Οι ερωτήσεις του Βουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ Κυριάκου Βελόπουλου για τα υποβρύχια...! - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Οι ερωτήσεις του Βουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ Κυριάκου Βελόπουλου για τα υποβρύχια...!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 29-04-2011 ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης – ΛΑ.Ο.Σ. Με έκπληξη αλλά και έκδηλη αγανάκτηση χτες το απόγευμα αντ...


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 29-04-2011
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης – ΛΑ.Ο.Σ.
Με έκπληξη αλλά και έκδηλη αγανάκτηση χτες το απόγευμα αντιλήφθηκα προσπάθεια εμπλοκής του ονόματός μου με τη μέθοδο των διαρροών και της γνωστής τακτικής του παλαιού και χρεοκοπημένου πολιτικού συστήματος της ¨λάσπης στον ανεμιστήρα¨. Επιχειρήθηκε έντεχνα η εμπλοκή του ονόματός μου με ερωτήσεις, για το θέμα των υποβρυχίων, οι οποίες είχαν σκοπό, δήθεν, την πίεση να αγοραστούν.
Προσωπικά ουδέποτε ήμουν οπαδός ή χρήστης της γκεμπελικής προπαγάνδας και επειδή θέλω να εκπροσωπώ το καινούριο στο πολιτικό σύστημα από το οποίο ζητώ τη διαφάνεια, την εντιμότητα και τον καθαρό πολιτικό λόγο, αντιδρώ με 4 πράξεις:
1) Δημοσιοποιώ ΟΛΕΣ τις ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ερωτήσεις μου (ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΥΠΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΑΝΕΦΕΡΑΝ) και αφορούν τα υποβρύχια. Από αυτές αποδεικνύεται ότι ήμουν αντίθετος στην παραλαβή τους(λόγω των γνωστών προβλημάτων) κι έκανα διαρκή κοινοβουλευτικό έλεγχο.
2) Δημοσιοποιώ τις 3 επίκαιρες ερωτήσεις μου για το ίδιο θέμα με ημερομηνίες κατάθεσης 13-11-2007, 19-11-2007 και 27-11-2007! Με τις οποίες καλούσα την άλλη πλευρά να έρθει στη Βουλή να συζητήσουμε το θέμα αλλά ουδέποτε ήρθε!
3) Ζητώ από αυτούς που με ενέπλεξαν να ανακαλέσουν αλλιώς θα αναγκαστώ να προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια.
4) Είμαι διατεθειμένος να κάνω πράξη αυτό που φωνάζω επί 3 χρόνια δηλ με βάση το πόθεν έσχες μου και το πόθεν έσχες αυτών που έμμεσα ή άμεσα με ενέπλεξαν, να τα συγκρίνουμε(χωρίς τις ύποπτες χρήσεις δανείων που πολλοί έχουν για «ξέπλυμα»). Ότι δε δικαιολογείται, να δημευτεί. Επίσης διατίθεμαι να δημοσιοποιήσουμε τα ένσημα και την εργασία όλων μας, ώστε να καταφανεί ποιος εργάστηκε και ποιος όχι στη ζωή του.
«ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕ ΦΟΒΑΤΑΙ!»







Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου