Το 1821 και η νέα Τουρκοκρατία - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Το 1821 και η νέα Τουρκοκρατία

  Κανένας φετινός ἑορτασμός δέν ἔχει νόημα, ἄν δέν στοχεύει στό νά ἐμπνεύσει καί νά συντελέσει στήν ἀφύπνιση καί τῶν τωρινῶν σκλάβων.   ...

 




Κανένας φετινός ἑορτασμός δέν ἔχει νόημα, ἄν δέν στοχεύει στό νά ἐμπνεύσει καί νά συντελέσει στήν ἀφύπνιση καί τῶν τωρινῶν σκλάβων.

 

Κανένας ἑορτασμός καί καμία ἐκδήλωση δέν μποροῦν νά ἔχουν νόημα, ἄν μένουν ἀπλῶς στήν ὑπόμνηση τῶν παλαιῶν γεγονότων καί δέν μεταφέρουν τό ἀνατρεπτικά ζωογόνο μήνυμά τους στό ζοφερό παρόν.


Του Νεκτάριου Δαπέργολα

Διδάκτορος Ιστορίας

 

Μπήκαμε πρό λίγου καιρο στό πετειακό 2021, κατά τό ποο συμπληρώνονται 200 χρόνια πό τή Μεγάλη μας πανάσταση. Σέ λη τή χώρα χουν ρχίσει πλέον ο κδηλώσεις γιά νά τιμηθε τό σπουδαο γεγονός. Καί δέν θά ναφερθ φυσικά σέ σα τοιμάζει καθεστωτική θνοφοβική λητεία μέσα πό τό «λλάδα 2021» καί τά λοιπά ποδομητικά χήματα μισελληνισμο, πού πιστρατεύθηκαν πό τίς φελληνισμένες, δθεν πιστημονικές μάδες τν κατειλημμένων πό τόν θνομηδενισμό Φιλοσοφικν καί Παιδαγωγικν Σχολν. λλά κι μες ο πόλοιποι, πού λέμε τι θέλουμε νά ναδείξουμε τήν ληθινή στορία, ξω πό τά χαλκεα τν στρεβλωτν, πού λέμε τι πιθυμομε νά τιμήσουμε πραγματικά τήν πανάσταση καί τούς γωνιστές της, εμαστε σίγουροι τί ακριβς ζητμε; Καί δέν ρθε πιτέλους καιρός νά καταλάβουμε πώς μόνος τρόπος γιά νά τιμήσουμε ελικρινά τούς ρωες το ’21 περνάει πιά ναγκαστικά μέσα πό τόν δρόμο τς βαθις περισυλλογς καί τς σκληρς ατοκριτικς;

Μέ ποιά λογική λλωστε θά πανηγυρίσουμε γιά μιά πανάσταση πού μεινε λειψή καί νολοκλήρωτη, πως ρητά τό μολόγησαν πολλοί πό τούς κύριους πρωταγωνιστές της, πού λευθέρωσε μέν να στω κομμάτι το λληνισμο, λλά προδόθηκε πό τούς πιγόνους της, ο ποοι πέταξαν στά σκουπίδια τό ραμα τν γνν γωνιστν καί στησαν χι κράτος περήφανο, λλά θυρμα ξένων δυνάμεων καί κλωτσοσκούφι λλοτρίων συμφερόντων; Πς θά πανηγυρίσουμε γιά τήν νεξαρτησία, πό τη στιγμή πού θλιες κοτζαμπάσικες λίτ παραμέρισαν τούς ρωες, δολοφόνησαν τόν πρτο καί τελευταο πραγματικό λληνα πολιτικό καί στησαν σταδιακά γιά τά πόμενα σχεδόν 200 χρόνια να λεεινό σκηνικό πάτης, δυτικόφιλης καί μισελληνικς «κσυγχρονιστικς» στερίας, βαθις πολιτιστικς συναρτησίας, κραίας πολιτικς διαφθορς, κκλησιαστικς κκοσμίκευσης καί βαθις κρίσης λων νεξαιρέτως τν θεσμν; Καί πίσης μέ ποιό ποθετικό σχμα λόγου (καί κραίου εφημισμο) θά μιλήσουμε - καί μάλιστα εδικά φέτος - γιά «200 χρόνια λεύθερου πολιτικο βίου»;

Καί θά σταθομε σφαλς σέ ατό τό «εδικά φέτος». Ατή τή στιγμή δέν εμαστε πλς να μικρό κράτος περιορισμένης σχύος λλά μέ κάποια στω ξιοπρέπεια, πως εναι λήθεια τι προσπαθήσαμε νά γίνουμε σέ μερικές πό τίς (λίγες) ναλαμπές ατς τς στορικής πορείας πό τό 1821 ως σήμερα. Δέν εμαστε να στω προτεκτοράτο μέ μερική ατονομία καί ψευδαίσθηση νεξαρτησίας, πως πίσης εναι λήθεια τι προσπαθήσαμε νίοτε - στω καί τσι - νά φανομε, λισσόμενοι νάμεσα στά συμφέροντα τν «Προστατν» καί παίρνοντας κι μες κάποια φέλη. Τώρα πιά δέν εμαστε κν τό θλιο ποικιακό νταμάρι τς Μέρκελ καί τς ερωσυμμορίας της, μέσα πό τό ργο τς ποδούλωσης πού εδαμε νά ξελίσσεται διαίτερα τήν τελευταία δεκαετία τν μνημονίων καί τς καθολικς ποταγς. Τώρα πιά δέν εμαστε πλς νας τόπος πού τόν λυμαίνονται χρεες κοτζαμπάσικες νομενκλατορες, διεφθαρμένοι καναλάρχες, πατενες πολιτικοί, πλανεμένοι εράρχες, ξεπουλημένοι δημοσιογράφοι καί γραικύλοι ψευτοδιανοούμενοι. Οτε μόνο τόπος που ζε νας λαός τυφλός καί μνησιακός, κάποτε σπορά καπεταναίων καί πνευματική γονή μαρτύρων, λλά πού δ καί πολλές δεκαετίες καθημερινά βουλιάζει πιά λοένα καί περισσότερο στήν παρακμή καί τή βλακεία, στά λύματα τς κούσιας ποστασίας πό τόν Θεό καί τς σχιζοφρενικς ποξένωσης πό τήν δια του τήν ταυτότητα, θελότρεπτα ποταγμένος στά σκουπίδια.  

Τώρα πιά - δ καί να σχεδόν χρόνο - εμαστε κάτι κόμη χειρότερο. Μιά τραγική νθρωπομάζα, πού ψυχορραγε μέσα σέ μία κόμη διόμορφη «Τουρκοκρατία», μία λοένα καί πιδεινούμενη φριχτή σκλαβιά ψυχν καί σωμάτων, πού σως καί νά εναι χειρότερη πό τήν παλαιά κείνη καί γνωστή ποχή τς θνικς μας δουλείας. Γιατί κείνη τανε τουλάχιστον ξεκάθαρη, διακριτή καί ντιληπτή - καί τό Γένος ποτέ μέσα στή διάρκειά της δέν εχε πάψει νά νειρεύεται τή λευτεριά του. Τώρα ραγε τί κριβς διακρίνουμε, τί ντιλαμβανόμαστε καί - κυρίως - τί κριβς νειρευόμαστε; Τώρα εμαστε μία νθρωπομάζα πού ργοσβήνει μέσα στόν τρόμο καί τήν απελπισία, δέσμια σαδιστικν καθαρμάτων πού περγάζονται μεθοδικά χι μόνο τόν πλήρη φανισμό μας, λλά νδιάμεσα καί τόν λοκληρωτικό μας ξευτελισμό. Μία νθρωπομάζα ξουθενωμένη πό τή νυχθημερόν χυδαία προπαγάνδα μίας συμμορίας μίσθαρνων λητν (ποδυομένων τούς φορες τς νημέρωσης), πού χει βουλιάξει στήν πιό παρανοϊκή καί (τό κόμη χειρότερο) πολύτως κούσια πλέον σκλαβιά, πού χι πλς χει ποδεχθε λλά σπεύδει πό μόνη της νά παραδώσει καί τά τελευταα τζοβαϊρικά πού τς πόμειναν μετά πό τόσες δεκαετίες κποίησης καί κατηφορικς ποτέλειας, τά σχατα δικαιώματα καί τίς στερνές της λευθερίες. Μία νθρωπομάζα χι πλέον σέ πνωση λλά σέ προχωρημένη μετάλλαξη, πού ρνεται πεισματικά νά γερθε καί νά ντιδράσει, πού χει θιστε νά πιστεύει τά ξωφρενικά ς προφαν καί τά ατονόητα ς παράλογα καί πού δίνει πιά συνεχς θλιβερά πειστήρια γιά τό πόσο ποτελεσματικά προχώρησε χειρουργική πέμβαση πάνω στά βασικά δομικά στοιχεα τς πάλαι ποτέ θνικς της ταυτότητας, τς πνευματικς της συγκρότησης καί τς συλλογικς της ατοσυνειδησίας.

χει πομείνει ραγε μέσα μας κάποια σπίθα ζωντανή πό τόν λαό πού πάλεψε καί μεινε ζωντανός πί αἰῶνες, νάντια σέ δυσκολίες περίγραπτες καί καταστάσεις τραγικές; χει πομείνει μαγιά σέ ατόν τόν τόπο, ζύμη πού θά ξαναζυμώσει «λον τό φύραμα»; Ατό εναι τό πραγματικό - καί βασανιστικό - ρώτημα. Καί εδικά φέτος πού λέμε τι θέλουμε νά τιμήσουμε τή μεγάλη πανάσταση το 1821. μως «τιμή γίου, μίμησις γίου», λέει κκλησία μας. Καί ατό πού σχύει γιά τούς γίους, τό διο κριβς σχύει καί γιά τούς ρωες: μόνος πραγματικός τρόπος γιά νά τούς τιμήσεις, εναι νά προσπαθήσεις νά τούς μιμηθες. στω τουλάχιστον νά πάψεις κατ’ ρχάς νά τούς βλέπεις ς πλή μουσειακή ναφορά.

Γι’ ατό κανένας ορτασμός καί καμία κδήλωση δέν μπορον νά χουν νόημα, ν μένουν πλς στήν πόμνηση τν παλαιν γεγονότων (κόμη καί μέ ρθό πιστημονικό τρόπο) καί δέν μεταφέρουν - καί δή πιτακτικά - τό νατρεπτικά ζωογόνο μήνυμά τους στό ζοφερό παρόν. Κανένας φετινός ορτασμός δέν χει νόημα, ν δέν στοχεύει στό νά μπνεύσει καί νά συντελέσει στήν φύπνιση καί τν τωρινν σκλάβων. Καί κανένα δικαίωμα ορτασμο γιά πράξεις ρώων δέν χει κανένας πό μς, φ’ σον συνεχίζει κουσίως νά ζε μέ τρόπο πού τιμάζει ατές τίς πράξεις. Γιατί βέβαια τό νά εσαι πό τή μία ψοφοδεής ραγιάς καί σκεμμένα ξέπνοο νδρείκελο στά χέρια διεστραμμένων βασανιστν, πού ποτελειώνουν τόν τόπο σου καί διαλύουν τή ζωή σου, καί νά λές συνάμα πό την λλη τι ορτάζεις μία μακρινή πανάσταση συγκλονιστικά λεύθερων νθρώπων δέν συνιστ μόνο παραλογισμό. Συνιστ καί βεβήλωση τς μνήμης κείνων πού κάποτε χυσαν τό αμα τους γιά τήν πίστη το Χριστο καί τή λευτεριά τς πατρίδας.

Ατό φείλουμε νά μήν το ξεχνμε ποτέ. Τουλάχιστον γιά σο καιρό θά βουλιάζουμε ατοβούλως στόν βορκο τς νέας Τουρκοκρατίας…



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com 

στο Facebook...

στο GAB...

κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου