Της Αγγελικής Παπαγκίκα. Εάν η Τουρκία φιλοδοξεί να ενταχθεί στην κοινότητα της Ευρώπης, το πρώτο βήμα θα ήταν να δείξει πνεύμα κατανόησης κ...
Της Αγγελικής Παπαγκίκα.
Εάν η Τουρκία φιλοδοξεί να ενταχθεί στην κοινότητα της Ευρώπης, το πρώτο βήμα θα ήταν να δείξει πνεύμα κατανόησης και την αίσθηση της δικαιοσύνης, του αμοιβαίου σεβασμού και προθυμίας για συνεργασία, όπως είναι ο πολιτισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο χρόνος για να αποκατασταθεί η πνευματικότητα της Αγίας Σοφίας ως τόπος χριστιανικής λατρείας είναι τώρα.
Η ιστορία μπορεί να αμελήσει αλλά ποτέ δεν ξεχνά. Ιστορικά λάθη μπορεί να αντιστραφούν και να διορθωθούν. Με τη λήψη των μεγάλων και ευγενών βημάτων της εξαγοράς της Αγία Σοφίας, το τουρκικό κράτος θα αποδεχθεί πραγματικά τον σεβασμό του για τους χριστιανούς της Ευρώπης και του κόσμου. Η αποκατάσταση της Αγίας Σοφίας στην χριστιανική λατρεία θα ήταν η επαναστατική χειρονομία της σοφίας, της προόδου και της ευγένειας. Μια τέτοια πράξη θα προσφέρει στην Κωνσταντινούπολη το σπάνιο προνόμιο να φιλοξενεί όχι μόνο ένα μεγάλο μνημείο της παγκόσμιας τέχνης, αλλά και ένα από τα πιο σημαντικά σημεία της Χριστιανοσύνης λατρείας, ένα πραγματικά σπάνιο διαμάντι.
Η Αγία Σοφία δεν είναι ένα δημόσιο κτίριο που άλλαξε ιδιοκτησία με την κατάκτηση ενός πολέμου. Η Αγία Σοφία είναι ένα μέρος του Θεού, μεγαλεπήβολα τόπος χριστιανοσύνης, της λατρείας για πάνω από...
900 χρόνια, και αναμφίβολα η πιο τέλεια εκκλησία που έχει ανεγερθεί από κάθε χριστιανικό λαό. Το μεγαλείο της συνολικής ισχύος του, «παράδεισος του-όπως η« ομορφιά και αρχιτεκτονική λαμπρότητα ήταν συχνά κατανοητές μόνο από την άποψη των επαναλαμβανόμενων θεία παρέμβαση.
Η μεγαλοπρέπεια, την πνευματικότητα και το κύρος της Μεγάλης Εκκλησίας οδήγησαν στην παροχή του να πιστωθεί ως αυτοκρατορική και θρησκευτικό σύμβολο από τους Οθωμανούς σουλτάνους. Η εκκλησία του Χριστού μετατράπηκε σε τζαμί, μέχρι που ανακηρήχθηκε σε μουσείο. Κατά τη διάρκειααυτής μεγάλο χρονικό διάστημα, έχει υποβληθεί κατάχρηση και δυσφήμιση.
Αγία Σοφία, ένα ουσιαστικό στοιχείο του χριστιανισμού, μια δεύτερη Ιερουσαλήμ, η πιο επαναστατική και τολμηρή σχεδίαση εκκλησίας της χριστιανοσύνης, έχει μετατραπεί σε μουσείο με σημαντικά μειωμένη την απώλεια όλων των χριστιανικών κειμιλίων της και την αυθεντική δημιουργία και την ατμόσφαιρα της. Προς το παρόν, είναι μνημεία, μουσεία και καταστήματα σουβενίρ. Η Μεγάλη Εκκλησία, μετατράπηκε σε ένα μνημείο / μουσείο. Η κατάκτηση του πολέμου δεν έχει και δεν μπορεί να αλλάξει τη πνευματική της φύση σε ένα πολιτικο-πολιτιστική-κοσμικό όργανο. Η λειτουργία της Αγίας Σοφίας είναι ζωτικής σημασίας για την αποκατάσταση της θρησκευτικής ακεραιότητα.
Είναι ντροπή και ασέβεια προς τη θρησκεία και τον Θεό, όταν οι ιεροί τόποι μετατρέπονται σε καθαρά τουριστικά αξιοθέατα. Πώς θα αισθανθούν οι μουσουλμάνοι εάν ένας από τους ιερότερους τόπους είχε μετατραπεί σε μουσείο για τους τουρίστες;
Η εκκλησία της Ουράνιας Σοφίας ονομάζεται «μοναδικό αρχιτεκτονικό μνημείο της τέχνης" και ως εκ τούτου, έπρεπε να αξιοποιηθεί περισσότερο για την ηλικία, την τέχνη της και την ιστορική αξία από ό, τι για τις θρησκευτικές πρακτικές και τη χρήση της.
Οι καιροί άλλαξαν. Η Τουρκία έχει διακόψει τους δεσμούς της με τις σκούρες πτυχές του οθωμανικού παρελθόντος της. Φιλοδοξεί να ενταχθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ήρθε η ώρα να αποκατασταθεί η πνευματικότητα Αγίας Σοφίας ως τόπος χριστιανικής λατρείας. Η Τουρκία πρέπει να μάθει ότι η μια παλιά σοφία λέει, "Μην κάνετε στους άλλους αυτό που δεν θέλουν να το κάνουν εις εσάς". Η Δικαιοσύνη πρέπει να επικρατήσει με αποτέλεσμα η θρησκευτική ακεραιότητα να μπορεί να αποκατασταθεί. Η Τουρκία έχει να αντιμετωπίσει την ιστορία της και να αντιμετωπίσει αυτό το ζωτικής σημασίας θέμα.
Το 1847, ένας προοδευτικός σουλτάνος, Abdülmecid I (R. 1839-61), ανέθεσε στον Ελβετό αρχιτέκτονα Gaspare Fossati την αποκατάσταση της δομής της Αγίας Σοφίας, στη συνέχεια, Ayasofya Camii. Όταν ο Fossati και η ομάδα του άρχισε τις εργασίες για την Αγία Σοφία το 1847, μετά από περισσότερο από έναν αιώνα της παραμέλησης, βρήκαν το κτίριο σε παλαιότητα με μια διαρροή στη στέγη και "σύννεφα περιστεριών" στο εσωτερικό. Επισκευάστηκαν οι ρωγμές στην θόλους και έβαλε μια αλυσίδα γύρω από τη βάση του για τη συγκράτηση της προς τα έξω. Ωστόσο, φέρει τέσσερις αντηρίδες που φαίνεται ότι δεν εξυπηρετεί κανέναν σκοπό.
Αντικατέστησε το μολύβδου που καλύπτει τις στέγες και προέβη σε πλήρη καθαρισμό μέσα και έξω. Καθώς φθάρθηκε ο σοβάς στους τοίχους και τους θόλους, πελεκημένα διακοσμητικά βυζαντινά ψηφιδωτά, shimmering με χρυσό, αποκαλύφθηκαν. Ο σουλτάνος, εντυπωσιάστηκε από την ομορφιά τους, διέταξε τον Fossati και την ομάδα του να αποκαλύψουν όλα τα ψηφιδωτά. Όταν αυτά στα θεωρεία αποκαλύφθηκαν και επισκευάστηκαν ο Abdülmecid είπε να χαλαρώσει τις αυστηρή αρχές που ζητούσαν την εξάλειψή τους. "Είναι όμορφα," είπε Abdülmecid.
"Απόκρυψέ τα διότι η θρησκεία μας τα απαγορεύει. Απόκρυψέ τα καλά, να μην μπορούν να τα καταστρέψουν: Γιατί κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να συμβεί. "
Ο Abdülmecid σουλτάνος είχε πρόθεση για τον εκσυγχρονισμό του βασίλειού του και την ενίσχυση των δεσμών του με τη Δυτική Ευρώπη σε μια στιγμή κατά την οποία το μεγάλο χάσμα ανάμεσα στην Τουρκία και στην Ευρώπη είχε αρχίσει να συρρικνώνεται, μια διαδικασία που συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας. Για εκείνον η Αγία Σοφία ήταν μέρος της πολιτικής της προοδευτικής μεταρρύθμισης. Ο Abdülmecid, η βασιλεία του οποίου είχε αρχίσει με τη διακήρυξη του Τανζιμάτ, το πιο σημαντικό ορόσημο στην δυτικοποίηση του οθωμανικού κράτους και του πολιτισμού, ενθάρρυνε την αποκάλυψη των ψηφιδωτών και την επισκευή τους και έκανε κριτική στους προκατόχους του για το γεγονός ότι κρύβονται αυτά τα όμορφα διακοσμητικά.
Εστάλη από http://epirus-ellas.blogspot.com/2009/11/blog-post_3835.html
Εάν η Τουρκία φιλοδοξεί να ενταχθεί στην κοινότητα της Ευρώπης, το πρώτο βήμα θα ήταν να δείξει πνεύμα κατανόησης και την αίσθηση της δικαιοσύνης, του αμοιβαίου σεβασμού και προθυμίας για συνεργασία, όπως είναι ο πολιτισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο χρόνος για να αποκατασταθεί η πνευματικότητα της Αγίας Σοφίας ως τόπος χριστιανικής λατρείας είναι τώρα.
Η ιστορία μπορεί να αμελήσει αλλά ποτέ δεν ξεχνά. Ιστορικά λάθη μπορεί να αντιστραφούν και να διορθωθούν. Με τη λήψη των μεγάλων και ευγενών βημάτων της εξαγοράς της Αγία Σοφίας, το τουρκικό κράτος θα αποδεχθεί πραγματικά τον σεβασμό του για τους χριστιανούς της Ευρώπης και του κόσμου. Η αποκατάσταση της Αγίας Σοφίας στην χριστιανική λατρεία θα ήταν η επαναστατική χειρονομία της σοφίας, της προόδου και της ευγένειας. Μια τέτοια πράξη θα προσφέρει στην Κωνσταντινούπολη το σπάνιο προνόμιο να φιλοξενεί όχι μόνο ένα μεγάλο μνημείο της παγκόσμιας τέχνης, αλλά και ένα από τα πιο σημαντικά σημεία της Χριστιανοσύνης λατρείας, ένα πραγματικά σπάνιο διαμάντι.
Η Αγία Σοφία δεν είναι ένα δημόσιο κτίριο που άλλαξε ιδιοκτησία με την κατάκτηση ενός πολέμου. Η Αγία Σοφία είναι ένα μέρος του Θεού, μεγαλεπήβολα τόπος χριστιανοσύνης, της λατρείας για πάνω από...
900 χρόνια, και αναμφίβολα η πιο τέλεια εκκλησία που έχει ανεγερθεί από κάθε χριστιανικό λαό. Το μεγαλείο της συνολικής ισχύος του, «παράδεισος του-όπως η« ομορφιά και αρχιτεκτονική λαμπρότητα ήταν συχνά κατανοητές μόνο από την άποψη των επαναλαμβανόμενων θεία παρέμβαση.
Η μεγαλοπρέπεια, την πνευματικότητα και το κύρος της Μεγάλης Εκκλησίας οδήγησαν στην παροχή του να πιστωθεί ως αυτοκρατορική και θρησκευτικό σύμβολο από τους Οθωμανούς σουλτάνους. Η εκκλησία του Χριστού μετατράπηκε σε τζαμί, μέχρι που ανακηρήχθηκε σε μουσείο. Κατά τη διάρκειααυτής μεγάλο χρονικό διάστημα, έχει υποβληθεί κατάχρηση και δυσφήμιση.
Αγία Σοφία, ένα ουσιαστικό στοιχείο του χριστιανισμού, μια δεύτερη Ιερουσαλήμ, η πιο επαναστατική και τολμηρή σχεδίαση εκκλησίας της χριστιανοσύνης, έχει μετατραπεί σε μουσείο με σημαντικά μειωμένη την απώλεια όλων των χριστιανικών κειμιλίων της και την αυθεντική δημιουργία και την ατμόσφαιρα της. Προς το παρόν, είναι μνημεία, μουσεία και καταστήματα σουβενίρ. Η Μεγάλη Εκκλησία, μετατράπηκε σε ένα μνημείο / μουσείο. Η κατάκτηση του πολέμου δεν έχει και δεν μπορεί να αλλάξει τη πνευματική της φύση σε ένα πολιτικο-πολιτιστική-κοσμικό όργανο. Η λειτουργία της Αγίας Σοφίας είναι ζωτικής σημασίας για την αποκατάσταση της θρησκευτικής ακεραιότητα.
Είναι ντροπή και ασέβεια προς τη θρησκεία και τον Θεό, όταν οι ιεροί τόποι μετατρέπονται σε καθαρά τουριστικά αξιοθέατα. Πώς θα αισθανθούν οι μουσουλμάνοι εάν ένας από τους ιερότερους τόπους είχε μετατραπεί σε μουσείο για τους τουρίστες;
Η εκκλησία της Ουράνιας Σοφίας ονομάζεται «μοναδικό αρχιτεκτονικό μνημείο της τέχνης" και ως εκ τούτου, έπρεπε να αξιοποιηθεί περισσότερο για την ηλικία, την τέχνη της και την ιστορική αξία από ό, τι για τις θρησκευτικές πρακτικές και τη χρήση της.
Οι καιροί άλλαξαν. Η Τουρκία έχει διακόψει τους δεσμούς της με τις σκούρες πτυχές του οθωμανικού παρελθόντος της. Φιλοδοξεί να ενταχθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ήρθε η ώρα να αποκατασταθεί η πνευματικότητα Αγίας Σοφίας ως τόπος χριστιανικής λατρείας. Η Τουρκία πρέπει να μάθει ότι η μια παλιά σοφία λέει, "Μην κάνετε στους άλλους αυτό που δεν θέλουν να το κάνουν εις εσάς". Η Δικαιοσύνη πρέπει να επικρατήσει με αποτέλεσμα η θρησκευτική ακεραιότητα να μπορεί να αποκατασταθεί. Η Τουρκία έχει να αντιμετωπίσει την ιστορία της και να αντιμετωπίσει αυτό το ζωτικής σημασίας θέμα.
Το 1847, ένας προοδευτικός σουλτάνος, Abdülmecid I (R. 1839-61), ανέθεσε στον Ελβετό αρχιτέκτονα Gaspare Fossati την αποκατάσταση της δομής της Αγίας Σοφίας, στη συνέχεια, Ayasofya Camii. Όταν ο Fossati και η ομάδα του άρχισε τις εργασίες για την Αγία Σοφία το 1847, μετά από περισσότερο από έναν αιώνα της παραμέλησης, βρήκαν το κτίριο σε παλαιότητα με μια διαρροή στη στέγη και "σύννεφα περιστεριών" στο εσωτερικό. Επισκευάστηκαν οι ρωγμές στην θόλους και έβαλε μια αλυσίδα γύρω από τη βάση του για τη συγκράτηση της προς τα έξω. Ωστόσο, φέρει τέσσερις αντηρίδες που φαίνεται ότι δεν εξυπηρετεί κανέναν σκοπό.
Αντικατέστησε το μολύβδου που καλύπτει τις στέγες και προέβη σε πλήρη καθαρισμό μέσα και έξω. Καθώς φθάρθηκε ο σοβάς στους τοίχους και τους θόλους, πελεκημένα διακοσμητικά βυζαντινά ψηφιδωτά, shimmering με χρυσό, αποκαλύφθηκαν. Ο σουλτάνος, εντυπωσιάστηκε από την ομορφιά τους, διέταξε τον Fossati και την ομάδα του να αποκαλύψουν όλα τα ψηφιδωτά. Όταν αυτά στα θεωρεία αποκαλύφθηκαν και επισκευάστηκαν ο Abdülmecid είπε να χαλαρώσει τις αυστηρή αρχές που ζητούσαν την εξάλειψή τους. "Είναι όμορφα," είπε Abdülmecid.
"Απόκρυψέ τα διότι η θρησκεία μας τα απαγορεύει. Απόκρυψέ τα καλά, να μην μπορούν να τα καταστρέψουν: Γιατί κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να συμβεί. "
Ο Abdülmecid σουλτάνος είχε πρόθεση για τον εκσυγχρονισμό του βασίλειού του και την ενίσχυση των δεσμών του με τη Δυτική Ευρώπη σε μια στιγμή κατά την οποία το μεγάλο χάσμα ανάμεσα στην Τουρκία και στην Ευρώπη είχε αρχίσει να συρρικνώνεται, μια διαδικασία που συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας. Για εκείνον η Αγία Σοφία ήταν μέρος της πολιτικής της προοδευτικής μεταρρύθμισης. Ο Abdülmecid, η βασιλεία του οποίου είχε αρχίσει με τη διακήρυξη του Τανζιμάτ, το πιο σημαντικό ορόσημο στην δυτικοποίηση του οθωμανικού κράτους και του πολιτισμού, ενθάρρυνε την αποκάλυψη των ψηφιδωτών και την επισκευή τους και έκανε κριτική στους προκατόχους του για το γεγονός ότι κρύβονται αυτά τα όμορφα διακοσμητικά.
Εστάλη από http://epirus-ellas.blogspot.com/2009/11/blog-post_3835.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου