Στη πραγματικότητα είμαστε σε πόλεμο με την παγκοσμιοποίηση... - Ελλήνων Αφύπνιση

Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
{fbt_classic_header}

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

latest

Στη πραγματικότητα είμαστε σε πόλεμο με την παγκοσμιοποίηση...

  Τον πόλεμο ενάντια σε μια τέτοια παγκόσμια τάξη πραγμάτων πρέπει να κερδίσουν όχι μόνο οι Ρώσοι, αλλά και πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο...

 


Τον πόλεμο ενάντια σε μια τέτοια παγκόσμια τάξη πραγμάτων πρέπει να κερδίσουν όχι μόνο οι Ρώσοι, αλλά και πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο: στην Ουκρανία, στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ.


Η παγκοσμιοποίηση είναι ένα έργο οικοδόμησης μιας υπεράνθρωπης παγκόσμιας τάξης, της λεγόμενης ευκοινωνικής κοινωνίας. Σε αυτή την κοινωνία, για χάρη της τάξης, η ελευθερία της συνείδησης μετατρέπεται σε κουλτούρα κατάργησης, ο σεβασμός των μειονοτήτων σε BLM, η φιλελεύθερη δημοκρατία σε υπερεθνική ιδεολογική δικτατορία. 

 

Πηγή: Vzglyad

Άρθρο του Oleg Stepanov

Απόδοση: Ελλήνων Αφύπνιση

 

Η οικοδόμηση ενός συστήματος «ελέγχων και ισορροπιών», ισορροπίας δυνάμεων, ειρηνικών διαπραγματεύσεων είναι δυνατές σε περίπτωση σύγκρουσης εθνικών συμφερόντων, ανεξάρτητα από ποιανού - Ρωσία, ΗΠΑ, Ευρώπη, Κίνα, Ουκρανία. Τώρα όμως υπήρξε σύγκρουση όχι εθνικών συμφερόντων, αλλά παγκοσμιοποίησης και αντιπαγκοσμιοποίησης.

Είναι αδύνατο να συμφωνήσετε με την παγκοσμιοποίηση - χρειάζεται ολόκληρο τον κόσμο, συνεχή επέκταση, διαφορετικά θα πεθάνει. Αυτή είναι η φύση του. Όταν διεξάγουμε αυτόν τον πόλεμο, πρέπει να έχουμε κατά νου ότι οι έννοιες «ειρηνευτικές συνομιλίες», «ανθρωπιστικοί διάδρομοι» είναι αδύνατες, αφού από την άλλη πλευρά δεν υπάρχουν καταρχήν οι έννοιες της «ειρήνης» και της «ανθρωπιάς» (ανθρωπιάς).

Αυτό δεν συνδέεται με τη βούληση της «παγκόσμιας κυβέρνησης», με την επιθυμία της παγκόσμιας ελίτ ή των διεθνικών εταιρειών να πλουτίσουν. Η παγκοσμιοποίηση είναι ένα έργο οικοδόμησης μιας υπεράνθρωπης παγκόσμιας τάξης, της λεγόμενης ευκοινωνικής κοινωνίας. Σε αυτή την κοινωνία, για χάρη της τάξης, η ελευθερία της συνείδησης μετατρέπεται σε κουλτούρα κατάργησης, ο σεβασμός των μειονοτήτων σε BLM, η φιλελεύθερη δημοκρατία σε υπερεθνική ιδεολογική δικτατορία. Και το ίδιο το άτομο, η μοναδική του ταυτότητα, στερείται για χάρη της ελευθερίας του καταναλωτή να αλλάξει ταυτότητες.

«Στο παρελθόν, οι περισσότεροι άνθρωποι ταύτιζαν τους εαυτούς τους και τις ζωές τους με μια συγκεκριμένη τοποθεσία, εθνοτική ομάδα, συγκεκριμένο πολιτισμό ή ακόμα και γλώσσα. Η αυξημένη συμμετοχή στις διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις και η μεγαλύτερη έκθεση στις ιδέες άλλων πολιτισμών σημαίνει ότι οι ταυτότητες είναι πλέον πιο πολύπλευρες από πριν. Οι άνθρωποι τώρα νιώθουν πολύ λιγότερη δυσφορία στη χρήση και τη διαχείριση των πολλαπλών ταυτοτήτων τους» (Klaus Schwab).

Έτσι προκύπτει ένας «υπεράνθρωπος» - θα ελευθερωθούμε από τη σύνδεση με μια συγκεκριμένη τοποθεσία, πολιτισμό, γλώσσα, εθνική ομάδα! 

Στην περίπτωσή μας, είναι σκόπιμο να θυμηθούμε τον διωγμό των Χριστιανών στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Γιατί διώχτηκαν; Οι Ρωμαίοι δεν νοιάζονταν για διαφορετικές λατρείες, οι οποίες τότε ήταν άφθονες. Διώχτηκαν επειδή αρνήθηκαν να υποταχθούν στην Pax Romana (τη ρωμαϊκή παγκόσμια τάξη), με τη μορφή λατρείας του Ρωμαίου αυτοκράτορα. Τώρα η αντι-ανθρώπινη δίωξη των Ρώσων στον δυτικό κόσμο συμβαίνει για τον ίδιο λόγο - την άρνηση υποταγής στην παγκόσμια παγκόσμια τάξη πραγμάτων.

«Λάτρεψε τον Θεό σου μόνο και υπηρέτησε τον μόνο» - δεν θα λειτουργήσει να υπηρετείς ταυτόχρονα δύο κυρίους, τον Θεό και τον Μαμμωνά. Ο φόβος ενός μέρους της κοινωνίας πριν αποσυνδεθεί από την παγκόσμια τάξη πραγμάτων συνδέεται ακριβώς με αυτό. Πώς θα ζήσουμε χωρίς Visa και MasterCard, χωρίς παγκόσμιες επενδύσεις, χωρίς Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, χωρίς Mercedes και BMW, χωρίς Coca Cola, McDonald's και IKEA, χωρίς ταξίδια στο Παρίσι και διαμερίσματα στην Ισπανία; Αυτά είναι σύμβολα οικουμενικών αξιών! Πράγματι, θα ήταν πιο ακριβές να πούμε - "υπεράνθρωπος".

Στην ιστορία της παγκοσμιοποίησης, στην περίοδο του «νηπιαγωγείου», έχουμε ήδη δει τη δημιουργία κραυγαλέου αντιανθρωπισμού για χάρη της εγκαθίδρυσης μιας αρμονικής παγκόσμιας τάξης - στρατόπεδα συγκέντρωσης και βιολογικά πειράματα σε ανθρώπους στη ναζιστική Γερμανία, μπολσεβίκικο τρόμο και σταλινικές καταστολές , ρίχνοντας ατομικές βόμβες στη Χιροσίμα και στο Ναγκασάκι. Τώρα βλέπουμε νέες υποτροπές - εργαστήρια βιολογικών όπλων στην Ουκρανία, λαθραία ανάπτυξη πυρηνικών όπλων, αναβίωση του φασισμού και του αντιανθρωπισμού στην Ουκρανία και την Ευρώπη.

Η θεωρητική βάση για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων ήταν η θεωρία της βιοπολιτισμικής εξέλιξης ή η θεωρία της διπλής κληρονομικότητας, που θα έπρεπε να οδηγήσει την ανθρωπότητα στην οικοδόμηση μιας ευκοινωνικής κοινωνίας. Για τους ιδεολόγους της νέας παγκόσμιας τάξης πραγμάτων, το υψηλότερο επίτευγμα της εξέλιξης της φύσης όσον αφορά την αρμονική συνύπαρξη είναι οι ευκοινωνικές κοινότητες: μυρμήγκια, μέλισσες, γυμνοί τυφλοπόντικες αρουραίοι. Εκεί, κάθε άτομο υπόκειται στη γενική τάξη, η λειτουργία του ορίζεται από τα ένστικτα. Άλλοι γεννούν, άλλοι γονιμοποιούν, άλλοι προστατεύουν, τέταρτοι παίρνουν τροφή, όχι αποκλίσεις - αρμονία.

Η ανθρωπότητα, με τη βοήθεια της πολιτισμικής εξέλιξης (τα ένστικτα αντικαθιστούν τον πολιτισμικό κώδικα), πρέπει να φτάσει στο ίδιο πράγμα - στην κατασκευή μιας ευκοινωνικής παγκόσμιας τάξης, στην οποία όλοι πρέπει να υπακούουν. Και η τεχνολογική εξέλιξη θα βοηθήσει σε αυτό. «Μέχρι τη στιγμή της μοναδικότητας, δεν θα υπάρχει διάκριση μεταξύ ανθρώπων και τεχνολογίας. Αυτό δεν συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι έχουν γίνει αυτό που νομίζουμε σήμερα ως μηχανές, αλλά επειδή οι μηχανές θα γίνουν σαν τους ανθρώπους και όχι μόνο. Η τεχνολογία θα γίνει το μεταφορικό «τρίτο πόδι» που θα κάνει το επόμενο βήμα μας στην εξέλιξη» (Raymond Kurzweil).

Η παγκόσμια οικονομία, ο παγκόσμιος πολιτισμός, η παγκόσμια οικολογία έρχονται σε αντίθεση με την παρουσία μιας υγιούς κοινωνίας των πολιτών, τον πλούτο και την πλήρη ζωή των ανθρώπων. Η παγκοσμιοποίηση απαιτεί έναν επίπεδο αστικοποιημένο χώρο που κατοικείται από ελεγχόμενα βιορομπότ και έναν αυστηρά φυλασσόμενο κενό χώρο της φύσης διαχωρισμένο από αυτόν, με τον οποίο αυτά τα βιορομπότ κατά προτίμηση δεν αλληλεπιδρούν, επειδή υπάρχουν ελεγχόμενοι φυσικοί πόροι.

Αυτό το κοινωνικό παγκόσμιο στρατόπεδο συγκέντρωσης, στο οποίο θα ζουν βιοτεχνικοί υπεράνθρωποι, εξακολουθεί να είναι τρομακτικό για πολλούς. Αλλά έχει ήδη διεισδύσει στα κεφάλια μας, όλοι, μόνο όλοι μας, σε διαφορετικό βαθμό - κατά 20, 50, 70, 100 τοις εκατό - έχουμε γίνει παγκοσμιοποιητές. Γι' αυτό πρέπει να διεξάγουμε πόλεμο με όπλα - αυτό είναι ένα ακραίο μέτρο αντίστασης. Τα όπλα μπορούν να σταματήσουν την εδαφική εξάπλωση της παγκόσμιας αντιανθρώπινης παγκόσμιας τάξης. Αλλά τότε θα έχουμε έναν πόλεμο με την παγκοσμιοποίηση στην επικράτειά μας - στα δικά μας κεφάλια, στις ζωές μας.

Πρέπει να διαμορφώσουμε άλλες, αντι-παγκοσμιοποιητικές αξίες, που δυστυχώς τώρα δεν υπάρχουν. Διαφορετικά, θα χάσουμε τον πόλεμο και τα όπλα δεν θα βοηθήσουν. Αυτές οι αξίες δεν μπορούν να είναι αντιδραστικές. Δεν μπορούμε να σώσουμε ή να επιστρέψουμε στο παρελθόν: στη Ρωσική Αυτοκρατορία του Αλέξανδρου Γ', στην εξιδανικευμένη σταλινική σοσιαλιστική οικονομία, στον κόσμο της πατριαρχικής οικογένειας, στα κλασικά γυμναστήρια και στα πραγματικά σχολεία, στον κόσμο του ρωσικού χωριού. Εφόσον οι αντιφιλελεύθεροι και οι αντι-παγκοσμιοποιητές αναφέρονται μόνο στις αξίες του παρελθόντος, δικαίως αποκαλούνται «καπιτονέ μπουφάν». 

Τόσο μέσα μας όσο και έξω, πρέπει να διεξαγάγουμε πόλεμο ενάντια στην καταστροφή της ανθρώπινης ταυτότητας για χάρη μιας παγκόσμιας «καλής κοινωνικότητας», έναν πόλεμο για να ενισχύσουμε και να τονίσουμε τη βιώσιμη μοναδικότητα των ανθρώπων μέσω του έργου της τακτοποίησης της γης των προγόνων μας (το βάση της οικολογικής οικονομίας του μέλλοντος), μέσω της επίγνωσης του ανήκειν στη μικροϊστορία και του τοπικού πολιτισμού της μικρής πατρίδας (η βάση του πολιτισμού του μέλλοντος), μέσω της επίγνωσης της σημασίας της οικογένειας ως συγγένειας αίματος, επιστρέφοντας στους προπάτορες που είναι κοινοί σε όλη την ανθρωπότητα (η βάση της ηθικής). Αυτό θα οδηγήσει κάθε άτομο, μοναδικό στην ταυτότητά του, σε μια αρμονική διαπλοκή στον ζωντανό οργανισμό της Ιστορίας, που όχι μόνο ήταν, αλλά είναι και θα είναι.

Το θεμέλιο μιας υγιούς κοινωνίας πρέπει να είναι «τοπική» και «οικογενειακή» - στον οικονομικό, πολιτιστικό και ηθικό τομέα. Η πυραμίδα του πατριωτισμού ως σεβασμού προς τους προγόνους του ατόμου, τη δική του ιστορία και πολιτισμό θα πρέπει να τεθεί σε μια ευρεία βάση - τη βιο- και πολιτιστική ποικιλομορφία, και να μην στέκεται στην σαθρή κορυφή της διαίρεσης των οικουμενικών ανθρώπινων αξιών.

Διαφορετικά, η τάση αποκόλλησης από οποιεσδήποτε ρίζες θα μας οδηγήσει σε μια άνευ ρίζας βιοανθρωπότητα, ζώντας σωματικά στις μυρμηγκιές των αστικών οικισμών και πνευματικά - στον κόσμο των εικονικών απολαύσεων και απολαύσεων. 

Τον πόλεμο ενάντια σε μια τέτοια παγκόσμια τάξη πραγμάτων πρέπει να κερδίσουν όχι μόνο οι Ρώσοι, αλλά και πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο: στην Ουκρανία, στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Αυτή η αντίσταση και η διατήρηση του ανθρώπινου πολιτισμού είναι ένα σωματικό και πνευματικό έργο που πρέπει να τεθεί σε νικηφόρο τέλος. Δεν υπάρχουν άλλες επιλογές.  



Σχολιάστε το άρθρο μας


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.  To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.


Ακολουθήστε το ellinikiafipnisis.blogspot.com 

στο Facebook...

στο GAB...

στο Twitter

κοινοποιήστε το και στους φίλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Μπορείτε να γράψετε και να σχολιάσετε τα πάντα, αλλά αν το κείμενο σας περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας ενημερώνουμε ότι δεν θα δημοσιεύεται. Σε περίπτωση καθυστέρησης δημοσίευσης των σχολίων ζητούμε συγγνώμη και παρακαλούμε να μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Με σεβασμό και εκτίμηση η διαχείριση του ιστολογίου