Οι βουλευτές που θα ψηφίσουν το νομοσχέδιο θα έχουν βαρύτατη ευθύνη, σύμφωνα με την ανακοίνωση - Λόγο για μια νέα πραγματικότητα που πρόκε...
Οι βουλευτές που θα ψηφίσουν το νομοσχέδιο θα έχουν βαρύτατη ευθύνη, σύμφωνα με την ανακοίνωση - Λόγο για μια νέα πραγματικότητα που πρόκειται να αλλοιώσει την κοινωνική συνοχή της πατρίδας μας, έκανε ο Ιερώνυμος - Αναλυτικά όλη η ανακοίνωση…
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εκδόθηκε μετά τη συνεδρίαση της Ιεράς
Συνόδου, οι αντιδράσεις στο νομοσχέδιο με το οποίο η κυβέρνηση δέχεται μεταξύ
άλλων ως νόμιμη πράξη την τεκνοθεσία ανήλικων παιδιών από ΛΟΑΤΚΙ+,
περιορίζονται στη πραγματικότητα στο ότι απλώς αυτό το ν/σ βρίσκει αντίθετη την
Ιερά Σύνοδο, χωρίς να υπάρχει ουσιαστική δράση απέναντι στις αποφάσεις τις κυβέρνησης.
Με την Εκκλησία να εκφράζει ομόφωνα την αντίθεσή της στο νομοσχέδιο για τον το γάμο και την τεκνοθεσία στα ομόφυλα ζευγάρια, ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου η οποία διήρκεσε σχεδόν πέντε ώρες.
Σύμφωνα
με όσα αποφασίστηκαν, στις 4 Φεβρουαρίου θα διαβαστεί το σχετικό κείμενο στους ναούς. «Κάθε ανατροπὴ της
ηθικής αποδομεί την αξία του ανθρώπου», υπογράμμισε μεταξύ άλλων ο Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος κατά την εισήγηση στην Ιερά Σύνοδο, αναφορικά με το
νομοσχέδιο.
Στην ανακοίνωση που διαβάστηκε μετά την ολοκλήρωση της
συνεδρίασης, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων πως «η
Εκκλησία είναι κάθετα αντίθετη στο νομοσχέδιο», ενώ «η Ιεραρχία της Εκκλησίας ηγείται και δεν άγεται».
Το νομοσχέδιο χαρακτηρίστηκε «ναρκοθετημένο, που αφήνει παραθυράκια» ενώ επισημάνθηκε πως «η
Εκκλησία δεν νομοθετει αλλά δεν δέχεται να επεμβαίνει η πολιτεία. Η εκκλησία
δεν μπορεί να είναι κράτος εν κρατεί, πρέπει να υπάρχει οριοθέτηση μεταξύ
εκκλησιαστικής και κρατικής διοίκησης». Ακόμη τονίστηκε πως «οι
βουλευτές που θα ψηφίσουν το νομοσχέδιο θα έχουν βαρύτατη ευθυνη».
Παράλληλα, η Ιερά Σύνοδος αποφάσισε να κάνει τα ακόλουθα τρία βήματα για να δηλώσει τις θέσεις της Εκκλησίας για το νομοσχέδιο: α. Αποστολή επιστολής προς τους βουλευτές του κοινοβουλίου όπου θα παρουσιάζονται με νομικά επιχειρήματα οι θέσεις της Εκκλησίας. β. Κείμενο ' προς το Λαο' σε πιο απλή γλώσσα, που θα αποσταλεί προς ανάγνωση στις Μητροπόλεις στις 4 Φεβρουαρίου (μαζί με διανομη φυλλαδίων) και γ. Εξουσιοδότηση σε Μητροπολιτες για ανάληψη πρωτοβουλιών ενημέρωσης και ευαισθητοποιησης στις επαρχίες τους.
Η Ιερά σύνοδος ως άλλος Πόντιος Πιλάτος…
Πρόκειται επί της ουσίας για παράδοση της ελληνικής
Εκκλησίας, σε συνθήκες που όχι απλώς αντιστρατεύονται στα πιστεύω της ελληνικής
ορθοδοξίας, αλλά πρώτα και κύρια δηλώνουν αποχή αντίδρασης από το έγκλημα της
παράδοσης ανηλίκων στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα!
Είναι δεδομένο πως αν ζούσε ο
Μακαριστός Χριστόδουλος οι αντιδράσεις θα ήταν διαφορετικές και δεν θα
διακατέχονταν από το φοβικό σύνδρομο του Ιερώνυμου ο οποίος, όπως αναμενόταν, δεν
στέκεται στο ύψος των περιστάσεων. Ούτε μία
συγκέντρωση διαμαρτυρίας δεν κάνει σε αυτή τη δεδομένη χρονική στιγμή η
Εκκλησία, ούτε ένα σχετικό μέτρο όπως πχ την άρνηση βάφτισης παιδιών απο
ομοφυλόφιλα ζευγάρια ή της άρνησης εισόδου στο σώμα της Εκκλησίας, αυτών που
οδηγούν τα ανήλικα παιδιά στα «δίχτυα» ατόμων, τα οποία θα τα οδηγήσουν
καταρχήν στον κοινωνικό απομονωτισμό και κατά δεύτερον σε συμπεριφορές που
αποκλίνουν από τη διδασκαλία του Χριστού και των όσων αποδέχεται η συντριπτική
πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας.
Σημειώνεται ότι ο περίφημος «γάμος» των ΛΟΑΤΚΙ+, είναι ένα καθαρά διαδικαστικό ζήτημα, αφού το σύνολο των σχέσεων μεταξύ των ΛΟΑΤΚΙ+ που επιθυμούν να «παντρεύονται», έχει ρυθμιστεί με το Σύμφωνο συμβίωσης.
Άρα ο όλος
σχεδιασμός δεν γίνεται για να «παντρεύονται» οι ΛΟΑΤΚΙ+, αλλά για να αποκτήσουν
το δικαίωμα τεκνοθεσίας ανήλικων παιδιών.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:
«1. Η θεολογία της Εκκλησίας για τον γάμο απορρέει από την Αγία Γραφή, τη
διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας και τη διάταξη του Μυστηρίου του Γάμου και
φαίνεται καθαρά στην Ακολουθία του Μυστηρίου αυτού. Ο σκοπός του χριστιανικού
γάμου είναι η δημιουργία καλής συζυγίας και οικογένειας, η ανάπτυξη παιδιών ως
καρπών της εν Χριστώ αγάπης των δύο συζύγων και η σύνδεσή τους με την
εκκλησιαστική ζωή.
Η Εκκλησία αποδέχεται για τη σχέση άνδρα-γυναίκας και παιδιών ότι:
α) η δυαδικότητα των φύλων και η συμπληρωματικότητά τους δεν αποτελούν
κοινωνικές επινοήσεις, αλλά προέρχονται από τον Θεό («… καὶ ἐποίησεν
ὁ
Θεὸς
τὸν
ἄνθρωπον,
κατ᾿
εἰκόνα
Θεοῦ ἐποίησεν
αὐτόν,
ἄρσεν
καὶ
θῆλυ
ἐποίησεν
αὐτούς.
καὶ
εὐλόγησεν
αὐτοὺς
ὁ
Θεός,
λέγων·
αὐξάνεσθε
καὶ
πληθύνεσθε…»,
Γένεσις 1, 27-28),
β) η ιερότητα της ένωσης άνδρα και γυναίκας παραπέμπει στη σχέση του Χριστού
και της Εκκλησίας («… ὁ ἀγαπῶν
τὴν
ἑαυτοῦ
γυναῖκα
ἑαυτὸν
ἀγαπᾷ…
τό μυστήριον τοῦτο
μέγα ἐστίν,
ἐγὼ
δὲ
λέγω εἰς
Χριστὸν
καὶ
εἰς
τὴν
Ἐκκλησίαν»,
Απ. Παύλου, Προς Εφεσίους 5, 28),
γ) ο χριστιανικός γάμος δεν είναι απλή συμφωνία συμβίωσης, αλλά Ιερό
Μυστήριο, μέσω του οποίου παρέχεται η χάρη του Θεού στη σχέση κοινωνίας άνδρα
και γυναίκας με στόχο την κοινή τους πορεία προς τη θέωση –και αυτή η
ευλογημένη πορεία αφορά όλα τα ζεύγη με ή χωρίς παιδιά,
δ) ο πατέρας και η μητέρα είναι συστατικά στοιχεία της παιδικής και της
ενήλικης ζωής («Τίμα τόν πατέρα σου καί τήν μητέρα σου»,Έξοδος 20, 12).
2. Προφανώς η Πολιτεία νομοθετεί, αλλά αυτή η παράμετρος ούτε στερεί την
ελευθερία του λόγου από την Εκκλησία ούτε απαλλάσσει την Εκκλησία από το
καθήκον ενημέρωσης του πιστού λαού ούτε μπορεί να της υποδείξει σε τι
συνίσταται η αμαρτία. Η Εκκλησία δεν νομοθετεί και δεν φέρει ευθύνη για τους
νόμους. Αν σιωπήσει, όμως, φέρει βαρύτατη ευθύνη και αυτοκαταργείται.
3. Από το 2015 το σύμφωνο συμβίωσης παρέχει σε ζευγάρια του ιδίου φύλου όλα
τα δικαιώματα και τις δυνατότητες του γάμου με κύρια εξαίρεση τη δυνατότητα
απόκτησης παιδιών με υιοθεσία ή παρένθετη κύηση.
Το σύνθημα της «ισότητας στον γάμο» αποβλέπει σε ένα στόχο, στην απόκτηση
παιδιών από «ομόφυλα ζευγάρια».
4. Ανακοινώθηκε ότι θα επιτρέπεται ο «ομόφυλος γάμος» και η «ομόφυλη
γονεϊκότητα» μέσω υιοθεσίας και (με διάφορες διόδους) μέσω παρένθετης κύησης.
Οι εμπνευστές του νομοσχεδίου και οι συνευδοκούντες σε αυτό προωθούν την
κατάργηση της πατρότητας και της μητρότητας και τη μετατροπή τους σε ουδέτερη
γονεϊκότητα, την εξαφάνιση των ρόλων των δύο φύλων μέσα στην οικογένεια και
θέτουν πάνω από τα συμφέροντα των μελλοντικών παιδιών τις σεξουαλικές επιλογές των
ομοφυλόφιλων ενηλίκων. Με βάση το νομοσχέδιο, ομοφυλόφιλοι μονογονείς θα
μπορούν να επιβάλουν στο παιδί τους τον σύντροφό τους ως «πατέρα 2» ή ως
«μητέρα 2».
5. Η νομοθετική αυτή πρωτοβουλία καταδικάζει μελλοντικά παιδιά να μεγαλώσουν
χωρίς πατέρα ή μητέρα σε ένα περιβάλλον σύγχυσης των γονεϊκών ρόλων. Η
μονογονεϊκή οικογένεια είναι διαφορετική περίπτωση. Προκαλεί στέρηση του ενός
γονέα, αλλά όχι σύγχυση των ρόλων των γονέων. Αντίθετα, η ομοφυλοφιλική
συμβίωση προξενεί και τα δύο. Επιπλέον, τα παιδιά αυτά συχνά δεν θα έχουν
δυνατότητα γνωριμίας με τον άλλο βιολογικό γονέα τους. Δεν θα έχουν επίσης το
προσωπικό βίωμα της παρουσίας του άλλου φύλου (αντίθετου των «ομόφυλων γονέων»
τους) μέσα σε μία ετερόφυλη σχέση. Τα παιδιά με πατέρες 1 και 2 ή με μητέρες 1
και 2 (ή και παραπάνω) θα είναι τα θύματα ενός αφύσικου μηχανισμού τεκνοθεσιών.
6. Δημοσιοποιήθηκε ότι: α) θα επιτρέπεται στα «ομόφυλα ζευγάρια» η από
κοινού υιοθεσία και η υιοθεσία από τον «ομόφυλο σύζυγο» του γονέα (θα ισχύσει
και για τα σημερινά παιδιά από παρένθετη κύηση), β) δεν θα επιτρέπεται στην
Ελλάδα η παρένθετη κύηση υπέρ «ομόφυλου ζευγαριού», αλλά αυτή θα αναγνωρίζεται,
αν έγινε νόμιμα σε άλλο κράτος. Οι ρυθμίσεις αυτές θα αποτελέσουν κίνητρα για
την εκμετάλλευση ευάλωτων γυναικών.
Εάν τα προαναφερθέντα ισχύσουν, πρόκειται για ένα ναρκοθετημένο νομοσχέδιο
με αντιφάσεις και τρόπους παράκαμψης των απαγορεύσεών του (μέσω κυήσεων στο
εξωτερικό) και είναι πιθανή η καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο
Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων λόγω διακρίσεων, οπότε η χώρα θα αναγκασθεί να
νομοθετήσει και στο έδαφός της την παρένθετη κύηση.
7. Το νομοσχέδιο καταργεί όχι μόνο κανόνες βιοηθικής, χριστιανικές αξίες και
την ελληνική οικογενειακή παράδοση, αλλά ανατρέπει τα δικαιώματα μελλοντικών
παιδιών και τους ρόλους των φύλων ως στοιχείων συνοχής της κοινωνίας –και αυτό
αφορά τον καθένα, έστω και αν δεν αποδέχεται τη χριστιανική ηθική. Το ερώτημα
που αιωρείται αναπάντητο είναι τελικά: Ποιος είναι ο ουσιαστικός λόγος αυτής
της απόφασης που αλλάζει συνολικά και άρδην τον θεσμό του γάμου και την
ιδιότητα του γονέα και γιατί προωθείται με τόση επιμονή;
8. Η Εκκλησία της Ελλάδος αναγνωρίζει μόνο το Ιερό Μυστήριο του χριστιανικού
γάμου και απορρίπτει τον πολιτικό γάμο ασχέτως φύλου. Εν προκειμένω τάσσεται
κατά του πολιτικού γάμου «ομόφυλων ζευγαριών» για τον πρόσθετο λόγο ότι αυτός
οδηγεί αναπόδραστα σε «ομόφυλη γονεϊκότητα» μέσω υιοθεσίας ή παρένθετης κύησης.
Η νομοθέτηση αυτή συγκρούεται τόσο με τη χριστιανική ανθρωπολογία, όσο και με
το καθήκον της κοινωνίας να εξασφαλίζει στα παιδιά ευημερία και σωστή ανατροφή,
αλλά και με το δικαίωμα των παιδιών να έχουν πατρική και μητρική παρουσία και
φροντίδα. Για όλους τους προηγούμενους λόγους και με αίσθημα ποιμαντικής
ευθύνης και αγάπης, η Αγία Εκκλησία μας είναι κάθετα αντίθετη προς το
προωθούμενο νομοσχέδιο.
9. Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας αποφάσισε: α) τη σύνταξη σχετικής επιστολής
με τις θέσεις της προς τα αξιότιμα μέλη της Βουλής των Ελλήνων, β) την
ανακοίνωση των θέσεών της στους Ιερούς Ναούς την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2024 και
τη διάθεση σχετικού φυλλαδίου «Προς τον Λαό» μέσω των Ιερών Ναών και της
ιστοσελίδας της, γ) την παροχή εξουσιοδότησης προς κάθε Σεβασμιώτατο
Μητροπολίτη να προχωρήσει, εντός της επαρχίας του και κατά την έμφρονα
ποιμαντική κρίση του, σε πρωτοβουλίες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης ως προς
την επικείμενη νομοθέτηση και τον θεσμό της οικογένειας».
Πηγές αναφέρουν πως στη διάρκεια της συνεδρίασης δεν
τέθηκε θέμα αιτήματος περί απόσυρσης του νομοσχεδίου, ενώ ξεκαθαρίστηκε
πως «ο Αρχιεπίσκοπος δεν διασπά ποτέ τη γέφυρα επικοινωνίας» με τον Πρωθυπουργό και τους αρχηγούς.
Στην τοποθέτησή του για το νομοσχέδιο, ο Αρχιεπίσκοπος
Ιερώνυμος έκανε λόγο για «μια
νέα πραγματικότητα που πρόκειται να αλλοιώσει την κοινωνική συνοχή της πατρίδας
μας, να εισαγάγει νέες μορφές οικογένειας, να κανονικοποιηθουν οι 'εκτροπες'».
Παράληλλα, ανέφερε πως θίγονται τα παραδοσιακά πρότυπα του πατέρα και της
μητέρας και επιχειρείται αλλαγή του οικογενειακού δικαίου.
Σχολιάστε το άρθρο μας
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com
στο Facebook...
στο Twitter
στο Viber
στο Telegram
στο GAB...
κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου