Κωνσταντίνος Βαθιώτης: Tο καθεστώς «κανονικοποιημένης ἐξαίρεσης» ὡς διαιώνιση τοῦ προσωρινοῦ... - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Κωνσταντίνος Βαθιώτης: Tο καθεστώς «κανονικοποιημένης ἐξαίρεσης» ὡς διαιώνιση τοῦ προσωρινοῦ...

  Βιώνουμε ὁλοφάνερα τήν δικτατορία τῆς μιᾶς ἄποψης, πού γίνεται παραληρηματικό κεντρικό ἀφήγημα τῆς συμπαγοῦς πλειοψηφίας. Ὅποιος διανοηθεῖ...

 





Βιώνουμε ὁλοφάνερα τήν δικτατορία τῆς μιᾶς ἄποψης, πού γίνεται παραληρηματικό κεντρικό ἀφήγημα τῆς συμπαγοῦς πλειοψηφίας. Ὅποιος διανοηθεῖ νά πάει κόντρα σέ αὐτό, βρίσκεται στήν λάθος (διάβαζε ἀνάποδα: στή σωστή) πλευρά τῆς Ἱστορίας.


Ο «όρατοι χθροί» θά συνεχίσουν νά πάρχουν καί θά φευρίσκονται λοένα καί περισσότεροι, στε πό τά πολλά κροσέ τν καλοκάγαθων προδοτν-σωτήρων μας νά ζαλιστον ο διαγωνιζόμενοι στό μάθημα τς νθεκτικότητας πολτες καί νά σωριαστον λιπόθυμοι στήν σατανική παλαίστρα.

 


Γράφει ο Κωνσταντίνος Βαθιώτης

Δικηγόρος Αθηνών / Πρώην Αναπληρωτής Καθηγητής Ποινικού Δικαίου στη Νομική Σχολή Δ.Π.Θ.

Οταν κδηλώθηκε  πίθεση στό παγκόσμιο κέντρο μπορίου τήν 11η Σεπτεμβρίου, μερική κήρυξε τόν «παγκόσμιο πόλεμο» κατά το «όρατου χθρο», δίνοντας ατό τό παρατσούκλι σέ μιά τρομοκρατική ργάνωση, τό κανονικό νομα τς ποίας ταν «λ Κάιντα».


Τά «πολεμικά» μέτρα πού λήφθησαν τότε πέφεραν πρωτοφαν πλήγματα στόν νομικό μας πολιτισμό, περιορίζοντας τά θεμελιώδη δικαιώματα το πολίτη καί νοθεύοντας τόν νωτιαο μυελό τς κοινωνίας, δηλ. τήν ξία το νθρώπου.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ποτελε  σχετικοποίηση τς πόλυτης παγόρευσης βασανιστηρίων: στόν βωμό τς σωτηρίας το πλανήτη πό τήν μάστιγα τς τρομοκρατίας, βασανίστηκαν ποπτοι τρομοκράτες στίς φυλακές το Γκουαντάναμο καί το μπο Γκράιμπ, προκειμένου νά ναγκαστον νά ποκαλύψουν πληροφορίες χρήσιμες γιά τήν ξολόθρευση το «όρατου χθρο».


πίθεση στούς Δίδυμους Πύργους γέννησε τήν ποχή τς νέας κανονικότητας, ποία γέμισε τόν κόσμο μέ φρέσκα βγά τρόμου καί δρακόντεια μέτρα γιά τήν διαχείρισή του. Τά μέτρα ατά δικαιολογήθηκαν στό πλαίσιο μις κατάστασης ξαίρεσης, ποία μελλε νά χει «προσωρινή» διάρκεια περίπου εκοσι χρόνων

τσι, θά μπορούσαμε νά μιλήσουμε γιά να νέο εδος μέτρων πού λαμβάνονται ναντίον νός «όρατου χθρο», λλά κατ’ πέκταση καί ναντίον τς νθρωπότητας: γιά τά προσωρινς-μόνιμα δρακόντεια μέτρα.

Μάλιστα, τό διαίτερο χαρακτηριστικό τν μέτρων ατν δέν εναι  ννοιολογική σωτερική ντίφαση πού διέπει τήν χρονική τους διάσταση (τήν ποία σοφός λαός ναγνωρίζει μέσ τς παγιωμένης φράσης «οδέν μονιμότερον το προσωρινο»), λλά συσχετισμός τς π’ όριστον πεκτεινόμενης διάρκειάς τους μέ τήν δυναμία τους νά δηγήσουν στήν ξάλειψη τς μάστιγας.

πομένως, μοιάζουν μέ χημειοθεραπεες στίς ποες ξακολουθε νά ποβάλλεται λοένα καί συχνότερα νας καρκινοπαθής, μολονότι ατές δέν εεργετον, λλ’ ντιθέτως πιδεινώνουν τήν γεία το ρρώστου.

χρήση, λοιπόν, το ρου «νέα κανονικότητα» σημαίνει μολογία μις κόμη κφανσης το νάποδου κόσμου μας, στόν ποο διαστρεβλώνονται ο ννοιες τς κοινς λογικς.





Διότι τό προσωρινό καί τό κατ’ ξαίρεσιν σχον εναι λογικό νά χουν ξ ρισμο μερομηνία λήξεως, ν τό μόνιμο καί τό κανονικό διαρκον ες τό διηνεκές. ντιθέτως, εναι παραλογισμός νά καθιερώνεται ννοια τς προσωρινς μονιμότητας καί, ντιστοίχως, τς κανονικοποιημένης ξαίρεσης.

κτός, μως, πό παραλογισμός, μονιμοποίηση το προσωρινο καί κανονικοποίηση τς ξαίρεσης εναι καί κάτι λλο κόμη: να μάχητο τεκμήριο λοκληρωτικς κυριαρχίας κείνου πού ποφασίζει τά δρακόντεια, «προσωρινς μόνιμα» μέτρα, τά ποα ποτίθεται τι στοχεύουν στήν καταπολέμηση τς μάστιγας, λλά λειτουργον τατοχρόνως ς δοστρωτήρας πού καταπατ τίς τομικές λευθερίες καί τήν ξία το νθρώπου.

Κάθε λλο παρά τυχαα ξακουστός θεωρητικός το χιτλερισμο,  Κάρλ Σμίτ, πεσήμαινε τι:

κυρίαρχος εναι ποιος ρίζει τήν κατάσταση ξαίρεσης!

Μέ τήν εκαιρία ατή, ξίζει νά θυμηθομε τι τό περίφημο χαράτσι τς ΔΕΗ ελογήθηκε πό τό ΣτΕ ς ξαιρετικό μέτρο, λλά σήμερα ξακολουθομε νά τό πληρώνουμε, μέ λλη, βεβαίως, νομασία, λλά παράλλαχτη οσία.

Μέ ατά τά δεδομένα εναι ξαιρετικά εστοχη κόλουθη διαπίστωση το Michael Morris στό βιβλίο του «Τί δέν πρέπει νά γνωρίζετε» (Was Sie nicht wissen sollen)1:


«πό τίς “πιθέσεις” τς 11ης Σεπτεμβρίου 2001 καί πειτα, βρισκόμαστε διαρκς σέ πόλεμο παγκοσμίου μβέλειας. Παρ’ τι μετά τήν πτώση το νατολικο μπλόκ λπίζαμε τι κόσμος θά κινετο σέ ερηνική κατεύθυνση, λπίδα ατή διαλύθηκε πό να μοναδικό, ξιοσημείωτο γεγονός. Μέ τό τέλος το Ψυχρο Πολέμου, ο ΗΠΑ χρειάζονταν ναν νέο, καυτό πόλεμο, διότι χωρίς πόλεμο, χωρίς κίνδυνο, χωρίς φόβο, δέν πάρχουν στρατιωτικοί προϋπολογισμοί καί ο νθρωποι κυβερννται δυσκολοτέρα. φόβος εναι κενος πού μικραίνει τούς νθρώπους. ταν κάποιος φοβται, συρρικνώνονται τά πάντα μέσα στό σμα του, σκύβει, φορ παρωπίδες, πιτρέπει τό κάθε τί ρκε νά πιβιώσει. ποιος νιώθει φόβο, δέν θέτει ρωτήματα. πό τήν μέρα τς 11ης Σεπτεμβρίου βρισκόμαστε σέ μιά διαρκ κατάσταση ξαίρεσης [permanenter Ausnahmezustand], τόσο σέ συναισθηματικό σο καί σέ νομικό πίπεδο. πό κείνη τήν μέρα  κόσμος λλαξε ρδην».

 νάποδη λογική τς ναβαθμισμένης «νέας κανονικότητας» πού μετατρέπει σέ μόνιμο τό προσωρινό καί κατ’ ξαίρεσιν δρακόντειο (κατά κανόνα, προσωρινά μόνο μπορε νά ντέξει κάθε τί δρακόντειο νομικός μας πολιτισμός, λλά καί κοινωνία τν πολιτν) εναι σχεδιασμένο νά φαρμοσθε καί στά περιοριστικά μέτρα γιά τήν ντιμετώπιση τς μάστιγας το νέου «όρατου χθρο» πού κούει στό νομα κορωνοϊός.





Μπαίνοντας πλέον στόν τρίτο χρόνο διαχείρισης το «γειονομικο τρόμου», πληροφορούμαστε πό κάποιους προβεβλημένους λληνες «εδικούς», πως εναι κ. λκιβιάδης Βατόπουλος, τι:

« Covid-19 δέν χει τελειώσει καί τι μπαίνουμε σέ φάση χρονιότητας. Συνεπς δέν θά χουμε κτακτα, λλά μόνιμα μέτρα, τά ποα θά λλάξουν κάπως τόν τρόπο ζως μας. Θά πρέπει νά ργανώσουμε τήν καθημερινότητά μας πό δ καί πέρα, χοντας στό μυαλό μας τι πάρχει να ναπνευστικά μεταδιδόμενο νόσημα, πού μπορε γιά κάποιους νά γίνει βαρύ, νίοτε καί νά ποβε μοιραο. ρα πρέπει νά προσαρμόσουμε νάλογα τήν κοινωνική μας ζωή. Δηλαδή ο πιό εάλωτοι θά πρέπει νά συνηθίσουν νά ποφεύγουν τούς συνωστισμούς καί νά φορνε μάσκα»2 .

φρασιολογία πού χρησιμοποιε ν λόγ «εδικός» καταδεικνύει τι  διαχείριση τς πανδημίας γίνεται μέ φύλλα καρμπόν, τά ποα μς κληροδότησε διαχείριση τς τρομοκρατίας:


ός, πως καί μιά τρομοκρατική ργάνωση, θά ποτελε φ’ ξς μόνιμη δυνητική πειλή γιά τούς πολτες, καί μάλιστα χι πλς γιά τήν γεία τους λλά καί γιά τήν ζωή τους.

πως κανείς δέν μπορε νά προβλέψει πο θά σκάσει καί ποιόν θά κρωτηριάσει θά σκοτώσει τοποθετημένη πό τρομοκράτες βόμβα, τσι δέν μπορε κανείς νά προβλέψει ποιός πολίτης νδέχεται νά δεχθε μολυσματική πίθεση πό τόν «τρομοκράτη» κορωνοϊό καί, κολούθως, νά μείνει σακάτης νά πεθάνει.

Λόγ ατο το μή ξαλείψιμου διαρκος κινδύνου (κατά τό Ποινικό Δίκαιο νοούμενου ν στεν ννοί, φο πολίτης μπορε νά πσα στιγμή νά κολλήσει τόν «τρομο-ό»3), τά δρακόντεια μέτρα καταπολέμησης τς πανδημίας δέν μπορε παρά νά ταν ξ ρχς γνωστό τι θά θεσπίζονταν ς (δθεν) προσωρινά, γιά νά καθιερωθον ς μόνιμα.

Στήν πραγματικότητα, μως, πρόκειται γιά μέτρα πού μοιάζει νά πιβλήθηκαν χι ξ ατίας, λλά ξ φορμς τς μφάνισης το «όρατου χθρο». Τοτο, διότι χι μόνο χρήση μάσκας, λλά καί ο λοιπές ποχρεωτικές ατρικές πράξεις, δηλ. τς διενέργειας διαγνωστικν τέστ καί το μβολιασμο, λλά καί δεκάδων λλων, ς πί τό πλεστον γελοίων, μέτρων, πως εναι γκατάσταση πλέξι-γκλάς τήρηση πόστασης 1,5 μέτρου μεταξύ π.χ. πελατν καταστημάτων, δέν φαίνεται νά εχαν καμία σοβαρή ατιώδη συμβολή στήν ναχαίτιση το «όρατου χθρο».


δ συγκαταλέγεται φυσικά καί τό περίφημο λοκντάουν, τό ποο πεβλήθη κεντρικά δύο φορές. Μάλιστα, τήν δεύτερη φορά, πού διήρκεσε περίπου να ξάμηνο, σχύς του ληξε, πειδή  κοινωνία πρεπε νά ξαναλειτουργήσει καί χι πειδή μειώθηκαν δραστικά μηδενίσθηκαν τά περίφημα κρούσματα.

Τό διο σχυε καί ς πρός τά δρακόντεια μέτρα, πού εσήχθησαν προσωρινς μέ γγεν ροπή μονιμότητας γιά τήν καταπολέμηση το παλαιο «όρατου χθρο», δηλ. τς λ Κάϊντα: ο τρομοκρατικές πιθέσεις συνέχισαν νά ξαπολύονται σέ παγκόσμιο πίπεδο, θυμίζοντας τήν Λερναία δρα πού ξανάβγαζε πλοκάμια, ν τς τά κοβαν.

 μμονή, λοιπόν, στήν διατήρηση τν δρακόντειων, καίτοι ν πολλος ναποτελεσματικν, μέτρων, σάν τίς χημειοθεραπεες πού γιατρός τίς κρίνει παραίτητες, μολονότι ξουθενώνουν τόν σθεν χωρίς νά βελτιώνουν τήν γεία του, μς δημιουργε τήν σοβαρή πόνοια τι, πως νας τέτοιος γιατρός, τσι καί ο εδικοί τς ατρικς πιστήμης καί ο ν γένει διαχειριστές τς γειονομικς κρίσης, στόχευαν ξ ρχς στήν ξουθένωση τν πρώην γιν πολιτν.

κτός καί ν ταν τόσο τσαρλατάνοι, πού ξουθένωση ρθε ς ποτέλεσμα τς δεξιότητάς του. Ατό, μως, εναι δύνατον νά σχύει, διότι θά πρεπε νά συμφωνήσουμε τι λοι ο εδικοί τν δεκάδων κρατν πού φήρμοσαν περίπου τά δια μέτρα ταν ξίσου δέξιοι καί ρα τι τελικς πρόκειτο γιά πανδημία το ο το τσαρλατανισμο!

πόνοια περί σχεδίου ξουθενώσεως τν λαν νισχύεται πό τήν διαπίστωση τι, μετά τήν πίθεση τς 11ης Σεπτεμβρίου, πολεμική κστρατεία κατά τς τρομοκρατίας

«δήγησε σέ αματοχυσία, πανάσταση, καταστολή καί πρόσφυγες, μέ κατομμύρια θανάτους καί πιπτώσεις πού φίστανται κόμη καί σήμερα»4.

ντιστοίχως, μετά τήν φαρμογή τν μέτρων γιά τήν καταπολέμηση τς πανδημίας,

οκονομική ζημία «συναγωνίζεται ατήν τς Μεγάλης φεσης», ν «ο πολιτικές συνέπειες θά φανον τά πόμενα χρόνια μέ διαφορετικούς τρόπους στίς διάφορες χρες. Ο κοινωνικές καί ψυχολογικές συνέπειες –φόβος, πομόνωση, ασθημα ματαιότητας– μπορε νά διαρκέσουν κόμα περισσότερο»5.

Σημειωτέον τι τόσο πίθεση στούς Δίδυμους Πύργους σο καί τά πρτα κρούσματα κορωνοϊο στήν Κίνα ποτέλεσαν «σύμμετρους κλυδωνισμούς», φο σάν τήν πεταλούδα πού, κουνντας τά φτερά της, μπορε νά πηρεάσει τόν καιρό στήν λλη κρη το κόσμου, προκάλεσαν παγκόσμιες ναταράξεις, παληθεύοντας τι:

«Μικρές λλαγές μπορε νά χουν μεγάλες συνέπειες. Στά δίκτυα λεκτροδότησης στά δίκτυα τν πολογιστν, ν σπάσει να μικρό ξάρτημα καί μετά μεταβιβάσει τό φορτίο του σέ να λλο πού καί ατό σπάσει, μπορε νά προκληθε λυσιδωτή ντίδραση πού θά γίνει κόμα μεγαλύτερη σάν κυματισμός πού μετατρέπεται σέ τεράστιο κύμα. ρος εναι “διαδοχική στοχία”»6.

Τό διο φαινόμενο παρήχθη καί στό νδιάμεσο χρονικό διάστημα μεταξύ 11ης Σεπτεμβρίου 2001 καί 11ης Μαρτίου 2020, ταν δηλαδή σκασαν ο πρτες χρηματιστηριακές φοσκες πού δήγησαν στό παγκόσμιο οκονομικό κράχ το 2008. Τρες τεράστιες κρίσεις μέσα σέ μία εκοσαετία, τρες μπαμπολες πού φεραν ναμπουμπολες παγκοσμίου μβέλειας, τίς ποες μελλε νά διαδεχθε κανονικός πόλεμος το 2022 νάμεσα σέ Ρωσία καί Οκρανία, σως νας κρυφο-παγκόσμιος πόλεμος μεταξύ νατολς καί Δύσης.





Τό μόνο πού λείπει γιά νά πομε τι γενιά μας χει ζήσει λες τίς μορφές πολέμου, εναι νά ξεσπάσει καί νας πυρηνικός πόλεμος. Δυστυχς, ο περισσότεροι πολτες κάθε πληττόμενης χώρας, καί δή ο λληνες, ποδείχθηκαν νθεκτικοί καί στά ξουθενωτικά γειονομικά μέτρα, χι πό τήν ννοια τι κατάφεραν νά ντισταθον στήν φαρμογή τους, λλ’ ντιθέτως πό τήν ννοια τι τά ντεξαν διαμαρτύρητα (κάτι παρόμοιο εχε συμβε καί στήν ποχή τς οκονομικς κρίσης).

Ατό εχε ς ποτέλεσμα νά νοίξει ρεξη τν γειονομικν διαχειριστν καί νά ξιώνουν πό τούς εένδοτους λληνες συμμόρφωση σέ πανύσκληρα μέτρα, πού μοιά τους δέν μπορομε νά βρομε εκολα σέ ποιοδήποτε λλο μέρος τς γς.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ποτελε  ποχρέωση μασκοφορίας σέ λους τούς σωτερικούς καί ξωτερικούς χώρους μέ ταυτόχρονη ποχρέωση χρήσης διπλς μάσκας σέ ρισμένους σωτερικούς χώρους, πως π.χ. στήν κκλησία, στά σοπερ-μάρκετ  στά Μέσα Μαζικς Μεταφορς.

Εναι, μάλιστα, ξιον διαιτέρας μνείας τό γεγονός τι κάποιοι πιστοί ξακολουθον μέχρι καί ατήν τήν ρα νά φορον διπλή μάσκα ντός κτός ερν ναν, παρ’ τι στήν σχετική ΚΥΑ δέν προβλέπεται πλέον τό συγκεκριμένο μέτρο!





Παράλληλα, δέν εναι σπάνιο τό φαινόμενο νά δηγον μόνοι τους κάποιοι δηγοί ατοκινήτων χοντας κλειστά τά παράθυρα καί φορντας μάσκα.

λβετός συγγραφέας Μάξ Φρίς (Max Frisch) στό θεατρικό ργο του « Μπήντερμαν καί ο μπρηστές»7 γραφε τι «πιό τυφλός καί π’ τόν τυφλό εναι φοβιτσιάρης»8.


Τόσο φοβιτσιάρηδες-τυφλοί πού γίναμε ο λληνες δέν μπορομε νά ναγνωρίσουμε τό φθαλμοφανές:

Κανένας ός δέν χει παλληλική διότητα, στε νά το παραχωρεται δεια θερινν διακοπν καί τσι τά μέτρα τς χαλάρωσης νά χουν προκαθορισμένη διάρκεια λίγων μηνν.

πομένως, ατό πού στήν πραγματικότητα χει χαλαρώσει δέν εναι τά μέτρα κατά το κορωνοϊο, λλά  κοινή λογική, μέ ποτέλεσμα νά γίνονται επεπτα τά παραμύθια μέ τά ποα νανουρίζονται ο βρεφοποιημένοι πολτες.

μεγάλος φόβος τν πάλαι ποτέ τρόμητων καί νυπότακτων λλήνων ξηγε ως ναν βαθμό τήν τυφλή μπιστοσύνη πού δείχνουν στίς (δθεν) γαθές προθέσεις σων ποφασίζουν τά δρακόντεια καί λλόκοτα μέτρα. Στό προαναφερθέν θεατρικό ργο το Φρίς, κεντρικός ρωας,  Θεόφιλος Μπήντερμαν, λέγει στήν σύζυγό του:

«δέν μπορ νά ζ μέ τόν φόβο λη τήν ρα... ν τόν καθένα πού συναντμε μπροστά μας τόν παίρνουμε γιά μπρηστή, τότε πς περιμένουμε νά γίνουν καλύτερα τά πράγματα; Γιά τ’ νομα το Θεολίγη μπιστοσύνη δέν βλάπτει, λίγη καλή θέληση»9.

τσι κριβς σκέπτεται συντριπτική πλειοψηφία τν σύγχρονων ραγιάδων Νεοελλήνων: περνον γιά πυροσβέστες κείνους πού νεργον ξώφθαλμα –καί τσι νεργοσαν πάντοτε– ς πυρομανες μπρηστές, ς ποκριτικά καλοί Σαμαρετες, ν τέλει: ς προδότες-σωτρες.

Παρ’ τι βοον ο νδείξεις τι ο “κοκκινοσκουφίτσες” τς λλάδος χουν πέναντί τους προβατόσχημους λύκους, τούς μπιστεύονται τυφλά κατά τήν συνεχ φαρμογή μέτρων ταπεινωτικν καί καταστρεπτικν γιά τόν πολύ κόσμο λλά τατοχρόνως εεργετικν γιά μιά μικρή κάστα τν προνομιούχων.

Χάρη σέ ατή τήν νεπέρειστη καί ν τέλει ατοκαταστροφική μπιστοσύνη, τά μέλη τς εκολόπιστης πλειοψηφίας μπορον νά διατηρον τήν ψευδαίσθηση τι «κάποιοι κάνουν πιτέλους κάτι» για τήν πρόληψη το κινδύνου, στε ο διοι νά εναι σέ θέση νά συνεχίσουν νά χορεύουν στόν γαπημένο τους ρυθμό· στόν ρυθμό πού τούς θισε τό σατανικό σύστημα τν ξουσιαστν τους. Καί πάλι μέ τά λόγια το Φρίς:

«Καί νά στός πού τρέχει στό γραφεο του / μέριμνος καί φρεσκοξυρισμένος – ραος τρόπος νά ξεχν τόν κίνδυνο / Πού λημερίς καί λονυχτίς παραμονεύει»10.

κίνδυνος, μως, πού παραμονεύει δέν πορρέει πρωτίστως πό τόν κάστοτε «όρατο χθρό», πού χθές λεγόταν λ Κάιντα, σήμερα λέγεται κορωνοϊός καί αριο θά λέγεται κλιματική λλαγή, νεργειακή πισιτιστική κρίση κ.ο.κ., λλά πό κείνους πού τόν χρησιμοποιον προσχηματικά ς μεζον πρόβλημα γιά νά πιβάλουν μονοπωλιακά τήν δική τους, μαγική λύση, πιδεικνύοντας μηδενική νοχή στούς μφισβητίες καί ρνητές τν περίφημων «εδικν».

Βιώνουμε λοφάνερα τήν δικτατορία τς μις ποψης, πού γίνεται παραληρηματικό κεντρικό φήγημα τς συμπαγος πλειοψηφίας. ποιος διανοηθε νά πάει κόντρα σέ ατό, βρίσκεται στήν λάθος (διάβαζε νάποδα: στή σωστή) πλευρά τς στορίας.






Ο «όρατοι χθροί» θά συνεχίσουν νά πάρχουν καί θά φευρίσκονται λοένα καί περισσότεροι, στε πό τά πολλά κροσέ τν καλοκάγαθων προδοτν-σωτήρων μας νά ζαλιστον ο διαγωνιζόμενοι στό μάθημα τς νθεκτικότητας πολτες καί νά σωριαστον λιπόθυμοι στήν σατανική παλαίστρα.

Καί μόλις περιέλθουν σέ κατάσταση ναισθησίας, τότε δέν ποκλείεται νά ρθει ρα το βιασμο τους. Θά παρουσιαστε, μλλον, καί ατή ς μιά πράξη δικαιολογημένη, καθ’ τι νταγμένη στό πλαίσιο μις προσωρινς κατάστασης ξαίρεσης, πού στόν νάποδο κόσμο θά διαιωνισθε, καταντντας μόνιμη.

Κωνσταντνος Βαθιώτης, τ. ναπλ. Καθηγητς Νομικς Σχολς Δ.Π.Θ.

(*) Το παραπάνω κείμενο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Ενοριακή Ευλογία, Τεύχ. ΚΑ΄, Ιούνιος-Ιούλιος 2022, σελ. 250-255.

1 Amadeus Verlag, Fichtenau 2016, σελ. 232.

2 https://www.naftemporiki.gr/story/1858428/alk-batopoulos-i-covid-19- mpainei-se-fasi-xroniotitas-den-tha-exoume-ektakta-alla-monima-metra

3 Γιά τό φαινόμενο το διαρκος κινδύνου ν στεν ννοί βλ. Βαθιώτη, μβάθυνση σέ εδικά ζητήματα ποινικο Δικαίου. πό τήν πράξη στή θεωρία, κδ. Σάκκουλα Θεσσαλονίκης, 2014, σελ. 318/319.

4 Zakaria, Δέκα μαθήματα γιά τήν ποχή μετά τήν πανδημία, μτφ.: Γ. Κουρμένταλα, κδ. πίκεντρο, θήνα 2022, σελ. 29.

5 Zakaria, ό.π., σελ. 30/31.

6 Zakaria, ό.π., σελ. 31.

7 Μτφ.: Ν. Βαγενάς, κδ. Δωδώνη, θήνα 1990.

8 Ό.π., σελ. 50.

9 Ό.π., σελ. 67.

10 Ό.π., σελ. 63.



 Σχολιάστε το άρθρο μας


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.  To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.


Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com 

στο Facebook...

στο GAB...

στο Twitter

κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου