Η «Γαλάζια Πατρίδα» και οι διεκδικήσεις εις βάρος της Ελλάδας στα σχολικά βιβλία της Τουρκίας από τη νέα σχολική χρονιά. Μήπως να ματαιώσετε την επίσκεψη κ. Πρωθυπουργέ...; - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Η «Γαλάζια Πατρίδα» και οι διεκδικήσεις εις βάρος της Ελλάδας στα σχολικά βιβλία της Τουρκίας από τη νέα σχολική χρονιά. Μήπως να ματαιώσετε την επίσκεψη κ. Πρωθυπουργέ...;

  Αν μετά κι από αυτό, ο Έλληνας Πρωθυπουργός δεν ματαιώσει την επίσημη επίσκεψή του στην Τουρκία, θα είναι πια ξεκάθαρο ότι δεν θα είναι δι...

 






Αν μετά κι από αυτό, ο Έλληνας Πρωθυπουργός δεν ματαιώσει την επίσημη επίσκεψή του στην Τουρκία, θα είναι πια ξεκάθαρο ότι δεν θα είναι διατεθειμένος να προβάλει την παραμικρή αντίσταση σε καμία τουρκική διεκδίκηση στο μέλλον…! Το αφήγημα του «Αιώνα της Τουρκίας» που περιλαμβάνει φυσικά και την «Γαλάζια Πατρίδα» εντάσσεται στο επίσημο εκπαιδευτικό πρόγραμμα των τουρκικών Σχολείων με απόφαση του τουρκικού υπουργείου Παιδείας η οποία δημοσιεύθηκε στις 28 Απριλίου.

 


Η «Γαλάζια Πατρίδα» αποτελεί την θαλάσσια εκδοχή των τουρκικών κατακτητικών βλέψεων σε βάρος Ελλάδας-Κύπρου  με τον  «Μυστικό όρκο» να αποτελεί την χερσαία εκδοχή αυτών, σύμφωνα με τον οποίο η Θράκη, η Ανατολική Μακεδονία η Χαλκιδική μέχρι και η Θεσσαλονίκη, μαζί με τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, τα Δωδεκάνησα και ολόκληρη η Κύπρος θα πρέπει να ανήκουν στην Τουρκική επικράτεια.

 



Η αλλαγή του εκπαιδευτικού προγράμματος αποσκοπεί στο να εμπνεύσει την νέα γενιά των τούρκων μαθητών από το «μεγαλείο» των...επιτευγμάτων της Τουρκίας με ιδιαίτερες αναφορές στην πολεμική βιομηχανία αλλά και στην αποστολή τουρκικού δορυφόρου στο διάστημα και συγχρόνως να μπολιάσει την νεα γενιά με το αναθεωρητικό - επεκτατικό αφήγημα του προέδρου Ερντογάν.

 

Η «γαλάζια πατρίδα» και η «πατρίδα των αιθέρων», εντάσσονται στο νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Τουρκίας που ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας της χώρας. Το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα φέρει τον τίτλο «Το εκπαιδευτικό μοντέλο του Αιώνα της Τουρκίας».


Τι θα περιέχει νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που ετοίμασε η Άγκυρα


Συγκεκριμένα, στην ύλη του μαθήματος της Γεωγραφίας που θα διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία θα δίνεται έμφαση στη γεωγραφική θέση της Τουρκίας, με χάρτες «που σχετίζονται με τη γαλάζια πατρίδα και την πατρίδα των αιθέρων», σύμφωνα με τον Τούρκο υπουργό Παιδείας, Γιουσούφ Τεκίν. «Κατά τη διαδικασία αυτή, η σημασία των χαρακτηριστικών της θέσης της Τουρκίας θα τονιστεί με τη χρήση διαφόρων μεθόδων ανάλυσης και την ανάπτυξη της εθνικής συνείδησης και θα υποστηριχθεί με τη λήψη των απόψεων και των συναισθημάτων των μαθητών σχετικά με το θέμα αυτό» ανέφερε ο Τούρκος υπουργός μιλώντας στο τηλεοπτικό δίκτυο Ulke TV.

Η ενσωμάτωση ενός δόγματος εξωτερικής πολιτικής στην τουρκική εκπαίδευση υποδηλώνει μια αλλαγή προσέγγισης προς ένα πιο εθνικιστικό πλαίσιο. Μιλώντας στην εθνικιστική εφημερίδα Αϊντινλίκ 3 απόστρατοι υποναύαρχοι δήλωσαν: «Οι προσπάθειες ετών απέδωσαν αποτελέσματα. Θα διδάξουμε καλύτερα τα δικαιώματά μας και θα προετοιμάσουμε τη νεολαία μας για το μέλλον».

«Αιγαίο: Η Θάλασσα των Νήσων»

Στο πλαίσιο αυτό θα γίνεται αναφορά στη σημασία της «γαλάζιας πατρίδας», στην οποία το Αιγαίο αναφέρεται με την ονομασία «Θάλασσα των Νήσων», και θα διερευνώνται οι λόγοι για τους οποίους η Τουρκία δεν είναι συμβαλλόμενο μέρος της Σύμβασης του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας. Στη νέα διδακταία ύλη γίνεται λόγος για «νομικά και γεωγραφικά δικαιώματα της Τουρκίας στις θάλασσες» και «τονίζεται το φαινόμενο του πατριωτισμού».

Στο πλαίσιο αυτό, θα ζητείται από τους εκπαιδευτικούς να θέτουν προς συζήτηση το χαρακτηριστικό της Τουρκίας να είναι ενεργειακός διάδρομος -σε σχέση με τη «γαλάζια πατρίδα»- καθώς και θέματα που αφορούν στην παραγωγή ενέργειας.

Επιπλέον, θα διδάσκεται η σημασία της εγχώριας βιομηχανικής παραγωγής, ιδίως της αμυντικής βιομηχανίας της Τουρκίας, στην εξωτερική πολιτική.

Σύμφωνα με τη φιλοκυβερνητική εφημερίδα Yeni Safak, το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Τουρκίας περιλαμβάνει και αναφορές στο Κυπριακό με αιχμή τη σημασία της «Τουρκικής Δημοκρατίας της Βορείου Κύπρου», όπως αναφέρεται, για την Τουρκία και τον τουρκικό κόσμο.

Βιβλία για θέματα όπως το Κυπριακό


Στο μάθημα της Ιστορίας, «στον κατάλογο αναγνωσμάτων θα συμπεριληφθούν βιβλία για θέματα όπως το Κυπριακό και το αβάσιμο των αιτιάσεων για τον Πόντο και τους Αρμενίους».

«Στο νέο πρόγραμμα σπουδών θα συμπεριληφθούν επίσης η έναρξη της περιόδου του Ψυχρού Πολέμου, της ίδρυσης των Ηνωμένων Εθνών και του ΔΝΤ, του Παλαιστινιακού Ζητήματος και της μεταβαλλόμενης μορφής της αποικιοκρατίας» αναφέρει το κρατικό δίκτυο TRT, και οι μαθητές θα αξιολογήσουν, όπως τονίζεται, τις σιωνιστικές δραστηριότητες και το Παλαιστινιακό ζήτημα με βάση δείγματα κειμένων και γεγονότων.

Στο μάθημα «Ιστορία της Τουρκικής Επανάστασης και Κεμαλισμός», οι μαθητές θα διδάσκονται τα αίτια και τις συνέπειες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου σε πολιτικό, κοινωνικό και οικονομικό πλαίσιο, την έναρξη της περιόδου του Ψυχρού Πολέμου μετά τον πόλεμο, την ίδρυση των Ηνωμένων Εθνών και του ΔΝΤ, τα σιωνιστικά κινήματα, το Παλαιστινιακό ζήτημα και την αλλαγή της μορφής της αποικιοκρατίας.

Από την επόμενη σχολική χρονιά οι Τούρκοι μαθητές θα εμπλουτίζουν την «εθνική τους συνείδηση» με μαθήματα για την ΑΟΖ, την υφαλοκρηπίδα και τα χωρικά ύδατα.

Ακολουθεί το εξαιρετικό ρεπορτάζ της Μαρία Ζαχαράκη στο «Έθνος» για το θέμα, το οποίο θα έπρεπε να έχει αποτρέψει την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στη Τουρκία

Από την επόμενη σχολική χρονιά οι Τούρκοι μαθητές θα εμπλουτίζουν την «εθνική τους συνείδηση» με μαθήματα για την ΑΟΖ, την υφαλοκρηπίδα και τα χωρικά ύδατα. Στα σχολικά βιβλία θα συμπεριληφθούν και χάρτες της Γαλάζιας Πατρίδας για να εξηγείται καλύτερα η ανατολική Μεσόγειος, η Θάλασσα των Νήσων (όπως αποκαλείται το Αιγαίο) και η στρατηγική σημασία της Κύπρου για την Τουρκία και τον τουρκικό κόσμο.


Η ενσωμάτωση ενός δόγματος εξωτερικής πολιτικής στην τουρκική εκπαίδευση υποδηλώνει μια αλλαγή προσέγγισης προς ένα πιο εθνικιστικό πλαίσιο. Μιλώντας στην εθνικιστική εφημερίδα Αϊντινλίκ 3 απόστρατοι υποναύαρχοι δήλωσαν: «Οι προσπάθειες ετών απέδωσαν αποτελέσματα. Θα διδάξουμε καλύτερα τα δικαιώματά μας και θα προετοιμάσουμε τη νεολαία μας για το μέλλον».

Εθνικό Σύμφωνο για τις Θάλασσες


Ο υποναύαρχος εν αποστρατεία Τζιχάτ Γιαϊτζί, ο οποίος είναι μέλος της ειδικής επιτροπής στο Συμβούλιο Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, επεσήμανε ότι η Γαλάζια Πατρίδα είναι το Misak-? Milli (Εθνικό Σύμφωνο) μας στις θάλασσες. Ο Γιαϊτζί δήλωσε: «Θα διδαχθούν πολλά θέματα από τις θαλάσσιες δικαιοδοσίες μέχρι τα χωρικά ύδατα, από τα εσωτερικά ύδατα μέχρι την υφαλοκρηπίδα, από την αποκλειστική οικονομική ζώνη μέχρι τα δικαιώματα της Τουρκίας».

Δήλωσε ότι μετά από πολλά χρόνια εργασίας, το θέμα της Γαλάζιας Πατρίδας έχει συμπεριληφθεί στη διδακτέα ύλη από το νηπιαγωγείο μέχρι το τελευταίο έτος του λυκείου. Ο υποναύαρχος εν αποστρατεία Ντενίζ Κουτλούκ τόνισε ότι είναι πολύ σημαντικό για τη χώρα να διδάσκονται τα δικαιώματα της Τουρκίας στη Γαλάζια Πατρίδα από μικρή ηλικία. Ο υποναύαρχος εν αποστρατεία Μεσούτ Οζέλ δήλωσε: «Είναι βέβαιο ότι οι νέοι που θα μεγαλώσουν με αυτό το ιδεώδες θα προστατεύουν πιο σταθερά τα εδάφη της χώρας».

Γαλάζια Πατρίδα και Ουράνια Πατρίδα για πρώτη φορά στο πρόγραμμα σπουδών

Το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας δημοσίευσε την προηγούμενη ημέρα το σχέδιο του νέου προγράμματος σπουδών «Century of Turkey Education Model» για τα υποχρεωτικά μαθήματα σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Στα σχολικά εγχειρίδια περιλαμβάνονται τα θέματα της Γαλάζιας Πατρίδας, της ανατολικής Μεσογείου, της Θάλασσας των Νήσων και της Ουράνιας Πατρίδας. Το Πρόγραμμα Σπουδών Γεωγραφίας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης περιλάμβανε προτάσεις σχετικές με τη Γαλάζια Πατρίδα. Σε αυτές τις προτάσεις, η Γαλάζια Πατρίδα και η Ουράνια Πατρίδα μπήκαν για πρώτη φορά στο πρόγραμμα σπουδών. Το Πρόγραμμα Σπουδών Γεωγραφίας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης περιλάμβανε τις ακόλουθες προτάσεις σχετικά με τη Γαλάζια Πατρίδα:

Παράλληλα με την έμφαση στη σημασία της θέσης της Τουρκίας, να συμπεριλαμβάνονται επίσης χάρτες που σχετίζονται με τη Γαλάζια Πατρίδα και την Ουράνια Πατρίδα. Κατά τη διαδικασία αυτή, τονίζεται η αξία του πατριωτισμού με την αναφορά του δίκαιου αγώνα της Τουρκίας ενάντια στις απαιτήσεις που αγνοούν τα νομικά και γεωγραφικά δικαιώματά της στη Θάλασσα των Νήσων και την ανατολική Μεσόγειο. Συζητείται η σημασία της νήσου Κύπρου για την Τουρκία και τον τουρκικό κόσμο.

Όταν πρόκειται για τη Γαλάζια Πατρίδα (Μαύρη Θάλασσα, Μεσόγειος Θάλασσα, Θάλασσα των Νήσων, Θάλασσα του Μαρμαρά), μπορούν να ερευνηθούν οι λόγοι για τους οποίους η Τουρκία δεν είναι συμβαλλόμενο μέρος της Σύμβασης του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας, τα δικαιώματά της στα διεθνή ύδατα σήμερα/μελλοντικά ή το Σχέδιο Ύδρευσης που πραγματοποιείται με την ΤΔΒΚ. Οι πληροφορίες αυτές αναλύονται με χάρτες.

Προετοιμασία ενός πίνακα σχετικά με τους ενεργειακούς πόρους υδρογονανθράκων στη Γαλάζια Πατρίδα, τις παραγωγικές δραστηριότητες της Τουρκίας στο εξωτερικό, την εγχώρια παραγωγή της τουρκικής βιομηχανίας, το μέλλον της ενέργειας στα διεθνή ύδατα, τους εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς για τη γεωργία, την εξόρυξη και τις βιομηχανικές δραστηριότητες, τη διαστημική εξόρυξη, την πρόληψη των ατυχημάτων εξόρυξης και τους τομείς προτεραιότητας της ανάπτυξης της Τουρκίας... Να αναφέρεται η σημασία της Γαλάζιας Πατρίδας στις θαλάσσιες μεταφορές της Τουρκίας.

Η τουρκική νεολαία θα προστατεύσει τις θάλασσές της


Ο υποναύαρχος εν αποστρατεία Τζιχάτ Γιαϊτζί, δήλωσε ότι από τον Οκτώβριο έχουν πραγματοποιηθεί συνεδριάσεις για τα προγράμματα σπουδών στο Συμβούλιο Παιδείας και Εκπαίδευσης. Έχουν γίνει εκτεταμένες μελέτες. «Έτσι, το τουρκικό έθνος, η τουρκική νεολαία και θα προστατεύσει τις θάλασσες και τον ουρανό της, και θα μάθει πολύ καλύτερα τη γεωγραφία μας. Θα είναι πιο συνειδητοποιημένοι σχετικά με αυτό το θέμα».

Ο υποναύαρχος εν αποστρατεία Ντενίζ Κουτλούκ τόνισε ότι «είναι πολύ σημαντικό για τη χώρα μας οι νέοι να μάθουν από μικρή ηλικία πόσο σημαντικά είναι τα δικαιώματά μας στη Γαλάζια Πατρίδα για την επιβίωση της χώρας μας». Ο υποναύαρχος εν αποστρατεία Μεσούτ Οζέλ αναφέροντας ότι το θέμα είναι πολύ ευαίσθητο, υποστήριξε ότι «η διδασκαλία της Γαλάζιας Πατρίδας και της Ουράνιας Πατρίδας στα εκπαιδευτικά ιδρύματα είναι πολύ σημαντική όσον αφορά την ανάπτυξη της πολιτικής συνείδησης. Είναι ένα σημαντικό βήμα για τους νέους που θα μεγαλώσουν με αυτό το ιδεώδες να έχουν γνώση του εδάφους της χώρας, των περιοχών θαλάσσιας δικαιοδοσίας και του εναέριου χώρου.

Είναι απαραίτητο να παρουσιάσουμε τις νομικές πτυχές του θέματος. Διότι η έννοια που ονομάζουμε πατρίδα περιλαμβάνει την κύρια χερσαία έκταση καθώς και τα χωρικά ύδατα και τον εναέριο χώρο πάνω από αυτήν. Το καθεστώς όσων βρίσκονται έξω από αυτό είναι εν μέρει διαφορετικό. Δεν είναι εντός της θαλάσσιας επικράτειας. Και εκεί έχουμε δικαιώματα που ορίζονται από τη Διεθνή Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας και άλλες Συμβάσεις του Εθιμικού Δικαίου. Όπως γνωρίζετε, σύμφωνα με τη Διεθνή Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας, μπορεί να οριστεί σε δύο διαστάσεις.

Η μία είναι η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη και η άλλη είναι η υφαλοκρηπίδα. Όταν θα παρουσιάσουμε αυτούς τους ορισμούς στους μαθητές μας, θα γνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ αυτών των δύο ορισμών και τον πλούτο που θα μας προσφέρουν. Είναι πολύ χρήσιμο να μεταφέρουμε τις έννοιες που σχετίζονται με την πατρίδα και το έθνος στους μαθητές μας, ειδικά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση». 

Ακολουθεί μια κατατοπιστική ανάλυση για το τι εστί «Γαλάζια Πατρίδα», από άρθρο στο «Πενταπόσταγμα».

Ανάλυση-επεξήγηση του τουρκικού δόγματος της «Γαλάζιας Πατρίδας»


Ήδη η  Τουρκία  έχει εκχωρήσει αυθαίρετα δικαίωμα έρευνα και διάσωσης στο Αιγαίο ανατολικότερα του 25ου μεσημβρινού,  στην Τουρκική Διοίκηση ακτών, σε θαλάσσιες περιοχές Ελληνικής δικαιοδοσίας, επιχειρώντας να υλοποιήσει την "Γαλάζια Πατρίδα"

Είναι γνωστό ότι στο διάβα της Ιστορίας  διάφορες γεωπολιτικές θεωρίες, χρησιμοποιήθηκαν από αυταρχικούς ηγέτες, ως επίφαση για να υλοποιήσουν τα επεκτατικά τους σχέδια.

Ο ζωτικός χώρος του  Ratzel


Μία από αυτές, είναι η θεωρία του "ζωτικού χώρου"  του Γερμανού γεωγράφου και γεωπολιτικού, Friedrich Ratzel, σύμφωνα με την οποία  «ένας λαός, μία εθνότητα, ένα είδος εξαπλώνεται μόνο μέσω εποικισμού» .


Ωστόσο ο Ratzel δεν εννοούσε απαραίτητα κατάκτηση, αλλά διεύρυνση-επέκταση περιοχών οικονομικής, εμπορικής και πολιτισμικής επιρροής.


Την παραπάνω θεωρία έκοψε και έραψε στα μέτρα των φιλοδοξιών του ο Χίτλερ προκειμένου να αποπειραθεί να πραγματοποιήσει υα κατακτητικά του σχέδια οδηγώντας την ανθρωπότητα στο αιματοκύλισμα του Β Παγκοσμίου Πολέμου.


Θα πρέπει εδώ να διευκρινίσουμε ότι αν και "η Γαλάζια Πατρίδα" δεν έχει νομική βάση και υπόσταση Διεθνώς, εντούτοις η Τουρκική βουλή την ψήφισε υιοθετώντας την , οπότε ενέχει επίσημο χαρακτήρα για το τουρκικό κράτος.


Αυτό το τονίζουμε προκριμένου να αντιληφθούμε άπαντες, ότι ακόμη και αν ο Ερντογάν αποχωρήσει από την εξουσία, εκούσια ή ακούσια, η όποια διάδοχη πολιτική κατάσταση προκύψει  στην Τουρκία, θα κληροδοτήσει την "Γαλάζια Πατρίδα".


Ουσιαστικά είναι κάτι ανάλογο με το casus Belli, το οποίο έχει υιοθετήσει με απόφαση της η τουρκική βουλή σε βάρος της Ελλάδας.

Σύμφωνα με την "Γαλάζια Πατρίδα", η Τουρκία αμφισβητεί την κυριαρχία και την  (ΑΟΖ) της Ελλάδας και της Κύπρου σε Αιγαίο και ΝΑ Μεσόγειο, διχοτομώντας το Αιγαίο στον 25ο μεσημβρινό,  τηρώντας το casus belli σε ισχύ σε περίπτωση επέκτασης των χωρικών υδάτων της Ελλάδας στα 12 ναυτικά μίλια, μολονότι η ίδια στην Μαύρη θάλασσα έχει εύρος  ΧΥ της 12 νμ.


Ήδη η  Τουρκία  έχει εκχωρήσει αυθαίρετα δικαίωμα έρευνα και διάσωσης στο Αιγαίο ανατολικότερα του 25ου μεσημβρινού,  στην Τουρκική Διοίκηση ακτών σε θαλάσσιες περιοχές Ελληνικής δικαιοδοσίας, επιχειρώντας να υλοποιήσει εν μέρη την "Γαλάζια Πατρίδα"


Επίσης  για να δικαιολογήσει τις αυθαιρεσίες της "Γαλάζιας Πατρίδας"  που έρχονται σε αντιδιαστολή με το "Δίκαιο της θάλασσας", η Τουρκία ισχυρίζεται ότι τα  Ελληνικά νησιά δεν έχουν υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ, κλέβοντας και βαφτίζοντας ως δική της ΑΟΖ , το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος της Ελληνικής ΑΟΖ που βρίσκεται νότια της Κρήτης και μεταξύ αυτής της Κύπρου, του Συμπλέγματος Καστελορίζου,  της Ρόδου, της Καρπάθου και της Κάσου


Η «Γαλάζια Πατρίδα» των Τούρκων

Στην περίπτωση της  Τουρκίας θα έπρεπε  πρώτα να αναπτυχθεί μια θεωρία εκ του μηδενός, χωρίς κανένα επιστημονικό υπόβαθρο, με πινελιές γεωπολιτικής a la turka , ένα γεωπολιτικό θεώρημα το οποίο  ακούει στο όνομα "Γαλάζια Πατρίδα", προκειμένου στη συνέχεια  να εμφανιστεί τάχα  ως επιτακτική υποχρέωση από το τουρκικό κράτος και τις Ένοπλες Δυνάμεις να το υπερασπιστούν.

 

Ωστόσο η "Γαλάζια Πατρίδα" αποτελεί την θαλάσσια εκδοχή των τουρκικών κατακτητικών βλέψεων σε βάρος Ελλάδας-Κύπρου  με τον  "Μυστικό όρκο" να αποτελεί την χερσαία εκδοχή αυτών, σύμφωνα με τον οποίο η Θράκη, η Ανατολική Μακεδονία η Χαλκιδική μέχρι και η Θεσσαλονίκη, μαζί με τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, τα Δωδεκάνησα και ολόκληρη η Κύπρος θα πρέπει να ανήκουν στην Τουρκική επικράτεια.

Στην πραγματικότητα  βέβαια εκείνο που έκανε ο  εμπνευστής της "Γαλάζιας Πατρίδας, νύν  Απόστρατος Ναύαρχος Cem Gürdeniz επικουρούμενος από τον επίσης Απόστρατο Ναύαρχο Cihat Yaycı , το 2006, ήταν να "ενσωματώσει" στο θεώρημά του, όλες τις διεκδικήσεις σε βάρος Ελλάδας και Κύπρου σε Αιγαίο και ΝΑ Μεσόγειο, θίγοντας  και επηρεάζοντας  συμφέροντα και άλλων κρατών με προεξέχοντα αυτά  του Ισραήλ και της Αιγύπτου.   




 Σχολιάστε το άρθρο μας


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.  To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.


Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com 

στο Facebook...

στο Twitter

στο Viber

στο Telegram

στο GAB...

κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!

1 σχόλιο

  1. ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙ ΤΙ ??? ΟΛΑ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ....
    ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΡΡΑΞΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΟ ΑΓΚΑΘΙ ΤΟΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΕΧΘΡΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου