Τελικά οι Σκοπιανοί είναι ή πολύ καλά παιδιά ή μ@λάκες… - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Τελικά οι Σκοπιανοί είναι ή πολύ καλά παιδιά ή μ@λάκες…

Για να γίνει κατανοητός ο τρόπος σκέψης για αρχή πρέπει να προσδιορίσουμε την  έννoια  Είμαι.. Γράφει ο Stranger Είμαι όμορφος,...


Για να γίνει κατανοητός ο τρόπος σκέψης για αρχή πρέπει να προσδιορίσουμε την  έννoια  Είμαι..

Γράφει ο Stranger

Είμαι όμορφος,  είμαι άλογο,  είμαι πράγμα,  είμαι έξυπνος…

Προσδιορίζω τι είμαι,  Δηλώνω τι είμαι….  δεν ρωτάω αν είμαι;

Στο είμαι δεν μπορεί να εμπεριέχεται μία κατάσταση γκρίζα,  η Είμαι ή δεν είμαι!… η είμαι άλογο ή δεν είμαι άλογο… και στην περίπτωση που γκριζάρει και είμαι μουλάρι…  πρέπει να ονομαστω μουλάρι… αν είμαι λίγο δηλαδή  αλλοπαρμένος και νομίζω ότι είμαι κάτι που δεν είμαι  δεν γίνεται να είμαι μισό μισό… πρέπει να προσδιοριστω  σε αυτό που πραγματικά είμαι!!

Παραδείγματος χάρη για να το καταλάβεις,  στον πολιτισμό της χεστρας σήμερα,  αυτό το πράγμα  εκανε αγώνες νομικούς για να κερδίσει το δικαίωμα να μπορεί να λέει Είμαι το αυτό!!  Αν εγώ πω οτιδήποτε άλλο κινδυνεύω νομικά να με κυνηγήσει….!


Δεν με ρωτάει αν είναι το αυτό… είναι σίγουρα το αυτό!… και σίγουρα δεν διαπραγματεύεται κάτι ενδιάμεσο!

Πάμε τώρα στην περίπτωσή μας,  με βάση τα λεγόμενα  των ανθρώπων της εξουσίας του ΣΥΡΙΖΑ….  τα Σκόπια είναι γνωστά σε όλο τον πλανήτη εδώ και πολλά χρόνια ως Μακεδονία! ….και ότι αυτό το θέμα έπρεπε να κλείσει για να έχουμε ηρεμία και ευημερία στην περιοχή..υπονοωντας και τα λαθη απο τα προηγουμενα κακα παιδια της εξουσιας !

Οι σκοπιανοί λοιπόν εφόσον όλος ο πλανήτης τους γνώριζε σαν Μακεδονία  δεν ρωτούσαν αν είμαστε Μακεδονία… λέγανε  Είμαι Μακεδονία!

Από την άλλη νομικά εδώ και σχεδόν 50 χρόνια όλοι οι παγκόσμιοι οργανισμοί έχουν δηλώσει ότι το δικαίωμα και η επιλογή του ονόματος ανήκει αποκλειστικά στην Ελλάδα…

Αν αυτό ισχύει τότε η δηλωση είμαι Μακεδονία…. μετατρέπεται σε ερώτημα είμαι Μακεδονία;

Από την άλλη η επικοινωνιακή πολιτική του κυρίου Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ ολοκλήρου  θέλει να περάσει ότι δεν είναι τα πράγματα έτσι….. Και ότι ακόμα και αυτό που πέτυχε είναι ένα μεγάλο βήμα και μία μεγάλη επιτυχία…. αντί για μία μεγάλη προδοσία… πάμε λοιπόν να αποδείξουμε με την λογική ότι ο Αλέξης Τσίπρας οι συνεργάτες του και το ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να πήραν πολύ μαϊντανό για να κάνουν αυτή την προδοσία!

Αν κάποιος είναι  κάτι, το οτιδήποτε κάτι,  τότε δεν ρωτάει και δεν διαπραγματεύεται αν είναι αυτό το κάτι ή αν θα συνεχίσει να είναι αυτό το κάτι!

Αν μία χώρα ήδη ήταν γνωστή σε όλο τον κόσμο σαν Μακεδονία τότε θα είναι η πρώτη φορά στην παγκόσμια ιστορία που πρωθυπουργός άλλης χώρας  κατάφερε να αλλάξει το όνομα μιας χώρας χωρίς πόλεμο!

Προφανώς ξεκάθαρα και λογικά  το όνομα ήταν και είναι αποκλειστική απόφαση μόνο της Ελληνικής μεριάς… Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο!

Τι παίχτηκε κάτω από το τραπέζι θα το μάθουμε μέσω της ιστορίας μετά από χρόνια…. βέβαια Μη βιάζεστε γιατί ακόμα το όνομα δεν δόθηκε… Και στην δική μας τη Βουλή θα έρθει μετά από καιρό…. που τότε δεν θα είναι καν ο Τσίπρας εκεί…. Ίσως να είναι Οικουμενική… η οποία θα έχει άλλα προβλήματα να αντιμετωπίσει… Ίσως πιο καυτά και άμεσα!

Πριν κλείσω αυτό το σκεπτικό να συζητήσουμε λίγο το θέμα του αλυτρωτισμού…

Αλλαγή Συντάγματος και αλλαγή στα  αλυτρωτικά θέματα ΟΚ Λογικό ακούγεται…. αλλά γιατί μόνο από τη μία μεριά;

ο Παπαγιαννης,  ένας χωρικός που κατάγεται από πολύ μεγάλο τζάκι,  διαχειρίζεται την περιουσία Που του έχουν αφήσει οι πρόγονοί του εδώ και χιλιάδες χρόνια…..  έχει ένα τεράστιο χωράφι… από τα πιο όμορφα της χώρας…. και το πιο γνωστάω όχι μόνο στο χωριό αλλά σε όλη την οικουμένη!

Μέσα σε αυτό το χωράφι εχει βάλει διαφορά δέντρα,  φυτά,  οπωρολαχανικά, κήπους… Ένα πανέμορφο χωράφι..

Αυτό το χωράφι είναι στην οικογένειά του εδώ και χιλιάδες χρόνια,  καθένας που πέρασε κληρονόμος έβαλε και και το λιθαράκι του να γίνει και πιο όμορφο και πιο γνωστό,  ένα από τα σουξέ του χωραφιού είναι η μία του γωνία  που βγάζει τα καλύτερα μανταρίνια στην  περιοχή….!

Τα έχει ονομάσει τα μανταρίνια του Παπαγιάννη….τα ξακουστά μανταρίνια του Παπαγιάννη!

Στο διπλανό χωράφι,  συνορεύοντας με το χωράφι του Παπαγιάννη   είναι ο κύριος Σπύρος  όπου στη γωνία ακριβώς που συνορεύουν τα δύο ακίνητα πολλές μανταρινιές έχουν απλώσει τα κλαδιά τους  μέσα στο χωράφι του… και έτσι ο κύριος Σπύρος συλλέγει τα ξακουστά μανταρίνια Παπαγιάννη!

Μία μέρα του ήρθε μία καταπληκτική ιδέα,  θα μπορούσε να βάλει μία τεράστια ταμπέλα διαφημιστική και να λέει πουλάω τα ξακουστά μανταρίνια Παπαγιάννη….  Ο Παπαγιάννης δεν θα μπορούσε να το κάνει τίποτα Μιας και τα μανταρίνια που έβγαιναν τη μεριά του με τον νόμο που ανήκαν….. οι πελάτες που θα έτρωγαν τα μανταρίνια δεν θα ρωτούσαν αν είναι δικά του ή αν τα βρήκε με τον τρόπο που τα βρήκε…. απλά με το χρόνο θα δημιουργούσαν τη συνείδηση οτι τα μανταρίνια Παπαγιάννη  Βασικά είναι του κυρ Σπύρου…. αφού αυτός τα πουλάει Άρα είναι δικά του!

Ο Παπαγιάννης σαν παλιός  άρχοντας  είχε το μυαλό να σκεφτεί μπροστά…. και να σκεφτεί ότι αυτό μπορεί να συμβεί και έτσι να του στερηθεί  το όνομα και η ιδιοκτησία για τα ξακουστά μανταρίνια Παπαγιάννη…. πλησίασε λοιπόν τον κύριο Σπύρο και του είπε… πουλάς τα μανταρίνια μου  γιατί ο νόμος σε καλύπτει….  εβγαλες διαφημιστική ταμπέλα που λες πουλάω μανταρίνια Παπαγιάννη…. και επειδή και αυτό είναι αλήθεια πάλι ο νόμος σε καλύπτει…. αλλά με αυτό τον τρόπο θα δημιουργήσεις συνείδηση μέσα στο χρόνο οτι τα μανταρίνια Παπαγιάννη είσαι εσύ… Άρα πρέπει με κάποιο τρόπο να υπογράψουμε μία συμφωνία μαζί ότι δεν θα θέλησεις ποτέ  Εσύ ή οι κληρονόμοι σου να διεκδικήσετε τα μανταρίνια Παπαγιάννη!

Ο κυριος Σπύρος εκάτσε και αυτός και σκέφτηκε  και Αποφάσισε να υπογράψει το χαρτί για όλη την οικογένεια του για όλους τους κληρονόμους του και για όλο το μέλλον ότι δεν θα διεκδικήσουν ποτέ τα μανταρίνια Παπαγιάννη….  λίγο πριν όμως υπογράψει το χαρτί Ο Μικρός Μπόμπιρας ο γιος του…. μασουλώντας ένα μανταρίνι  τον ρώτησε μία σοκαριστική ερώτηση….

Αν υπογράψεις ρε μπαμπά όλα αυτά,  Ότι δεν μπορεί να διεκδικήσεις τίποτα  και μετά ο Παπαγιάννης κόψε τις κλάρες που έρχονται στο κτήμα μας  δεν θα χάσουμε όλη την ήδη υπάρχουσα πελατεία μας;  δεν θα έχουμε πάθει ζημιά σε αυτό το δίκτυο πώλησης που ήδη έχουμε δημιουργήσει;  Αφού λοιπόν Μπαίνει στη διαδικασία να αποδεχτεί  ότι αυτό που κάνουμε είναι νόμιμο και δεν μπορει να κάνει κάτι  γιατί και εσύ να μη ζητήσεις ασφαλιστικές ρήτρες  ότι δεν θα κάνει τίποτα που θα σου χαλάσει το ήδη υπάρχον δίκτυο που δημιούργησες;

Ο κυρ Σπύρος έμεινε άφωνος,  ο μικρός είχε δίκιο….  απλά Ο Παπαγιάννης δεν είχε σκεφτεί την πιο εύκολη λύση….  αλλά θέλησε να πάει δια του νόμου  να καλύψει την κληρονομιά του…. εφόσον μπήκε Λοιπόν στη διαπραγμάτευση και ζητάει Να αλλαχτούν δεδομένα και να υπογραφούν συμφωνίες τότε οι συμφωνίες θα πρέπει να είναι και από τις δύο μεριές!

Αν η ελληνική κυβέρνηση λοιπόν  επέλεξε τον δρόμο  της μη εύκολης λύσης (για λόγους δικούς τους)  και πέρασε στην διαπραγμάτευση των αλυτρωτικών αλλαγών και θέσεων…. Για ποιο λόγο να μην περάσει και η άλλη μεριά σε ίδιες θέσεις αύριο-μεθαύριο που θα ζητούν τα ίδια από την Ελλάδα;

Οσο υποστηρίζεις ένα δίκτυο,  μάλλον καλύτερα όταν δεν πατάς το φίδι εν τη γενέσει του  είναι νόμος απαράβατος ότι κάποια στιγμή όσο και παράνομο κακό και μαύρο να είναι για τα μάτια των πολλών αυτό το φίδι…. Ότι θα σου ζητήσει τα ρέστα για οτιδήποτε δημιουργήσε μέσα στο χρόνο και εσύ απλά δεν του εκοψες το κεφάλι!

Πιο απλά δεν γίνεται για να κατανοήσετε το μέγεθος της προδοσίας του Αλέξη Τσίπρα!


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου