Οι εκλογές τελείωσαν, αλλά τα προβλήματα του Πειραιά και της πατρίδας παραμένουν, επισημαίνει με ανακοίνωσή του ο πολιτευτής του ΛΑ.Ο.Σ στη ...
Οι εκλογές τελείωσαν, αλλά τα προβλήματα του Πειραιά και της πατρίδας παραμένουν, επισημαίνει με ανακοίνωσή του ο πολιτευτής του ΛΑ.Ο.Σ στη Β΄ Πειραιά δικηγόρος κ. Κυριάκος Χουσέας. Πιστός στις θέσεις του και στη βούληση ανάδειξης των θεμάτων που αφορούν την ανάπτυξη, την απασχόληση, το ασφαλιστικό και τα προβλήματα του Πειραιά και ιδιαίτερα της Β΄ Πειραιά, όπου ζει, εργάζεται και αναπτύσσει την πολιτική του δράση ο Κυριάκος Χουσέας επιμένει στην επαναδιαπραγμάτευση των όρων της σύμβασης για τη διαχείριση του ΣΕΜΠΟ του λιμανιού του Πειραιά από την Cosco και τονίζει την ανάγκη προστασίας του δημοσίου συμφέροντος και προστασίας της εργασιακής ειρήνης με τη θωράκιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων στα λιμάνια. Και ναι μεν, πρέπει να εκδηλώνεται συνέπεια του ελληνικού Κράτους στην υπογραφή του σε αυτή τη διεθνή σύμβαση, ωστόσο με την υπάρχουσα κατάσταση δεν λειτουργεί η «ατμομηχανή» που λέγεται εμπορευματικό Λιμάνι Πειραιά.
Πρόκειται για μείζον ζήτημα που επηρεάζει την κίνηση του εμπορίου, τη βιομηχανία, ακόμη και τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών και τα λουκέτα επιχειρήσεων στον Πειραιά με το παράλληλο χάσιμο χιλιάδων θέσεων εργασίας δεν πρέπει να παραβλεφθούν. Είναι πολύ θετικό, που η κινεζική εταιρεία δέχεται να συνεχίσει τον διάλογο με τη σημερινή Κυβέρνηση. Ωστόσο, τα προβλήματα διογκώνονται γιατί οι κινητοποιήσεις στο λιμάνι χρονίζουν κι έτη χρονίζει και το πρόβλημα. Χρειάζονται γενναίες πολιτικές αποφάσεις για την επίλυσή του. Κάποιος να καρπωθεί το “τίμημα” γιατί αυτή τη στιγμή το “τίμημα” το καρπώνονται οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι. Θα πρέπει στο λιμάνι το Κράτος να έχει όχι μόνο φαινομενικά, αλλά και κατ’ ουσίαν ισχυρό λόγο και θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη προστασίας των υπαρχουσών θέσεων εργασίας. Στο σημείο αυτό ο Κυριάκος Χουσέας δείχνει με στοιχεία την τραγική κατάσταση στην οποία έχει υποπέσει η ελληνική επιχειρηματικότητα προκειμένου να υπογραμμίσει τη ζημιά που γίνεται στις επιχειρήσεις με το να μη δουλεύει το λιμάνι.
Πάνω από 2,6 δισ. ευρώ ήταν η συνολική αξία των επιταγών και συναλλαγματικών που αποδείχθηκαν ακάλυπτες ως το Σεπτέμβριο, σύμφωνα με τον Τειρεσία, καθώς ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος ασφυκτιά από την έλλειψη ρευστότητας.
Συνολικά τα «φέσια» στο εννεάμηνο έφτασαν σε αξία τα 2,604 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 104,56% από 1,273 δισ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Οι ακάλυπτες επιταγές ήδη σχεδόν διπλασιάστηκαν το πρώτο εννεάμηνο στα 2,42 δισ. ευρώ, σε σχέση με το σύνολο του περασμένου έτους, όταν έφτασαν τα 1,291 δισ. ευρώ, ενώ σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2008 η αύξηση φτάνει το 152,91%.
Μόνο το Σεπτέμβριο καταγράφηκαν 26.384 ακάλυπτες επιταγές συνολικής αξίας 256,088 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία. Αντίστοιχα, οι απλήρωτες συναλλαγματικές στους εννέα μήνες του 2009 έφτασαν τα 184,118 εκατ. ευρώ σε αξία, με αύξηση 63,58%. Μόνο το Σεπτέμβριο έμειναν απλήρωτες 15.485 συναλλαγματικές, συνολικής αξίας 24,477 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους του επιχειρηματικού κόσμου ο μέχρι τώρα απολογισμός των ζημιών που υφίστανται είναι 25 εκατ. ευρώ ημερησίως από τα 1.500 κοντέινερ που «αλλάζουν» λιμάνι, 5 εκατ. ευρώ χάνουν οι βιομηχανίες της Αθήνας και του Πειραιά, ενώ τα έσοδα του Δημοσίου μειώνονται καθημερινά κατά 3 εκατ. ευρώ. η ημερήσια απώλεια δημοσίων εσόδων από την απεργία ανέρχεται σε 3 εκατ. ευρώ, ενώ επιπροσθέτως η ζημιά του ΟΛΠ ανέρχεται σε 500.000 ευρώ, 10.000 κοντέινερ παραμένουν εγκλωβισμένα στο λιμάνι και 1.500 κοντέινερ ημερησίως ταξιδεύουν σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΟΥΣΕΑΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΛΑ.Ο.Σ. Β’ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΦΛΕΜΙΝΓΚ 8, Τ.Κ. 182 33, ΑΓ. ΙΩ. ΡΕΝΤΗΣ
Τηλ./fax: 210-4833821, mob.:6944296084,
e-mail: housseas@otenet.gr , www.housseas.gr
Πρόκειται για μείζον ζήτημα που επηρεάζει την κίνηση του εμπορίου, τη βιομηχανία, ακόμη και τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών και τα λουκέτα επιχειρήσεων στον Πειραιά με το παράλληλο χάσιμο χιλιάδων θέσεων εργασίας δεν πρέπει να παραβλεφθούν. Είναι πολύ θετικό, που η κινεζική εταιρεία δέχεται να συνεχίσει τον διάλογο με τη σημερινή Κυβέρνηση. Ωστόσο, τα προβλήματα διογκώνονται γιατί οι κινητοποιήσεις στο λιμάνι χρονίζουν κι έτη χρονίζει και το πρόβλημα. Χρειάζονται γενναίες πολιτικές αποφάσεις για την επίλυσή του. Κάποιος να καρπωθεί το “τίμημα” γιατί αυτή τη στιγμή το “τίμημα” το καρπώνονται οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι. Θα πρέπει στο λιμάνι το Κράτος να έχει όχι μόνο φαινομενικά, αλλά και κατ’ ουσίαν ισχυρό λόγο και θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη προστασίας των υπαρχουσών θέσεων εργασίας. Στο σημείο αυτό ο Κυριάκος Χουσέας δείχνει με στοιχεία την τραγική κατάσταση στην οποία έχει υποπέσει η ελληνική επιχειρηματικότητα προκειμένου να υπογραμμίσει τη ζημιά που γίνεται στις επιχειρήσεις με το να μη δουλεύει το λιμάνι.
Πάνω από 2,6 δισ. ευρώ ήταν η συνολική αξία των επιταγών και συναλλαγματικών που αποδείχθηκαν ακάλυπτες ως το Σεπτέμβριο, σύμφωνα με τον Τειρεσία, καθώς ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος ασφυκτιά από την έλλειψη ρευστότητας.
Συνολικά τα «φέσια» στο εννεάμηνο έφτασαν σε αξία τα 2,604 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 104,56% από 1,273 δισ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Οι ακάλυπτες επιταγές ήδη σχεδόν διπλασιάστηκαν το πρώτο εννεάμηνο στα 2,42 δισ. ευρώ, σε σχέση με το σύνολο του περασμένου έτους, όταν έφτασαν τα 1,291 δισ. ευρώ, ενώ σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2008 η αύξηση φτάνει το 152,91%.
Μόνο το Σεπτέμβριο καταγράφηκαν 26.384 ακάλυπτες επιταγές συνολικής αξίας 256,088 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία. Αντίστοιχα, οι απλήρωτες συναλλαγματικές στους εννέα μήνες του 2009 έφτασαν τα 184,118 εκατ. ευρώ σε αξία, με αύξηση 63,58%. Μόνο το Σεπτέμβριο έμειναν απλήρωτες 15.485 συναλλαγματικές, συνολικής αξίας 24,477 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους του επιχειρηματικού κόσμου ο μέχρι τώρα απολογισμός των ζημιών που υφίστανται είναι 25 εκατ. ευρώ ημερησίως από τα 1.500 κοντέινερ που «αλλάζουν» λιμάνι, 5 εκατ. ευρώ χάνουν οι βιομηχανίες της Αθήνας και του Πειραιά, ενώ τα έσοδα του Δημοσίου μειώνονται καθημερινά κατά 3 εκατ. ευρώ. η ημερήσια απώλεια δημοσίων εσόδων από την απεργία ανέρχεται σε 3 εκατ. ευρώ, ενώ επιπροσθέτως η ζημιά του ΟΛΠ ανέρχεται σε 500.000 ευρώ, 10.000 κοντέινερ παραμένουν εγκλωβισμένα στο λιμάνι και 1.500 κοντέινερ ημερησίως ταξιδεύουν σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΟΥΣΕΑΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΛΑ.Ο.Σ. Β’ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΦΛΕΜΙΝΓΚ 8, Τ.Κ. 182 33, ΑΓ. ΙΩ. ΡΕΝΤΗΣ
Τηλ./fax: 210-4833821, mob.:6944296084,
e-mail: housseas@otenet.gr , www.housseas.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου