονική εγκυκλοπαίδεια» στην οποία δήλωσε ότι τα άτομα αλβανικής καταγωγής είναι έποικοι που ήρθαν στο ΠΓΔΜ και άρπαξαν το έδαφος.
Οι Αλβανοί ηγέτες είπαν στις αρχές ότι πρέπει να προσέξουν τι λένε. Ο πρωθυπουργός της Αλβανίας είπε στην κυβέρνηση της ΠΓΔΜ ότι δεν θα έπρεπε να "κάνει εχθρούς".
Όπως θα δείτε πιο κάτω από μια πρόχειρη μετάφραση του άρθρου που βρίσκεται εδώ ο Αλβανός μουσουλμάνος συγγραφέας Niaz Muhamedi υπαινίσσεται ότι ο Αλέξανδρος μπορεί να ήταν Αλβανός...! Δείτε από μια πρόχειρη μετάφραση το άρθρο:
Ο Αλβανός μουσουλμάνος συγγραφέας Niaz Muhamedi προτίθεται να δημοσιεύσει ένα ογκώδες βιβλίο στο οποίο υποστηρίζει ότι μόνο Αλβανοί έχουν την άδεια για να μιλήσουν στους Έλληνες για την εθνική κληρονομιά του Μ.Αλεξάνδρου.
«Αυτό δεν είναι ένα πολιτικό πρόγραμμα… Αυτό είναι το πρόγραμμά μου που έχει αποκλειστικά έναν επιστημονικό χαρακτήρα,» λέει ο Muhamedi.
Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από τους αλβανικούς μουσουλμανικούς χωρικούς από Dzepcista και Poroj, χωριά στα περίχωρα Tetovo. Η τριών τόμων εργασία του με τίτλο «Αλβανική Μακεδονία» εστιάζει την προσοχή στα έγγραφα που υποστηρίζουν ότι Αλβανοί είναι πιό γηγενείς από τους Σλάβους που έχουν την εθνική πλειοψηφία στην πρώην γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας ή του ΠΓΔΜ.
Το 1945, κομμουνιστές μετονόμασαν τη νότια περιοχή της Σερβίας σε Μακεδονία και δήλωσαν ότι κάθε Σλάβος σε αυτήν την περιοχή είναι πλέον εθνικά "Μακεδόνας". Οι αρχές προσπάθησαν να μετονομάσουν τα Σερβικά επώνυμα, τα οποία τελειώνουν χαρακτηριστικά με ένα «vich» στο «σκι», μια κατάληξη που προάγει τον εθνικά "Μακεδόνα".
Το 2001, τα άτομα αλβανικής καταγωγής που είναι άποικοι σε εκείνη την περιοχή, πήραν τα όπλα ενάντια στην κυβέρνηση ΠΓΔΜ και υποστηρίζει ότι τα ανθρώπινα δικαιώματά τους παραβιάστηκαν. Αντίθετα με το Κόσοβο, οι αλβανοί τρομοκράτες παρεμποδίστηκαν λίγο πριν από τη δήλωση μιας ανεξάρτητης χώρας - το αποκαλούμενο Illirida.
Εκτός από την υπόδειξη ότι το έθνος του Μ.Αλεξάνδρου είναι αμφισβητήσιμο μόνο μεταξύ Ελλήνων και Αλβανοί, ο Muhamedi λέει επίσης ότι οι Σέρβοι δεν έχτισαν το μοναστήρι Άγιος Jovan Bigorski αλλά ότι, εκείνο το μοναστήρι χτίστηκε από Αλβανούς!
Ο Muhamedi επίσης υποστηρίζει ότι οι αρχές ΠΓΔΜ σκόπιμα και λανθασμένα έχουν υποστηρίξει ότι το έθνος του συνθέτη Todor Skalovski και του συντάκτη Matea Metevski όταν, απαιτεί Muhamedi, αυτά τα άτομα είναι αλβανικά.
Νωρίτερα το 2009, οι ανώτεροι υπάλληλοι ΠΓΔΜ δημοσίευσαν μια «μακεδονική εγκυκλοπαίδεια» στην οποία δήλωσε ότι τα άτομα αλβανικής καταγωγής είναι έποικοι που ήρθαν στο ΠΓΔΜ και άρπαξαν το έδαφος.
Οι Αλβανοί ηγέτες είπαν στις αρχές ότι πρέπει να προσέξουν τι λένε. Ο πρωθυπουργός της Αλβανίας είπε στην κυβέρνηση της ΠΓΔΜ ότι δεν θα έπρεπε να "κάνει εχθρούς".
Όταν "μάθανε ότι γ......... πλάκωσαν και οι γύφτοι", αποελληνιστί. Τι να πεί κανείς; Οι πνευματικοί μας ταγοί με προεξάρχοντες τους πολιτικούς μας, δεν έχουν α...... φαίνεται όπως των προγόνων μας. Και να σκεφτεί κανείς ότι το 1821, για μην πάω παλαιότερα, ξεσηκώθηκαν στις πρώτες μάχες με τους τούρκους με όπλα τα τσεκούρια και τους γκασμάδες. Σήμερα ο Γιωργάκης θέλει να δώσει στους Αλβανούς όχι την υπηκοότητα αλλά την ιθαγένεια, άρα γιατί να μην λέγουν ότι ο Αλέξανδρος είναι δικός τους. Αλλά όλοι αυτοί που μας κυβερνούν άνοιξαν ποτέ τους κανά βιβλίο να ξεστραβωθούν. Εκεί θα βλέπανε που κατοικούσαν οι Αλβανοί μέχρι τον 8ο αιώνα μ.Χ. Στα παράλια της Κασπίας θάλλασας μεταξύ Αρμενίας και Περσίας. Επήλυδες της περιοχής μας είναι. Γράφει ο Αρριανός για τη μάχη των Γαυγαμήλων με τον Αλέξανδρο, ͵ "ἐπὶ δὲ Ἀλβανοὶ καὶ Σακεσ[ε]ῖναι͵ οὗτοι μὲν ἔστε ἐπὶ τὸ μέσον τῆς πάσης φάλαγγος. κατὰ τὸ μέσον δέ͵ ἵνα ἦν βασιλεὺς Δαρεῖος"͵Επίλεκτη φρουρά του Δαρείου λοιπόν. Ο δε Σρτάβωνας αναφέρεται συνέχεια σε αυτούς ως κατοικούντες σην Ιβηρική χερσόννησο μαζί με τους Αρμένιους και τους Γεωργιανούς. Η δε γλώσσα τους έχει τις ίδιες ρίζες με την Αρμενική. Ανοίξτε κανα λεξικό!! Αλλά αφού οι σκοπιανοί διεκδικούν τον Αλέξανδρο γιατι αυτοί να μην λένε ότι κατάγονται τάχα από τους Ιλλιριούς; Τώρα ανταγονίζονται ποιός πρώτος γ..... την περιοχή αυτή. Εμείς ας κοιμόμαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρίστε και από τον Στράβωνα μερικές αναφορές και περιγραφές για το που κατοικούσαν οι Αλβανοί πριν έλθουν στην περιοχή μας:Geog Cap.1.11.t to Geog Cap.1.11.12 Cap.1.11 ΙΑ Τὸ ἑνδέκατον ἄρχεται μὲν τῆς Ἀσίας͵ τοῦ Τανάιδος ἀπὸ τῶν ἀρκτικῶν μερῶν ἄνωθεν ἀρχομένου διαιρεῖν τὴν Εὐρώπην τῆς Ἀσίας. περιέχει δὲ τὸ βιβλίον καὶ τὰ παρακείμενα ἔθνη ταῖς ἀρχαῖς αὐτοῦ πρὸς τῇ ἀνατολῇ καὶ μεσημβρίᾳ͵ ἣ καὶ Ἀσία ἐστίν. ἔστι δὲ τῇδε ἔθνη βάρβαρα τὰ τῷ βιβλίῳ ἐγκείμενα ὅσα παροικεῖ τὸ Καυκάσιον ὄρος͵ ἐν οἷς Ἀμαζόνες τε καὶ Μασσαγέται͵ Σκύθαι καὶ Ἀλβανοὶ καὶ Ἴβηρες͵ Βακτριανοί͵ Κάσπιοι͵ Μῆδοι͵ Πέρσαι͵ Ἀρμενίαι δύο ἕως τῆς Μεσοποταμίας· ἔχει δὲ καὶ Τρωγλοδύτας καὶ Ἡνιόχους οὕτω λεγόμενα ἔθνη͵ καὶ Σκηπτούχους͵ Σοάνας͵ Ἀσσυρίους͵ Πολυφάγους͵ Ναβια νούς͵ Σιρακούς͵ Ταπύρους. ἐπεμνήσθη δὲ Ἰάσονος καὶ Μηδείας καὶ ὧν ἔκτισαν πόλεων· ἔτι δὲ Ξέρξου καὶ Μιθριδάτου καὶ Ἀλεξάνδρου τοῦ Φιλίππου.
ΑπάντησηΔιαγραφήGeog 11.1.5.9 to Geog 11.1.5.18 ἐκ δὲ τῶν ἄρκτων τῷ Ὠκεανῷ μέχρι τοῦ στόματος τῆς Κασπίας θαλάττης· ἕωθεν δὲ αὐτῇ ταύτῃ τῇ θαλάττῃ μέχρι τῶν μεθορίων τῆς τε Ἀλβανίας καὶ τῆς Ἀρμενίας͵ καθ΄ ἃ ὁ Κῦρος καὶ ὁ Ἀράξης ἐκδιδοῦσι ποταμοί͵ ῥέοντες ὁ μὲν διὰ τῆς Ἀρμενίας Κῦρος δὲ διὰ τῆς Ἰβηρίας καὶ τῆς Ἀλβανίας· ἐκ νότου δὲ τῇ ἀπὸ τῆς ἐκβολῆς τοῦ Κύρου μέχρι τῆς Κολχίδος͵ ὅσον τρισχιλίων οὔσῃ στα δίων ἀπὸ θαλάττης ἐπὶ θάλατταν͵ δι΄ Ἀλβανῶν καὶ Ἰβήρων͵ ὥστε ἰσθμοῦ λόγον ἔχειν.
Ορίστε καιδύο από τις αναφορές του Στραβωνα: Geog Cap.1.11.t to Geog Cap.1.11.12 Cap.1.11 ΙΑ Τὸ ἑνδέκατον ἄρχεται μὲν τῆς Ἀσίας͵ τοῦ Τανάιδος ἀπὸ τῶν ἀρκτικῶν μερῶν ἄνωθεν ἀρχομένου διαιρεῖν τὴν Εὐρώπην τῆς Ἀσίας. περιέχει δὲ τὸ βιβλίον καὶ τὰ παρακείμενα ἔθνη ταῖς ἀρχαῖς αὐτοῦ πρὸς τῇ ἀνατολῇ καὶ μεσημβρίᾳ͵ ἣ καὶ Ἀσία ἐστίν. ἔστι δὲ τῇδε ἔθνη βάρβαρα τὰ τῷ βιβλίῳ ἐγκείμενα ὅσα παροικεῖ τὸ Καυκάσιον ὄρος͵ ἐν οἷς Ἀμαζόνες τε καὶ Μασσαγέται͵ Σκύθαι καὶ Ἀλβανοὶ καὶ Ἴβηρες͵ Βακτριανοί͵ Κάσπιοι͵ Μῆδοι͵ Πέρσαι͵ Ἀρμενίαι δύο ἕως τῆς Μεσοποταμίας· ἔχει δὲ καὶ Τρωγλοδύτας καὶ Ἡνιόχους οὕτω λεγόμενα ἔθνη͵ καὶ Σκηπτούχους͵ Σοάνας͵ Ἀσσυρίους͵ Πολυφάγους͵ Ναβια νούς͵ Σιρακούς͵ Ταπύρους. ἐπεμνήσθη δὲ Ἰάσονος καὶ Μηδείας καὶ ὧν ἔκτισαν πόλεων· ἔτι δὲ Ξέρξου καὶ Μιθριδάτου καὶ Ἀλεξάνδρου τοῦ Φιλίππου.
ΑπάντησηΔιαγραφήGeog 11.1.5.9 to Geog 11.1.5.18 ἐκ δὲ τῶν ἄρκτων τῷ Ὠκεανῷ μέχρι τοῦ στόματος τῆς Κασπίας θαλάττης· ἕωθεν δὲ αὐτῇ ταύτῃ τῇ θαλάττῃ μέχρι τῶν μεθορίων τῆς τε Ἀλβανίας καὶ τῆς Ἀρμενίας͵ καθ΄ ἃ ὁ Κῦρος καὶ ὁ Ἀράξης ἐκδιδοῦσι ποταμοί͵ ῥέοντες ὁ μὲν διὰ τῆς Ἀρμενίας Κῦρος δὲ διὰ τῆς Ἰβηρίας καὶ τῆς Ἀλβανίας· ἐκ νότου δὲ τῇ ἀπὸ τῆς ἐκβολῆς τοῦ Κύρου μέχρι τῆς Κολχίδος͵ ὅσον τρισχιλίων οὔσῃ στα δίων ἀπὸ θαλάττης ἐπὶ θάλατταν͵ δι΄ Ἀλβανῶν καὶ Ἰβήρων͵ ὥστε ἰσθμοῦ λόγον ἔχειν.