Η.Π.Α: Όλο και περισσότεροι πιλότοι που είχαν παρενέργειες από τα «τσιμπήματα» συστήνουν ομάδες και πιέζουν τις αεροπορικές εταιρείες και τις ρυθμιστικές αρχές να τερματίσουν τους υποχρεωτικούς εμβολιασμούς... - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Η.Π.Α: Όλο και περισσότεροι πιλότοι που είχαν παρενέργειες από τα «τσιμπήματα» συστήνουν ομάδες και πιέζουν τις αεροπορικές εταιρείες και τις ρυθμιστικές αρχές να τερματίσουν τους υποχρεωτικούς εμβολιασμούς...

  Αιχμηρός πόνος στο στήθος. Μυοκαρδίτιδα και περικαρδίτιδα. Καρδιακές προσβολές. Εγκεφαλικά επεισόδια και επακόλουθη τύφλωση... Αυτά είνα...

 


Αιχμηρός πόνος στο στήθος. Μυοκαρδίτιδα και περικαρδίτιδα. Καρδιακές προσβολές. Εγκεφαλικά επεισόδια και επακόλουθη τύφλωση...


Αυτά είναι μερικά μόνο από τα πολλά ανεπιθύμητα συμβάντα που σχετίζονται με το εμβόλιο κατά του COVID-19 που αναφέρθηκαν από πιλότους εμπορικών αεροπορικών εταιρειών και από έναν αυξανόμενο αριθμό ομάδων υπεράσπισης που εκπροσωπούν εργαζόμενους στον κλάδο της αεροπορίας.

 

Πηγή: Children’s Health Defense

Γράφει ο Μιχαήλ Νεβραδάκης, Ph.D.

Απόδοση: Ελλήνων Αφύπνιση

 

Σύμφωνα με αυτά τα άτομα και τις ομάδες, ο αριθμός των πιλότων που μιλούν ανοιχτά για τις παρενέργειες που αντιμετώπισαν από το εμβόλιο είναι μικρότερος από τον αριθμό των πιλότων που εξακολουθούν να πετούν παρά το γεγονός ότι αντιμετωπίζουν ανησυχητικά συμπτώματα μετά τον εμβολιασμό τους, αλλά δεν μιλούν ανοιχτά λόγω αυτού που περιγράφουν ως κουλτούρα εκφοβισμού στην αεροπορική βιομηχανία.

Αυτά τα άτομα φοβούνται ότι θα χάσουν τις δουλειές και τα προς το ζην σε αντίποινα αν αποκαλύψουν τα συμπτώματά τους ή δημοσιοποιήσουν τις ιστορίες τους, ανέφεραν πηγές στο The Defender.

Ωστόσο, ένας αυξανόμενος αριθμός πιλότων εμφανίζεται.

Τον περασμένο μήνα, το The Defender δημοσίευσε τους λογαριασμούς αρκετών πιλότων — και της χήρας ενός πιλότου που πέθανε από ανεπιθύμητο συμβάν που σχετίζεται με το εμβόλιο.

Από τότε, περισσότεροι πιλότοι έχουν μοιραστεί τις ιστορίες τους, συμπεριλαμβανομένου ενός που πετάει αυτήν τη στιγμή για μια εμπορική αεροπορική εταιρεία.

Ένας αυξανόμενος αριθμός οργανώσεων υπεράσπισης, που εκπροσωπούν εργαζομένους σε όλη την αεροπορική βιομηχανία και σε πολλές χώρες, συμμετέχουν σε αυτούς τους πιλότους για να μιλήσουν ανοιχτά.

Ο Defender είχε αναφερθεί προηγουμένως για ενέργειες από τους Αμερικανούς Freedom Flyers (USFF) και άλλους νομικούς συνηγόρους στις ΗΠΑ

Έκτοτε, εκπρόσωποι του Global Aviation Advocacy Coalition (GAA) και του Free To Fly με έδρα τον Καναδά μίλησαν επίσης με το The Defender για τις πρωτοβουλίες τους.

Εν τω μεταξύ, πιλότοι στον Καναδά και την Ολλανδία ανέφεραν πρόσφατα σημαντικές νομικές νίκες σε ξεχωριστές περιπτώσεις που σχετίζονται με εμβόλια.

Όλο και περισσότεροι πιλότοι, μιλούν στο The Defender για τη περιπέτεια τους μετά τον εμβολιασμό...

Ο Στίβεν Χόρνσμπι, ένας 52χρονος πιλότος σε μια παλαιά επιβατική αεροπορική εταιρεία, ήταν κάποτε ενεργός αρσιβαρίστας και ποδηλάτης, κάνοντας ποδήλατο 10-26 μίλια κάθε δεύτερη μέρα.

Είναι επίσης βετεράνος του Σώματος Πεζοναυτών των ΗΠΑ και της Επιχείρησης Enduring Freedom . Σύμφωνα με τις απαιτήσεις της FAA, πέρασε 24 ιατρικές εξετάσεις τα τελευταία 12 χρόνια, συμπεριλαμβανομένων 12 ηλεκτροκαρδιογραφημάτων (ΗΚΓ).

Ο Χόρνσμπι είπε στο The Defender, «Δεν είχα ποτέ καρδιαγγειακά προβλήματα στη ζωή μου, ούτε είχα ποτέ σοβαρά προβλήματα υγείας… Τρώω υγιεινά και κάνω αυτό που πιστεύω ότι είναι ένας ισορροπημένος τρόπος ζωής».

Ο Χόρνσμπι, ωστόσο, δεν πετάει σήμερα επειδή, είπε, «αναγκάστηκε… να κάνει το εμβόλιο για τον COVID-19» και ο εργοδότης του «κατέστησε πολύ σαφές ότι όλοι οι εργαζόμενοι θα έπρεπε να το λάβουν και ότι ιατρικές/θρησκευτικές εξαιρέσεις θα ήταν πολύ δύσκολο να γίνουν αποδεκτές».

Οι δυσκολίες του Hornsby ξεκίνησαν μετά τη λήψη της δεύτερης δόσης του εμβολίου Pfizer COVID-19.

«Μετά τη δεύτερη δόση μου, αρχικά είχα μηδενικά προβλήματα, με λίγο περισσότερο από ελαφριά κόπωση τη δεύτερη μέρα, είπε ο Χόρνσμπι. «Η 12η μέρα, ωστόσο, ήταν το αποκορύφωμα του εμβολίου και το συνεχές άγχος που πρόσθεσα στην καρδιά μου από την αυστηρή άσκηση».

Καθώς οδηγούσε με την οικογένειά του, ο Χόρνσμπι είπε ότι ένιωθε έντονους πόνους στο στήθος, «πόνο που ακτινοβολούσε στο αριστερό μου χέρι και ο καρδιακός μου ρυθμός αυξήθηκε σαν να χτυπούσε στο λαιμό μου».

Ο Hornsby είπε ότι χρειάστηκαν πολλές διαφορετικές διαγνώσεις από γιατρούς και ιατρούς για να γίνει σύνδεση μεταξύ των προβλημάτων υγείας του και του εμβολίου.

Μια νοσοκόμα σε μια μονάδα επείγουσας φροντίδας του είπε αρχικά τα συμπτώματά του δεν συσχετίζονται με καρδιακή προσβολή και πιθανότατα δεν σχετίζονται με το εμβόλιο. Αργότερα, σε ένα δωμάτιο επειγόντων περιστατικών του νοσοκομείου, του είπαν και πάλι ότι τα συμπτώματά του δεν ήταν πιθανό να σχετίζονται με το εμβόλιο.

«Σε εκείνο το σημείο», είπε ο Χόρνσμπι, «αγανακτούσα. Γιατί ένας πάροχος υγειονομικής περίθαλψης απορρίπτει αυτήν την προοπτική; Αυτή ήταν η πραγματικότητα που μου άνοιξε τα μάτια ότι έπαιζε μια σημαντική συγκάλυψη».

Ο Hornsby διαγνώστηκε τελικά με αυξημένη αρτηριακή πίεση, αλλά του είπαν ότι δεν είχε υποστεί καρδιακή προσβολή. Οι γιατροί τον συμβούλεψαν να παρακολουθήσει έναν καρδιολόγο και του είπαν ότι δεν θα αναφέρουν την περίπτωσή του στο Σύστημα Αναφοράς Ανεπιθύμητων Συμβάντων Εμβολίου (VAERS).

Ο Χόρνσμπι είπε ότι ο καρδιολόγος του, αφού έκανε αιματολογικές εξετάσεις, του είπε ότι η καρδιά του ήταν υγιής και παρόλο που ο γιατρός δεν απέρριψε την πιθανότητα ότι τα καρδιακά του προβλήματα συνδέονται με το εμβόλιο, του είπε ότι τα συμπτώματα ήταν «πιθανότατα από στρες ή μυοσκελετικό πρόβλημα».

«Έπρεπε να σταματήσω να προσπαθώ να επιβάλλω την αντιληπτή διάγνωσή μου - προκατάληψη κατά του εμβολίου - και να ακούσω τους επαγγελματίες», είπε ο Χόρνσμπι, προσθέτοντας «χρειαζόμουν να είμαι υπομονετικός», ακόμη και όταν ένας γιατρός του συνδικάτου απέρριψε επίσης τις ανησυχίες του Χόρνσμπι ότι τα συμπτώματά του σχετίζονται. στο εμβόλιο.

Ο Χόρνσμπι συνέχισε να βιώνει «διακοπτόμενους πόνους», παρά το γεγονός ότι έπαιρνε θεραπείες στο σπίτι, όπως τσάι και συμπληρώματα για να ηρεμήσει τον καρδιακό του ρυθμό, τα οποία είπε ότι ήταν χρήσιμα.

Μόλις τον Δεκέμβριο του 2021, όταν επρόκειτο να ανανεωθεί η ιατρική του πιστοποίηση, ο αεροϊατρικός εξεταστής του (AME) τον συμβούλεψε να φοράει οθόνη Holter (ένας τύπος φορητού ΗΚΓ) για μια εβδομάδα για να παρακολουθεί την καρδιά του.

«Τότε ανακάλυψα ότι είχα προβλήματα αρρυθμίας, καρδιακούς παλμούς και [έναν] ακανόνιστο καρδιακό ρυθμό, που συνέβαινε σχεδόν αποκλειστικά τη νύχτα», είπε ο Hornsby. «Επέστρεψα στον ΑΜΕ μου, ο οποίος μετά μου είπε ότι ήμουν προσγειωμένος και ότι έπρεπε να πάω να βρω έναν καλό καρδιολόγο και να γίνω υγιής».

Τον επόμενο μήνα, ένας άλλος καρδιολόγος διέγνωσε στον Hornsby μυοκαρδίτιδα που προκαλείται από εμβόλιο .

«Η καρδιά μου είχε φλεγμονή», είπε ο Χόρνσμπι. «Μετά από ένα ηχοκαρδιογράφημα, έδειξε ότι η καρδιά μου διαστέλλεται ελαφρά με υγρό πίσω από την καρδιά μου».

Ο Hornsby είπε ότι «τα πάει πολύ καλύτερα», αλλά ακόμα δεν πετάει. Είναι απογοητευμένος με τον απορριπτικό τρόπο με τον οποίο αρκετοί γιατροί αντιμετώπισαν τις ανησυχίες του.

«Αν οι γιατροί ήταν πρόθυμοι να δουν την περίπτωσή μου - και υποπτεύομαι τους άλλους - με ανοιχτό μυαλό, αυτό θα μπορούσε να είχε διαγνωστεί πολύ, πολύ νωρίτερα», είπε. «Κοιτάζοντας πίσω, αν η καρδιά μου δεν ήταν υγιής, σίγουρα θα είχα πεθάνει από καρδιακή ανακοπή όπως βλέπετε σε νεαρούς αθλητές».

Ο Χόρνσμπι είπε ότι πιστεύει ότι άλλοι πιλότοι με παρόμοια συμπτώματα εξακολουθούν να πετούν.

«Υποψιάζομαι ότι υπάρχουν πολλοί πιλότοι που πετούν γύρω με μικρά και ίσως σημαντικά προβλήματα», είπε ο Χόρνσμπι. «Το εμβόλιο είναι/ήταν πειραματικό και για καλό σκοπό. Κανείς δεν γνωρίζει τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις».

Αυτός πρόσθεσε:

«Πόσα χρόνια έχουν ξυριστεί από τη ζωή μου; Θα αναπτύξω ουλώδη ιστό στην καρδιά μου; Θα πάθω καρκίνο ως αποτέλεσμα; Αυτά τα σκουπίδια έχουν υποβαθμίσει το ανοσοποιητικό μου σύστημα; Μόνο ο Θεός γνωρίζει."

Παρενέργειες σε πιλότο από το εμβόλιο της Moderna: «Έχω μια οικογένεια να ταΐσω»

Στην πραγματικότητα, το The Defender πήρε συνέντευξη από έναν άλλο πιλότο - που σήμερα πετούσε για μια εμπορική αεροπορική εταιρεία στις ΗΠΑ - ο οποίος αντιμετωπίζει τέτοιες δυσκολίες υγείας.

Ο πιλότος, ο οποίος μίλησε στο The Defender υπό τον όρο της ανωνυμίας, είπε:

«Ένιωθα πόνο στο στήθος, συνήθως τη νύχτα, σχεδόν σαν κάποιος να είχε το χέρι του γύρω από την καρδιά μου και να έσφιγγε.

«Γενικά, [ο πόνος] υποχωρούσε κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά … εμφανιζόταν περιστασιακά από το πουθενά και θα χρειαζόταν να ξαπλώσω.

«Θα εκδηλωνόταν ως πόνος, αλλά και σαν κάτι να είχε κολλήσει βαθιά στον οισοφάγο μου, σαν να είχα ένα κομμάτι τροφής ή αέρα που πίεζε την περιοχή του στήθους μου».

Σύμφωνα με τον πιλότο, τα συμπτώματά του «άρχισαν περίπου μια εβδομάδα μετά τον δεύτερο εμβολιασμό Moderna.

Είπε ότι η αεροπορική εταιρεία για την οποία εργάζεται απείλησε να τερματίσει οποιονδήποτε δεν έκανε το εμβόλιο. «Έχω μια οικογένεια να ταΐσω, οπότε έμεινα με λίγες επιλογές».

Είπε ότι είναι «σε ρεζέρβα» και δεν πετάει συχνά. Ενώ τα συμπτώματά του υποχώρησαν πρόσφατα, θεώρησε ότι «η αναζήτηση περαιτέρω θεραπείας θα είχε ως αποτέλεσμα μια απάντηση που θα ήταν δυσμενής για την ιατρική μου [πιστοποίηση]».

Αυτός πρόσθεσε:

«Στο πίσω μέρος του μυαλού μου, ωστόσο, υπάρχει η σκέψη του τι θα μπορούσε να σημαίνει για τη μελλοντική μου υγεία.

«Η τρέχουσα κατάσταση που αντιμετωπίζω είναι ότι η υποστήριξη μιας οικογένειας είναι το πιο σημαντικό για μένα. Ο φόβος της απώλειας της ιατρικής [πιστοποίησης] του πιλότου μου μετά την εντολή να κάνω αυτό το εμβόλιο είναι ο δρόμος στον οποίο βαδίζω αυτήν τη στιγμή».

Ο πρώην Αυστραλός πιλότος που τερματίστηκε μετά από 19 χρόνια επειδή αρνήθηκε τη λήψη του COVID-19 υποστηρίζει τους άλλους

Η Αυστραλία, όπως και ο Καναδάς, έχει εντολή εμβολιασμού σε κυβερνητικό επίπεδο για το πλήρωμα των αεροπορικών εταιρειών και τους εργαζόμενους στο αεροδρόμιο. Στην Αυστραλία, αυτή η εντολή τέθηκε σε ισχύ στις 15 Νοεμβρίου 2021.

Ο Γκλεν Γουότερς είναι πρώην καπετάνιος της Virgin Australia, ο οποίος τώρα είναι εκπρόσωπος μιας ομάδας εργαζομένων από την ίδια αεροπορική εταιρεία.

Ο Γουότερς, ο οποίος είχε τον βαθμό του καπετάνιου για 19 χρόνια πριν τον τερματίσει η Virgin Australia επειδή αρνήθηκε το εμβόλιο, μίλησε στο The Defender εκ μέρους αρκετών πιλότων που υποφέρουν από τραυματισμούς από εμβόλια.

Σύμφωνα με τον Waters, «κανένας από τους πιλότους που υποφέρουν από τραυματισμούς δεν είναι έτοιμος να μιλήσει» επειδή «η εταιρεία προσπαθεί ενεργά να τερματίσει οποιονδήποτε αναφέρει τραυματισμό από εμβόλια».

Ο Γουότερς είπε ότι οι εργαζόμενοι των οποίων τα προβλήματα υγείας χαρακτηρίζονται ως «άσχετα» με το εμβόλιο αντιμετωπίζονται από τη Virgin Australia «όπως θα περίμενες μια εταιρεία να φροντίζει τους υπαλλήλους της».

Ο Γουότερς δήλωσε ότι «υπάρχουν αρκετοί λόγοι που οι τραυματισμένοι πιλότοι δεν θα εμφανιστούν», όπως:

  • «Υπάρχει ένα στίγμα που συνδέεται με το αίσθημα κατά των εμβολίων σε οποιαδήποτε μορφή.
  • Υπάρχει μια απροθυμία από την πλευρά της ιατρικής κοινότητας να εμπλακεί με πιθανούς τραυματισμούς από εμβόλια.
  • Οι κατασκευαστές εμβολίων θα αγωνιστούν ενεργά κατά των ισχυρισμών τραυματισμών.
  • Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν αποστασιοποιηθεί από τους ισχυρισμούς που αφορούν το εμβόλιο.
  • Οι πιλότοι δεν θέλουν να χάσουν τις ιατρικές τους πιστοποιήσεις, τη δουλειά ή την καριέρα τους.

Ο Γουότερς είπε ότι από περίπου 900 πιλότους που πετούν με την Virgin Australia, γνωρίζει εννέα που δεν πετούν πλέον λόγω ιατρικών επιπλοκών που θα μπορούσαν να συνδέονται με το εμβόλιο.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχουν πολλοί περισσότεροι που συνεχίζουν να πετούν με ανησυχητικά συμπτώματα», είπε.

Αυτά τα συμπτώματα, σύμφωνα με τον Waters, περιλαμβάνουν συχνότερα μυοκαρδίτιδα και περικαρδίτιδα. Ορισμένα συμπτώματα, ωστόσο, είναι ακόμη πιο σοβαρά.

Ο Γουότερς είπε στο The Defender:

«Έχουμε έναν καπετάνιο [που είχε] εγκεφαλικό και τυφλώθηκε, και ένας άλλος έπαθε καρδιακή προσβολή και έπεσε από τις σκάλες επιβίβασης μετά την προσγείωση.

«Υπήρξαν παράπονα για συνεχείς πονοκεφάλους και πολλές αναφορές για πόνους στο στήθος και δύσπνοια.

«Αριθμός πληρώματος καμπίνας ανέφερε καρφίτσες και βελόνες στα άκρα τους, σχεδόν σαν ηλεκτροσόκ που επιμένουν για ώρες τη φορά.

«Έχω ακούσει [για περιπτώσεις] εμβοών, ιλίγγου και εγκεφαλικής ομίχλης, συμπεριλαμβανομένης της προσωρινής τύφλωσης, σε πολλά μέλη του πληρώματος. Αναφέρονται συχνά διαταραγμένοι εμμηνορροϊκοί κύκλοι , επηρεάζοντας ίσως δεκάδες [εργαζομένους]».

Ωστόσο, σύμφωνα με τον Waters, ίσως λόγω του εργασιακού περιβάλλοντος, δεν αισθάνονται άνετα όλοι οι πιλότοι να δηλώνουν ανοιχτά ότι μπορεί να υπάρχει σχέση μεταξύ των δυσκολιών υγείας τους και των εμβολίων.

«Γνωρίζω μόνο τρεις που λένε ότι τα συμπτώματα ξεκίνησαν μέσα σε μία ώρα μετά το εμβόλιο, έναν μέσα σε επτά ημέρες», είπε.

«Τα θύματα εγκεφαλικού και καρδιακού επεισοδίου δεν αποδίδουν το ιατρικό τους συμβάν στο εμβόλιο από όσο γνωρίζω. Ούτε [το έκανε] ο καπετάνιος που πέθανε από ξαφνική εμφάνιση καρκίνου στις αρχές του έτους».

Ορισμένοι υπάλληλοι μπορεί να μην καταλαβαίνουν ότι τα συμπτώματά τους μπορεί να σχετίζονται με το εμβόλιο, είπε ο Waters. «Πολλά από τα πρώιμα προειδοποιητικά σημάδια - επίμονοι πονοκέφαλοι, πόνοι στο στήθος, δύσπνοια - δεν αναγνωρίζονται από το πλήρωμα του αεροπλάνου ως πιθανές ανεπιθύμητες ενέργειες», είπε ο Γουότερς.

«Τα εμφράγματα και τα εγκεφαλικά συμβαίνουν σε κατά τα άλλα υγιή άτομα. Είναι ξαφνικά και αποτελούν πραγματικό κίνδυνο για την ασφάλεια των πτήσεων».

Ο Γουότερς εξήγησε ότι η Αρχή Ασφάλειας Πολιτικής Αεροπορίας της Αυστραλίας, παρόμοια με άλλους τέτοιους φορείς παγκοσμίως, έχει «κανόνα 1%» για τους πιλότους: Εάν έχουν μια ιατρική πάθηση «που παρουσιάζει περισσότερες από 1% πιθανότητες να καταλήξουν σε περιστατικό ανικανότητας εντός του επόμενου 12 μήνες, τότε θεωρούνται ιατρικά ανίκανοι να πετάξουν».

Υπό το φως αυτού, σύμφωνα με τον Γουότερς, «πολλοί γιατροί της αεροπορίας, συμπεριλαμβανομένης της Αντισυνταγματάρχη Τερέζα Λονγκ και του Αντισυνταγματάρχη Πίτερ Τσέιμπερς, έχουν συστήσει εξετάσεις που θα βοηθήσουν στον προσδιορισμό του πραγματικού κινδύνου για τους πιλότους».

Αυτές περιλαμβάνουν τη δοκιμή D-διμερούς για καταστάσεις πήξης του αίματος, μια πλήρη εξέταση αίματος, ανάλυση ΗΚΓ μετά τον εμβολιασμό, καρδιακή μαγνητική τομογραφία και άλλα.

Καθώς οι πιλότοι μιλούν ανοιχτά, υπάρχουν κάποιες νομικές νίκες

Παρά αυτό που πολλοί πιλότοι αποκαλούν εχθρικό περιβάλλον στην αεροπορική βιομηχανία έναντι ισχυρισμών τραυματισμού από εμβόλια, μια πρόσφατη σειρά νομικών αποφάσεων ήταν υπέρ των πιλότων και περισσότερες νομικές ενέργειες βρίσκονται σε εξέλιξη.

Ένας δικαστής στο Εφετείο του Άμστερνταμ στην Ολλανδία στις 2 Ιουνίου αποφάνθηκε υπέρ της Ολλανδικής Ένωσης Πιλότων Αεροπορικών Εταιρειών, σε μια υπόθεση που αμφισβήτησε τις εντολές εμβολίων που εισήγαγε η ολλανδική αεροπορική εταιρεία KLM για νέους πιλότους.

Σύμφωνα με την απόφαση :

«Θεωρείται ότι το αίτημα και η απαίτηση εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού συνιστά αδικαιολόγητη παραβίαση των θεμελιωδών δικαιωμάτων των υποψηφίων πιλότων.

«Ειδικότερα, παραβιάζει την ιδιωτική ζωή (άρθρο 8 ΕΣΔΑ) [την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα ] των υποψηφίων πιλότων.

«Σε τελική ανάλυση, η απόφαση αν θα εμβολιαστείτε ή όχι είναι κάτι που ανήκει κατεξοχήν σε αυτήν την ιδιωτική σφαίρα.

«Ως εκ τούτου, η απαίτηση από τον υποψήφιο χειριστή να εμβολιαστεί και να δώσει θετική απάντηση σε αυτό το ερώτημα σχετικά με το καθεστώς εμβολιασμού, παραβιάζει αυτό. Η KLM επομένως δεν αφήνει καμία επιλογή στους υποψήφιους πιλότους που θέλουν να ενταχθούν στην KLM.»

Σύμφωνα με την απόφαση της 2ας Ιουνίου, η KLM απαγορεύεται να ζητά ή να συλλέγει τέτοιες πληροφορίες από υποψήφιους πιλότους ή να απορρίπτει υποψηφίους βάσει του καθεστώτος εμβολιασμού τους, με ποινή 100.000 ευρώ (περίπου 105.000 $) ανά παράβαση.

Μετά την απόφαση, η Ολλανδική Ένωση Πιλότων εξέδωσε ανακοίνωση , στην οποία παρατήρησε:

«Ο [σύλλογος] υποστηρίζει τη θέση της κυβέρνησης ότι ο εμβολιασμός είναι σημαντικός, αλλά ότι ο υποχρεωτικός εμβολιασμός από τον εργοδότη δεν επιτρέπεται.

«Είμαστε της γνώμης ότι η KLM δεν συμμορφώθηκε με αυτό και, επιπλέον, παραβίασε τις συμφωνίες μας σχετικά με αυτό, χωρίς να υπάρχει καμία επιχειρησιακή αναγκαιότητα».

Στον Καναδά, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση στις 14 Ιουνίου ανακοίνωσε ότι οι περισσότερες εντολές εμβολίων που σχετίζονται με ταξίδια θα αρθούν από τις 20 Ιουνίου.

Απαντώντας σε αυτή την ανακοίνωση, σε δήλωση που εστάλη στο The Defender, το Free to Fly απέδωσε πιστώσεις σε όσους αντιτάχθηκαν στις εντολές, αναφέροντας:

«Αυτή η σκοτεινή εποχή βοηθά στην ενίσχυση μιας σημαντικής αρχής. Η αληθινή αλλαγή έρχεται μόνο μέσω της επιμονής, του θάρρους και της αδυσώπητης αναζήτησης της αλήθειας από άνδρες και γυναίκες με αρχές.

«Σε ολόκληρο το έθνος μας, πολλοί Καναδοί αρνήθηκαν να εγκαταλείψουν την ελευθερία και πολέμησαν για την εύθραυστη δημοκρατία μας. Δεν αισθανόμαστε «ευγνωμοσύνη» προς μια τολμηρή πολιτεία που έπαψε να παραβιάζει τις θεόδοτες ελευθερίες.

«Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τις πρόσφατες ταλαιπωρίες μας και δεν μπορούμε να νιώθουμε εφησυχασμό, βεβαίως με την κυβέρνηση του Τριντό να απειλεί ανοιχτά την επαναφορά των εντολών με οποιαδήποτε «νέα παραλλαγή»».

«Θα συνεχίσουμε να τους επιδιώκουμε, επιμένοντας σε ασυμβίβαστα πρότυπα στον κλάδο μας και τη διαβεβαίωση ότι δεν θα ακολουθήσουμε ποτέ ξανά αυτόν τον δρόμο του ιατρικού διαχωρισμού».

Σε μια άλλη πρόσφατη εξέλιξη, ο Καναδός πιλότος Ross Wightman έγινε μόνο ένας από τον μικρό αριθμό ατόμων που έχουν λάβει αποζημίωση από το Πρόγραμμα Υποστήριξης Εμβολίων Τραυματισμού του Καναδά.

Ο Wightman διαγνώστηκε με σύνδρομο Guillain-Barré, μια σπάνια πάθηση που επηρεάζει το νευρικό σύστημα και μπορεί να προκαλέσει μυϊκή αδυναμία, παράλυση ή ακόμα και θάνατο.

Εμφάνισε την πάθηση μέσα σε λίγες μέρες από τη λήψη της πρώτης και μοναδικής δόσης του εμβολίου για τον COVID-19. Τον τελευταίο χρόνο, ο Γουάιτμαν δεν μπορούσε να εργαστεί, καθώς είχε ουσιαστικά περιορισμένη κινητικότητα στα χέρια και τα πόδια του.

Η Global Aviation Advocacy Coalition απευθύνει ανοιχτή επιστολή στην αεροπορική βιομηχανία

Σε μια ανοιχτή επιστολή προς την αεροπορική βιομηχανία, η GAA διατύπωσε σοβαρούς ισχυρισμούς σχετικά με τις εντολές εμβολίων στον κλάδο, οι οποίες σύμφωνα με την GAA οδήγησαν σε έναν αυξανόμενο αριθμό πιλότων που τραυματίστηκαν από εμβόλια που δεν μπορούν να πετάξουν και που μπορεί να μην το κάνουν ποτέ ξανά - και έναν αυξανόμενο αριθμό των πιλότων που συνεχίζουν να πετούν ενώ παρουσιάζουν δυνητικά σοβαρά συμπτώματα.

Η επιστολή υπογράφηκε από οργανισμούς όπως οι USFF, Free To Fly Canada, οι Aussie Freedom Flyers , οι UK Freedom Flyers , η International Medical Alliance , η Global Covid Summit , η Canadian Covid Care Alliance , η UK Medical Freedom Alliance , η Ένωση Αμερικανοί Ιατροί και Χειρουργοί , και πολλές άλλες ομάδες στις ΗΠΑ, τη Γαλλία, την Ολλανδία, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και περισσότερους από 17.000 γιατρούς και ιατρικούς επιστήμονες από όλο τον κόσμο και «χιλιάδες πιλότους σε περισσότερες από 30 παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες.

Η GAA είπε ότι βρίσκεται σε επικοινωνία με πιλότους στις ακόλουθες αεροπορικές εταιρείες με έδρα τις ΗΠΑ: Alaska, American, Delta, Frontier, JetBlue, Southwest, Spirit and United και 12 μεγάλους αερομεταφορείς στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ολλανδία.

Σύμφωνα με την ανοιχτή επιστολή της GAA, ο οργανισμός και οι επιστήμονες και οι γιατροί με τους οποίους συνεργάζεται «ακούν καθημερινά πιλότους αεροπορικών εταιρειών που έχουν τραυματιστεί από εμβόλια» για καταστάσεις όπως «καρδιαγγειακά προβλήματα, θρόμβοι αίματος [και] νευρολογικά και ακουστικά ζητήματα».

Οι τραυματισμένοι πιλότοι αντιμετωπίζουν ένα ευρύ φάσμα συμπτωμάτων, «που κυμαίνονται μέχρι θανάτου», έγραψε η GAA, προσθέτοντας ότι τα συμπτώματα «τουλάχιστον σχετίζονται με τη λήψη εμβολιασμών για τον COVID-19».

Η GAA έγραψε ότι σε πολλές περιπτώσεις, αυτές οι καταστάσεις είναι αρκετά σοβαρές ώστε «οι πιλότοι έχουν χάσει την ιατρική πιστοποίηση και μπορεί να μην ανακτήσουν το ίδιο», ενώ άλλοι «συνεχίζουν να πιλοτάρουν αεροσκάφη ενώ φέρουν συμπτώματα που πρέπει να δηλωθούν και να διερευνηθούν, δημιουργώντας ανθρώπινους παράγοντες κίνδυνος πρωτοφανούς πλάτους» και «ένα τοπίο που θα πρέπει να απασχολεί πολύ τις αεροπορικές εταιρείες και το ταξιδιωτικό κοινό».

Οι πιλότοι συνεχίζουν να πετούν παρά το γεγονός ότι αντιμετωπίζουν τέτοια συμπτώματα, είπε η GAA, επειδή όσοι αναφέρουν τον τραυματισμό τους αντιμετωπίζουν πιθανή απώλεια άδειας, εισοδήματος και καριέρας, ενώ λαμβάνουν ελάχιστη έως καθόλου υποστήριξη από τα συνδικάτα τους και εισαγγελική επιθετικότητα από την πρόσληψη αεροπορικών εταιρειών.

Η GAA είπε ότι πολλοί πιλότοι ήταν απρόθυμοι να λάβουν το εμβόλιο COVID-19 και αντιτάχθηκαν στις εντολές:

«Οι πιλότοι εκπαιδεύονται να είναι προσεκτικοί αναλυτές του περιβάλλοντός τους, να αναγνωρίζουν τους κινδύνους και να μετριάζουν ενεργά. Για πολλούς, η εκπαίδευσή τους και η διαφορική ανάλυση κινδύνου οδήγησαν σε ανησυχίες και αρνητικά συμπεράσματα σχετικά με τη συμβατότητα του εμβολιασμού κατά του COVID-19 με την υγεία και την ασφάλεια των πτήσεων.

«Όχι μόνο πολλοί πιλότοι διαφώνησαν με αυθαίρετες απαιτήσεις που ενσωματώθηκαν στις εντολές εμβολιασμού, αλλά είδαν επίσης κινδύνους στις αναπάντητα ερωτήσεις και την αδικαιολόγητη ταχύτητα και πίεση πίσω από την κυκλοφορία των εμβολίων. Άσκησαν πιέσεις στις αεροπορικές εταιρείες και τους πολιτικούς τους, συνιστώντας προσοχή και αντίθετες εντολές».

Ωστόσο, δήλωσε η GAA, για πολλούς πιλότους, ήταν μια επιλογή μεταξύ εμβολιασμού και απώλειας εργασίας:

«Μόλις οι αεροπορικές εταιρείες ανέθεσαν τον εμβολιασμό, πολλοί πιλότοι αρνήθηκαν σταθερά με βάση τον κίνδυνο και στη συνέχεια τέθηκαν σε άδεια άνευ αποδοχών ή τερματίστηκαν οριστικά.

«Οι βασικοί επαγγελματίες αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την αεροπορία και η βιομηχανία έχασε εκατοντάδες χιλιάδες ώρες εμπειρίας. Τώρα, η παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία οδεύει σε μια τρομερή κρίση προσωπικού.

«Χιλιάδες άλλοι πιλότοι αναγκάστηκαν να εμβολιαστούν για να εξασφαλίσουν τις οικογένειές τους. Αυτό έχει επηρεάσει αρνητικά την ψυχική τους υγεία».

Για την GAA, ευθύνονται οι εντολές — και γενικότερα, οι αεροπορικές εταιρείες, οι ρυθμιστικές αρχές και τα συνδικάτα:

«…δεν φαίνεται να υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι οι ρυθμιστικές αρχές της αεροπορίας, οι αεροπορικές εταιρείες ή τα συνδικάτα έχουν πραγματοποιήσει τη δική τους δέουσα επιμέλεια για τα εμβόλια COVID-19 και τον αντίκτυπο στην υγεία ή την απόδοση των πιλότων.

«Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα υπάρχοντα ιατρικά πρότυπα της αεροπορίας. Υπάρχουν ερωτήματα σχετικά με την ικανότητα και την πιθανή αμέλεια.

«Η αποτυχία να αντιμετωπιστεί αυτό το δυνητικό ιατρικό ορόσημο θα καταστήσει τις αεροπορικές εταιρείες και τα συνδικάτα συνένοχοι σε μια αλλαγή κουλτούρας που έχει ταράξει το μάντρα των αερομεταφορών «πρώτα η ασφάλεια, πάντα».

Η GAA κάλεσε τις αρχές πολιτικής αεροπορίας όπως η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Καναδά, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου, η Υπηρεσία Ασφάλειας της Αεροπορίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η Αρχή Ασφάλειας Πολιτικής Αεροπορίας της Αυστραλίας να αρχίσουν να εκπληρώνουν τις ρυθμιστικές τους υποχρεώσεις.

«Η κρίση στην υγεία των πιλότων πρέπει να αντιμετωπιστεί δημόσια από τις αεροπορικές εταιρείες και τα συνδικάτα που εκπροσωπούν για να αποκαταστήσουμε την ασφάλεια των πτήσεων σε αυτό που κάποτε γνωρίζαμε», ανέφερε η επιστολή τους.

Η GAA ζήτησε:

  • «Όπου υπάρχει, ο υποχρεωτικός εμβολιασμός κατά του COVID-19 για τους εργαζόμενους στις αερομεταφορές πρέπει να διακοπεί.
  • Οι ρυθμιστικές αρχές και οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να τονίσουν εκ νέου ένα επιτρεπτικό περιβάλλον για αυτοαναφορά.
  • Οι ενδελεχείς και αντικειμενικοί ιατρικοί έλεγχοι της αεροπορίας των πιλότων και του πληρώματος θαλάμου επιβατών πρέπει να αποτελούν υψηλή προτεραιότητα. Αυτά πρέπει να υποστηρίζονται από τη ρυθμιστική αρχή και να επικεντρώνονται σε βλάβες υψηλού επιπολασμού που εμφανίζονται τώρα στο ευρύ κοινό και στα πληρώματα πτήσης μας.
  • Οι αεροπορικές εταιρείες και οι ρυθμιστικές αρχές διατηρούν δεδομένα σχετικά με την ασθένεια και την αναστολή ιατρικού πιστοποιητικού, συμπεριλαμβανομένων των συμπτωμάτων και των αιτιολογικών λόγων. Αυτά τα δεδομένα θα πρέπει να αναλυθούν από ανεξάρτητα τρίτα μέρη για να διαπιστωθεί ή να αποκλειστεί ο εμβολιασμός κατά του COVID-19 ως πιθανή αιτία.»

Το Free to Fly ενισχύει την πίεση στις καναδικές αρχές και αεροπορικές εταιρείες

Το Free to Fly με έδρα τον Καναδά αντιπροσωπεύει σχεδόν 3.000 επαγγελματίες της αεροπορίας, σύμφωνα με τον διευθυντή του, Γκρεγκ Χιλ, ο οποίος μίλησε στο The Defender.

Αυτοί οι επαγγελματίες περιλαμβάνουν πιλότους, αεροσυνοδούς, ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, εργάτες συντήρησης και εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.

Σύμφωνα με τον Hill, οι εργαζόμενοι στη βιομηχανία έχουν αναφέρει ένα ευρύ φάσμα προβλημάτων υγείας, όπως «γενικευμένοι πόνοι στο στήθος, μυοκαρδίτιδα , μεγέθυνση καρδιάς, θρόμβοι αίματος , απώλεια ακοής, μερική παράλυση, προβλήματα λέμφου [και] ευρεία αυτοάνοση δυσλειτουργία».

Μερικοί από τους τραυματισμένους πιλότους είναι «αθλητές υψηλών προδιαγραφών» που παρουσίασαν «σημαντική μείωση της ικανότητας απόδοσής τους».

«Είχαμε μερικούς ανεξήγητους θανάτους σε αδικαιολόγητα νεαρές ηλικίες», είπε ο Hill, και «αύξηση των εκτροπών κατά τη διάρκεια της πτήσης με μια από τις αεροπορικές μας εταιρείες ειδικότερα».

Ενώ ο Hill άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο τουλάχιστον μερικά από αυτά τα περιστατικά να μην σχετίζονται με εμβόλια, είπε ότι οι καναδικές αρχές δείχνουν «απροθυμία να κάνουν σωστή έρευνα».

«Ο Καναδάς μεταφορών, ο κλάδος των αεροπορικών εταιρειών, οι αεροπορικές εταιρείες και τα συνδικάτα έμειναν ομοιόμορφα σιωπηλοί για το θέμα», είπε ο Hill.

Πράγματι, ο Hill είπε ότι η αεροπορική βιομηχανία, οι ρυθμιστικές αρχές και τα συνδικάτα στον Καναδά δεν ανταποκρίθηκαν στην προσέγγιση από το Free to Fly.

Αναφερόμενος σε ένα έγγραφο , που συντάχθηκε σε συνεργασία με την Canadian COVID Care Alliance, ότι οι πιλότοι του πληρώματος πτήσης κινδυνεύουν περισσότερο από δυσμενείς επιπτώσεις που σχετίζονται με το εμβόλιο λόγω του εργασιακού τους περιβάλλοντος, ο Hill είπε:

«Το δώσαμε στα δύο μεγαλύτερα σωματεία πιλότων στη χώρα, την Air Canada Pilots Association και την ALPA, την Ένωση Πιλότων Αεροπορικών Εταιρειών… αρνήθηκαν να απαντήσουν σε αυτό.

«Το στείλαμε επίσης στη διοίκηση σε δύο από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες μας… επίσης αρνήθηκαν να απαντήσουν σε αυτό. Και αυτό εγείρει πολύ ρητά τους κινδύνους που αυτοί οι επαγγελματίες του ιατρικού κλάδου ένιωθαν ότι έπρεπε, τουλάχιστον, να διερευνηθούν.

«Και μέχρι στιγμής, δεν είχαμε παρά μόνο σιωπή επίσημα όσον αφορά την απάντηση από αυτές τις ομάδες, όσον αφορά τις ανεπιθύμητες ενέργειες, τους τραυματισμούς από εμβόλια».

Το έγγραφο παρέχει: πληροφορίες σχετικά με την υποχρέωση ενός σωματείου προς τα μέλη του. μια διαφορική ανάλυση κινδύνου του COVID-19 έναντι των εμβολίων· μια ανάλυση της φυσικής έναντι της επαγόμενης από εμβόλιο ανοσίας. ανάλυση των ανεπιθύμητων ενεργειών στα εμβόλια και των ειδικών κινδύνων που αντιμετωπίζουν τα πληρώματα πτήσης· μια λίστα εναλλακτικών επιλογών θεραπείας για το COVID-19· και μια συζήτηση για ενημερωμένη συγκατάθεση και εξαναγκασμό.

Σύμφωνα με τον Hill, η πολιτική είναι «χωρίς τρύπημα, καμία δουλειά» για πιλότους και επαγγελματίες της αεροπορίας στον Καναδά, εκτός εάν τους χορηγηθούν θρησκευτικές ή ιατρικές εξαιρέσεις.

Όμως, είπε ο Hill, ακόμη και στη σπάνια περίπτωση που χορηγείται εξαίρεση, αυτοί οι εργαζόμενοι παρ' όλα αυτά βρέθηκαν χωρίς δουλειά, λόγω πρακτικών αεροπορικών εταιρειών που ο Hill περιέγραψε ως εκβιαστικές.

Ο Χιλ είπε στο The Defender:

«Εάν δεν είστε διατεθειμένοι να κάνετε το τρύπημα και δεν μπορείτε να λάβετε θρησκευτική ή ιατρική απαλλαγή, τότε είτε βρίσκεστε σε άδεια άνευ αποδοχών είτε έχετε τερματιστεί οριστικά. Ορισμένοι από τους πιλότους μας έχουν ήδη απολυθεί.

«Η συντριπτική, συντριπτική πλειονότητα αυτών των καταλυμάτων απορρίφθηκε κατηγορηματικά… ορισμένες από τις ιστορίες ανθρώπων στους οποίους αρνήθηκαν ιατρικά καταλύματα είναι πραγματικά συγκλονιστικές, το ίδιο και στη θρησκευτική πτυχή.

«Η χούφτα που εγκρίθηκε… είναι απλώς ένας ακόμη γύρος εκβιασμού. Κάποια από αυτά αρνήθηκαν, μετά εγκρίθηκαν αναδρομικά… ουσιαστικά εγκρίθηκαν, αλλά μετά δεν άλλαξε τίποτα… συνεχίζεις την άδεια άνευ αποδοχών, αλλά σου επιτρέπονται τα επιδόματά σου».

Παρόμοια με τους ισχυρισμούς που έγιναν σε ανοιχτή επιστολή που παραδόθηκε χειρόγραφα στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) και σε μεγάλους αερομεταφορείς των ΗΠΑ τον Δεκέμβριο του 2021, η Free to Fly ισχυρίστηκε επίσης παραβίαση των υφιστάμενων αεροπορικών κανονισμών, αυτή τη φορά στον Καναδά.

Σύμφωνα με τον Hill:

«Υπήρχε, κάποια στιγμή, στον ιστότοπο Transport Canada, αυτός ήταν ο Ιούλιος του 2021, μια γραμμή που έλεγε συγκεκριμένα ότι παραμένει μια γενική θέση της Transport Canada… ότι η συμμετοχή σε ιατρικές δοκιμές δεν θεωρείται συμβατή με την ιατρική πιστοποίηση της αεροπορίας.

«Μερικοί από εμάς κάναμε ερωτήσεις… και λέγαμε, "Λοιπόν, τι συμβαίνει με αυτό;" Και η απάντηση ήταν ότι αυτά τα [εμβόλια] έχουν εγκριθεί. Και είπαμε, "Όχι, δεν έχουν εγκριθεί πλήρως , έχουν εγκριθεί με προσωρινή εντολή".

Ο Χιλ είπε ότι αν διαβάσατε αυτή την προσωρινή διαταγή, ήταν πολύ γελοίο. Βασικά έλεγε: «Θα κυκλοφορήσουμε αυτά τα εμβόλια και θα συλλέξουμε δεδομένα. Αυτή τη στιγμή νιώθουμε ότι είναι εντάξει και θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε καθώς συνεχίζουμε να τρυπάμε τους ανθρώπους», κάτι που φαίνεται απλώς τρελό.

«Έτσι κάναμε αυτές τις σαφείς ερωτήσεις, δεν πήραμε τις κατάλληλες απαντήσεις», είπε ο Hill. «Και την επόμενη εβδομάδα… απλώς το κράτησαν μνήμη, αφαίρεσαν αυτή τη γραμμή και δεν υπάρχει πλέον στον ιστότοπο. Αυτή ήταν η απάντησή τους».

Ο Hill περιέγραψε επίσης μια κουλτούρα εκφοβισμού στον Καναδά μεταξύ των πιλότων και των πληρωμάτων πτήσης, με αποτέλεσμα την απροθυμία να υποβάλει ισχυρισμούς τραυματισμού από εμβόλια:

«Εκτός κι αν τα εμπλεκόμενα άτομα είναι πρόθυμα να μιλήσουν σε αυτό, δεν μπορώ να πω… κάθε πιλότος που εξακολουθεί να απασχολείται αυτήν τη στιγμή… ζει με τον φόβο να μιλήσει ρητά, σίγουρα σε οποιοδήποτε δημόσιο φόρουμ… από φόβο για την τιμωρία που έχει επιβληθεί όσοι από εμάς δεν έχουμε πλέον δουλειά επειδή αρνούμαστε να ακολουθήσουμε αυτόν τον δρόμο και επιμείναμε στην ιατρική ελευθερία και στο να κάνουμε μια σωστή ανάλυση του τι αντιμετωπίζουμε εδώ».

Αυτό δεν εμπόδισε τη Free To Fly να κινήσει νομικά μέτρα στον Καναδά. Σύμφωνα με τον Hill, στον Καναδά, «…δεν μπορείτε να αναζητήσετε ιδιωτική εκπροσώπηση κατά της εταιρείας σας. Πρέπει να το κάνετε μέσω του σωματείου σας. Και όταν τα συνδικάτα αποφασίζουν να μην συμμετάσχουν, μένεις ανάμεσα σε έναν βράχο και μια δύσκολη θέση.

Ο Hill πρόσθεσε:

«… αν διαβάσετε τη νομολογία του προηγούμενου ή δύο ετών στον Καναδά, τα δικαστήρια επέλεξαν πάρα πολύ μια πλευρά. Και η ανησυχία είναι μέσα σε ένα αγγλικό σύστημα κοινού δικαίου, εάν συνεχίσουμε να δικάζουμε, να δικάζουμε και να χάνουμε και να χάνουμε και να χάνουμε, δημιουργείτε προηγούμενο που καθιστά ολοένα και πιο δύσκολο να σκάψετε την έξοδο σας.

«Δυστυχώς, σε αυτή τη χώρα, ο νόμος είναι κατάντη της πολιτικής. Είναι πολύ επηρεασμένο από αυτό, σίγουρα κατά τη γνώμη μου. Και η πολιτική, φυσικά, είναι κατάντη του πολιτισμού. Έτσι, αν δεν επηρεάσετε τον πολιτισμό και δεν επηρεάσετε την ευρύτερη αφήγηση, είναι πολύ δύσκολο να δούμε νομικές λύσεις».

Το Free to Fly στις 6 Ιουνίου έστειλε μια επιστολή στον υπουργό Μεταφορών του Καναδά, συνυπογεγραμμένη από την GAA, η οποία περιείχε «σημαντικές, λεπτομερείς ερωτήσεις σχετικά με τα εμβόλια COVID-19 και την ασφάλεια των πτήσεων», σύμφωνα με το Hill.

Μέχρι στιγμής, ο υπουργός δεν έχει απαντήσει.

Ο Χιλ είπε:

«Είναι απλά απίστευτο… έχουμε κυριολεκτικά σταθεί πάνω στην κουλτούρα ασφάλειας [της αεροπορικής βιομηχανίας] και αυτό είναι το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για εμάς.

«Δεν είναι ενδιαφέρον η επιθυμία για σύγκρουση. Λαχταρώ τον κόσμο πριν γίνει αυτός ο ρόλος που καταναλώνει τα πάντα, όπου πιέζουμε να προσπαθήσουμε να επιστρέψουμε στην αίσθηση της κανονικότητας και της σωστής αξιολόγησης κινδύνου και μετριασμού του κινδύνου, στο οποίο είναι πραγματικά αφοσιωμένοι οι πιλότοι.

"Λοιπόν αυτό είναι το μόνο που θέλουμε: αυτή η ικανότητα να το βλέπουμε σωστά και να το αναλύουμε σωστά ... ιατρικές εξετάσεις αεροπορίας που εστιάζουν σε ορισμένες από τις βλάβες υψηλού επιπολασμού που έχουμε δει, για τις οποίες ακούμε ... αυτές οι προβολές πρέπει να υποστηρίζονται από η [καναδική] ρυθμιστική αρχή που, κατά τη γνώμη μας, δεν έχει κάνει σωστά τη δουλειά της τα τελευταία δύο χρόνια.

Όσον αφορά τις αναστολές, είπε ο Hill, οι πιλότοι που είναι εκτός λειτουργίας δεν μπόρεσαν να πάρουν πίσω την ιατρική [πιστοποίηση] τους. Και αυτά πρέπει να αναλυθούν από ανεξάρτητους τρίτους.

Ορισμένοι πιλότοι και επαγγελματίες της αεροπορίας, εκτός από το να μιλούν ανοιχτά, εντάσσονται σε ομάδες υπεράσπισης.

Για παράδειγμα, ο Hornsby και ο πιλότος που αναφέρεται σε αυτήν την ιστορία, ο οποίος επέλεξε να παραμείνει ανώνυμος, έχουν ενταχθεί στο USFF, σύμφωνα με τον συνιδρυτή του, Josh Yoder, όπως και οι πιλότοι και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας που μοιράστηκαν προηγουμένως τις ιστορίες τους με το The Defender.

Το USFF άρχισε πρόσφατα να υποβάλλει μια σειρά αγωγών κατά αεροπορικών εταιρειών και ομοσπονδιακών υπηρεσιών ως απάντηση στις εντολές εμβολίων και τις συνέπειές τους.

Τελικά, όμως, το κοινό - όχι μόνο οι πιλότοι και οι επαγγελματίες της αεροπορίας - πρέπει επίσης να μιλήσει ανοιχτά, σύμφωνα με τον Hill.

«Είτε είναι ο Καναδάς, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Αυστραλία, το Ηνωμένο Βασίλειο κ.λπ., θα θέλαμε να δούμε το κοινό ως σύνολο να ξεσηκώνεται και να μιλάει δημόσια για αυτά τα ζητήματα, ρωτώντας γιατί οι ρυθμιστικές αρχές δεν έχουν κάνει τις κατάλληλες εκτιμήσεις κινδύνου όσον αφορά το πού βρισκόμαστε με αυτά τα τρυπήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου