Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης και Αηδίας.... «Η καλή προπαγάνδα από το πρωί φαίνεται» - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης και Αηδίας.... «Η καλή προπαγάνδα από το πρωί φαίνεται»

Η τηλεόραση εδώ και κάποια χρόνια έχει πάψει να μεταδίδει την πραγματικότητα και έχει δημιουργήσει την δική της, την πλασματική. Ο τηλεθ...

Η τηλεόραση εδώ και κάποια χρόνια έχει πάψει να μεταδίδει την πραγματικότητα και έχει δημιουργήσει την δική της, την πλασματική. Ο τηλεθεατής έχει μεταλλαχθεί σε τηλε-πολίτη και βιώνει την πραγματικότητα των καναλιών σε όλους τους τομείς της ζωής του.

Δεν είναι λίγες οι φορές που έφτασε στ’ αυτιά μας το αναντιμετώπιστο επιχείρημα «Η τηλεόραση το έδειξε»… Το καθημερινό  πρόγραμμα της  μέρας του τηλε-πολίτη χωρίζεται σε τηλεοπτικές ζώνες, που παρακολουθεί ευλαβικά και υιοθετεί ως κομμάτι της ζωής του. Μάλλον, είναι η μόνη ζωή που του επιτρέπουν να ζει, καθηλωμένος στον καναπέ του, με το τηλεχειριστήριο ανά χείρας,  ν’ αποτελεί την προέκταση της εναπομείνουσας βούλησής του.

"Η καλή προπαγάνδα από το πρωί φαίνεται"

Η πλασματική ενημέρωση ξεκινάει από το πρωί. Σ’ αυτήν την ζώνη κυριαρχούν εκπομπούλες των μικρών και φθηνών υπαλλήλων  των μεγαλοεργολάβων. Δηλαδή, είναι  απλά στρατιωτάκια στην σκακιέρα της τηλεοπτικής εξαπάτησης. Αναλύουν διάφορους φοροτεχνικούς κώδικες και νόμους, δηλώνουν τα αντιρατσιστικά τους πιστεύω με την πρώτη ευκαιρία και αναπαράγουν συνεχώς ρεπορτάζ και ειδήσεις βασισμένες στην δυστυχία του Έλληνα. Έτσι, ξεκινάει μέσα στην απελπισία η μέρα του τηλε-πολίτη. Οι καλεσμένοι των εκπομπών αυτών ποικίλουν. Καλούν εκπροσώπους όλων των κομμάτων- πλην ενός φυσικά- μέχρι και εκπρόσωπο του τηλεπτώματος του ΛΑΟΣ καλούν ακόμα!  Βουλευτές, άντρες και γυναίκες, που προφανώς πρωί- πρωί δεν έχουν κάποια καθήκοντα να διατελέσουν, ούτε έχουν άλλες ασχολίες προσωπικής και μη φύσεως. Αντιθέτως, παρελαύνουν στους δέκτες μας για να επιδείξουν τα καινούργια ταγεράκια, τις γραβάτες, τις πολιτικές τους φαμφάρες, την ανούσια ρητορεία τους και την αποχή τους από την πραγματικότητα. Όταν δίνουν τον λόγο στον Έλληνα πολίτη, τον παρουσιάζουν ως άλλο Καραγκιόζη ή  διασκεδάζουν με την όποια κακοτυχία του.

"Ξεκατίνιασμα με την μπουκιά στο στόμα"

Την πρωινό κατακρεούργηση της ψυχολογίας του τηλε-πολίτη, ακολουθούν οι διάφορες εκπομπές για την “showbiz” και το “life-style”. Κοινώς, κουτσομπολίστικες! «Να σε κάψω Γιάννη- Να σ’ αλείψω λάδι», όπως λέει η παροιμία. Η θεματολογία αυτών των εκπομπών είναι η ζωή  των τηλεοπτικών σταρ – από τι πρωινό τρώνε, μέχρι και με ποιο πλευρό κοιμούνται- η ανάλυση των περίφημων reality και η κριτική των πάντων. Προβάλλουν την ζωή των τηλεοπτικών αστέρων και όχι μόνο, ωσάν ν’ αποτελούν το απόλυτο παράδειγμα προς μίμηση. Οι παρουσιάστριες κενού εγκεφαλικού περιεχομένου μαζί με τους συμπαρουσιαστές τους-που οι περισσότεροι απ’ αυτούς θα προτιμούσαν να ήταν «παρουσιάστριες»- παριστάνουν τους μικρούς θεούς κριτικάροντας τους πάντες και τα πάντα, γελοιοποιώντας και εξευτελίζοντας το αντικείμενο της κριτικής τους. Βεβαίως, ορισμένες ανεγκέφαλες παρουσιάστριες δεν διστάζουν να πιάνουν στο στόμα τους το Κίνημά μας, στάζοντας δηλητήριο , προκειμένου να δηλώσουν την πλήρη υποταγή τους στα αφεντικά τους.

"Γκρίζα Ζώνη"

Αυτή την ζώνη συναπαρτίζουν η «μεγαλοπρέπεια» του Σουλεϊμάν, της Φάτμαγκιούλ και του κάθε εισαγόμενου τουρκικού τηλεσκουπιδιού. Η κατεχόμενη ζώνη της ελληνικής (;) τηλεόρασης έχει φέρει τον ορκισμένο εχθρό του ελληνικού γένους εντός των σπιτιών μας. Εισβάλλουν τεχνηέντως στις συνειδήσεις των Ελλήνων, ωραιοποιώντας στα μάτια τους την εικόνα της Τουρκίας. Έτσι, ο μέσος Έλληνας θαμπώνεται από τη δήθεν χλιδή αυτών των σήριαλ και τις ακριβές παραγωγές, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων του Ιστορία, Αγώνες και Αίμα. Μέσω των ψευδοσήριαλ επιτυγχάνουν και την άμεση εξοικείωση του Έλληνα με την τούρκικη γλώσσα. Γιατί, άραγε δεν είναι μεταγλωττισμένα, όπως ήταν κάποτε τα σήριαλ λατινοαμερικανικής παραγωγής;

"Το Μεγάλο μας Τσίρκο"

Ο τίτλος αυτός θα μπορούσε, να χαρακτηρίσει και την μεσημεριανή ζώνη, αλλά θεωρούμε ότι τον κερδίζουν επάξια οι μνημονιακοί μάγοι των ειδησεογραφικών και πολιτικών εκπομπών  και οι εκπομπές που σατιρίζουν εκ του ασφαλούς. Οι μάγοι- παρουσιαστές αποτελούν τους αδρά πληρωμένους υπαλλήλους των μεγαλοεργολάβων. Είναι οι μαριονέτες στα χέρια των μεγάλων αφεντικών, μέσω των οποίων  κινούν τα νήματα της κοινής γνώμης προκειμένου να «λερώσουν» οι ίδιοι τα χεράκια τους. Όσο μεγαλύτερα είναι τα συμφέροντα των αφεντικών, τόσο μεγαλύτερες είναι και οι οικονομικές απολαβές των «μάγων». Το ίδιο ισχύει και για τους καλοντυμένους παλιάτσους, που προσφέρουν σάτιρα  εκ του ασφαλούς, μέσα από τα πανάκριβα συμβόλαιά τους, υπηρετώντας σαν πιστά σκυλιά τους εκάστοτε εργολάβους εργοδότες τους.

"Ροζ Ζώνη"

Στο τέλος της τηλεοπτικής «αγωγής» , ορισμένα κανάλια προβάλλουν διαφημιστικά σποτ πορνογραφικού υλικού, προσφέροντας στον τηλε-πολίτη , έναν ακόμα τρόπο να χαμηλώσει το επίπεδο του και να νανουρίσει τη συνείδηση του μέχρι να έρθει το επόμενο πρωί…

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου