“Πάμε στο υπόγειο...” Λήψη DNA με τη βια καταγγέλλουν οι προσαχθέντες για τα μεταλλεία - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

“Πάμε στο υπόγειο...” Λήψη DNA με τη βια καταγγέλλουν οι προσαχθέντες για τα μεταλλεία

Εξαιρετικά σοβαρές καταγγελίες από προσαχθέντες κατοίκους της Χαλκιδικής σε μέσα ενημέρωσης της Θεσσαλονίκης απασχολούν ήδη τις εισαγγε...


Εξαιρετικά σοβαρές καταγγελίες από προσαχθέντες κατοίκους της Χαλκιδικής σε μέσα ενημέρωσης της Θεσσαλονίκης απασχολούν ήδη τις εισαγγελικές Αρχές.

Γράφει ο Στέφανος Χίος

Σύμφωνα με καταγγελία νεαρού, την οποία επιβεβαίωσε και ο 54χρονος Λάζαρος Τόσκας, μέλος της επιτροπής των εξεγερμένων, σε κλήση του στην Ασφάλεια για «φιλική συζήτηση» υπεβλήθη με τη βία σε λήψη DNA. Μέθοδοι που, εάν επαληθευτούν (γεγονός δυσχερές), παραπέμπουν σε πρακτορίστικες μεθόδους που παρατηρήθηκαν σε «ανακρίσεις» κάτω από τη λάμπα από την KGB και την πρώην ανατολικογερμανική Στάζι. Η αφήγηση του νεαρού στο Ράδιο Θεσσαλονίκη είναι χαρακτηριστική:

«Με ενημέρωσαν τηλεφωνικά χθες ότι πρέπει να πάω στην Αστυνομική Διεύθυνση Πολύγυρου. Οταν έφθασα με οδήγησαν στο υπόγειο και ζήτησαν να τους πω ονόματα πελατών που έρχονται στο μαγαζί μου. Οταν αρνήθηκα, με έβρισαν και με απείλησαν ότι θα μου κλείσουν το μαγαζί. Στη συνέχεια μου πήραν δαχτυλικά αποτυπώματα και μου είπαν να γονατίσω και ζήτησαν να τους δώσω γενετικό υλικό,αλλά εγώ αρνήθηκα. Μου είπαν ότι πρόκειται για υπόθεση τρομοκρατίας και ότι δεν έχω το δικαίωμα να αρνηθώ. Δεν με άφησαν να πάρω τηλέφωνο ούτε τον δικηγόρο μου. Μετά με σήκωσαν όρθιο και σε κάποια στιγμή που ήμουν χαλαρός μου άνοιξαν το στόμα (σ.σ.: λέγονται πολλά για χρήση μεταλλικού αντικειμένου) και με μια μπατονέτα πήραν σάλιο. Μου είπαν ότι, αν δεν υπογράψω το έγγραφο με το οποίο θα βεβαιώνω ότι συναίνεσα στην πράξη αυτή, δεν θα έφευγα από την Ασφάλεια. Τα έχασα. Δεν έχω απασχολήσει ποτέ στο παρελθόν την Αστυνομία. Δεν έχω ξαναπάει στην Ασφάλεια. Το υπέγραψα. Ολη η διαδικασία κράτησε περίπου τέσσερις ώρες. Οι άνθρωποι που μου πήραν DNA φορούσαν πολιτικά» κατέληξε ο συγκεκριμένος επαγγελματίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου