Βρούσγος Νικόλαος: Υποψήφιος Βουλευτής στον Νομό Ηλείας με την Ελληνική Λύση - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Βρούσγος Νικόλαος: Υποψήφιος Βουλευτής στον Νομό Ηλείας με την Ελληνική Λύση

  Δεν είμαι πολιτικός, δεν είμαι δεξιόστροφος ούτε αριστερόστροφος. Είμαι προβληματισμένος και ενεργός πολίτης που έχει αγανακτήσει με όσα α...





 Δεν είμαι πολιτικός, δεν είμαι δεξιόστροφος ούτε αριστερόστροφος. Είμαι προβληματισμένος και ενεργός πολίτης που έχει αγανακτήσει με όσα αρνητικά συμβαίνουν στη χώρα, τόσο από εσωτερικούς όσο και από εξωτερικούς παράγοντες, που μας καθηλώνουν στην ανέχεια, μας υποτιμούν, δεν αφήνουν το ελληνισμό να μεγαλουργήσει.


Θέλω να βοηθήσω την πληγωμένη μας πατρίδα και τα Ελληνόπουλα να μείνουν στον ευλογημένο τόπο μας και όσα έφυγαν να επιστρέψουν, να έχουν όλα αξιοπρεπή εργασία, να κάνουν οικογένειες και παιδιά εδώ, να τιμήσουν και να δοξάσουν το όνομα και την ιστορία της Ελλάδας, όπως γινόταν χιλιετίες τώρα.

 

Ο κ. Νικόλαος Βρούσγος είναι Κλινικός Γεροντολόγος / Γηρίατρος Φυσικής Νέο-Ιπποκρατικής Ιατρικής για Μακροζωία με Υγεία. Αρθρογραφία του στο ιστολόγιο μας μπορείτε να δείτε εδώ.

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ

Ήμουν κάτοικος Αυστραλίας για περίπου τριάντα χρόνια και τώρα είμαι κάτοικος Ελλάδος και ζω στην Θεσσαλονίκη όπου γεννήθηκα.

Είμαι έγγαμος και πατέρας δύο παιδιών και έχω δύο εγγόνια που ζούνε μόνιμα στην Μελβούρνη, επομένως δεν είμαι τοπικιστής ούτε υποστηρίζω επιλεκτικά κάποιο συγκεκριμένο τόπο γι αυτό και χάρηκα όταν μου είπαν να γίνω υποψήφιος στην Ηλεία και να έρθω από τον Πύργο τον Λευκό, στον Πύργο της Ηλείας, όπως και δεν υποστηρίζω συγκεκριμένη ποδοσφαιρική ομάδα παρά μόνο την Εθνική Ελλάδος.

Συνιδρυτής μαζί με τον γιό μου, του Πρότυπου Νέο-Ιπποκρατικού Ασκληπιείου (Asclepeo Kalamaria) με την ελπίδα να διαδοθεί η Νέο-Ιπποκρατική Ιατρική πολιτισμική μας κληρονομιά σε όλη την Ελληνική επικράτεια και όχι μόνο, σαν μια ειρηνική επανάσταση στον χώρο της υγείας, της ουσιαστικής Προληπτικής Θεραπευτικής και του Νέο-Ιπποκρατικού Ιατροτουρισμού.

Έχω δουλέψει σε πολλά ιδρύματα και πρόνοιες και έχω λάβει τίτλους και Πτυχία από μεγάλα κι αναγνωρισμένα Κολέγια και Πανεπιστήμια της Αυστραλίας όπως το Πτυχίο Bachelor of Health Science (Gerontology) από το Πανεπιστήμιο Charles Sturt University, το Μεταπτυχιακό Master of Clinical Science (Healthy Ageing and Aged Care) από το Πανεπιστήμιο Southern Cross University, και είμαι μέλος της Ελληνικής Γεροντολογικής και Γηριατρικής Εταιρείας.

Έχω αρθρογραφήσει σε πολλά περιοδικά και εκδόσεις που εξειδικεύονται με το αντικείμενο των σπουδών μου, έχω δημοσιεύσει δεκάδες άρθρα σε ιστολόγια που ασχολούνται με την ευζωία και την μακροημέρευση του ανθρώπου, και έχω δώσει διαλέξεις και έχω συμμετάσχει σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια και ημερίδες.

Υπέρμαχος της Ελλάδας μας και των Ελλήνων όπου γης, της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας, και πολέμιος κάθε μορφής Δικτατορίας συμπεριλαμβανομένης της πρόσφατης Ιατρικής Δικτατορίας.

Ήμουν εθελοντής σε ανθρωπιστική βοήθεια στην Μαδαγασκάρη το 1997, της Ορθόδοξης Εξωτερικής Ιεραποστολής Αδελαΐδος της Αυστραλίας και δημιουργός του Ντοκιμαντέρ: Μαδαγασκάρη 1997.

Επίσης, ήμουν εθελοντής διασώστης στα ασθενοφόρα πρώτων βοηθειών St John Ambulance Australia στην Αδελαΐδα της Αυστραλίας.

Διδάσκω στην Ελλάδα την Φυσιοπαθητική και την Κλινική Γεροντολογία (Naturopathic Medicine and Clinical Gerontology) ως Λέκτορας για το College of Naturopathic Medicine (United Kingdom), Neo-Hippocrates School (Cyprus), και του Πανεπιστημίου The University of America.

Στην Αυστραλία ήμουν εξέχουσα προσωπικότητα στον τόπο κατοικίας μου, αμέμπτου ηθικής και διήγα οικογενειακό βίο υποδειγματικό, βοηθώντας τους συνανθρώπους μου ως ζωντανό και υγιές κύτταρο της κοινωνίας. Για τον λόγο αυτό και ως αναγνώριση η Πολιτεία της Αυστραλίας / Βικτώρια μου απέδωσε τον τίτλο του: Justice of the Peace, αντίστοιχο του Ελληνικού τίτλου του: Ειρηνοδίκη.

Δεν έχω απασχολήσει ποτέ τις αρχές για κάτι το αρνητικό και μεμπτό για το πρόσωπο μου, ούτε εδώ, ούτε στην Αυστραλία. Επιστρέφοντας στην πατρίδα μας, τα τελευταία χρόνια, έβλεπα την κατάσταση της χώρας και της κοινωνίας με λύπη.

Δεν είμαι πολιτικός, δεν είμαι δεξιόστροφος ούτε αριστερόστροφος.

Είμαι προβληματισμένος και ενεργός πολίτης που έχει αγανακτήσει με όσα αρνητικά συμβαίνουν στη χώρα, τόσο από εσωτερικούς όσο και από εξωτερικούς παράγοντες, που μας καθηλώνουν στην ανέχεια, μας υποτιμούν, δεν αφήνουν το ελληνισμό να μεγαλουργήσει.

Θέλω να βοηθήσω την πληγωμένη μας πατρίδα και τα Ελληνόπουλα να μείνουν στον ευλογημένο τόπο μας και όσα έφυγαν να επιστρέψουν, να έχουν όλα αξιοπρεπή εργασία, να κάνουν οικογένειες και παιδιά εδώ, να τιμήσουν και να δοξάσουν το όνομα και την ιστορία της Ελλάδας, όπως γινόταν χιλιετίες τώρα.

Εντάχθηκα στο μόνο πατριωτικό, δημοκρατικό και αδέσμευτο πολιτικό κόμμα ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ, γιατί σε αυτό και στο πρόγραμμά του βρήκα αυτά που οραματίζομαι για την πατρίδα μας, τα παιδιά μας, το μέλλον μας.

Το σκοπό αυτό θα τον υπηρετήσω με εντιμότητα και συνέπεια, όπως έμαθα να κάνω σε όλη μου τη ζωή και θα προσφέρω γι’ αυτό όλες μου τις δυνάμεις, με ανιδιοτέλεια.

ΚΑΛΟΥΜΕ κάθε πατριώτη και δημοκράτη Έλληνα να υποστηρίξει την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ.

ΚΑΛΟΥΜΕ να ψηφίσει τους υποψήφιους Βουλευτές της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ στο Νομό Ηλείας.

ΚΑΛΟΥΜΕ να μας εμπιστευτεί. Γιατί εμείς δεν θα τον προδώσουμε και θα τηρήσουμε το πρόγραμμά μας, που αφορά όλους μας και στην Ηλεία και στην Ελλάδα και που τοποθετεί σε όλα πρώτα την Ελλάδα.

Για Περισσότερα Δείτε στο:

facebook.com/nikolaos.g.vrousgos

#ελληνικηλυση #ellinikilisi #ekloges2023 #ΕΚΛΟΓΕΣ2023

Ακούστε ΕΔΩ τη συνέντευξη του στο Ionion fm στην ενημερωτική εκπομπή «ΠΡΩΙΝΗ ΠΕΡΙΠΟΛΟΣ» και τον δημοσιογράφο Δημήτρη Κολόκα στις 16/05/23 






 Σχολιάστε το άρθρο μας


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.  To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.


Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com 

στο Facebook...

στο Twitter

στο Viber

στο Telegram

στο GAB...

κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου